Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa

Tervetuloa uudet kuumeilemaan.. :)

Ei tainnut olla ketään plussannut mun viimekerran jälkeen, mut jos menny ohi niin Onnea paljon..

Tsempit piinailijoille ja pahoittelut tädin kohdanneet..

En pysty nyt millään kellekkään erikseen kirjottaan kun ootte niin ihanan ahkeria kirjotteleen.. :)

on. Pitsiturnauksesta selvitty..Vähän on ollu heikko happi tänään ja järkky turvotus joka varmaan johtuu eilisestä.. :p Tänään olis siis.... Taidan laittaa jo sunnuntain mukaan kun siellä jo mennään niin kp.36/27-46 Tiistaina lähetään saareen ja tullaan vasta sunnuntaina takas..Mietin et pystynkö oleen sittenkin testaamatta ennen mökille lähtöö kun sieltä en pääse testeihin käsiks niin ei tulis turhaan testattuu, mut luulen et sorrun maanantaina testaan tai viimestään tiistaina... :)
 
Kauhia kun ei oo ollu aikaa käydä lukemassa teidän kuulumisia, varmaan ainakin 100 sivua uutta juttua :/.

Täällä menossa rv 16+4, kaikki mennyt hyvin tähän asti, moneen viikkoon ei oo ollu oikeestaan minkäänlaisia oireita jos ei lasketa vessassa juoksemista. Rv 12 käytiin ekassa ultrassa jossa myös siis niskaturvotusseulonta, nt oli 0,6mm.
ImageUploadedByVau Foorumi1407628548.693964.jpg


Nii ja joku aika sitten jo kerroin mun perheelle että raskaana ollaan, ihmeekseni äiti toivotti onnee ja oli ihan innoissaan ja facebookissakin kuulutti et hänest on tulossa mummo. Myöhemmin kyl hän on vähän ihmetelly mun touhuja ja sanoi et olis ehkä paremmin ymmärtäny jos tää lapsi olis ollu vahinko eikä tarkotuksella, mitä mä en ymmärrä ollenkaan :o

Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja plussatuulia :)



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sori en nyt jaksanut lukea kaikkien.tekstejä mutta pakko sanoa että OON NIIN V*****N ONNELINEN ETTÄ ITSELLÄ ON KAIKKI SUHTEELLISEN HYVIN PARISUHTEESSA toisin ku kaverillani jonka luokse tulin käymään ja lähettiin viettää tyttöjen iltaa. On nimittäin sellanen patti tilanne suhteessa kaverilla etten tässä viitsi ees kirjoittaa. Kaverin ukko on ihan hullu ja toivottavasti häpeää tosissaan( minä lähes selvinpäin)... Ei vittu! Haluan kotiin, oon itkeny itseni ihan puhki. Ihan hullua! Mutta oikeesti. Sanon vain tämän että tiedostin vasta nyt miten HVIN mulla ja mun miehellä OIKEESTI ON ASIAT! Voi ku eroaisivat pian. Ihan hullua. TÄSTÄ LÄHTIEN EN ENÄÄ VALITA MUN JA MUN MIEHEN ASIOISTA.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Hirmuisesti ootte kirjoitelleet tekstiä minun viime käynnin jälkeen :) oon just reissussa Italiassa enkä ole aikaisemmin matkan aikana käynyt lueskelemassa. Nyt herätti jokin ja piipahdin tänne. Täytyy lueskella teidän kuulumiset heti kun ennättää :)

ON. Kp 31/28 menossa... Menkkaoireita ollut nyt useamman päivän ajan, muttei ole ainakaan toistaiseksi alkaneet. Testailla en viitsi vielä, kun tyypillisesti menkat alkaneet samana päivänä kun negannut.
Kaikenlaisia oireita ollu, mutta niin on ollu ennenkin, joten... Itkuherkkyyttä (oon nyt joka päivä itkenyt pienesti jostain, ilostakin. :) en yleensä itke), huimausta yhtenä iltana sängyssä, joka iltaiset vilunväristykset, vaikka täällä on todellakin lämmin... Kp 21 oli aika kovia kipuja ja tärinäarkuutta hetken aikaa. Laskeskelin just, että jos niihin aikoihin ois ollut ovis (en saanut bongattua), niin ei menkkojen kai vielä olis pitänyt alkaakaan, vaan ovis myöhässä, jos sitä ikinä edes oli...

Saas nähdä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Feliddzi: Voi kun ihana pienoinen sulla siellä kasvaa! Itkua täällä melkein tihrustan kun u-kuvan näin :D

Edelleen tätiä odottelen... Eilen siis hieman menkkaoireita, ei paljoa ja tänä aamuna ei mitään. Ei kuulu,ei näy. Kp siis 30. Mut aloin miettimään,että muuttiko se kun mulla oli ovis viikolla semmosta tuhruvuotoa (ei mennyt pönttöön asti, pyyhkiessä lähinnä) nii mun kiertoa tai jotain..arrh. Taas tätä puntarointia ja mielensäpahoittamista sitten kun menkat tulee. Miten ihmiset voi edes sanoa, että "Pitäisi yrittää olla stressaamatta..."...Huoh.
 
jepjep... ostinpa eilen sit uudet r-testit ja niin... nyt onkin sit kp1/33 :rolleyes: noh tietääpä että jollain tavalla kroppa kuitenkin toimii... nyt vaan mietin sitten että vaikuttaako niin paljon esikoisen "iltatissi" jotta tärppääkö se vasta kun siitä vierottaa...:confused004 niin nythän alkais siis yk3 jos laskee siitä kun jätti pillerit pois...tahi yk2 menkoista laskettuna
 
Juu, en taida ihan hetkeen testailla, yleensä se täti sieltä saapui heti testauksen jälkeen. Rahan tuhlausta vallan ;)

Kyfi86: Eikös ne lääkäritkin varoittele, että "Imetys ei ole ehkäisykeino", että jospas se tärppää teilläkin pian, plussatuulia! ;)
 
elaffylle hirmusti tsemppiä :Heartred:Heartred Mulle lääkäri sano että km ei mitään merkitystä jos yritystä on vuosi niin aika alkaa tutkimaan missä mättää.Soittoa vaan klinikalle niin asiat etenee ja saatte pienen syliin :Heartred

kiivi paljon tsemppiä sinnekin :Heartred Oletteko ajatelleet tutkimuksiin mennä?Tuosta ruiskusta en tiedä mutta luulisin että perille asti menee ilmankin.Eikös ne siittiöt aika haipakkaa sinne perille päädy?MadH tai joku viisaampi osais varmasti kertoo :)

Feliddzille paljon onnea hyvistä ultra kuulumisista :Heartred

Kaikille muillekin paljon tsemppiä ja plussatuulia,pakko painua takasin sohvan pohjalle :flower
 
Tänne on tullut paljon tekstiä kaikki oon kyllä käynyt lukemassa vaikka kirjoittelu on jäänyt...

Tervetuloa uusille ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Koitetaan laittaa plussa aalto käyntiin :).

Omasta tilanteesta sen verran että tämä on nyt ensimmäisen clomi kierto, söin clomeja kp 3-7 ja ultrassa kävin kp 10 jolloin löytyin 11mm ja kaks 9mm munista ja Inssi lupa saatiin. Nyt oon tikutellut ovista ja luulen että hymynaama tulee huomenna tai ti. Viime kierrosta hymynaama tuli kp 14 joka olis huomenna. Täällä ollaan siis odottavaisin mielin, toivottavasti meillä kävis yhtä hyvä tuuri kuin myyh illä että ekasta inssistä onnistuis. Noista clomeista en huomannut mitään haittavaikutuksia. Voi olla että uskaltaudun listalle kunhan saan tietää testipäivän kun päästään inssiin asti :).
 
Elaffylle ja kiiville tsempit!
Feliddzi: ihanaa että tänne löytyy ultrakuviakin, niistä tuulia kaikille!!
Meillä alkais olla kp:t lämmittelytasolla, mut isäntä jostain syystä haluton...... :( en tiedä mistä heijastelee, kun ei pitäis paineitakaan olla....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Huomenta ja plussia ja tsemppiä kaikille :)

Ultrakuvasta joo plussa-aaltoa liikkeelle!

Kertokaa viisaammat ja kokeneemmat, kun nyt tuo ovisaika tuolta ensi viikon jälkeen pitäis tulla, (laskennallisesti 19.8) niin mitkä olis ne otolliset päivät talletuksille? Mä oon niin pöljä, että saan tälläsestäkin ressiä että onko liian usein vai ettei vaan liian harvoin. Kun normaalisti me ollaan todella ahkeria pupuilussa, että nyt pitää niin ku väkisin harventaa että tulis muutakin ku lämmintä ilmaa :) Ovistikkuja tilasin ja ne pitäis alkuviikosta tulla, hetikö sitten kannattaa alkaa testata vai vasta lähempänä viikonloppua? Hullua kun aikaisemmin on pelänny raskaakstuloa ku ruttoa ja nyt kun haluaa sitä niin kovasti niin tämä menee heti tälläseksi ylivaikeeks miettimiseks .. ja kun piti vain rennosti olla että tulee ku on tullakseen.. Kiitos jo etukäteen!
 
En tiedä kokemuksesta (ku molemmat raskaudet vaan yhtäkkiä huomattiin) mutta nyt ku on lueskeltu niin ennen ovista (olisko ollut kp9 lähtien) joka toinen päivä olis suositus niin ne siittiöiden määrät ei harvene tai jotain...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jellis, mun mielestä viimeistään torstaina tai perjantaina voit jo aloittaa tikuttelua. 1-3 päivää ennen ovista on parhaat mahdollisuudet tärpätä. Eli kun ovisplussan saat niin ehditte vielä :) Tiedän noi sun tunteet, ihan hullua hommaahan tämä on :grin

Feliddzille onnea ja ihana ultrakuva!

Elaffylle rutistus vaikeiden päätösten edessä!

Kaikille muillekin tsemppiä tasapuolisesti. Olen nyt vähän pihalla jutuista kun en pääse juuri salassa lueskelemaan :grin.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Heips,

Liitynpä minäkin tänne teidän kanssa kuumeilemaan. Olen siis jo kolmenkymmen paremmalla puolella ja esikoinen on 9v.
Nyt ihan yllättäen aloinkin odottamaan heinäkuussa mutta luonto äiti päätti toisin, tästä jäi kova kaipaus ja halu tulla äidiksi, joten nyt avomieheni kanssa (hänellä ei ole vielä lapsia) päätettiin yrittää tosissaan, saada pienen pieni iltatähti meidän elämään.
Tosin kohtalolla oli tässäkin kuussa sormet pelissä, jäi kiireiden takia ovistestien haku viime tippaan ja perjantaina sain kauhukseni huomata, että kaupan naisten tuote hyllyä siirrettiin eikä tuotteita ollut missään.
Noh ollaan kuitenkin oikeilla jäljillä jo tässä kuussa joten voihan tuo olla, että onni suosiikin.


-Elli-
 
Tervetuloa Elli kuumeilemaa, plussatuulia paljon sinne! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tervetuloa Elli, ikävä kuulla luontoäidin päätöksestä, mutta onneksi joka kuukaus on uusi mahdollisuus :)

Eli ovistako nyt odottelet vai ymmärsinkö oikein?
 
onnea felidzi hyvistä ultrakuulumisista, mashaAllah sinähä oot kohta puolivälissä. hyvä että äitis on onnellinen sun puolest mut ihmettelen kyl tuota lausetta minkä päästi suustansa... nautihan raskaudesta :)

tervetuloa elli harmi että siellä tuollai kävi mutta inshaAllah saat pian uuden tärpin :)

lucky hienoa että siellä kaikki hyvin miehen kanssa.

kiivi kannattaa käydä lääkärillä puhumas että ootte yrittän 2v eikä ol vieläkää tärpänny, josko saisitte selvyyttä mikä on homman nimi ja jotain apua. ite en lähtis millää ruiskuilla tekee tuollasta katos ku insseihi on iha omat välineet.

plussatuulia kaikille tasapuolisesti :)
 
Tervetuloa Elli Etana. Pahoittelut heinäkuun kovasta kokemuksesta, mutta toivottavasti pongaat oviksen ja tärppää jo pian. :)

Kiiwille piti vielä sanoa, että ehkä teidän olisi aika miettiä jotain tutkimuksia? Onhan teillä tuota yritystä jo jonkin aikaa ollut ja uskon, että olisi hyvä saada selvyyttä asiaan. Nuoria tietenkin olette, mutta hyvähän se olisi tietää, että onnistuuko täysin luomuna vai pienellä avituksella. Kaikki tsempit myös sinne, olet ajatuksissa :) Ps. Niitä muoviruiskuja saa ihan apteekista (täytyy kysyä niin antavat). Mutta uskon kuten Satsakin jo sanoi, että kyllä siellä tavara ihan oikeaan paikkaan menee silloin kun on ovis ja reitti auki.
 
Huhhuh, oottepa ollut ahkeria kirjoittajia taas :grin

Tervetuloa uusille, toivottavasti käyntinne jää täällä lyhyeksi!

On se nyt kumma ettei plussa-aalto lähde millään käyntiin, ehkäpä se tulee sitten kun tää helleaalto loppuu :p

On. Täällä vietetty miehen kanssa rentoa viikonloppua peittoja heilutellen. Ovista ei ole tullut bongattua, ties tuleeko ollenkaan. Tätiä odottelen kylään, mutta kyllähän se mukava yllätys olisi jos pysyisi poissa :wink tosin se selkeyttäisi vähän kuvioita. Nyt kuitenkin kierto ihan sekaisin vielä km jäljiltä.
Tällä viikolla alkoi kesäloman jälkeen työt, oli ihan mukava palata mutta unirytmi hiukan sekaisin ja väsymys oli aamuisin aivan jumalaton, mutta toivottavasti se tästä.

Plussatuulia täällä puhaltelen kaikille! :Heartred
 
Etsijä, hyvä linkki! Ja siitä tulikin mieleeni, että siskoni aikoinaan söi jotain vastaavaa mehiläisjuttua ennen ekaa raskautta ( tai 1 km ennen sitä) ja kun tulikin pian raskaaksi niin antoi ne sitten mulle PMS:iin. Äiti oli silloin toppuutellut, että älä sille anna tollasia jos ne on noin tehokkaita :D Mutta joo, hyvä kun palautit tän mieleen, pitääpä käydä kaupoilla ;)
 
Takaisin
Top