Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on selvästikin nyt kaikilla menossa joku ajanvietepuuha.:) Meikäläinen on täällä maalannut portaita (ja kiroillut!). On aika viheliäinen homma (näin kauniisti sanottuna), mutta nyt onneksi alkaa jo pohjamaalin osalta olla valmista. Huone on jo valostunut kummasti kun saatiin tummunut mäntypuu valkoiseksi. Huomenna sitten varsinaista pintamaalia. Ollappa jo valmista...

Laskin tuossa kiertopäivät kun jäi itseä häiritsemään miten musta tuntuu niin kaukaiselta tuo testipäivä tuossa listassa. Nyt on siis kp 20/26-33 ja dpo varmaankin 9. Eli oviksen mukaan olisi lyhyt kierto tulossa. Just kun ajattelin että vakiintui tuonne 30 tietämille. Mutta tuskin siis maltan ihan tuon pisimmän kierron mukaan testipäivää odottaa. Mutta yritän, joten pidettäköön se siellä listassa noin.
 
jep aida vähä jokaisella on jotai projektia. tässä mun projekti ja linkki miltä valmis paita näyttää...
http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=116&d_id=51&lang=fi

Photo0431.jpg
 
Lucky, aamulla ajattelin testata vaikka menkkojen pitäs alkaa la viimestään jos on niinku aina :) toiveita elättelen mun valeraskauden kanssa, kun ke näytti negaa :/ ei oo kova luotto raskautumiseen mutta toivoa saa aina :) jännää vähän :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jee, aamulla onnistuin ekaa kertaa tikuttamaan oviksen! (En ole siis kovin järjestelmällisesti edes käytellyt ovistestejä tätä ennen.) Mites nyt sit pupuilut kantsis ajoittaa, kun testin ohjeissa lukee, että testaushetkestä alkaen aikaisintaan 24 tunnin päästä mutta ennen 48:aa tuntia? Ollaan kyllä tässä tiuhaan, päivän tai parin välein puuhasteltu, mutta tänäänkö pitäis tosissaan malttaa pitää välipäivä ja vasta huomenna laittaa kaikki peliin?

Jänskää! :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eikös yleiset ohjeet sano, että ensimmäisestä vahvasta ovisplussasta ovis tapahtuu 48h sisällä, eli toisian sanoen vällyjen väliin ois syytä mennä samana päivänä ovisplussan saatuaan ja vielä seuraavana. Silloin ois optimaalisimmat mahkut saada tärppi.

Itse kun saan ekan vahvan ovisplussan, on seuraavana päivänä järkyttävät kivut eli ilmeisesti irtoomiskivut tai keltsin aiheuttamat jälkikivut.
 
Dawwe, sitä minäkin! Enempi tässä kohtaa parempi :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minun testipäiväni on näköjään hukattu listalta. Jos joku ihana voisi sen päivittää 6.9. Vaikka tuskin sinne asti edes päästään..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä laitoin nyt itseni listalle. Testipäivä on kauempana kuin odotettu kierron päättyminen, mutta haluan pitää testipäivän pisimmän kierron mukaan. Hedelmällinen aika on nyt vihitty alkaneeksi, vaikkakin vielä ollaan tosi aikaisilla kiertopäivillä (kp9 tänään). Mutta kuten elävä esimerkki on osoittanut, ei taida olla liian aikaista ajankohtaa supersiittiöille!

PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
loora84 17.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8. (dpo 16)
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Käpynen 27.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 6.9.
Mimi 20.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Freyja86?
PepeXXL?
Fiamma ?
Elli Etana?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)
 
Mimi: juu on sama vaikuttava aine :)

Kyl ne menkkamaiset kipuilut nyt jäi päälle. Hassua. Kp12. Jää kyl epäilyttävän lyhyeks kierto jos tää nyt on mitä luulen.

Hihhih, rojekti etenee :) tänään saa jo kasailla ja kattoo tarviiks maalata/lakata viel kertaalleen :)
ImageUploadedByVau Foorumi1408084343.949777.jpg


Ja viikkovapaat alko! Kivvaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täältä nopeesti taas kirjoitan ennen kun matka jatkuu...
Gatusalla on kyllä ihan mahtava lemmikki! Määki haluun! ;) onks noita yleisestikkin siellä lemmikkinä?
Joku oli (silv?) modannu hienon pöydän!
Ja itse kansodotan että saa tuon syksynkäsityö buumin päälle! :)

Täällä ei vieläkään tätiä... No ehkä se sieltä tulee.. Tietysti kiva jos pysyy pois reissun ajan :)
 
nuuhku noit pidetää lemmikkeinä mut moni sit käyttää iha muihi tarkotuksiin kans esim on uskomus et jos jonki kameleontin osan polttaa ni se vie mustan magian pois talosta ja 40 talosta siinä ympärillä, jotku puolestaa grillaa ja syö niit. meille tulee iha lemmikkinä oleen mut ukko nyt luovutti tosin sano eilen et aikoo hommata naaras ja uros kameleontit meille et saa poikasia...juupa siitä se taas alkaa. josko se kuuntelis eka vähä et miten niit hoidetaa, käsitellää, missä niitä pidetää ettei karkaa. kami ku sai tarpeeksee mun ukosta.

on: tajuton väsy, näinköhä nyt jo alkaa valmistautuminen joulukuuhun ja uutee perheenjäseneen. muutaman tunnin yöunilla menty jo monta päivää ni vähä kuitti. pitäs jaksaa neuloa äipän paitaa että saa valmiiks sen ennen ku suomee saapuu kunnon kylmät säät ku mä neulon hälle viel lisäks pari paria sukkia mukaan että pysyy lämpimänä.
 
Laurushka, pahoittelut negasta :sad001

Nuuhku, nauti reissusta! Sais täti pysyäkin poissa :wink

Gatusa ja Silv, upealta näyttää teidän työt!!!

On. Kp 24 ja dpo 11. Yöllä oli tullut vaihteeksi lähes mustaa vuotoa. No nyt kun laitoin siteen niin yllättäen ei taas mitään :rolleyes: Jännitysnäytelmäksi menee näemmä tämä kierto :grin Maanantaiksi menkkoja oottelen, jos ovulaatiosta laskee, muuten viimeistään keskiviikoksi. Kipuja ei ole muuta kuin satunnaisia vihlaisuja ja tissit on arat (etenkin vasen:grin).

Tänään alkaa vessan remontointi! Eilen innostuttiin keittiön kanssa ja seinien maalamisen lisäksi laitettiin vielä uusi lattiakin, kun matskutkin oli jo ostettu :grin
 
Gatusa ja Silv: mä niin ihailen teidän kädentaitoja. Mulla kun on lähinnä käsi täynnä peukaloita... Yritän silti aina jotain neuloskella, mutta aika liikuttavan lapsenomaisia niistä tulee!

Larissa: on kyllä jännää tuhruttelua. Oliko sulla aiemmassakin kierrossa tuota? Alkuviikko tulee olemaan siis jännittävä!
 
Nii ja Laurushka, sinä hätähousu! Toivottavasti kuukautiset eivät kuitenkaan ala vaan viiva alkaa ilmestymään puikkoon vähän myöhemmin. Malta nyt vielä hetki!
 
Kazinska, viime kierrossa oli tällaista tuhrua myös viikon verran ennen menkkoja, loppui päiväksi tai kahdeksi ennen kuin menkat alkoi. Silloin tuhrut alkoi kyllä vielä aiemmin (ehkä dpo 4), mutta tummaa (lähes mustaa) vuotoa ei tullut. Veikkaan, että johtuu vaan siitä ettei keltarauhanen toimi vielä kunnolla kun on vasta toinen luomu kierto. En siis yritäkään kuvitella, että tämä jotain kiinnittymisvuotoa olisi :grin Onneksi voin uppoutua remonttiin niin en ehdi tätä liikaa miettimään :grin Menkkoja siis odotellen, nou hätä :wink
 
kiitos larissa ja kaziska. mä oon pienestä asti neulonu ja tehny muita käsitöitä ni oon tottunu, aikapitkälti kaikki on opittu iteksee kotona. mulla ois tulossa syksyllä puutyöprojektia ku pitäs pinnasänky ja laatikosto tehä sekä hoitotaso pinnasängyn päälle. sit ois noit piirroksia valaisimista mitä oon rustaillu, vois tehä muutaman bambusta ennen ku saan ompelukoneen ja saumurin inshaAllah. :)
tsemppiä ja plussatuulia molemmille :)
 
Hmmm... Tuli uusi aivoitus noihin omega 3:siin liittyen. Olen nimittäin syönyt niitä juurikin viime ja tämän kierron säännöllisesti. Voisikohan niiden verta ohentavalla ja hyytymistä heikentävällä vaikutuksella olla jotain tekemistä tämän tuhruttelun kanssa..? Keltarauhasen heikko toiminta olisi kyllä ehkä varteenotettavampi selitys. :grin Mielipiteitä? :anyone

Gatusa, ihania projekteja kuulostaa sulla olevan siellä! Voi kun itsekin osaisi enemmän puutöitä! Mulle käsityöt eli neulominen ja ompelu plus kasvimaahommat on henkireikä. Nykyään teen vaatetusalan suunnitteluun liittyviä töitäkin eli jotain hyötyä harrastuneisuudesta (ja toki koulutuksesta) on ollut :)
 
veikkaan keltarauhasta tai sit yhteisvaikutusta...
mulla ei ol koulutusta vaatetusalalle mut oon ollu sellai tee se itse henkinen pienestä pitäen ja oppin kaikkee itekseen ja oon suunnitellu vaatteit, tehny vaatteit käsin jne. huonekalui ku joutun kokoamaa ni siinä on oppin aika hyvin kyllä miten mikäki tehää :)
 
Larissa: emmää muuten kysellyt, kuin että kuulostaa melko pitkältä ajalta tuo tuhruttelu. Mutta varmaan tosiaan ihan vaan sitä, että oma luonnollinen hormonitoiminta köhien käynnistyy. Mulla oli pillereiden jälkeen kans muutama kuukausi kierto ihan hakusessa, mutta nopeahkosti tärppäsi siitä huolimatta! edit: omegasta en osaa sanoa mitään, mutta joskushan kaikki vaikuttaa kaikkeen ja/tai ei mihinkään...?
 
Takaisin
Top