Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimi, ihan varmasti tolla oireilulla saat lähetteen. Ja tosiaan siihen samaan raskaushormonitesti, kun sekin on oudossa jamassa. Onko sulla aiemmin ollut vti:n kanssa ongelmia? Mä olen lapsuuden kroonikko, joten mut otetaan aina tosissaan kun epäilen infektiota tai muuta siihen liittyvää.
 
Niin juu, samaa mieltä Silvin kanssa. Kouluissa kyllä aina pelotellaan vahinkoraskauksien kanssa, ehkä se johtaa siihen että yhä useampi luulee että vauvoja tulee tuosta noin vain, joka taas johtaa siihen että aloittamista lykätään. Suomessahan on aika vanhoja ensisynnyttäjiä, ja itse tulen (toivottavasti pian) myös tätä ikää hiukan hivuttamaan ylös.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on ollu vti viimeks öööö 6 vuotta sitten ja sillon sattu pissatessakin, eli ei oo vaivaa sen suhteen. Pitäskö vähän värittää tota raskaushormonitestin saamista sillä että alamahaa vihloo ja turvottaa ja pahaa oloa on pitkin päivää? Vai auttaako se mitään :D
 
Mimi: luulis että auttaa. Mulla tos kesä-heinäkuun vaihteessa katottiin hcg ja vti ja teki päivystyslääkäri oikein sisätutkimuksen, kun sattu mahaan niin raakasti - epäilin sillon km kun ne menkatkin oli myöhässä. Sillon sattu kyl oikeesti mut kuitenkin siis asia eteni valittamalla :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kaivan siis värikynät käyttöön heti kun mulle soitetaan tk:sta takasi :D mutta joskus pitää vähän värittää, ei asiat muuten etenis, ainakaan täällä..
 
Mimi: väritä niin paljon kuin kehtaat jos sillä pääset lääkäriin!!
Silv: juu, meillä on aika lähekkäin kierrot, mulla on nyt kp12... Pupuilut alotettiin kp9 ja eilen jatkettiin. Elättelen toivoa että mies jaksaa pysyä vauhdissa mukana. ;) jos pupuilis fiiliksen mukaan ainaki pari päivää viel...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
meillä toissapäivänä, eli kp 8. Eilen tulin töistä vähän puolen yön jälkeen ja fiilikset oli kovat mut sohvalla nukkuva & kuorsaava puoliso ja meidän sängyssä nukkuva eskarilainen vähän ehkä pilas tunnelmat :D en sit viitsiny alkaa miestä herättelemään :D tänään kyl herätän iltavuoron jälkeen, nukkuu sit missä nukkuu! :D tyttökin menee eskarin jälkeen taas viikoks äidilleen niin ei oo "ylimääräsiä" pedissä :) oikeastaan aika sopivasti, jos kalenteria katsoo. Ens viikolla kun palaa kotiin niin olis toivottavasti ovis hyödynnettynä :p

Nyt vähän päätä tyhjäämään tuon mun sohvapöytäprojektin kanssa ;)
 
Jotenkin kivaa kun alkaa olla tätä rytmiä kropassa.. kierrot on suht säännölliset ja ainakin oviksen jälkeen rintoihin tulee jotain tuntemuksia, sit tää turvotus ja kaasut joka paikasta (lisääntyneellä ruokahalulla voi olla osuutta asiaan ofkoors) sekä näppylät naamassa, armoton väsymys. Ennen ovista mielialojen heittelyt.. mua on myös pissattanut useampana päivänä aika huolella, ärsyttää. Alkaa olla tuttua puuroa ja hyvä näin :) Kroppa alkaa tulla tutuksi.. ennen olin tosi epätietoinen siitä mitä tapahtuu ja milloin.

Larissa toivon samaa sinulle :)

Gatusa hihi, mutta nää on näitä tuttuja tuntemuksia.. viime kierrossa sama juttu, merkittäviä seikkoja tässä kierrossa on aspiriini, se vauvaliukuvoide ja jokapäivän seksi! Eikös kuulosta jo ihan hyvältä :) Tosiaan aspiriini ollut käytössä 5 päivää ja just pari tuntia sit otin lounaan kanssa. Sehän ohentaa verta :eek: ja näin ollen se verenkierto ois vilkkaampaa esim. kohdun verenkierto, jee! Katotaan hei onko vaikutusta.. :)

mimi. tsemppiä, onneksi aika kuluu tosi äkkiä ja menethän tutkimuksiin.. loppujen lopuksi on parempi mieli kun käy asiasta puhumassa ja saisi mieltä painaviin kysymyksiin oikeesti vastauksen <3 :)
 
Muokattu viimeksi:
toivotaan kiivi että sulla nyt tulis plussa vaikka joka kierros samat oireet onkin :) täällä neiti nukkui ni nyt on sit aktiivinen päivällä...jipii antaa äidin nukkua ku tuuletin ei anna raitista ilmaa suoraa vatsalle mut jostai syystä oisko osittain siksi että lanko oli yökylässä ni en saanu nukuttua...pyörimist kuten joka yö ja vessas ravaamist.

mimi kannattaa tarkastuttaa ettei ol virtsis koska jos se menee munuaisii ni voi tulla pahimmillaa verenmyrkytys, näin olen lukenut. itellä onneks on aina oireita jos iskee ni otan antibiotin samantien. mies hoidatti vihdoin oman tulehuksensa...
 
Fiamma, mulla oli tässä kierrossa ovis kp 12-13 eli kyllä sullakin voi olla ovis päällä. Lämpöjä en ole ikinä seuraillut niin en tiedä nouseeko lämmöt oviksen aikaan.

Kaziska, juu toki toivoa on, mutta mieluummi odottelen pessimistinä niitä menkkoja niin ei tule niin paha pettymys :grin Muiden suhteen jaksan kyllä olla yltiöoptimisti, mutta en itseni suhteen :grin

Mulla on tässä kierrossa kyllä myös pissattanut enemmän kuin yleensä. Ensin pistin helteen piikkiin, mutta nyt ei enää voi kun ilmat viileni :grin Joskus dpo 6 eteen päin olen käynyt joka yö vessassa ja päivälläkin on automatkat ja kauppareissut tuskaa, kun pissittää :grin Heti oviksen jälkeen huomasin myös sen, että paikat tuntuu jotenkin "turvonneelta" ja vaikka olevinaan olis kovakin hätä niin pissaa ei tule mitenkään älyttömästi kerralla. Kp 16 eli dpo 3 olen kirjoitellut muistiin, että "alavatsaa vihloo vti-tyylisesti", mutta sekin loppui sitten. Pitäisi varmaan heittää kännykkä jorpakkoon ettei liian helposti saisi pistettyä kaikkia tuntemuksia ylös :wink
 
Muokattu viimeksi:
Hohooooo!! Jospa se olisikin ovis, selittäis tosiaan esim tän aamun pöntön halailun ja lämmöt. Ja olispahan otollisia päiviä hyödynnetty... Täytynee illalla pukea jotain kivaa pientä päälle... ;)
Muoks. Asiasta kukkaruukkuun, piristättekö te miten makuuhuone-elämäänne....?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fiamma lykkyä tykö! Mä piristän.. joillakin asuilla, hieronnalla ja vaikka ihan "heittäytymällä" jos esimerkiksi yleensä harrastaa suoraa toimintaa niin joskus on hyvä kokeilla esileikkejä/kiusoittelua, rauhallista menoa <3 joskus pidättyneisyys on jees mikä tuo ihan erilaisen sfäärin kun pitkästä aikaa pääsee intiimiin kosketukseen toisen kanssa, mutta sitä en tee koskaan tahallani. Olemalla rohkea :D ?
 
Tännehän on tullut paljon uusia! :) Tervetuloa! :welcome Toivottavasti teidän vierailu jää erittäin lyhyeen! :wink:grin

Mä kuumeilin täällä alkuvuodesta, mutta sitten pääsin raskautuneisiin. Siltikään en ole malttanut lopettaa tämän ryhmän seuraamista. Monta tuttua jäi vielä kuumeilemaan... Mutta onneksi sittemmin moni heistäkin on päässyt plussaamaan :Heartred

En osaa kommentoida kenellekään erityisemmin, muuta kuin ootte moni ajatuksissa :Heartred Ja ++++++++++++ vaan toivon kaikille roppakaupalla!!!
 
hyvä ettei ol radia blueroseteddy. :)

flamma eipä sitä hirveemmi täällä piristellä, muutaman kerran jos hipaseeki ukkoa ni se on jo et jaa mennääks makkariin...

jipii koht on ruoka valmis mä sain aikaseks tehä ruuan valmiiks ennen ku ukko tulee, saapi valita peräti 2 eri ruokalajista kumpaa haluaa...shakshukaa ja leipää vai makaronia kastikkeessa (eka on meil aamiainen välillä) neidin rytmi on tänää ihana, päivällä aktiivinen, viime yön nukku :)
 
Jes! Huomenna labraan vti testiin ja ne ottaa pissasta sen raskaustestinki. Jos ny lähtis etenemään tää piinailu :) täti käski mun soittaa neukkuun tosta raskausjutusta, muttaku olin kerta jo soittanu nii pisti lähetteen labraan. Verikokeeseen ei pääse ilman lääkärikäyntiä, mutta yritän saada senkin sit ku tulokset tulee ;)
 
Piristyksestä tuli mieleen, saan paljon herkemmin itse nyt ilman hormonaalista ehkäsyä orgasmin, ja tästäpä mies tykkää! Rauhallisesti kiusoitellen nyt kun ennen oli vähän (turhankin) suoraa toimintaa. Mies on myös huomannut et tykkään "yllätyksistä" eli kun oon esim pyykkiä laittamas tai jotain muuta vastaavaa niin tulee härnäämään.. Ja jos kahden ollaan niin kyllähän sen tietää mihinkä se johtaa :D paikalla ei väliä, naurettiinkin et jokaises asunnossa on koti "vihitty käyttöön" jo muuttopäivänä kun ei sänkyä ole vielä missään :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Loistavaa Mimi että saat asioita liikkeelle!!
Meillä lämmitellään yleensä petihimmia esim alusvaatteilla, tuhottomat korkeilla koroilla, ym...! :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top