Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa joukkoon Satuvee, toivottavasti visiittisi on lyhyt. :)

MadH, ihana kuulla sinustakin! Mutta onpa sinua koeteltu! :mad::eek: Ei ihmekään, jos et ole meitä tänne päässyt ilostuttamaan ja jakamaan viisauttasi, meidän oma käitlö :) Toivottavasti loppuraskaus sujuu leppoisasti!

Silv, oisko ovis tekeillä? Noita juilimisia saattaa alkaa olemaan jo päiviä-viikko ennen varsinaista ovista. Mullahan oli tässä ja viime kierrossa noita vti-tyyppisiä tuntemuksia vatsassa oviksen tienoilla, mutta menivät ohi ennen kuin ehdin asiaa sen kummemmin miettiä. Lyhempi kierto on aina mahdollinen.

Mimi, ihanaa! Yleensä ei voi ketään onnitella menkoista, mutta nyt voi! :grin Nyt pääsetkin pian oikeasti ovista pongaamaan ja etenkin plussaamaan, eiks jeh? :wink

Jellis, plussatuulia! Ei ainakaan ole talletusten vähäisyydestä kiinni :)

On. Dpo 10, kp 23 ja vähäinen ruskea tuhruttelu jatkuu. Vatsa on myös välillä sekaisin ja alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia etenkin illalla. Keittiön sain eilen maalattua ja siitä tuli hyvä :) Kohta lähdetään rautakauppaan niin pääsen maalaamaan vessaa. Takaseinälle ajateltiin jotain kivaa efektitapettia :wink Onneksi on tekemistä piinapäiville, kun töistäkin on vapaata :grin
 
larissa hyvä että on tekemistä, tuo sun projekti kuulostaa kivalle. mulla projektina äipän paidan neulominen täällä ku silmät pysyy kerranki auki ja koht pitää kävästä kattoos jos kami ois tullu näkyviin.
 
Yritin päivitellä tätä meidän listaa. Siirsin Ellin, Rosebud:n, DarkMimosan, Aurinkoisen, Freyjan ja elaffyn kysymysmerkillä loppuun. Mikä on Grangerin tilanne, onko haamu vahvistunut?

Ilmoitelkaas testipäiviänne tai, jos on muuteltavaa!

Granger 13.8
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
pepeXXL 16.8.
loora84 17.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8. (dpo 16)
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Silv?
Anis?
Mimi?
Kaziska?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
elaffy?
Freyja86?
( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe (yht.20)
 
Gatusa, mie oottelen kans syksyä ja neuleinnostuksen syttymistä! Yksi neuletakki on kesken eli sitä jatkan ainakin. Ja oishan noita ompeluhommiakin suunnitteilla vaikka mitä kunhan sais työhuoneen siivottua :grin Miten hyvin siellä on lankoja tarjolla ja ovatko kalliimpia kuin täällä?
 
Larissa: voi olla ovistakin, en vaan oo aikaisemmissa kierroissa tuntenu mitään ennen kun oletettuna H-hetkenä.

Mulla projektina tuo miehen vanha, rikkinäinen sohvapöytä! Maalia olis nyt pari kierrosta vedettynä, kohta näkee pitääkö vielä hierasta pintaa rikki :) sit oliskin lasin tilaus enää edessä :) tuos kuvassa siis vasta keskiö tehtynä, aika homma oli siinäkin kun ei tossa ennen oo ollu ku lasi.. Nyt joutu järkeileen tukevan pohjan jne mosaiikkia varten..
ImageUploadedByVau Foorumi1408010828.606225.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
larissa ihan hyvin on lankoi tarjolla siis kaikenlaisia lankoi ei pelkkiä peruslankoja ja ku viimeksi ostin sellast mikä vastaa 7 veljestä lankaa siellä suomessa ni voin sanoa että tää maa on unelma käsityöihmisille, lanka on tosi halpaa. mulla makso sellai vajaa 2kg lankaa n. 13€ eli 26 dinaaria suunnilleen. ei erikoislangatkaan (mohair, ns luksuslangat) mitää järin kalliita ole, oisko jotai 2-4€/100g. kohtapuolinha mun pitää käydä ostaas luonnonvalkosta ja vähä muunkin väristä lankaa ku alan tekee paidan jälkee taas vauvan nuttuja, varmaa kaupasta lähtee taas sellai parisen kiloa lankaa että riittää useampaan vaatteeseen ku myyh on saamas vauvan villapuvun (takki ja housut) sekä vauvan makuupussin inshaAllah.

silv erikoisen ja hienon näkönen pöytä tulossa mashaAllah oot kyllä taitava :)
 
Kiitos :) nyt se näyttää jo taas paremmalta, kun on valkonen maali pinnassa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa ja kumppanit, valaiskaas keltanokkaa. Siis mikä tuo listasysteemi on? :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos, Larissa kun siirsit mut listalta kysymysmerkille :) Olin ihan unohtanut koko listan :D Ja kiva kun sulla projektia kotona.

Mähän tässä suunnittelen viikonloppuna tekeväni saippuaa itse :D Sain miehenkin innostumaan siihen joten lauantaiaamusta alkaa saippuan valmistus. Saas nähdä mitä tulee. Toki mulla noita käsitöitä olisi myös tekeillä mut säästän niitä syksymmälle. Itselle on pari villapaitaa saumojen ompelua vaille valmiit, Blueroselle tunika lähes valmis ja hänen pojalleen eli mun kummipojalle on villatakki kesken. Lisäksi rupesin tekee itselle joogavillasukkia ja koiralle petiä :D Ihan on liikaa keskeneräisiä juttuja :P

Marikki: toivottavasti kuitenkin jollain keinolla tärppi kävisi. Ei kiva jos lääkkeet ei tehoa :(

Tsemppiä muille yleisesti. On tosiaan niin paljon kaikki kirjoittaneet ettei muista jokaista kommentoida :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nessu toi lista sisältää siis mahdollisen raskautestipäivän, että pääsee muutki jännäämään ja psytään kärryillä mikä on meininki.
Päivän voi laittaa heti jos kierto on säännöllinen tai sit kun on tuntenut oviksensa niin siitä oletetun testipäivän.

Itse laitoin testipäiväksi dpo 14 testasinpahan päivää ennen tai pari jälkeen.

Ja Grangr taisi jo olla juttelemassa toisella puolella, eli hänet uskaltaa varmaan siirtää plussaineisiin..
 
Ihana tuo Gatusan kameleontti, onko ne oikeesti noin kesyjä? Liskot on hyviä itikanmetsästäjiä, ei kai niistä muutoin pidettäisi yhtä lailla...

Mullakin on se folieren valmiste käytössä, ei muuta ainakaan vielä. Aikaisemmin ollut jokin monivitamiini ja raudatkin aika nopeasti. Neuvolaa en vielä tilaa, haluan digiin tuloksen eka, ko ei voi vielä luottaa noin hailakkaan viivaan.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
granget on niille jotka osaa käsitellä niitä...ukolle kami näytti tänää että kameleontit on fiksuja ja meni jonneki tuolla pihalla piiloon...ukko saa ettiä tänää sen :)
 
Todella pikanen päivitys täältä mökiltä... :) Ei oo viekään menkat alkanu ja testejä ei oo mukana saaressa.. Alkaa ihan jännittää..:rolleyes: Tänään siis kp.40/27-46...

Super paljon onnea jos joku on plussannut.. :)

Muuten tsempppiä kaikille...
 
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
loora84 17.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8. (dpo 16)
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Silv?
Anis?
Mimi?
Kaziska?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
elaffy?
Freyja86?
PepeXXL?

( yht. 29)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)
 
Toivottavasti en sössiny tota listaa kovin pahasti, kun laitoin Grangerin nyt siis plussanneisiin ja PepeXXL:n laitoin kyssärillä, kun halusi listasta muistaakseni pois..

Korjailkaahan jos meni mönkään ja lisäilkää ihmeessä kaikki uudet itellenne testipäivää :)

Tervetuloa Satuveelle :)

Omaa napaa sen verran, että jotenkin hyvä fiilis on. Viimeinen lomaviikko lähenee loppuaan eikä sekään tunnu haittaavan. Kp 20/29-30 ja dpo 4 meneillään. Hirmuisen jännää tää kyllä on ja vaikka mitä puuhaa ois niin aina mieleen välillä tupsahtaa mahdollisuus Toukovauvasta :p
 
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
loora84 17.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8. (dpo 16)
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Silv?
Anis?
Mimi?
Kaziska?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
elaffy?
Freyja86?
PepeXXL?
Fiamma ?

( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)

Laitoin itteni kysymysmerkiksi, ku en oo suunnitellut että koska testiä teen... Sit joskus :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Seuraava joka tota päivittää, voisitko ystävällisesti laittaa mulle vaikka 5.9. Sitä ennen en tee mitään, se olis pitkällä kierrolla seuraava alkamispäivä, mutta siihen asti en testaa enkä epäile oireita (enpä) Mä en viitsis alkaa sotkea kun oon niin onneton näiden kanssa etten edes saa hymiöitä oikeaan paikkaan vaan kaikki tulis tonne tekstin alkuun..
 
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
loora84 17.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8. (dpo 16)
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Jellis 5.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Silv?
Anis?
Mimi?
Kaziska?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
elaffy?
Freyja86?
PepeXXL?
Fiamma ?
( yht. 31)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)
 
Ja päivityksistä puheen ollen mut voi laittaa kyssärillä en oikein luota vielä tähän kiertoon...


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Takaisin
Top