Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiiih, enhän mä nyt ookkaan enää varma mistään päivistä.
Minä se menin nerokkaana tyttönä vaihtamaan tuota kierron silmällä pitämiseen tarkoitettua softaa, parempaan pro versioon.
Ilmeisesti nyt aiemmat kierrot sitten sekoitti sen kun oli suppeammat tiedot sinne syöttää, ja nyt se väittää mun oviksen olevan vasta huomenna. Otapa näistä nyt sitten selvä :D
Melkein olisin voinut mennä vallalle eilisestä mutta kaikkihan selviää kuun lopussa. Ensi kuussa on jo varmaan vähän parempaa dataa käytössä.


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Dawwe onnea :) Paljon tarrasukkia matkaan :) Oliko sulla jotain oireita vai tuliko täysin yllätyksenä?

Ehkä meilläkin on toivoa jos ovis tapahtui kun jäi tosiaan tallettelut viime tippaan :D

On: Täällä vähän menkkaoloja. Tissit ei oo yhtään erilaiset, ei edes turvoksissa. Taitaapi se täti siis tulla kylään. Jos tulee niin tulis nopeasti et pääsisi uuteen kiertoon :D tänään siis kp 28/34.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ja paljon onnea Satsalle ja Myyh:lle hyvistä ultrakuulumisista myöskin!

Ihanaa saada välillä positiivisiakin uutisia :)
 
Onnea Dawwe!!! :hello2:hello2Aivan mahtava juttu! :) Kyllä tähän ryhmään kaivattiinkin jo plussia!!
 
Onnea Dawwe! Mahtavaa! Tarrasukkia mukaan!

Haamuja ja roskishaamuja testanneille onnenpotku uusintatestiä varten. Pidän peukkuja että sieltä tulee vahvempi plussa jo.
 
Täällä onkin ollut mahtavan iloinenpäivä. :)

Onnea Dawwe.. :) Sä oikein yllätit meiät...

Onnea Suffeli ja toivotaan että viiva alkaa vahvistumaan.. :)

Sitten oli ihania ultra-kuulumisia ja kuvakin :Heartred
Onnea hyvistä ultra-kuulumisista Satsa ja Myyh..

Nyt tosiaan se iso PLUSSA AALTO käyntiin.. :)

Tsemppiä kaikille ja PLUS PLUS....

on.Huomenna lähetään mökille ja sunnuntaina vasta takas..Mä nyt yritän hillitä itteni huomenna aamulla ja en testaa vaan jos ei oo tätiä tullu mökki reissulla kylään niin testaan sit kotona..Tiisataita kun jo eletään niin niin täällä kp.38/27-46 Toivottavasti tää ei oo vaan pitkä kierto..:confused004
 
Niin ja Tervetuloa uudet kuumeilemaan.. :)


Sitä piti sanoo et mut vois siirtää listassa ja laittaa testi päiväks 17.8 kun tosiaan yritän hillitä itteni..Jos joku ihana jaksaa mut siirtää... :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1407817754.154153.jpg


Näettekö te tuossa mitään? Tänään siis kp26/26, enkä malttanut odottaa huomiseen... Mun mieleen siinä on haamu, mutta se voi muodostua toivomalla. Testaan kyllä vasta perjantaina uusiksi, jos menkat ei ala tai tule sitä järkkyä pms hedaria lähipäivinä.

Olo on toiveikas :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
On. Tänään 11+1 ja hyvin pysynyt. Oireet tosi vähäiset, eniten ehkä väsymystä. :) mitä lie meinaa kun vähäiset oireet? 18.8 on ultra ja verikokeet ja saadaan varmistus lasketulle, kun heittoa se 4päivää. Eilen alkoi koulu ja vika päivä ilmeisesti 8.12 ja paperit sitten kädessä ja tosi kova ikävä miestä kun 168km päässä :(

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Granger, kyllä siinä selkeästi viivaa erottaa :) Varovaiset onnittelut sinne!

On: Menkkakivut jatkui koko yön ja muutenkin nukuin tosi huonosti. Olin mummon luona yötä ja koirat jostain syystä siellä aina ekana yönä tosi levottomia :/ Tänään tuntuu et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Oli pakko side laittaa kun töihin läksin. Viime kierrossakin kyllä oli noita menkkakipuja just samaan aikaan mut eipä ne sit alkanutkaan :D Tosin oon kirjoittanut ylös et oli myös rintojen arkuutta, flunssaa ym klassisia oireita. Joka plussakierrossa tuo rintojen arkuus ja pinkeys on kertonut mulle et voisi olla plussakierto. Et siihen tunnun luottavan :D (Paitsi et kesken ne meni..)

Onkohan muuten jotain eroa niissä raskauksissa jotka menneet kesken verrattuna niihin jotka kestää loppuun asti? Siis alkuraskausoireissa. Tietääkö kukaan jolla olisi muitakin kuin keskenmenoja?!?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
granger mieki näen viivan!onnea!

Freyja täällä samnmoiset tuntemukset...nyt kp 28/29-30..eilisestä särkeny päätä ja koko ajan on tunne et jotain lorahtaa mut ei..huhhuh..
 
Kyllä mä ainakin Granger viivan näen! :D onnea ja vahvistumista! Loistavaa jos nyt lähtis oikein hyökyaalto vyörymään! <3
On. Kp11... En ymmärrä että joka aamu on paha olo, eilen koiran kanssa aamulenkillä piti jäädä puskaan yskimään ja tänään jouduin nieleskelemään oksennusta.... Turvotusta on ja eilen illalla maha niin kipeä että kiristi selänkin puolelle... Ovis tuloillaan vai keltarauhanen vai mikä??


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Dawwe, kovasti onnea plussassa!

ja Granger, siinä minunkin silmiin selkeä haamu näkyy! Toivottavasti pian vahvistuu :)

Kiva kuulla hyviä uutisia näin ankeaan sateiseen aamuun!

on. Odottelen ovistestejä tänään saapuvaksi, ja loppuviikosta alan tutustumaan niihin. Viikon päästä pitäiskin olla jo tositoimissa..
 
Takaisin
Top