Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Granger: ihan kuin minunkin vanhat silmäni siinä haamun erottaisi?! Muutaman päivän päästä uusi testi niin saadaan ihailla paksumpaa viivaa! :wink

Tiarella: kivoja raskauskuulumisia sulla! Mun eka raskaus oli lähes oireeton, lähinnä janoa ja väsymystä. Ja kaikki meni juuri niin kuin pitikin ja lapsi syntyi ajallaan ihan täydellisenä! Sanoisin, että huolet ja murheet pois ja nauti olostasi! Tsemppiä opiskelujen loppumetreille!

ON: täällä kierron tylsä vaihe menossa. Kolmen päivän menkkojen jälkeen tuhrutteli vielä pikkuisen ja nyt voisi sanoa alakerran olevan viimein täysin kuiva. Kp 6/25-28 eli hedelmälliselle kaudelle siirtymässä muutaman päivän päästä.
 
Freyja tuli tämä yllärinä ja toisaalta ei kuitenkaan :grin
Mä jo heti alkukierrossa muista ajatelleeni, että "näillä helteillä ainakin jos paleltaa tietää olevansa paksuna" ja no, viime viikolla mua palelti, piti ottaa huppari ja kollarit ku katoin sohvalla telkkaria. Havahuin siihen omaan pukemiseen ja katoin mittaria +25 ja mietin että voisko olla, mut olin niin varma että toimittiin liian aikasin ovikseen nähden, että ei se voi olla. Seuraavana päivänä sama juttu, mutta sit mulla oli myös maha ihan sekasin ja tosi huono olo, melkein oksensin joten pistin jonkun mahapöpön piikkiin.
Sit tajusin, että olin kyllä normaalia väsyneempi ja semmonen etova olo oli aamusin sekä jotkin hajut oli tosi huumaavia. Sunnuntaina sit pieni ääni päässä sano, että paksuna olet, siis ihan vaan semmonen tunne että sitä tämä on.
Siltä istumalta, siellä mättäällä passissa käkkiessä päätin, että jos työpäivän aikaan maanantaina ei ala vuotamaan haen testin ja testiä tehdessä oikeastaan jo odotin sitä plussaa enempi.

Pienesti maistui myös metalli suussa sekä rintojen sivuja aristi.

Eli kaikki "klassiset oireet" ja se on tunne kyllä paljasti jo ennekun vaan uskoin että kyllä se vaan on mahdollista.
Toisaalta sillon keskenmenon jälkeen heti muistan miettineeni, että tästä kierrosta tärppää jos vaan satutaan kohilleen. Uskoin vaan enempi tilastoja kuin omaa onnea tähän mahdollisuuteen.

Nyt on myös kauheen luottavainen olo tän raskauden keston suhteen ja kävi jos ajatus siitäkin, että tulossa olisi tyttö :rolleyes:

No aika näyttää kuinka käy, älkää pahastuko kun toivon etten palaa ihan hetkeen takasin tähän ketjuun. Nyt mä haluan myös pysyä tuolla toisella puolella :)


Sitten Grangerin haamulle vahvistumista, minäkin sen näen!
Taustailen täällä seurailemassa teitä muita, plussatuulia kaikille!
 
Freyja mulla oli kyllä ihan samat oireet keskenmenneissä raskauksissa kuin onnistuneissakin. Ainut ero, että oireet loppu ku seinään ja oli semmonen tunne jo plussatessa, ettei kaikki ole niinku pitäis.
 
Dawwe: Kiitos rohkaisevista raskausoireista :) Mua ei varsinaisesti ole paleltanut mutta siis koko ajan sellainen kuumeinen olo... Ja mulla kun ei ikinä ole kuumetta eikä kyllä siis kovin hikikään virtaa. Nyt se oikein valui pitkin otsaa. Tosin tietenkin mietin et onhan tässä helteitä ollut :D Ja sit välillä tulee sellainen kuuma/kylmä aalto...

Mut vielä pitäis malttaa odottaa kun vasta pitäis olla dpo 8 jos siis ovis oli silloin kun vähäistä ovislimaa ja kipukohtaus. Ovisplussaahan en tosiaan saanut...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Granger: Jep, ihan selvä haamu. Ei tarvitse edes tihrustaa kun heti ekana näkyy. Onnea ja viivalle vahvistumista!

on: Huh. Nyt pitää kyllä ihan pinnistellä etten laske kiertopäiviä. Eilen tuntui pingotusta alavatsalla töissä. Saattoi olla niin, että treenasin vain huomaamattani vatsalihakseni jumiin kun oppilaille jouduin koko päivän puhumaan keskivartalon tiivistämisestä. Itse on aina niin hengessä mukana, että "ratsastaa" maastakäsin mukana, joten näin on ennenkin käynyt. Mutta nyt tietysti kiinnittymisiä ja muita heti miettimissä. Onneksi en ole sen varmempi dpo:sta kuin että viime viikon alussa sen ovisplussan sain. Yritän siis olla kovasti miettimättä ainakin tämän viikon vielä. Mutta jotenkin on taas pitkästä aikaa rauhallisen toiveikas olo.
 
onnea granger ja viivalle vahvistumista mashaAllah :)

tiarella ootko sä jo noin pitkällä mashaAllah tsemppiä ultran odotteluun. :)

freyja kuulostaa lupaavalta, inshaAllah saat plussan :)

nyt kaikki laittamaa kunnon plussa-aalto ku sitä ei ol aikoihi ollu, viimeks keväällä oli kunnon aalto vissii :)

on: 21+1 ja enää ei näköjää todellakaa saa nukkua yötä, kääntyilen kokoajan vaa ja ravaan vessas ja sit neiti treenaa kans joten mamma on hiukka väsy. tänää aloin itkee ku ukko käytti maidot aamiaisen keittämiseen ku mä oisin halunnu juoda kylmää maitoa. olin et ostappa mulle kalsium tablettei ku mä tartten kalsiumia päivittäin en kerran kahes viikos hyväl tuurilla. totesin et vauva ottaa kalsiumin mun luista ja mä haluun mielelläni pitää luuni suht vahvana ja ukko oli että hän tietää että vauva ottaa kalsiumin mun luista.
 
Lisäsin itseni plussanneisiin ja loora84lle laitoin 17.8 testipäivän, mikäs tilanne listan etupään testaajilla?? Garngerilla oli haamu ainakin, mites muut?

Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Aurinkoinen 7.8.
elaffy 12.8
Granger 13.8
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
Elli28 16.8
pepeXXL 16.8.
loora84 17.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Kiivilintu 24.8.
Freyja86 24.8
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Silv?
Anis?
Mimi?
Kaziska?
Myssy?
( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe (yht.20)
 
Täällä näytti testi edelleen negaa.. Joten eikön se täti sieltä saavu pian käymään taas.. Noh toivotaan että tää plussa aalto kestää niin pitkään että pääsen ens kierrossa mukaan :)
 
Pahoittelut nuuhku :(

Nyt on dpo 8 ja vähän vielä jotain vaaleanruskeaa tuhrulimaa tulee pyyhkiessä. Samalla tavalla näyttää menevän kuin viime kierrossa eli negakierto varmaan tulee. Eihän siellä mikään ehdi kiinnittymään, jos jo viikko ennen menkkoja alkaa tuhruttamaan... Keltarauhanen ei varmaan toimi kunnolla. Milloinhan asiaa kannattaa ottaa puheeksi neuvolan/lääkärin suunnalla? Nyt on vasta toinen luomu kierto menossa eli ei mikään hätä tosiaan ole. Aikansa varmaan ottaa että hormonit tasaantuu :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
kato larissa viel muutama kierto ja jos ei näytä normalisoituvan ni sit kannattaa ottaa yhteyttä. itellä aikoinaa ku jätin pillerit kroppa meni sekas totaalisesti eikä menkkoi kuulun välil kuukausiin ja jouduin sit alottaa terot...keskenmenot aiheutti samaa kans.

nuuhku harmi että tuli nega...tsemppiä :)
 
mahtavia uutisia :) granger kylla siella aavistusta jo on, toivotaan etta vahvistuu. Taalla sohva valas ilmoittautuu, elossa ollaan mutta liikkuminen on vielakin hyotyliikuntaa ja niska kiittaa kauhealla jumilla. Ensin oli niin huono olo ettei voinut liikkua, kun huono olo lakkasi tuli lamauttava vasymys.. onko MadH viela hoodeilla ei ole pitkaan aikaan kuulunut?
 
Varovaisesti onnea Granger! Kyllähän siinä jotakin haamun poikasta näkyy. :) Toivotaan siis, että vahvistuu vauhdilla. Mites toi meijän lista, missä Rosebud ja DarkMimosa?

On: Täällä kp 18/29-30, dpo 2.. Odotellessa.. Tässä kierrossa ei kyllä oviksen aikaan ollu mitään muita oireita kuin selkeät limat.. Ei nippailuja kuten viime kierrossa, mutta ovistesti näytti kyllä hienosti vahvaa viivaa ja sitten viiva haalistui pois eli kyllä se ovis sitten ainakin oli. :p
 
Granger: Kyllä mäkin selvän haamulaisen näen :) varovaiset onnittelut täältäkin!! :Heartred ja toi näyttää vielä apteekin omalta ja jos se haamu ilmesty siihen ajallaan niin ei valehtele. Tein kuule noita testejä monta ja eivätkä antaneet ees roskishaamua kun oli nega. Mutta sitten kun oli plussa niin anto just tollasen hailakan viivan ajallaan jonka näki kääntelemättä ja vääntelemättä :wink tsemppiä!!!!
 
Marikki taisi kysellä niistä Dawwen kertomista raskauden todennäköisyysprosenteista niin tässä on linkkiä.

http://pregnant-naturally.com/get-pregnant-3-4-5-days-before-ovulation/

Tekstin mukana on siis taulukko, josta voi katsoa arvion raskauden todennäköisyydelle riippuen miten on puuhasteltu oviksen aikaan. Ton mukaan mulla olis nyt parhaimmillaan 24 % todennäköisyys, mutta enpä jaksa uskoa :grin Tuhruttelu onneksi loppui (ainaki nyt...).
 
Rouva Tohelo sai vihdoinkin tänään haettua paketin halpis ovistestejä, tältä kuulta myöhäistä mutta tiedä häntä vaikka kävisi niin onnekkaasti, että ensi kuussa paketti olisikin jo turha. Eihän sitä koskaan tiedä ;)




-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Meillä ois ton mukaan sit 7% ja 26% mahikset :) oviksen bongailua en oo harrastanu ku halujen ja ehkä limojen puolesta, mutten niitäkään seuraillu :D mulla on kyl ollu nyt nappailuja masussa mut se voi olla taas niin kuviteltua kun on jotain pieniäkään mahiksia, keväällä oli samaa :D

väsyttää, etoo, hajut on voimakkaampia, pissittää ihan koko ajan ja masussa on sellanen kumma tunne tosiaan ja välil nipsasee. pari kertaa tuntunu sellasta repäsykipua jota tuli edellisen raskauden alkupuolella aivastaessa tai liikkuessa liian nopee.. valeraskaus<3

Dawwelle onnea kauheesti ja Granger, mäkin nään sen viivan vaikka mul ei oo ruusunpunalaseja päässä edes :D onnea ja toivottavasti tulee vaikka heti huomenna vahvempi niin sun ei tarvii pähkiä ;)
 
Oi,kylläpä tänne on juttua tullut parin päivän aikana; ONNEA plussanneille! :)

Täällä edelleen odotan tädin saapumista, kp 32? ...eilen oli joku ihme sairastumiskohtaus, olo oli kyllä aivan kauhea, niinku kuumetta olis ollut sata astetta, ja aiivan järkkyjä mahakramppeja.. :( Tänään ollut ihan normaali olo taas.. o.O Sen testinkin sitten tein eilen aamulla, ja turhaan, negahan sieltä paukahti. Tosin, viime raskaudessa näytti tosiaan negaa vielä 6 päivää menkkojen odotetusta alkamisesta..

Alkas nyt vain se uus kierto niin pääsis taas yrittämään ja elätteleen toivoa .. <3
 
Toivottavasti saisit pian selvyyttä tilanteeseen IkuinenJännittäjä!

Onko kukaan teistä joskus jo raskautuneista muuten kiinnittänyt huomiota kohdunnipukkaan plussan tienoilla? Onko ylhäällä vai alhaalla, kova vai pehmeä? Mietin, että voisikohan siitä yrittää jotain päätellä :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top