Peppipupu: Piparitohtorilla käynti on kallista... Varsinkin jos oikeasti haluaa jotain tulosta raskautumisen suhteen...
Mut onneks ei sun miestäkään lannistanut tuo hinta, ja ymmärtäähän sen jos hänellä niitä lapsia vielä ei ole :)
Tsemppiä ja jaksamista.
Ei sitä kannatakkaan lähteä kellon kanssa peiton alle, kyllä siitä kannattaa myös nauttia.
Ja noi ovistestit; ihan just niinkuin elmiina mainittikin
Samankaltaisia, mut kuitenkin erilaisia.
Lumikki: Mitä sinne kuuluupi?
zorro86: Tottakai täällä saa purkaa pahaa oloa, ja toivottavasti se auttaa. Täällä kuitenkin ymmärretään fiilikset laidasta laitaan, joten paras paikka mun mielestä purkaa niitä omia ajatuksia, kun saa oikeasti sitä vertaistukea. :)
Se on aina parempi selvittää jos on jotain vikaa, vai onko ollenkaan. Se on todella tylsää, ettei oteta tosissaan pienen ihmisen hätää, mutta tosiaan se on se yleinen linjaus 1 vuosi yrittämistä ennenkuin tutkimuksiin, koska kuitenkin n. 90% tulee raskaaksi vuoden sisällä yrityksen aloittamisesta.
Kaikki ei tule, ja se on tosi epäreilua, mutta tilanne, jossa hoidettaisi ja tutkittaisi heti kun naisesta siltä tuntuu, on vaan fakta ettei resurssit riitä, kun kaikesta koko ajan muutenkin leikataan. On se vaan typerää
Kyllä te sen esikon syliinne saatte
Sandy83: Tervetuloa mukaan :) Aika nopeasti sulla on kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen :) Toivottavasti teillä alkaa pikkukakkosen odottelu pian! :)
Joo, kyllä ne omaankin mieleen istuis raskauteen noin teoriassa, käytännön kokemusta (kun ei ole raskaana ollut) ei oikeastaan ole :D
lucky87: Ootko kuinka kauan tarkkaillut kohdunnapukkaasi? :)
Mä olen ite huomannut nyt sen, että se on tooosi "kaukana" itsellä, melkein ei tavoita sormella edes. Kai se kiinteäkin on mut muusta en tiedä :D
Ja joo, kyllä vaikka piuhat olis poikki, silti on "kuukautiset", se ei ole niinkään tyhjennysvuoto nimeltään, vaan ne on vaan kuukautiset, mut ei oo mahdollisuutta raskauteen. :)
Melissae: Mä en oo mitään muuta konkreettista ruokavalionmuutosta tehnyt kuin sen, etten syö kovinkaan paljon leipää, (itseasiassa vain yhden näkkärin/päivä) ja muuten tosi paljon kasviksia, marjoja ja proteiinia. Mut en oo kyllä tuollaiseen ryhtynyt :) Mitä superfoodeja oot tuputtanut ja itse syöt? :)
freyja: Pahoittelut tädin saapumisesta
Kyllä mä vaan sanon et melkeen olisin mieluummin nähnyt sulla plussaa ja itsellä sen tädin kuin toisinpäin
Tsemppiä uuteen kiertoon! :)
djh: Onnellista odotusta sinne, tarrasukat ja liimat mukaan! :) Saat sä täällä vielä, ja tulekin kertomaan kuulumisia :)
veronicat: Tsemppiä sinne! Toivotaan ettei täti tulisikaan...:)
bluerose: Testaat sitten kun susta siltä tuntuu
Mäkin voisin periaatteessa jo testata, mut ihan vaan haluan olla varma, ja siks vasta viikon päästä
Pampero: On kyllä aika outoa kieltämättä! Meinasitko että kuitenkin ottaisit raskaustestin käteen, etkä nyt odottelis sit pari viikkoa, et olisko tää ollut ovis?
myy85: Hyvä että siellä mennään eteenpäin, edes tavalla tai toisella. Tsemppiä ja jaksamista! :)
iines86: Mukaan jännäilemään siis
Mulla kans (jos oli ovis) niin sen jälkeen nännit on olleet nyt sen kaks viikkoa arat. Vaihtelee kyllä päivästä riippuen kuinka arat, mut arat on :) Optimistinen pessimisti, olisiko parempi kompromissi kuin suoraan loikata pessimistien laivaan?
Toivottavasti siellä nyt kuitenkin tulee se plussa, nyt kun on oviskin paikallistettu. Mutta jos jotain positiivista etsii, niin sä tosiaan hei sait sen plussan oviksesta!! Se on jo iso juttu :)
Täällä kans mun miestä häirittee se, että tissit on kiellettyä aluetta xD Tissimies kun on... :D
Satsa: Jos se täti nyt kurvaa paikalle, niin on se positiivista et kierto varmaan asettuu melko nopeasti kohdilleen, yrittäminenkin luonnistuu paremmin. Jos se tädin vierailu, jos se nyt tulee niin jäis sitten viimeiseksi
Aida: tervetuloa mukaan! :)
Gatusa: sielläpä ihanan lämmin... :) Lääkärikäyntikin jo huomenna, ihanaa. Jännäilen täällä sun puolesta käynnin "tuloksia"! :)
omanapa: Olot on pysyneet suht koht samassa, tosin eilisestä lähtien on ollut kumman semmonen jännä olo, et ei oikeen maita ruoka, en tiedä onko olevinaan pahaa oloa, vai mitä, ei vaan maistu :D (melkein haaveilis et mieluummin olis "oikea" paha olo, kuin tämmöinen epämääräinen olo...
Aivastelen ja pärskin, nenu vuotaa :D Pissattaa, usein... Housut puhtaat
(JEEEE!)
Semmosia jänniä kivunkaltaisia tuntemuksia alavatsassa, ei oo mitään menkkajuilintaa, mut on jotain kuitenkin...
Se on niin jännää kun koskaan ei ole itse raskaana asti ollut, silti alaa opiskelleena periaatteessa tietää asioita, mut sit kun kaikki on niin yksilöllistä, niin ei koskaan tiedä, että mitä sitä osais itse odottaa. Sen takia mua melkeen jännittää et miltä se sit oikeesti tuntuu kun on raskaana :D
mut... Mä eilen miehelle vihjaisin, kun on nyt ollut muutaman päivän semmonen "fiilis". En oo kehdannu aikaisemmin sanoa teillekään, kun pelkään ehkä silti et jos oonkin väärässä...
Mut mulla on jotenkin kummallinen olo henkisesti.. Semmonen olo, et sitä vuotoo ei tuu.
Semmonen olo, et sitä olis raskaana
Melkein nolottaa kyllä sanoa ääneen että on vaan semmonen olo, mut on jotenkin niin selittämätön fiilinki. Seesteinen ja ei osaa jotenkin enää edes "odottaa" vuodon alkamista, vaikka onhan tässä vielä viikko aikaa hanojen aukeamista varten... Tää on vähän jännää.
anteeeeeeksi! Kilometri jälleen kerran.