Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kaziska sullaki on hyvä asenne ja on todella totta ettei lasta kalenterilla todellakaa suunnitella. tuol LA 12/2014 välil kieltämättä huvittaa ku ne joilla LA joulun aikoihi manailee et sais pysyä tammikuulle ku eivät jouluna halua mielellää lasta synnyttää ettei synttärit ol päällekkäin joulun kanssa. itellä LA 22.12 mut meillähä ei joulua ees vietetä ni eipä osaa harmittaa ja pääasia on että on terve lapsi tuli mikä päivä tahansa, tietenki toivon että pysyis sisällä viel sen 17-19vko mielellään inshaAllah. :)

mitä tulee greippimehuun ni ennen muuttoa tänne tuli juotua kerran ku oli yritystä kyllähä se ainaki limoihi näytti vaikuttavan.

Nimim. Jouluaaton vauva, se on rankinta yleensä vaan sille syntyneelle. Joka kerta kun joku kuulee et on jouluna syntynyt, joutuu vieläkin selittämään miksi se ei oo ollut tylsää... Ja pyhinä ne tuppaa laskemaan sieltä nopeammin pois, ja miks sen autuaampaa kun jouluntaian keskellä katsoa maapallon parasta joululahjaa.


-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
Kiitos taas naiset tuesta, teestä ja sympatiasta! Odotamme nyt varmaan syyskuulle, ennen kuin lääkäriin lähdetään. Katsotaan, jos pystyisin vähän rauhoittumaan tämän yrityksen kanssa.. ehkä pieni kevennys täältä tai jopa taukoilu voisi auttaa. Katsotaan, miten käy. Jään odottamaan onnea ja ihmettä, joka voisi joskus koskettaa meitäkin.

Tsemppiä kaikille teille, jotka odotatte samaa!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä tänään kp1 en saanut ovulaatiota kiinni vaikka kuinka yritin.. Jotenkin vahvistaa vaan omia oloja etten ovuloi kuin toiselta puolelta! Mutta josko nyt ovis tulis :)




Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä siis tänään kp 19/26 tai 28 ja dpo 6. Jos jotain oireita haluaa keksiä, niin v.vuoto on lisääntynyt ja rinnat on kosketusarat. Mutta en noita pitäisi vielä minään, sillä näin taisi olla viime kierrossakin. :wink
 
Moro!
Kaikki oon lukenu mitä ootte kirjotellu. Itse vaan vähän huono kirjoittelemaan ja nyt lomalla ollu kaikkea puuhaa :wink
Täällä siis kp 16/30 ja dpo 0. Ja tuntemukset on ollu oviksen kaltaisia, mutta testailin nyt sit ihan ovulaatio testeilläkin. Testasin kp 16, kp 15 ja kp 14. Mielestäni kp 15 viiva oli vahvin ja tänään siis huippu selkeesti ohi jo.
Kyllä tuli ainakin hienosti hyödynnettyä, kun peitot heilu kp 10, kp 12, kp 13, kp 14 ja kp 15 :p
Nyt sitten venaillaan..
Onko kokemusta muuten siitä, että tuleeko se ovis yleensä sen testihuipun jälkeen seuraavana vai sitä seuraavana päivänä?? o_O

Niin ja tervetuloa uusille!!! :)
 
Siija, ymmärtääkseni ovis tulee 12-36 tuntia huipun jälkeen. Korjatkaa taas viisaammat, en jaksa nyt tarkistaa mistään :grin Hyvin olette ainakin hyödyntäneet :wink

Edit. Itse olen muuten tuntenut ovulaatiokivut testipäivän jälkeisenä päivänä. Kivut tulee kai ymmärtääkseni ovulaation tapahtumisen jälkeen?
 
Muokattu viimeksi:
Yritän taas rustailla jotaki. Väsymys ollu niin järkkyä että huh huh... lähinnä vaan lueskelut viestejä ja ollu hengessä mukana. Ja nuo helteet vei viimisetki energiat. Ei pitäis valittaa mutta valitan silti. En todella oo mikään helle ihminen, menee ihan veteläksi olo ja migreeni yltyy helteillä. odotan niin syksyä. Tämmösillä ilmoilla en kykene käymään lenkillä ja tuntuu että tulee vaan möllötettyä.

Annan jotain vinkkejä mitä meille annettiin väestöliitossa ennen inssiä. Suositus oli rakkauden antamiseen niin että kun menkat päättyy niin jokatoinen päivä aina ovulaation yli. Eli muutaman kerran oviksen jälkeen vielä. meille myös paasattiin ovis testien luotettavuudesta ja siksi siirryinkin käyttämään pelkästään cb digiä. Olivat usein klinikalla todenneet että ovis testit asiakkaalla näyttänyt väärin. Eli suositus oli että niitä testejän joita apteekit myy. Ja foolihappo käyttöön jo yritysaikana molemmille.

Rohkaisen myös kaikkia joilla yritys kestänyt pitkään ottamaan yhteyttä klinikalle. saa tarvittavat tutkimukset tehtyä ja mikäli päättää hoitoja kokeilla niin niihin pääsee aika nopeasti yksityisellä puolella.

Kaikille plussa tuulia ja joka päivä toivon saavani lukea täältä uutisia positiivisista r-testeistä!!
 
Hei taas kaikki. Täällä hämmästelen ajan kulua ja sitä ettei tässä enää ole kuin muutama viikko. Pikkuinen myllertää ja hikkaa ja itse kärsin helteistä ja kivuista. Suhteellisen hyvät on olot kuitenkin olleet silloin kun en ahdistu liikaa tekemättömistä asioista. Mun pää ei tunnu uskovan ettei niitä edes ole enää paljoa...

Ei ole tainnut tulla yhtään plussaa sitten viimeviestini. :\ Jos kuitenkin on, paljon onnea. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille yhteisesti. Uusia on tainnut muutama tulla, tervetuloa! (Vaikka huutelenkin vähän täältä oven raosta.) Pahoittelut Ellille heinäkuun koettelemuksesta.

Aurinkoinen taisi kysellä greippimehusta. Itse join sitä useamman kierron ajan yrittäessäni enkä huomannut minkäänlaista vaikutusta. Lopulta sitten plussasin kierrossa jossa en juonut sitä. Oon kyllä kuullut että se on monilla auttanut, mutta ilmeisesti ei kaikilla.

Tsemppiä mimi, toivottavasti pian tulisi selvyys johonkin suuntaan. Kokemuksesta tiedän että tuo kierron venyminen ja silti negojen saanti on kaikista kurjinta. :(

Mukava kuulla sinusta Feliddzi. Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Tämän pidemmälle ei taas muisti riitäkään vaikka kaikki viestit olen lukenut.
 
Vargynja, ihanaa kun sulla on kohta oma pieni sylkyssä <3 onnea ja jaksamista loppuraskauteen, se on kauheeta aikaa varmasti ja näillä keleillä huh! meillähän ei mennyt kun 35+0 viikoille ja olin valmis jakautumaan (monestakin syystä joista sairaalassa mätäneminen ei ollut kyllä vähäisin) vaikka kuinka kauan! :D ajatella että sulla on huomenna tasan samat päivät kun mulla oli käynnistettäessä! :)

millä sitä jaksaa odottaa perjantaita testaamatta turhaan? :O mulla käy vähän väliä ajatukset mahdollisessa plussassa ja kuitenkin vielä enemmän mahdollisissa menkoissa! heräsin aamulla ja luulin et ne on alkanut jo nyt (ja että paikat on veressä....) kun näin pientä painajaista sellaisesta :D no ei nyt ihan viikkoa melkein etukäteen olleet alkaneet joten jatkan sormet ristissä toivomista :D
 
Hei vaan kaikille! Olen jo pitkään lueskellut eri keskusteluja ja nyt päätin itsekin osallistua :) Täytin viime kuussa 36 ja minulla on 15 vuotias tyttö edellisestä avioliitosta. Nyt yritetään nykyisen miehen (12 vuotta oltu jo yhdessä) kanssa ensimmäistä yhteistä lasta. Yritystä on takana viime joulukuusta asti.

Kierto piteni keväällä reippaasti ja gyne määräsi minulle Clomifeniä sitä tasaamaan ja ovulaatiota tukemaan. Nyt syönyt sitä kolmessa kierrossa. Kierto "normalisoitui" eli palasi 30 päivään, mutta muuta tulosta sillä ei ole vielä saatu aikaan. Nyt kiertopäivä 19 menossa ja ovista en havainnut tässä kuussa lainkaan... :sad001 Tuo Clomifen sai nimittäin aikaan myös ovislimojen vähenemisen (onkohan muilla kokemuksia siitä?) ja hankaloittaa siten oviksen havaitsemista. No clomia on kaapissa vielä seuraavan kierron varalle ja sit katotaan jatkoa.

Muuten meillä ei olisi "kiire" tämän lapsensaannin kanssa, mutta ikä alkaa painamaan... Toki jokakuukautinen pettyminenkin on raskasta, vaikka yritän olla positiivinen.
 
No juu kauheesti uusia ihmisiä eli moimoi kaikille miultakin!

Ei se 36 viel mithää-mie täytin synnytyssalissa 36 ja kuopuksen sain 39v 4kk ikäsenä.No nyt sit kestää,jos ees enää onnaakaan.

Letrozolit alkoi tänään ja taas tää akka yks raivokani.Voiko noi lääkkeet noin nopeasti pistää pään sekasin kun oon kaikille lääkkeille nii herkkä...huoh.Huomen pitäis olla iloista mammaa laittakaa viis koululaista matkaan ja kuopuksen kans jäähää pitää torppaa pystys.

Elaffy me ollaa Ovumian asiakkaita,tääl toi paikka on ainakin tosi sydämellinen.

Anteeks en muista teitin tapahtumia joihin ois voinu kommentoida mut Lucky oli ainakin kokenu "herätyksen" parisuhteen tiimoilla.Miel tekis utsii mitä kamalaa tää toisen mies tehnyt kun noin kovan reaktion siitä sait.

Tietsikan kanssa helpompaa tää kirjoittelu nyt siis vaan tällänen sutasu :D luurilla
 
Paljon tullut taas juttua kun töissä olin :D

Pikaisesti vaan pakko tulla kertoo et iltavuoron aikana alkoi järkky tissikipu ja nippailuja alavatsalla. Yhdessä vaiheessa iltaa tuli sellainen jännä kuuma aalto alavatsaan. Heti tietty mietin et nytkö se kiinnittyi :D

Ihana kuulla teistäkin Iines ja Vargynja :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tervetuloa uusille!

missä on kaikki plussat?piinailijoita taitaa olla enemmän ja vähemmän.

itse lukeudun piinailijoihin..kp 26/29 ja dpo 10.menkkajomoja on ja rinnat ollu viikon kipeet.jonkin sortin kuiva kausi on menos..toivottavasti enteilis hyvää koska viimeks ennen menkkoja vv oli tosi runsaasti.tekis niin mieli testata mut yritän malttaa mielen ja asennoitua tädin vierailuun.
 
Juu tässä kuussa meni tältä rouvalta kyllä oviksen testaukset täysin ohi
Eli perjantaina oli kauppa myllättiin ja tuotteet kadoksissa, tänään sitten kuinka ollakaan kauppa olikin jo kiinni kun sinne asti kerkesin. Mutta ehkäpä onni suosii ensi kuusta, jos sille tarvetta on.
Ajattelin tutustua kyllä niihin kaupan halpiksiin näin aluksi, rahaa ei ole juuri nyt liikoja ja kun kierto on suht tasainen. Kaipaan testiltä vain varmistusta siitä että luen kehoni singnaaleja oikein. Mutta jos nyt ei tikkuun ala viivaa tulemaan tai homma jysähtää puoleksi vuodeksi jäihin niin pitänee sitten harkita asiassa panostusta.




-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.
 
No niih, kp 32/28-29, tosi pientä tuhrua tullut 1vrk:n aikana. Nega testattu, joten eiköhän ne sieltä voimistu. Sitten pääsisikin Letrozoleja ensimmäistä kertaa testaamaan. Eli nyt siirrytään luomuilusta lääkkeelliseen vaiheeseen...

Mulla alkaa niin usko loppua. Oon ollut todella herkällä tuulella nyt monta päivää, tekis mieli melkein luovuttaa. 15kk takana, en olis ikinä uskonut, että tämä touhu menee näin vaikeaksi.

Saakohan täällä muuten kehua omaa lapsettomuusklinikkaa nimellä ihan? Joku kun pähkäili minne menisi... Me käydään Dextralla Helsingissä ja voin ainoastaan lämpimästi suositella. Ihana paikka.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Menee kohta yksinpuheluksi tämä :D Tuosta ikäjutusta sen verran et mä oon jo useamman vuoden miettinyt et alan olla ihan liian vanha ensisynnyttäjäksi. Ikää tosiaan on 28v :D Kun oon miettinyt et haluaisimme useamman lapsen miehen kanssa et miten tässä ehtii. Varsinkin kun niitä ei ihan sormia napsattauttamalla saa. Mutta ehkä mä alan hyväksyä sen että olen ihan sopivan ikäinen ensisynnyttäjäksi :) Luulen et tuo kriisi johtuu siitä että meillä suvussa lapsia on syntynyt äidin ollessa n. 20-25v.

ON: tänään aamulla lämmöt oli enää 36,41 eli huima pudotus tuosta 36,73. Sit luin jostain et kiinnittymisen aikaan lämpö saattaa hetkellisesti tipahtaa ja nousta sit korkeammalle. Ootteko tietoisia tällaisesta?

Kp 28/30-34 ja dpo 7(?)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top