Raskaaksi 2014

Niin kun mun olis siis tarkotus alunperin testata vasta ensviikolla muuten mut se perjantainen on aikas juoma pitonen päivä...Et kai mä uskallan juoda..
 
Kyllä mä veikkaan että voit ottaa rauhallisin mielin jos siltä tuntuu. Kummityttöni 1v ilmoitti tulostaan vasta vk18 ja äitinsä oli ollut muutamankin kerran radalla tietämättömyyttään, eikä pikku neidissä ole mitään vikaa. Ja näitä tapauksiahan on enemmänkin....
Napaa: ei ne menkat nyt sit ottanutkaan loppuakseen, ja jos ei menkat olis päällä kuvittelisin kyllä kaikkea, koko ajan maha vähän sekaisin ja tänäänkään ei ollut aamuoksennus kaukana kun avasin jääkaapin....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäkin oon sitä mieltä Loora et turha miettiä onko raskaana vaiko ei. Siis et jos ja kun et tiedä olevasi raskaana niin elä ihan normaalisti :) Ja vaikka tosiaan myöhemmin tulis plussa niin tuskin sillä vahinkoa on aikaansaatu. Ja kun muutenkin koskaan ei tiedä miten käy vaikka eläisikin kaikkien ohjeiden mukaan.

On: Yöllä tuli hirveä turvotus ja menkkakipu. Ja nyt vasta menossa kp 23. Jos ovis oli maanantaina niin miksi nyt alkaa mahaoireet?!? Ellei se ovis ollut jo aiemmin... Veikkaan kyllä ettei tässä kierrossa plussaa tuu kun jäi tuo tallettelu hieman viime tippaan, siis kun vasta kp 18 aloiteltiin. Yleensä mulla kyllä kierto ollut sen 30+ päivää joten tiedä sitten.... Ääh, ei pitäis liikaa miettiä :P


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kp30... pidemmän aikaa ollut hieman menkkamaista kipuilua/jomottelua alamahassa.. toisaalta tekis mieli jo testata mutta toisaalta ei raaskis "tuhlata" tuota kaapissa odottavaa digitestiä ja joo tiedän... on se elämä taas niiiin vaikeeta :oops::p
 
Freyja, mulla oli tässä kierrossa tollaista menkkamaista kipua ja turvotusta oviksen aikana ja sen jälkeen :wink

Loora, älä turhaan testaa. Jos vaikka raskaana olisitkin niin noin varhaisessa vaiheessa ei pitäisi vahinkoa koitua.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Pepelle lisätty päivä ja Mimi siirretty loppuun.

On. Ihanaa, mulla on piiiiitkästä aikaa kunnon vapaapäivä ja perjantain aamuvuoron jälkeen koittaa pieni minikesäloma. Oikeasti mulle olisi kertynyt yhteensä 4 viikkoa lomaa, mutta kun on kaksi työtä ja toisessa olenkin kesän kiireapulaisena niin sitä ei paljoa lomailla :grin

Meinattiin lähteä tänään miehen kanssa käymään päiväreissu ehkä Jyväskylässä tai Mikkelissä. Oisko kellään tiedossa esim. hyviä kirppareita tai muita käymisen arvoisia kohteita?

Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Kaziska 10.8.
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
Elli28 16.8
pepeXXL 16.8.
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Kiivilintu 24.8.
Freyja86 24.8
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?
Silv?
Anis?
Mimi?
( yht. 31)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)
 
onpas mimillä ikävä tilanne.toivottavasti tulee tulosta johonki suuntaan!

pahoittelut menkoista kelle täti oli saapunut.

missä plussa-aalto??

on.itellä kp22 ja dpo 7.tuntemuksia on mut ne voi olla mistä vaan johtuvaa.tosin viime kierto ennen menkkoja oli täysin oireeton ja täti tuli ku salama kirkkaalta taivaalta.

plussatuulia puuuuh !!!
 
Larissa: kiinnostaisiko Jyväskylässä:
- asuntomessut?
- Cygnaeuksenkadun ja Hannikaisenkadun kulmassa on ihana Toivolan Vanha piha, missä on kahviloita, kirppareita yms vanhassa pihapiirissä: http://www.toivolanvanhapiha.fi/yhteystiedot
- Vesilinna Harjun päällä on kans kiva paikka käydä vaikka drinkillä, kivat maisemat! http://www.vesilinna-restaurant.fi/
- Lutakon ranta on kiva paikka piknikille tai uinnille (Schaumannin Puistotiellä on myös mielenkiintoinen "Lutakon Leidi" teehuone)
- Tuomiojärven ranta on mukava myös poiketa uimassa!
- Keskustan alue on pieni, eloisa ja dynaaminen. Pelkästään siellä käveleksiminen ja terassilla istuskelu elämää katsellen on mukavaa. :)

Huomasiko viesteistä, että olen asunut pitkään Jyväskylässä? En tosin enää, mutta käydään siellä sukulaisissa monta kertaa vuodessa. Ihana kaupunki! :)
 
Kiitos vinkeistä Kazinska! Katsotaan mihin päädytään, Jyväskylään ainakin :grin

Ellille tsemppiä piinailuun (samoin meille kaikile muille... :grin)
 
Marikki, toivossa on hyvä elää. Menkkoja taidan kyllä nyt ainakin henkisesti odotella. Ei meinaan ole kyllä sitten yhtään mitään muuta oiretta kuin nuo satunnaiset kipuilut.. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Plussa-aaltoa saisitte alkaa käynnistellä, jotta voisin seuraavassa kierrossa hypätä mukaan!

Nyt kp 29/32 ja alkaa olla viitteitä siihen suuntaan että kierto on niinku oviksesta laskettuna yleensä. Pirkuleen tätsä puhaltaa paikalle kyyhkynmehtuun alotukseen. Hieno päivä passissa tiedossa :mad:

Meneekö härskiksi jos toivottelen teillekin (tai oikeestaan teidän miehille) "kuumia piippuja", vaikkei samaa asiaa metästelläkään lähiaikoina :wink
 
Piinaviikon loppua elellään piakkoin. Tänään dpo 10, ja nega testattu. Huomenna tai ylihuomenna testaan uudestaan. Sunnuntaina odottelen tätiä saapuvaksi. Pieni toivo on nostanut päätään, tosin minkäänlaisia oireita en ole tähän mennessä bongannut. Eikus hetkinen.. Eilen oli reilun tunnin viiltävät kivut masussa. Tuskin kuitenkaan kiinnittymisestä oli kyse, sillä tuolloin jo dpo 9 menossa.

Noh.. Päivä kerrallaan! :rolleyes:
 
Täällä myös dpo 9, eikä mitään oiretta. Paitsi tuota ajoittaista juilintaa mahassa. Ja tänään tuntui kuin tuhat muurahaista olisi kulkenut mahamakkaran alla. Tädin pitäisi saapua lauantaina tai viimeistään maanantaina. Testin teen vasta tiistaina tai myöhemmin, jos sinne asti päästään.

Mutta eiköhän tämä nyt taas ollut tässä. Yk16 odottaa varmasti jo..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Tein huvikseni äsken viimesen pregcheckin testin (kp31/27-28) ja edelleen nega on ja pysyy. Hitsi ku ei yhtää tiedä koska täti kurvaa kylään. Alakerta on kyllä ollu muutaman päivän niinku saharan autiomaa, että jos pian?
tsemppiä piinailijoille!
 
Kyllä se mimi sieltä vielä saapuu. Ennemmin tai myöhemmin. Km jälkeen tietysti menee aina hetki, että kroppa pääsee taas takaisin kärryille. Muistan itse ihan saman piinan, eikä se ollut mukava. Tsemppiä!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Heipparallaa kaikille :)

Ollaan lomareissulla suomea kierrellen vielä perjantaihin joten en olekaan pitkään aikaan kirjoitellut, mutta lukemassa olen käynyt aina välillä.

Täällä onkin monella melkoinen piinailu käynnissä, joten tsemppiä kovasti!!!

On: kp 12 menossa (piti ihan kalenterin kaa laskea) ja ovis mitä ilmeisimmin tuloillaan limoista päätellen, jota on paljon!! o_O Jotenkin hurjan lepposalla fiiliksellä menty, kun lomalla ollaan ja rakkautta jaettu ja saatu tässä eilen ja tänään. Jospa sitä intoutui vielä huomenna niin onpa ainakin mitä sitten jännäillä. :p
Kyllä tää loma tekee ihmiselle hyvää!
 
No johan nyt on kummaa Mimillä. Ehkä tosiaan tuo eka kierto on kummallinen ja menkatkin saapuisi pian. Tai sitten kuumuus pistää koko kropan sekaisin.

Itsekin intouduin testaamaan, ja olisihan se aika ylläri ollut jos dpo 6 (kai) olisi jotain ilmestynyt. Kuviteltuja oireiluja ei ole, vaan ihan oikeanlaisia. Heikotusta ja huonovointisuutta, jotka selittyy kyllä tällä ilmalla eikä taida mistään alkuraskaudesta olla kyse. Turvotuksen rinnoissa ja vatsanseudulla lasken kesäherkkujen piikkiin raskautumisen sijaan, mutta toiveethan on korkealla, joten ehkä sittenkin... Pitäisi koittaa järkeillä, mutta toisaalta jos nyt ei tärppää kun nakuteltiin päivittäin, niin milloin sitten?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heissan ladyt piiitkästä aikaa! :) Miehen kesäloma loppui ja sen aikana ehtinyt pahemmin netissä pyöriä :)

Ensimmäiseksi onnea plussasta Mara!! :) ♡ Paljon liimaa ja tarrasukkia matkaan!

Pahoittelut teille joille täti tullut jälleen kylään :sad001 Plussaisia tuulia teille ihan kaikille!! ♡ Hirvittävä plussa aalto lähti nyt näillä puhalluksilla käyntiin, eks niin? :wink

Piinailijoille isot peukutukset ja peukku varpaatkin! ♡ Jotta sieltä pienet ilmoittaisi tällä kertaa tulostaan ♡

Lopuks voisin laittaa omiakin kuulumisia :) Aika tuntuu menevän niin hurjan nopeesti ja nyt jo mennään 12+4 viikoilla, eli riskiviikot alkaa olla ohitettu ♡ Voinnit on mitä loistavimmat ollut lähes koko alkuraskauden ajan mikä onkin kahden aiemman raskauden perusteella mulle harvinaista herkkua :D Ultrassa oltiin viime perjantaina jossa kätilö ultraili vatsan päältä ja näkyviin saatiin pienet sydämmen tykytykset ja hurjat kuntoilu treenit :D ♡ Pikkuinen vastasi päivälleen oikean mittaista ja nt oli 0.8 eli down riski hyvin pieni :) Nenäluukin saatiin hyvin selkeesti näkyviin ja kätilö veikkasikin että kun se noin hyvin näkyy nyt jo niin ei usko että minkäänlaista riskiä olis :) Voisin laittaa vielä kuvaakin hiukan tähän :)

Täällä käyn yhä lukemassa teidänkin juttuja ja toivon sydämmeni pohjasta sitä plussaa kaikille pikimmiten ♡!
 

Liitteet

  • IMG_18496165332979.jpeg
    IMG_18496165332979.jpeg
    68.7 KB · Katsottu: 104
Takaisin
Top