Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noista aamulämmöistä.. En mielestäni oo kipee, ei siis mitään merkkiä mistään sellasesta. Muutakun että mun aamulämmöt on viime oviksesta asti ollu 37,1-37,3 välillä!! En tiä sekooko tuo mun mittari vai mitä.. Patterikin siihen on kyl juuri vaihdettu...
 
Kiivilintu: Inssi tehtiin maanantaina kp 14 ja niin kuin kirjoitinkin niin kipu oli jotain ihan hirveää nyt alan jo olla toipunut vaikka alavatsa on vielä vähän arka. Lähdetään aurinkolomalle 30päivä et ennen sitä tiedetään onko menkat alkanut vai tuleeko meille kevät vauva. Jälkimmäistä tietysti toivotaan. Mun pikkusisko saa vauvan kuukauden kuluttua ja oon kyl niin kateellinen että toisille vaan vauva tulee yhden illan jutusta ja toiset saa tahkoa 2,5vuotta jossei enemmänkin. Toistaiseksi ei oo mitään oireita mut en mä kyl tiedä mitä oireita edes "pitäisi" olla :)
 
Mimi: voi ryönä.... Entäs yleislääkärin kautta itkupotkuraivarilla?
Niin mäkin aattelin et oviksesta nousee noi lämmöt, mut ei kai tässä vaiheessa kiertoo viel....? O.o


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nii sitä mäkin mietin.. Kun kyllähän ne menkkojen aikaankin voi vielä koholla olla (mun käsityksen mukaan..) mut miksei laske normaaliin ollenkaan! Nyt kuitenkin jo ööö... kp10.
 
Kokeilen vielä niitä ovistestejä hetken että tuumaako ne mitään. Jos ne meinaa plussaa paukutella taas koko ajan nii sit kyllä haluan johonki tutkimuksiin
 
Siis kunnon menkat kesti sen 2pv mut 4pv tiputteli viel kyl ihan siihen malliin et sidettä sai pitää.. Muutenkin renkaan jättämisen jälkeen ollu ihan ihmeelliset, normisti tuhrua ensin sen 1-2pv mut nyt on joka kierros alkanu niinkun olis hanasta päästäny. Ja sen jälkeen vaan tiiviste ollu rikki, niinkun joku fiksusti asian ilmas jossain kohtaa :D

Muoks. Mistä te muuten ootte niitä testejä tilaillu? Vois kans ihan piruuttaan koittaa niitä ovistestejä..
 
Silv: toi kuulosti siltä mitä mä kirjoitin tossa ku oli menkat.... Tais mennä 4pvä hana meininkiä ja sit pari päivää tiivisteiden vuotoa.... :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa: en oo tehny. Toki nyt kun asiasta sanoit niin mulla oli sillon 2012 sillai et menkat tuli 2kk normaalisti, siks huomasin raskauden vasta niin myöhään. Perkule. Pitääköhän mennä apteekin kautta töihin :D ei oo kyllä minkään sortin oireita ollu. Paitsi ettei liivit meinaa sopia, se voi kyllä johtua siitäkin et oon niin paljon lihonu renkaan jätön jälkeen :D

Fiamma: joo tosissaan sama mut 2 hanaa ja 4 tiivisteitä :D
 
Silv, testaa ihmeessä vaikka jollain kaupan liuskatestillä niin ei jää asia vaivaamaan :)

Aiemmin oli puhetta painon noususta/turvotuksesta renkaan tai pillereiden pois jäännin jälkeen. Huomasin. että täällä on tilanne tasaantunut eli turvotus mahan alueelta suurimmalta osin kadonnut ja paino alkaa olla se mitä oli aiemmin. Jee, voin pitää taas housuja ilman ahdistusta :grin
 
Mut voiko ovis olla "jo" tässä vaiheessa kiertoa, jos vaan sen takia on huonovointisuutta ja lämmöt noussu....?
Ei mulla ainakaan mitkään valemenkat ollu, just ennen vuodon alkua testasin negan....

Mut käyhän sä Silv hakee testi ittelles!! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Asiasta kukkaruukkuun, voiko vti olla oireeton? Pissattaa koko ajan! :o puoltuntia sitte kävin ja taas muka sais mennä. Ja jos voi olla oireeton nii voikos se vaikuttaa menkkoihin?
 
Tervetuloa stalkkailijoille ja muille taustailijoille! Niin mäkin tänne joukkoon uskaltauduin. Luin ensin ja "tutustuin" kirjoittelijoihin itsekseni, sitten vasta rohkenin kirjoittaa. :)

Kyllä on nyt ilmoilla tosi monenlaista tilannetta! Näin kierron alkupäässä tylsästi olevalle on kutkuttavaa seurattavaa piinailijoiden tuskailut, mutta harmillista on seurata mimin ja muiden epätietoisuutta.

Silv: edellistä lasta yrittäessä mittailin lämpöjä, niin silloin mulla lämpötila pysy korkealla oviksen jälkeen siihen asti, kunnes alkoi menkat. Menkkoja edeltävänä päivänä tai saman päivän aamuna romahti takaisin alas.

Larissa ja Laurushka ainakin: eikse niin kuitenkin ole, että niin kauan kuin ei menkat ole alkaneet ON TOIVOA!

On tullut taas viime käyntini niin paljon tekstiä, etten millään saa mieleeni enää mitä piti kirjoittaa ja kenelle.

ON: Täällä hedelmällinen jakso odottaa alkamistaan parin päivän päässä. Mun pitäs varmaan opetella meditoimaan tai jotain, että saisin mieleni pysymään mahdollisimman tyynenä enkä stressaisi mistään. Luottaisin vaan siihen, että hedelmöityn, jos niin on tarkoitus käydä tässä kierrossa.
 
mimi: vti voi olla oireeton. Tosin tihentynyt pissaamistarvekinhan on oire. Mulla oireeton vti nousi munuaisiin ja sanoisinko näin, ettei se sen jälkeen ollut kovin oireeton. Nimim. sairaalaan joutunut... Ehkä oli ihan hyvä idea kuitenkin tilata niitä testejä. Jos edelleen näyttää ovis plussaa, niin sittenhän se voi olla jo viite jostain, mikä olisi hyvä tutkia. Ja sellaisen asian takia varmaan pääsisi lähetteellä kunnallisen kautta tutkimuksiin? En nyt siis missään nimessä maalaa piruja seinälle, mutta ainakin pco aiheuttaa vääriä ovulaatioplussia. Mutta tuskin tässä mistään semmoisesta on kysymys.
 
Larissa: mulla tuli yhteensä about 8kg parin kuukauden aikana, ja se on ja pysyy edelleen.. Enkä kyl mielestäni oo syöny yhtään sen enempää kun ennenkään :o

taidan käydä siellä apteekissa, meidän kylän kaupoissa tuskin on halpistestejä. Ja jos onkin, niin auta armias minkämoisen huhumyllyn saa käyntiin sillä et hakee naapurintädin kaupasta testejä! :D eikiitos. Apteekin täti ei mua tunne niin se tuskin huhumyllyä alottaa :D

Fiamma: meillähän kulki about samassa syklissä nää kierrot? Mun kalenteri väittää et huomisesta kannattais alottaa kunnon pupuilut ja et tiistaina olis h-hetki. Viime kierrossa tuntemusten mukaan tää piti paikkaansa.. Mä oon testannu yhtään mitään viimeks kesä-heinäkuun vaihteessa kun menkat oli viikon myöhässä. Sillonhan sain liuskaan haamun, digiin negan ja sit se täti jo tulikin.
 
Pitää kokeilla saisko labraan lähetettä. En edes tajua mistä tota pissaa riittää kun joka kerta tuntuu tulevan litra kun vessassa käy :D kehtaiskohan samalla pyytää verikoetta jos ne kattois sitä raskaushormonia että mikä sen laita on?
Hyi toivottavasti ei nouse munuaisiin, on kuulemma sitte kipee jos nousee!
 
Lämmöstä: katsoin eilen TED.com:ista videon jossa sivutettiin tätä lämpöasiaa. Ihan mielenkiintoinen. Mahtaako osoite onnistua:
www.ted.com/talks/talithia_williams_own_your_body_s_data

Kirjoittelen puhelimella kun kotona ei ole nettiä ja töissä en uskalla käyttää työkonetta. IT kuitenkin kyttää meidän surffailuja *vainoharhainen* :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top