Raskaaksi 2014

No blaah. Tänään alkoi tuhruilu, joten eipä tarvitse haaskata viikonloppuna testejä ja saan juhlissa ihan vapautuneesti juoda mitä haluan. :wink Siirrän itseni kysymysmerkkeihin, muille piinailijoille ihan hirmuisesti parempaa tuuria!!! (Mä rupeen nyt sit haaveilemaan toukokuun toukasta...)

Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
Elli28 16.8
pepeXXL 16.8.
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Kiivilintu 24.8.
Freyja86 24.8
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?
Silv?
Anis?
Mimi?
Kaziska?
( yht. 31)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)
 
Janeh.onnittelut hyvistä ultra kuulumisista.. :)

Pahoittelut tädin saaneet... :sad001

Meitä piinailujoita on aika monta...Tsempit kaikille.. :) Ja PLUS PLUS....

on. Joo taidan ottaa ihan normisti vaan perjantaina...Esikostakin mulle kävi niin et testasin kp.30 ja oli nega ni luulin et ei mahiksii..Sillon en ymmärtäny yhtään tämmösistä dpo.oista mitään.. :D Ni jatkoin lomaaani normisti ja yht äkkii tajusin et siit testistä oli kulunu 1,5 viikkoa eikä tätii näkyny viekää.. Ni ostin testin ja nopsaa pärähti plussa testiin..Jälkeen päin laskin siis ultran mukaan et mikä dpo. mul oli sillon ku sen ekan testin tein ni oli ollu dpo.9. Et mun ei kannata ainakaan testata ajois kun ei näemmä näy aikasesvaihees..

Mutta siis mulla nyt torstaina kp.33/27-46 Mä niin ootan tota perjantaita et pääsen kattoon koko päiväksi Raumalle pitsiturnausta.. :) siis jääkiekkoa...
 
Kp 19 ja eilen halut + limat alko... Ukko ei mitää oo ees soitellu töistä kotia :sad001 ikävä . näinkö myöhään mulla oviski olis tosin mitään muita tuntemuksia ei oo.. Testitki loppu jo ajat sitten joten lugeja en neuvolan ohjeen mukaan aloittanut ja lääkärille soittelen syyskuussa mikä on tilanne etten bongannu mielestäni ovista ajoissa ja rahat ei riirtäny lisä testien ostoon... Varmaan ihan hyvää tekee lääke hormooniton kierto välillä... Näkeepähän ainaki mitä tapahtuu ja millon tulee seuraava ovis jos tulee. Metformin lääkettä syön edelleen 1x1 vaikka pitäis 1x2 syödä mutta en viiti ripulista kärsiä ainakaan näillä helteillä enää :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
kp31... hohhoi... kylläpäs polttelis digi kaapissa:grin ja jos olis liuskoja ni olisin varmaan jo testaillut :oops: toisaalta oon miettiny että onhan se mahdollista että vaikuttaa kun esikon imetys jäänyt kerta/päivä mutta niin...
 
Hupsista, viikko mensuihin ja mä täällä testailen.. Joku viivanpaikka tai supehailu siinä on, mut ei sitä ees kameraan saa vangittua :D pitäs vaan malttaa mut ko se ei oo ikinä ollu mun vahvin puoleni.. Etomista on ollu mut siihenki voi olla syynä niin miljoona asiaa :D ensimmäisenä tulee mieleen tää kuumuus!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
itsehillintä petti täälläkin ja testi tuli tehtyä, "ei raskaana" :sad001 noh pitää vaan ootella menkkoloita :rolleyes:
 
Mulla ehkä jotain dpo3 ja koko ajan nippailee alavatsaan ja nivusiin. Ei nyt vielä pitäis mitään oireita olla :D Huvittavinta kun ei sitä ovisplussaa edes tullut testeihin niin tuskin sitä edes tapahtui. Toisaalta jos se on tapahtunut niin talletuksia kyllä tehtiin hyvään aikaan. Joo ja tissit taas turvoksissa kuten viime kierrossakin, nännit vähän arat. Inhottavaa tää piinailu! Kp 24/30-34

Lauruska: toivotaan et se kunnon viivaksi vielä muuttuisi :)

Kyfi: pahoittelut digin tuloksesta, mut toivoa on niin kauan kunnes täti pysyy poissa. Jos se ei vaan vielä näy?
 
laurushka, viivalle vahvistumista ja kuvaa sitten uudesta tesistä!!! :wink

Pahoittelut kyfille negasta :sad001

Lucky, onko miehes pitkään poissa? Voittehan te silti ehtiä vielä, mulla ainakin halut ja limat tulee jo 2-3 päivää ennen ovista.

Missä Rosebud? DarkMimosa? Ja Aurinkoisella olis tänään testipäivä!

On.Täällä on sama dpo menossa kuin Freyjalla eli dpo 3 :) Nännin on arat, mutta ei niin arat kuin viime kierrossa oviksen jälkeen. Eilen nippaili molemmilla puolilla alavatsassa eli keltarauhanen siellä varmaan toimii, oviskipu tuntui myös molemmilla puolilla maanantaina. Niitä todellisia piinapäiviä odotellessa :grin Nämä oireet luen vielä oviksen jälkeisiin oireisiin.

Satuin löytämään sivun, jossa kerrottiin todennäköisyyksiä raskauteen verrattuna siihen, mihin aikaan kierrosta on pupuiltu. Ei olis pitäny, yllättävän hyvät kertoimet on meneillään, vaikka harrasteltiin vain 3 päivää ennen ovista :grin

http://pregnant-naturally.com/get-pregnant-3-4-5-days-before-ovulation/

Ai niin, vissiin tuo mieskin ajattelee raskautumista. Tuli puhetta siitä, että kuinka paljon mun pitäisi painaa ettei tulisi huono olo verenluovutuksen jälkeen. Mies sitten tokaisee siihen iloisesti, että "sitten kun olet raskaana niin ainakin painat enemmän". Muuten hyvä huomio, mutta raskaana ei kyllä verta luovuteta. Miehet ja niiden älynväläykset. :grin
 
Muokattu viimeksi:
Larissa: Mä en edellistä lasta yrittäessä "saanut" luovuttaa verta. Tai siis kerroin terveydenhoitajalle, että yritetään ja se sanoi heti, että sitten ei kannata luovuttaa. Tosin muistelen sen perustuvan ihan vaan siihen, että jos sattuukin heti tulemaan raskaaksi, voi alkuun olla tosi heikko olo tai jotain... Että luovutus ei kuitenkaan estä hedelmöittymistä! Mutta kiva kuulla, että mieskin johdattaa jo ajatuksia aikaan, KUN olet raskaana!
 
Mä oon kans miettinyt noiden halujen sijoittumista kiertoon. Oon huomannut et ne tosiaan tulee muutama päivä ennen ovista. Ja viime kierrossa missä sain ovisplussan ja raskauduin niin se varsinainen venyvä ovislima tuli just silloin ovispäivänä. En tiedä tapahtuuko se joka kierto samalla tavalla. Jos tapahtuu niin hyvät olis mahkut plussata tässä kierrossa myös :) Jotenkin vaan en haluaisi liikaa toivoa...

On: Voidemaista valkkaria tulee reilummin ja tosiaan nivusiin ja vasemmalle puolelle alavatsaa tuikkailee ilkeästi. En oo ajatellut et se olis keltsin jäljiltä vielä. Viikonloppuna saa sit kuulostella tuleeko kiinnittymisoireita :D Viimeksi niitä oli, kun tuli tosi kovia mahavihlontoja.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kaziska, mullekin tuli vasta jälkeen päin mieleen, että ei ehkä olisi kannattanut. Mutta asiaa nyt googlettelin ja juurikin tuo heikko olo saattaa tulla mutta ei siitä alkiolle olisi mitään haittaa, mammalle siis vaan :grin Rautatabletteja syön nyt kuitenkin vielä lisänä. Mutta tosiaan en jaksa edes uskoa, että heti tästä eka kierrosta edes tärppäisi.

Freyja, olen toiveikas sun osalta! :)
 
Mulla semmonen tosi liukas ja runsas ovislima on edellisenä päivänä niitä kauheita oviskipuja. Kipupäivänäkin limoja jonkin verran ja tästä kipupäivästä 15 päivän päästä alkaa menkat, poikkeuksestta joka kerta.
Olettaisin siis, että ne kivut on siitä irtoomisesta ja niitä keltsin aiheuttamia..

Tämä kierto taas tosiaan meni harakoille, sillä tuonkin taulukon mukaan mahdollisuus olis 4-10%, että no joo, mahdollisuus se on pienikin mahdollisuus, mutta en jaksa uskoa että tärppää.

Ja mä oon kyllä jo niin intona mun projektien kanssa, ettei mua tää kierto edes harmita. Taisin saada kiväärinkin uutta harratusta varten :cool:
 
Pahoittelut negoista ja menkoista :sad001 ens kiertoon plussaa!!!

Taalla kp ? en muista :wink voisko seuraava joka listaa muokkaa vaihtaa mulle testipaivaks 28.8??? Sillo pitas menkkojen olla reippaasti myohas... kiitos, tal tabletil on vaha vaikeeta kopioida sun muuta :/
 
Dawwe, sulla on hyvä asenne tähän hommaan :) Ja olen samaa mieltä siitä, että oviksen jälkeiset oireet on luultavimmin juurikin oviksesta ja keltarauhasesta johtuvia.

Napaa vielä: On se naisen mieli muuten outo. Ennen kuin mies näytti vihreää valoa tälle yrittämiselle, olin puoli vuotta aivan hirveän vauvakuumeen kourissa (mikä oli mulle aivan outoa ja epätyypillistä). Nyt kun vihdoin tjottaillaan, olo on tyyni ja seesteinen, tapahtuu kun tapahtuu. Jotenkin mieli rauhoittui, kun tiedän että edes yritetään. Toisaalta mietin, että onko tämä nyt epänormaalia, sillä nythän mun vasta pitäisikin intoilla? Jotenkin syyllinen olo siitä, että en olekaan niin intopinkeenä tästä yrittämisestä mitä luulin että olisin. :sad001

No, ehkä otan ilon irti nyt tästä tyyneydestä. Parin viikon päästä viimeistään kuitenkin taas sekoilen ja analysoin kaikki oireet täällä teille. :grin

edit. Listaa muokattu DarkMimosan osalta :)

Rosebud 29.7.
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
Elli28 16.8
pepeXXL 16.8.
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Kiivilintu 24.8.
Freyja86 24.8
Siija 25.8
Aida 25.8.
DarkMimosa 28.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?
Silv?
Anis?
Mimi?
Kaziska?
( yht. 31)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)
 
Hitto tää kierto on nyt niin hämärä! Välillä tuntuu että lirahtaa valkkaria (tai jotain muuta) mutta mitään ei tuu ja nyt kp32/27-28 :eek: ja ei vieläkää mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan että menkat alkais tai se (1% todennäköisyys) että olis raskaana >.<
 
Mimi, milloin sulla tuli se viimeisin plussa ovistestiin? Veikkaan, että sulla tosiaan oli se ovis vasta silloin eli menkat olisi siitä vasta kahden viikon päästä. Kurjaa, mutta ei sun auta kuin odotella :sad001 Valkkaria tulee täälläkin vaikka ovis oli jo maanantaina.
 
No siiis olisko ollu perjantaina tai sunnuntaina kun tuli? Muttakun hämää se että koko viime viikon tuli niitä plussia :eek:
 
No se on kyllä outoa. Mutta saitko negaa missään vaiheessa km:n jälkeen? Kumma tilanne kyllä. Kannattaa ehkä varuilta tehdä taas se r-testi joku aamu.
 
Joo sain negoja muutamana päivänä ennen sitä ekaa ovisplussaa (testaamisen taisin alottaa jo kp10) sitte sen ekan ovisplussan jälkeen testasin vissii yhen tai kaks negaa ja viimeviikolla taas niitä plussia..
 
Hmmm... Hitto kun on hankala tilanne! Mutta ei siinä kai voi muuta tehdä kuin odotella ja tehdä jossain vaiheessa uusi r-testi. Ihan haniurista tuo epätietoisuus ja kun km sotkee asiaa :sad001
 
Takaisin
Top