Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäki haluaisin tietää tosta nipukasta, nyt kp37-27/28 negaa näytti testi eilen ja nipukka on ylhäällä ja suht kova.. ei vieläkään mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen :( turhauttaa jo!
 
Minäkin näen selvän haamun grangerilla. Onnea ja viivan vahvistumista! :>

Tulisi nyt teille joku selvyys tohon mimi ja IkuinenJännittäjä. :\ Kurjaa kun on sekä täti että haikara hukassa. Voi olla että olet jo sanonut IkuinenJännittäjä, mutta kun ei muista niin kuinka pitkä sun kierto tavallisesti on?

Muille tsemppiä ja plussatuulia! *puuh* Ja kun en tainnut viime viestissä muistaa sanoa (vai muistinko?), tervetuloa uudet!
 
Mulla on kans kohdunnipukka nyt ylhäällä ja kova, mutta eipä tuolla tiedolla mitään tee, kun ei ole mitään mihin verrata :grin

Mimi, josko se plussa tai menkat sieltä kohta tulisi, toki sitä plussaa mieluummin sulle toivon :) Mites pitkä aika siitä viimeisimmästä ovisplussasta nyt on?
 
18 päivää... :D yleensä ku menkat on alkamassa niin mulla tipahtaa nipukka alas, mutmut nyt se on jämähtäny ylös.
Kannattaako mun soitella ensviikolla neuvolaan kun sit ois menkat 2vk myöhässä vai voiko ne asialle mitään?
 
Okei no sitten pitäis jo jotain alkaa tapahtumaan, jos olet normaalisti ovuloinut! Mun veikkaus on, että km on sekoittanut kroppaa ja et ole välttämättä ovuloinut ollenkaan vaan ovistestit ovat reagoineet hcg:n jämiin. Anovulatorinen kiertohan saattaa venähtää pitkäksikin :mad:

Soittele vaan neuvolaan, jos osaisivat jotain järkevää mielipidettä tai apua antaa. Ei siitä haittaakaan voi olla :)
 
No, soittelet huomenna sinne neuvolaan niin saat varmaan jotain vastausta :) Muistaakseni sait vahvan ovisplussan useampaan kertaan niin sekin voisi viitata siihen, että testit reagoi hcg:n jäämiin.
 
Mä ootan ens maanantaihin, sit olis sen 2vk myöhässä :) jos täti ois tullu kylään niinkun ennenkin niin tänävklp sais hyödyntää jo ovista! :(
 
On kummia juttuja tosiaan jos on eksyksissä mensut ja plussat :( lääkäriinhän ne ottaa kuulemma jos on viikon myöhässä ja ei saa plussaa :) näin oon ainaki parilta tyypiltä kuullut...

nipukoista en osaa kyllä sanoa, en oo ikinä koklaillut tai lääkäri sanonu mitään :D
 
Vargynja: Ennen raskautta kierto oli 28-29pvää ja ollut tasainen siitä asti kun mun ekat kuukautiset alko 16 vuotiaana. Kierto oli tasainen myös pillereiden lopettamisen jälkeen viime vuonna, ei mitään häikkää. Nyt sitten potuttaa jos kierto mennyt ihan sekasin synnytyksen jäljiltä :( Tosiaan, menkkojen alkamispäivänä oli vähän tuntemuksia et ne alkaiskin,mut tosi vähän ja sen jälkeen ei mitään...hmmh.

Ja mimi.: Mulla sama ilmapallofiilis, mieskin ihan huomasi, sanoi että oon varppeen paksuna.. ite kyllä aattelisin ennakoivan tulevia menkkoja. Pessimisti ei pety,vai miten se meni.... x(
 
Niiiiin ja tuosta lääkäriin ottamisesta, seki vissiin ihan tapauskohtaista! Helmikuussa kun soitin tk:hon että josko pääsis vaikka verikokeella tarkistaan, onko masussa asukkia. Oltiin lähössä Thaimaaseen viikoksi ja halutti vähän irrotella. :wink Oli siis menkat 6pvää myöhässä, niin sanottiin vaan että " kyllä ne menkat sieltä tulee, jos et kerta halua olla raskaana. Oota kaks viikkoa ja soita sitten uudelleen" :D Että tämmöstä.

Muoks. Mietin vaan että missähän vaiheesa sanoin sillekkin tädille,etten olis halunnu olla raskaana :D
 
mimi. : Joo, sitten puhelun jälkeen itkeä tihrustin miehelle että miksei ne usko että olen raskaana,vaikka varmana olen :D.. Kysyin vielä silloin että voiko raskaushormoonitaso nousta erilailla naisilla niin sanottiin vaan,että ei voi, kyllä ne testit on ihan luotettavia..
 
Justii, tais olla neukkutädillä huono päivä! :D
Voiko se raskaushormooni nousta erilailla toisessa raskaudessa? Esikoisestahan plussasin heti kun menkkojen olis pitäny alkaa.
 
Terve! Liitynpäs minäkin tänne. Keväällä jätetty pillerit pois 13 vuoden jälkeen, ja kova yritys päällä. Kierrot vakiintunu pillereiden jälkeen noin 32-34 päivään. Nyt menossa kp 14. Olisi se vaan niin upeeta voida pian todeta odottavansa pientä nyyttiä. Hirmuinen raskauskateus iskee aina, kun näkee odottajia vatsakumpuineen - vaikka samalla iloitsee muiden puolesta. Nyt vaan yritystä, yritystä, josko tällä erää tärppäisi. Ajattelin kuitenkin varuiksi varata ajan gynelle tsekkaukseen, että tässä on kaikki kunnossa ja mahikset raskautua. Miten pitkään te muut täällä olette yrittäneet?
 
Dawwe: ihanaa, paljon onnea! :))) ja jollakin oli ihana ultrakuva, onnea sinnekin :) heh, laskeskelin tuos huvikseni et jos tästä kierrosta plussais ni LA olis mun syntymäpäivä, eli tasan 25v väliä :p selkeesti liikaa aikaa ajatella kun käy marjastamassa :DD


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tervetuloa Nessu mukaan :)
Meillä meneillään yk 2 kuuden vuoden hormonien käytön jälkeen.
Toivottavasti teillä pian tärppää :grin
 
Takaisin
Top