Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hö malttamatonta rankastaan ja negaa 27/29 kp :( heitän kirveen kaivoon :(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Yllätys yllätys, täällä saapui täti punainen vierailulle eli kp1 :D Jännä sillä kierronpituudeksi jäi vain se 29päivää kun olin varautunut et varmasti olisi ainakin sen 34päivää niin kuin viimeksi km jälkeen. Luulen että mulla siis normaalisti kierto jotain 29-31pv.

Nyt jääkaapissa odottaa greippimehu ja ovistikut on laatikossa. Onneksi olin asennoitunut siihen että ei vielä tästä kierrosta tule plussaa joten hyvä vaan että uusi kierto alkoikin jo nyt :). Ovis näköjään sitten ollut aikaisemmin eikä meillä tuo 4-5 päivää ennen ovista tehdyt talletukset tuottaneet tulosta ja ihme etten saanut tikkuun vahvaa ovisplussaakaan kun liian myöhään aloitin tikutuksen. Nyt siis aiemmin pitänee tikuttaa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Neuvolaan soitettu. 3-4kk pitää odottaa ennenku tehdään mitään :mad: ylläri!
Raskaaksi kuulemma voi silti tulla vaikkei menkkoja ookkaan, mietin vaan että eikö sen hedelmöittymättömän (olipa vaikee sana) munasolun pitäis joskus tulla pihallekki tuolta ennenku uus alkaa kypsymään?
 
Muokattu viimeksi:
:sad001:sad001Täällä kp 1.Ei clomien tuplaus auttanu,pistokset odottaa.Vaikka kuinka yrittää olla positiivinen niin silti harmittaa isolla h et tässäkin kestää.Esikoista yritettiin kolme vuotta..
 
Jumalau... täällä on kirjoiteltu :D juuri luin noin 60 sivua.. osan skrollaamalla mutta osan liiankin tihrustaen ;) huomaatte mun etenemisen kun olen tykännyt jne. vanhoja viestejänne.. sori!

Eli ensinnäkin:

Mustikka paljon onnea plussasta! Herranjumala miten ihanaa :) <3 onnea onnea yllinkyllin.
Rakel tervetuloa ja plussaonnea ;)
Larissa kiitos tuosta luomupimun muistutuksesta, itsekin valaistuin hänen juttujaan luettua. Sinulla on ihana asenne muutenkin, todella tulee hyvä mieli kun lukee juttujasi <3 :) plussaonnea.
Anskunen tervetuloa ja parasta plussaonnea <3
elaffy paljonko maksaa clearbluen digi ovulaatiotesti? hyvä että sait testattua mallikkaasti ovulaation, laitan korvien taa tuon digi jutun :)
Freyja86 onko kissa löytynyt?
Mara Onnea <3 ihanaa, todellakin sinä plussasit :) onnea monta sataa kiloa <3
BlenQulla tänään ultra, jee <3 :) onnea vielä sinullekkin ;)
otuski tervetuloa ja plussaonnea ;)
minä&nuijapää, IkuinenJännittjä, Elli Etana, Nessu, Käpynen, Hope2015 jne jne jne.. Plussaonnea teille kaikille (minulle uusille) uusille ja pahoittelen kun kaikkia uusia en kykene mainitsemaan, teitä on paljon.. ilman muuta TERVETULOA <3
tähtönen87 mikä on tilanteesi tällä hetkellä?
mimi. anteeksi että painoin "en tykkää" oli jotenkin eka reaktio :/ <3 tsemppiä.
Granger aivan mahtavaa, paljon onnea plussasta <3 <3 <3 <3 jee!

Jotain omaakin?
kp26/36 ja dpo taitaa olla 3.. oviksen tienoilla hervoton väsy, mielialat.. ne on onneks nyt jo tasaantunu mutta niistä kärsin ja niistä kirjoittelinkin aiemmin, vatsa pöhöttää, röyhtäilen ja päästelen kaasuja muutenkin haha, nännit olleet eilisestä kipeät, rinnat tuntuu pulleimmilta, viikonloppuna oli jänniä alaraaja tuntemuksia, limoista en tiiä kun oli muutenki oviksen tienoilla limaista ^^ kai se ovis oli jo! =) rakkautta on annettu monesti.. eilen ei jaksettu kumpikaan ja nyt vähän taukoa ;) Greippiä voisin taasen kokeilla jos ei nyt tärppää! Kiitos muistutuksesta. Olen syönyt aspiriitinia 500 mg eli 1kpl/päivä nyt 5 päivän ajan ja tänään ajattelin ottaa taas.. katson tuottaako tulosta, saatan olla pöhkö mutta ei kai siitä haittaakaan ole. En sitten tiedä kauanko jatkan aspiriinin syöntiä. Öö.. mulla oli kauheesti sanottavaa mutta nyt en ehdi enempää. Tuun sitten myöhemmin taas. Piti jotain kantaakin ottaa tuohon facebookin-ryhmä juttuun mutta enpä taida jaksaa.. lyhyesti olen sitä mieltä että anonyymisuus on se juttu mulle täällä. Toki ei se mitään jos mun identiteetti paljastuis, eihän se maailman loppu ole mutta se täällä on parasta kun ei tuomita toisiamme, yleisesti ottaen ei tunneta livenä ja siksi voidaankin kertoa ne ällöimmät ja intiimimmätkin jutut. Facessa on se vaara just että kun se on niin tietynlainen paikka.. tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

Voisin myöhemmin tulla kertomaan myös oman miestarinani kun täällä oltiin niistä puhuttu pari viikkoa sitten tai jotain. Edelleen sori kun tää mun viesti on nyt tämmönen vanhoihin kommentteihin pohjautuva.
Plussaonnea kaikille! <3
 
Voi plääh Mimi. Toivotaan että täti kurvaisi paikalle mahdollisimman nopsaan ja pääsisit odottamisen piinasta. Tai sitten toki vielä parempi olisi jos tärppi kävisi jo ennen niitä menkkoja. Mutta mistäs sitä sitten tietää rueta edes niitä testejä tekemään?
Musta tuntuu, että jos kierto venyy, ei sitä ovulaatiotakaan ole tapahtunut ja siksi sieltä ei ole mitään mitä pitäisi saada ulos.

Laurushka: Pahoittelut negasta, mutta toivoa on vielä. Ehkä se ei vain vielä noin aikaisin näy.

Freyja: Pahoittelut tädistä. Hyvä että olet kuitenkin löytänyt nuo tädin vierailun positiiviset puolet!

Elli28: Pahoittelut sinullekin! Tuo on kyllä tosi kurjaa. Pidän peukkuja, että pistokset toisi nyt sen haikaran paikalle!

on: Ei mitään oloja. Varmaan ollut puuhaa niin paljon, etten ole ehtinyt niitä kehittämään. Tosin tässä kai jossain niiden oireiden vasta pitäisi alkaakin. Jotenkin harmittaa kun en ole tässä (enkä edellisessäkään) kierrossa tuntenut ovulaation aikana minkäänlaisia nipistelyjä. Jotenkin sitä alkaa heti epäillä eikö sitä ovista nyt sitten tullutkaan. Testit on kuitenkin näyttäneet ihan selkeitä ovisplussia. Jotenkin on nyt kuitenkin vähän sellainen plääh olo.

Muoks: Sitä piti vielä kysymäni, että oliko se täällä jossakin se linkki siihen kuningatarmaitoon (tai johonkin vastaavan)? En millään sitä enää löydä, joten jos joku osaa linkata uudestaan tai muistaa miltä sivulta se löytyy niin olisin ikionnellinen. Minulle selvisi eilen, että yksi ystävistäni myy näitä kapseleita, joten kiinnostuin palaamaan aiheeseen. En kuitenkaan kehtaa häneltä suoraan kysyä, kun hän ei näistä meidän vauvasuunnitelmista tiedä.
 
Muokattu viimeksi:
Huvittais kyllä ostaa taas ovistestejä ja kokeilla jos sattuiskin ovis tulemaan, mutta toisaalta tuntuu niin turhalta ja rahan tuhlaamiselta tässä vaiheessa :/
 
Hemmetin negat ja tädit! Niitä ei tähän ketjuun enää yhtään kaivattaisi...

Mimi, ärsyttävä vastaus neuvolasta! :mad: Toivottavasti ei noin kauaa tarvitse odottaa...

Freyja, siellä taisi olla helpotus että menkat alkoi? Onnea uuteen PLUSSAkiertoon :wink

Tervetuloa Pötkylä!

Kiivilintu, kiitos kauniista sanoistasi! :notworthy

On. Dpo 9 ja kp 22/26-28. Samat oireet jatkuu kuin eilenkin. Negakierrolta vaikuttaa, sillä oireet ei nyt eroa mitenkään viime kierrosta. Tuhru alkoi onneksi pari päivää myöhemmin. Olisihan se kyllä aika hullua, jos ekasta kierrosta olisi tärpännyt, en vaan jaksa uskoa että sellainen säkä kävisi, kun ei ole mitään poikkeavia oireitakaan :grin

Ihanaa keskiviikkoa ihanat naiset!
 
freyja pahoittelut menkoista mitä ne nyt sinne saapu...

kiivi plussatuulia kuulostat multa ennen plussaamista olin ku ilmapallo täynnä kaasua ja pallossa oli reikä jne...inshaAllah nyt tulis plussa sinulle :)

plussatuulia kaikille muillekin tasapuolisesti. netti pätkii ni joutuu vähä lyhyempiä juttui kirjotteleen...

täällä neiti nukku yön pääasiassa mut äiti ei saanu nukuttua olon takia ja en tiä mikä oli viime yönä ku ei vaa onnistun enää nukkuminen, ärsyttää.
 
Kiivilintu: Juu kissa löytyi :) Se oli vuorokauden reissullaan ja tuli kyllä kiireellä sisälle ja kiskoi kokonaisen pussillisen märkäruokaa. Yleensä se syö vaan muutaman haukkauksen :D

Aida: Pakko tässä positiivinen on olla, kun ei oikein muutakaan voi :) Tosin nuo kivut hieman ärsyttää, mutta eiköhän se tästä. Mä tosiaan jo aavistelin et tuskin plussaa tulee kun ei varsinaisesti sitä yritetty joten ei pettymys ollut kovin suuri.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja ja Kiivilintu, ihailen kovasti teidän molempien asennetta! Niin rautaisia naisia! Lähetän universumille toiveen, että te plussatte (ja tietysti kaikki me muutkin tässä ketjussa) tämän vuoden puolella! Olemme kaikki sen ansainneet :)

Gatusa, ihanaa kun kerrot meille kuulumisia. Olet meille niin hyvä esimerkki siitä mitä voi tapahtua, kun ei anna periksi!:)
 
Muistan, kun tammikuussa aloin lueskelemaan tätä ketjua (=stalkkaamaan) niin Gatusalla (ja muillakin) oli aina niin jännät paikat ja tilanteet, että oli pakko vähän väliä palata lueskelemaan. Elin niin mukana vaikkakin taustalla, kun itsellä ei ollut mitään yritystä vielä tiedossakaan :grin
 
Larissa: Ehkä mä jo luovutin liiallisen stressaamisen kun sovittiin miehen kanssa et jos ei tärppiä kuulu lokakuuhun mennessä niin lähdetään tutkimuksiin. Tulee tosiaan silloin vuosi täyteen, vaikka välissä noi keskenmenot ja mulla epäsäännöllinen kierto.

Kuka muuten tiesi tuosta foolihaposta et miten se toimii miehellä? Jos miehellekin sitä syöttäisi :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Palo käpy ja tilasin läjän ovistestejä ja 2kpl clearbluen raskaustestejä.
Jos sais edes vähän viitteitä kuinka kroppa toimii, jos toimii..
 
Tervetuloa uusille :)
mulla nyt yk3, kierto tuntunu tasaavan tuohon 31. Jotenkin miehen kans aateltiin että tää laps tehdään eikä jouduta odotteleen (mun suku & itekki viimeks on sellasta et ei tarvi ku kalsarit nähdä niin poks, paksuna ollaan :D) viimeks itellä siis 2012 raskaus ehkäsystä huolimatta.
Nyt kuitenkin monen vuoden hormoniehkäsy tuntuu vaikuttavan. Vaikkakin tässä nyt tjottaillaan, ja toi meidän tahti on säilyny normaalina (n joka 2 pv) niin jotenkin ite ressaa tätä asiaa ihan liikaa. Sekin voi toki vaikuttaa siihen ettei mitään tapahdu. Mutta kun ei osaa olla ressaamatta :D

Oli muuten mielenkiintonen linkki, oliskohan ollu larissalta, tuo prosenttijutska! Sitä eilen järkeilin piiitkän aikaa :) tästä ollu aiemminkin joskus juttua, mut jotenkin kumma kun näitä asioita on alkanu enemmän lukeen ja oppiin niistä vähän jotakin, niin huomaa et koulun biologian tunnit on ollu kyl ihan shitiä! Kukaan ei oo koskaan kertonu et lapsen saaminen ei tapahdu sormia napsauttamalla.

Tulipa sekainen viesti, sori siitä :) pistetään se väsymyksen piikkiin ;)
 
Tää on kyllä niin loistofoorumi, kiitos teille! Ihana huomata miten kanssaeletään vieraiden ihmisten tilanteita! Ja niin monta hyvää vinkkiä olen saanut ihan vaan muiden juttuja lukemalla! Kiitos!! <3
Pahoittelut negoista ja tädeistä! Mimi:sun tapauksessa ottaisin jo ehkä yhteyttä johonkin (?) yksityiselle, tollanen epätietoisuus on kamalaa!!!
Napaa... Kp12, lämmöt "koholla", alkukierrosta ja viime kierrossa (aamupäivällä) lämmöt oli sellasta 35,4 ja tänään yli 36... Aamulla niin huono olo että halailin pönttöä vessassa, ei voi sanoa että kylmä mutta pitkät vermeet on kyllä päällä....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top