Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lisäsin Ellin listaan :)

PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
loora84 17.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8. (dpo 16)
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Jellis 5.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Silv?
Anis?
Mimi?
Kaziska?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
elaffy?
Freyja86?
PepeXXL?
Fiamma ?
Elli Etana?
( yht. 32)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)
 
Mulla olis testauspäivä varmaan sitten tuolla 3.9.. Tai jos se ovis muka olis täs nyt jo ni sittenhän kierto on lyhyempi.. Mut en mä siinä niin aikasin vielä testaile mitään en(pä) ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla taitaa olla testauspäivä 1.9. paikkeilla, jos 32-34 päivien tienoilla vaihteleva kierto menis pisimmän mukaan. Jos seuraava listan päivittäjä viittii lisätä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Piinapäivät jatkuu. Haluisin niin tietää jo että onnistuiko eka inssi :), oon malttamaton tiedän :). Jotain tuntemuksia alavatsassa on mutta yritän olla realistinen. Tiedän että inssin onnistumis mahdollisuudet ei oo niin hirveen hyvät mutta toivotaan parasta. Tässä on kuitenkin paljon ohjelmaa tulevina viikkoina että aika menee nopeasti toivottavasti :). Toivon kovin myös ettei clomit sotke mun kiertoa.
 
Gatusalla sympaattinen kameleontti! Toivottavasti kotiutuu hyvin alkujärkytysen jälkeen.

Minäkin olen malttamaton. Samalla ajattelen, ettei se haittaa vaikka ei tärppäisi kun on vasta yk1, mutta uteliaisuudesta haluaisin tietää mitä mun sisällä tapahtuu. Aion testata vasta 27.8, jollei täti oo sitä ennen tullut. Kierto on ennen ollut tasan 28 pvä, mutta km takia en tiedä mitä on odotettavissa. Testipäivä tuolloin siksi että seuraavana päivänä on mahdollisesti alkoholipitoista ohjelmaa tiedossa :D

Feliddizi, onnea blogin kirjoitteluun!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Entes pandakarhu ja laurushka? Joko ootte testannu?

J3nni, diku, etsijä mitä teille kuuluu? Tai sit oon hypänny teidän kuulumisten ohi... :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Testipäivä lisätty Nessulle ja Silv:lle :) Käpynen, lisäsin sutkin, en tiedä pitikö vai ei :grin

Muoks. Myös Mimille lisätty päivä.

PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
loora84 17.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8. (dpo 16)
Kiivilintu 24.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Käpynen 27.8.
Nessu 1.9.
Silv 3.9.
Jellis 5.9.
Mimi 20.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Kaziska?
Myssy?
Elli28?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
elaffy?
Freyja86?
PepeXXL?
Fiamma ?
Elli Etana?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger (yht.21)
 
Muokattu viimeksi:
Aargh... kp 6 ja edelleen täti kylässä:smiley-angry019 olin jo onnellisesti "unohtanut" nää tuskasen pitkät ja runsaat vuodot:rolleyes: täällon niin paljon kirjoteltu ni ihan yleisesti täältäkin onnittelut plussanneille :binkybaby:talk017
 
Lisätkää mulle testipäiväks 20.9, jos menee täkkäsen pidemmän kierron mukaan eli 38pv.. siirrellään sitten kun tiedän varmasti oviksesta :)
 
Paljon on nyt tätejä kylässä. Plussaonnea kaikille jos seuraavassa kierrossa natsais.
 
käpynen kami lähti karkuu aamulla, jossai tuol pihalla se varmaan on kasvien seassa tai sit taatelipalmussa piilossa...ukko sai sen suutuksii.
 
Niin tosissaan täältäkin onnea kaikille, jotka on jo sen toivotun tuloksen testitikkuunsa saaneet :) Toivottavasti perästä tullaan ja pian.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heei heei emmä nyt oikeesti millään ruiskulla ala vänkkäämään mitään :D se oli vitsi tai joku jännä heitto.
Kuten sanoin "yön pimeinä tunteina" kirjoitin tuon viestin.
Mad olenhan mä stressaantunut joskus, niinkuin me kaikki varmaan.. tavallista.
Oot oikeassa kuitenki siinä että mua stressaa ja on stressannut tasaisin väliajoin koulu ja työasiat mutta onneks mulla on tohon kouluasiaan ehkä yks ratkasu josta en oo vittiny teille huudella kun en ole varma. Toki toi mun ja miehen kriisikin toi omaa jännitettä, nyt sekin juttu ratkennut. Kaikinpuolin mulla menee hyvin ja olen tyytyväinen, meidän suhde on nyt tietyllä tavalla balanssissa enkä murehdi aikuisten oikeesti omaa kroppaa joka päivä tai tätä yritystä. En vielä oo lähössä mihinkää tutkittavaks koska luulempa että tästä kierrosta tulis tärppi ja toiseks sen tammikuun pillerihässäkän takia tää yk ois "7" mutta oikeesti yk:ita on kertynyt sen reilu 18..
Mun tapani selittää asioita on vähän tämmönen häsläävä ja pomppiva :)

Kp 27/36 ja nännit kiiiipeeeät ja ruokahaluja löytyy, en kuitenkaa oo poikennu tavallisesta ruokavaliosta radikaalisti.
Vatsalla ja bikinirajan kohdalla tuntuu kaikkea hassua pienen pientä, turvottaa ja painetta tuntuu vatsalla kovasti.. on kuin ilmapallo. Tänään huimas niin että tuntui kuin taju ois lähtenyt.. puuhastelin itsekseni ihan tavalliseen tapaan ja sitten naps! Olin hiukan hämilläni. Otin tänään disperiiniä! :D Aion ottaa menkkoihin asti.. jos ne tulee.
 
oi kiivi kuulostaapa lupaavalta inshaAllah tulee plussa nyt sulle!!! :) hienoa että sulla menee kaikinpuolin hyvin nyt. :)
 
Nyt mä vasta muistin ton disperiinin! Oliko se 50mg jota joku alkuun suositteli? Koska pitäis alottaa ottaminen ja mihin asti sitä käytetään?
 
Mulle terkka suositteli disperiiniä keskenmenojen takia, kun ilmeisesti kiinnittymisessä ongelmaa. Mä alotin heti keskenmenon jälkeen ottamaan sen 50mg päivittäin. Isompaa annosta en uskaltanu alkuun ottaa vaikka terkka sanoi että voisin ottaa 100mg päivittäin.

Ja mä syön ainaki varhaisultraan asti. Mietin sitten jatkoa ja kysyn lääkärin mielipidettä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
mulla miniaspiriini eli sama periaattees ku disperiini 100mg käytössä koko raskauden ajan. alotin ku kävin ekan kerran lääkärissä.
 
Disperiini ja aspiriini on sama asia? Pitää käydä huomenna apteekissa samalla kun suuntaa kauppaan.
 
Takaisin
Top