Suffelille onnea matkaan!
Kamalan vähän on plussauutisia tupsahdellut, todella harmillista
Minä käyn aika paljon puhelimella lukemassa enkä jaksa pitkästi sen kautta kommentoida, on se puhelimella räplääminen vaan niin työlästä.
Tarkkailen kuitenkin tilannetta täällä taustalla :)
Sitten ihmeellistä omaa napaa: kp 34/32 (dpo15) eikä tätiä näy, vieläkään! Mitä ihmettä??
Mä en jaksa uskoa, että ovistuntemukset ja testi ois näyttäny väärin ja laskelmien mukaan menkkojen ois pitäny alkaa kyllä eilen, mutta mitään ei tapahdu.
Oisko sit viime keskenmeno laittanu kehon sekasin ja pidentäny lutisvaihetta vai eikö ovsita kuitenkaan tapahtunu vaikka oireet ja testi niin näytti?
Viimeviikolla mua kyllä palelti parina iltana, ja kuvittelin joidenkin hajujen käyneen normaalia enempi nenään sekä olin väsynyt mut mulla oli myös maha sekasin ja huono olo, kuten lapsilla joten aattelin sen olleen jokin taudinpoikanen joka yritti vierailla.
Mä en jaksa uskoa, että sillä "meidän" 4-10% voitais saaha tärppiä aikaan vaikka jotenkin kyllä sisällä kutkuttaa eilispäivän ajatukset.
Ehkä mä tänään käyn jonkun halvan viivatestin oottelemaan aamua, ihan kiusallani. Sillonhan se täti yleensä kurvaa paikalle kun ehtii jo pienesti ihmettä toivoakin.
Laitan siis itseni listalle ja testauspäiväksi huominen. Lisäsin myös Maran plussannaiesiin. Toivottavasti meni niinku piti.
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Aurinkoinen 7.8.
loora84 11.8
elaffy 12.8
Dawwe 12.8
Granger 13.8
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
Elli28 16.8
pepeXXL 16.8.
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Kiivilintu 24.8.
Freyja86 24.8
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Silv?
Anis?
Mimi?
Kaziska?
Myssy?
( yht. 31)
Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara (yht.19)