Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Np ultrassa käyty ja kaikki hyvin, Ei tarvetta jatkotutkimuksille. Oli positiivinen ylläri että kuvattiin 3D kuvina!! Voi ku mää leijun!! En tiedä sainko ladattua tuon oikeen ja oikean kokoisena. La aikaistu eli 23.2.2015 on nyt se oikea aika.
 

Liitteet

  • 20140811_132152.jpg
    20140811_132152.jpg
    382 KB · Katsottu: 129
Gatusa; juu pian pääset neulomaan. Eiköhän tässä voi jo huokaista.Tulee tarpeeseen helmikuussa. Onko sulla riittänyt ne odotusajan vitamiinit jotka lähetin?
 
Ihania ultrakuulumisia Myyh ja Satsa! <3

Iästä, ite tule olemaan vähintään 28 sitten joskus kun lapsen saan. En jaksa olla kovin huolissani asiasta, sillä isoa katrasta ei ole aikomusta hankkia. Yksikin olisi unelma :)

Dawwe, sun testiä ootellaan! Avaas nyt se plussatili taas ja käynnistä plussien vyöry :wink

Täällä dpo 7. Alamahassa jotain menkkamaista lievää nippailua ja vaaleanruskeaa vuotoa tuli tippa. En silti pidä näitä minään oireina, samat jutut viime kierrossa :wink

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
myyh: juu on riittän vitamiinit vieläki ekaa purkkia syön tyhjäksi eli riittää helposti inshaAllah tuonne joulu-tammikuulle... nutut on tarpeeseen ja teen sen makuupussinki vielä kunha pääsen ukon kans hakeen langat. mä oon niin onnellinen sun puolesta ku sait hyviä uutisia ja sait noin ihania kuvia. kyllä nyt voit huokasta helpotuksesta jo minäki tein niin ja kohtaha sinä voit jo ne potkutki tuntea inshaAllah :)
 
Noh niin naiset täällä näyttää negaa testi.. Joten en minä ainakaan aloita sitä plussa puhuria mutta jos dawwe sä!? :)
Ihana kuva myyh! :)
Täällä tarttis ruveta pakkaan mutta kun jostain kumman syystä meni kiinnostus.. Ja vaikka tiesinkin että tuskin tässä kuussa ainakaan se plussa pärähdä mut kuitenkin sitä hivenen odotti... Höh.

Tässä nyt vielä todiste :D muoks. Siis testi tehty tunnin rakossa olleesta ja dpo on 13-11? Kai :)

image.jpg
 
Ihania uutisia Myyh!:Heartbigred Siellä se pieni polskii :love7

Satsallaki mukavia ultrakuulumisia.

Nuuhku pahoittelut negasta.Tosin voihan sieltä vielä plussa paukahtaa! :)

omaa taasen..On vähä semmoi on/off fiilis tästä kierrosta.Tissit on koko ajan vaan kipeemmät ja on väsy..mut samalla kyllä juilii nivusiin et oksat pois..Noh perjantaina pitäs menkat alkaa jos on alkaakseen.
 
Inssi tehtynä joten jännäillään :). Sattu ihan h....sti. Kun mulla on kohdun sisäpinta tiukka. Kokeneempi lääkäri pyydettiin paikalle ja nyt kaikki hyvin vaikka alavatsa arka onkin. Miehen siittiöt kestävät hyvin pesua ja tulos sen puolesta loistava :).
 
No ni ja ny näyttää hailakkaa roskis haamua.. Mutta eipä tuohon taida uskominen olla... Täytyy varmaan joku päivä testa uudestaan aamulla jos täti ei ehdi ennen sitä
 
Onnea Dawwe! Voiko ton selkeämpi tulos enää olla :grin Mikä dpo?

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top