Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 16 jo, eikai kahta kertaa voi ovuloida yhdessä kierrossa? tuli vaan mieleen jossei se ollukkaa ovis vaikka plussa tulikin :o sit jäi kyllä hyödyntämättä tää kierto :(
 
Mimi, oliko tämä nyt ensimmäinen kierto km jälkeen? Oletko saanut negatiivisen raskaustestin km jälkeen?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo on eka kierto sen jälkeen, enkä edes testaillu enää sen ultran jälkeen kun kohtu todettiin tyhjäksi. Olisko sit pitäny testailla? ku ei se lääkäri ainakaa mitää semmosta puhunu :o
 
Minulla raskaustesti näytti monta viikkoa km jälkeen plussaa, kun hormonia oli tietenkin vielä kehossa. Minulla lääkäri ultrasi kaksi kertaa kohdun tyhjäksi, mutta hormoni ei tietenkään lakkaa olemasta samaan aikaan, kun kohtu tyhjenee. Minä yritin bongata ovista km jälkeen, mutta en sellaista löytänyt, kun ov testi reagoi vielä hcg tasoihin. Lääkäri oli myös sitä mieltä, että en ovuloinut ollenkaan, vaikka selvän plussan sain testiin. Voisi siis olla mahdollista, että testi on aiemmin reagoinut raskauteen ja tämä uusi plussa on ollut vasta oikea ovulaatio. Kurja juttu, jos ette sitä ole pystyneet hyödyntämään.. :(

Tällainen kävi vain mielessä. En tiedä, onko asia ihan oikeasti sinun kohdalla näin.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Aivan, tää kyllä sopis tuohon sun tilanteen kuvaukseen hyvin! Kestikö sulla sitte kuinka kauan kkm jälkeen että menkat alkoi? Ärsyttävää laittaa side varmuuden vuoksi jos kotoa lähtee ja pihalla on ihan törkeen kuuma. Viikonloppuna olis ne häätkin ja mun alakerta hikoaa :D no ens kierrosta sitte tärppää, miehen kans puhuttiin että sit käytetään joka toinen päivä taktiikkaa :D
 
Minulla oli ensimmäinen kierto 36 päivää normaalin max 27 päivän sijaan. Ja kyllä, kuljin pikkuhousunsuojalla melko pitkään.. Oli tympeää. Kuukuppi ratkaisee tuonkin ongelman. ;)

Tsemppiä seuraavan kiertoon. Tällä ollut jo kolme "nyt kyllä tärppää" -kiertoa, eikä loppua niille vielä näy. Epäilen kyllä, että tämä oli ensimmäinen kierto, jossa ovuloin km jälkeen. Mutta sinulla ei sitä ongelmaa näyttäisi olevan. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Noni eli tiedän varautua vähän pidempään kiertoon :) Onneks täältä saa näin hyvin apuja ja infoa, koska lääkärissäkään ei puhuttu mitään että kierto saattaa venähtää ja ovis jättää tulematta. Jotenki helpotti tää tieto, ei oo yhtään niin sekava olo enää, eli kiitos elaffy! Ja muutkin! :))
 
Muokattu viimeksi:
Mimi: Mulla oli km jälkeen viimeksi kierto 34pv. Tosin ovista en tikutellut ja pidettiin vielä se yksi kierto taukoa kun lääkäri niin sanoi. Joten tiesin etten edes ole raskaana. Nyt jos mun oma keho sanoo oikein niin kierto pitäis olla samoilla päivillä.

Mulla tosin ovis voisikin tapahtua kun kohtu ultrattiin tyhjäksi ja hcg oli viikon päästä keskenmenosta enää 1. Tosin keskenmenon sattuessa rv 7+ ei hcg ollut kuin 159. Kun normaalistihan sen pitäis olla jo tuossa vaiheessa tuhansia. Joten veikkaan et oli menny kesken jo aiemmin mut vasta myöhemmin vuosi pois. Siksi toisaalta olis toiveita et kroppa olis nopeammin palautunut.

Edellinen km sattui tosiaan vasta nt-ultrassa selviämään ja ei tullut itse ulos. Siksi varmaan kierrot sen jälkeen sekaisin ja en ovista bongannut ollenkaan. Tiedä sitten. Mut kroppa kyllä tietää et milloin voi raskautua. Luulen et mulla jäi käsittelemättä km ja siksi ei ollut vielä valmis uuteen raskauteen.

Toivon plussaa kyllä nyt mahdollisimman pian :D Ja tietenkin kaikille muille myös.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Johan on kumma tilanne mimi. o.O Jospa siinä on tosiaan käynyt noin mitä elaffy ehdotti, ainakin se kuulostaa järkevältä. Toivottavasti homma selviää johonkin suuntaan.

Voimia Pezdorado ja kaikkea hyvää sinne. Sääli että siinä kävi kuitenkin noin, mut se mies ei selvästikään ollut sulle oikea mies eikä oikea isä lapsellesi. Onnea matkaan ihanan miehen ja isän löytämiseen.

Ihana Kiivilintu, että teillä on asiat kunnossa miehen kanssa. Lähetän sinne plussatuulia niin saatte lapsenkin pian.

Samoin kaikille muillekin lähetän plussapuhurit ja tsemppiä. Liian paljon negoja ja tätejä taas näkynyt. :(

Voisin väittää että mulla oli monelle muullekin jotain sanottavaa, mutta ei jaksa muistaa mitä. Muumipappaa lainaten on niin kuuma ettei pysty edes ajattelemaan... Saisi jo helteet loppua.
 
mimi, niin tosiaan.. Minulla oli kkm 8+4, jolloin hcg on korkeimmillaan ja lasku kesti todella pitkään. Hormonin lasku on tietysti myös ihan yksilöllistä. Minulle lääkäri sanoi, että 6 viikon päästä pitäisi olla viimeistään negatiivinen. Minulla taisi mennä reilu kolme viikkoa, jos en väärin muista.

Vargynja, juu, kyllä on kuuma. Jos jotain hyvää yritän keksiä keskenmenosta, ei tarvitse olla raskaana näillä helteillä. Onneksi tämä lämpö on Suomessa ihan takuuvarmasti ohimenevä ilmiö. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
mä en oo kauheasti kirjoitellu mitään nyt. Mutta pahoittelut menkoista. ;(

on: mä varmaan nyt poistun täältä kun ei meille tule vauvaa ikinä. Palaan raskaaksi 2020 ryhmään kun saan erottua ukost ja etsittyä uuden;) isin. Oon niin loppu että en aio enää murehtia. Mun vauvatarvikkeillekin on jo ostaja tiedossa.. No sillä rahalla menen etelää! ;D
Kuis se ny noin?
Eikse mies juuri myöntynyt vai joko se käänsi takkinsa taas?????
vai haistoikko palaneen käryä?
 
Hmm.. hullut vatsakivut hävisivät ihan yhtäkkiä. Ajattelin niiden olevan jo kunnon menkkakipuja, kun täti voipi saapua jo viikonlopuksi.

Nyt puhutte minulle taas järkeä ja palautatte maan pinnalle. Minä en ole raskaana. Minä en ole raskaana. Minä en ole raskaana. Pettyminen on pahinta kaikessa tässä. Tai siis se jatkuva pettyminen.. Miten voisi olla pettymättä joka kuukausi? Onko teillä ollut jotain keinoja, kun odotuksen odotus vain venyy ja venyy?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mimi: taitaa olla niin, että olet joko kuitenkin raskaana tai sitten se ovulaatio tosiaan oli vasta se myöhempi ovistestin plussa... On kyllä ahdistava tilanne, jaksamisia!

Kylläpä on nyt monta piinailijaa ryhmässä. Tsempit meille kaikille! Välillä olen ihan varma, että olen raskaana. Sitten taas nauran itselleni, että eihän se nyt ekasta kierrosta VOI tärpätä! Viikonlopun aikana pitäisi alkaa menkat, muuten kaivan sunnuntaina testin kaappien kätköistä...
 
Ite veikkaan tuota että ovis oli siinä viimesimmässä ja eihän sitä hyödynnetty kun kuvittelin että ovis oli jo.
Harmittaa ku tuntuu ettei tässä oo ehditty vielä mukamas yrittääkkää kunnolla, kun pillereiden jälkeen ekat 1,5kk vuotoja oli 2vk välein, sit kerran tuli normi kierto ja seuraavaks raskaus -> kkm ja nyt menkat myöhässä :(
Onneks silti on edes tuo yksi "vauva" josta oon niin onnellinen <3 ikääkin hänellä on jo 1v 4kk ja silti joka ilta kun meen nukkumaan niin otan tytön kainaloon yöksi :)
 
Mut vois laittaa testilistalle. Mutta en oikein tiiä koska pitäis testata tai koska edes kuukautisten pitäis alkaa. Vimppa Tero on lauantaina. Vaikka sinne 16.8 niin varmasti olis jo myöhässä jos nyt ees sinne asti päästään ilman vuotoa :D

Jokaiselle tädin kohdanneelle tsempit uuteen kiertoon ja peukut pystyyn että tää olis teidän kierto! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mut saa siirtää kans testilistalla vaikka sinne loppuu. Lisään päivämäärän sitten kun se täti eksyis tännekkin :)
 
mimi.Onpa ärsyttävä tilanne sulla siellä.Toivottvasti ratkee pian jos ei plussalla niin sais täti sitten tulla pian..

Pahoittelut tädin kohdanneille....Onnea uuteen kiertoon.. :)

Muuten kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja plussatuulia.. :)

on. Täällä siis tiistaina kp.31/27-46 jos mulla oli alkuun sellanen olo et ois voinu tärpätä ni nyt on kyllä sellanen fiilis et ei oo käyny onni...Perjantaina olis menoo..muksu menee hoitoon ja mietin et viittinkö tehä testii ennen kun jos se on nega niin masentaa viikonlopuks..
 
Takaisin
Top