Raskaaksi 2014

Pezdorado: Voimia ja jaksamista uuden onnen etsintään. Vaikka nyt on vaikeaa, niin tulet saamaan sen onnen, jonka ansaitset! Tämä voi olla onnellisen loppuelämäsi ensimmäinen päivä. :)
 
Myssy, niin tuttua. Miten kroppa voikin tietää, että pissasit raskaustestin.. takuuvarmasti menkat alavat viimeistään kymmenen minuuttia negatiivisen testin jälkeen. Huoh..

Pezdoradolle paljon voimia ja tsemppiä! Joskus emme vain tiedä, mikä onki meitä vielä odottaa ja se tuntuu vaikealta ja pahalta. Muista, että asioilla on tapana järjestyä ja kaikella on yleensä jokin tarkoitus. ♥

Kivut jatkuvat. Myös selän puolella särkee. Kiukku olen myös ollut. Eiköhän täti sieltä vielä loppuviikosta tule minua ilahduttamaan. Täytyy miehen kanssa nyt vielä puhua, että mihin vedetään takaraja ja lopetetaan yritys luomuna. Pää hajoaa tässä. Äitikin vain sanoi, että kun lopettaa yrittämästä, tärppää. Miten ihmeessä tämä on tarkoitus toteuttaa? Huumaan itseni ihan vihannekseksi, niin en ainakaan ajattelee mitään.. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy, tuo on niin totta et miten pystyy olemaan ajattelematta asiaa?!? siis kun ihan väistämättä se tulee mieleen ainakin silloin kun ei pitäis :D Olisinpa oikeesti sellainen joka vaan yks kaunis päivä tajuaisi et hups menkat on viikon myöhässä ja tekis huvikseen testin ja yllättyisi et se oliskin plussa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Mimi. 10.8
Kaziska 10.8.
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
Elli28 16.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Kiivilintu 24.8.
Freyja86 24.8
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?
Silv?
Anis?
( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)

Pezdorado: kaikkea hyvää elämääsi ja tsemppiä tulevaan :)

Sympatiaa muillekin menkat kohdanneille, on tää sanonko mistä :sad001 Itkisin, jos jaksaisin, sitä alkaa olemaan jo ihan turta tähän yritykseen. Siirsin itteni hännille. Yk 10 lähti tänään käyntiin. Kierto oli 26pvä, edellinen 29pvä. Laskeskelin, et luteaalivaihe jää mulla 10-12 päivään aina. Lääkäri ei ollut tosta huolissaan, vaikka tarkkaan kyseli ovisplussapäivät ja menkkojen alkamispäivät. Lääkäri suositteli 2-3 kiertoa vielä normaalisti yrittämään. Olin suunnitellut, että ens kuussa piti aloittaa Letrozolit. Nyt kun otin kalenterin käteen, niin mies on reissussa todennäköiseen ovisaikaan eli turha kai sitä lääkettä sit on aloittaa. Eli lokakuulle siirtyy lääkkeen aloitus, ketuttaa :BangHead jotenkin myös toi vuosi yritystä- maali häämöttää, sekin saa enemmän ahdistumaan. Ajattelin, jos yrittäisi ottaa nyt pari kuukautta rennommin, varsinkin, kun mahikset onnistumiseen on pienet. Syksystä tulee rankempi, kun pitää ultrissa juosta lääkkeen takia ja muutenkin, jos rankempiin lääkityksiin/hoitoihin joudutaan.
 
Pezdorado: Onnea uuteen elämään! Vaikka nyt tuntuu vaikealta, niin on varmasti ihan oikea päätös!

Muillekin oli jotain kommentoitavaa, mutta helle pehmittää pään ja puhelin soi vieressä koko ajan, joten niinhän ne taas unohtuivat. Yritän pirteämmällä hetkellä skarpata tässä kommentoinnissa.

Lyhyesti omaa napaa: Ovistestiin pärähti plussa eilen. Se oli siis suorastaan taloudellista tikuttamista kun kahdella testillä selvisin... Peittoja on heiluteltu eilen ja toissa päivänä. Pitänee vielä tänään jatkaa niin on sitten piinailtavaa parille seuraavalle viikolle. Onneksi aloittelemme juuri olohuoneen ja portaiden remppaa, niin varmasti puuhaa riittää lähi viikoiksi.
 
Pezdorado: tsemppiä onnen etsintään, jonkun nurkan tai risukasan takana se on!!

Napaa: kp4 ja menkat taitaa loppua?!? o_O kahdet mun mittapuulla tosi lyhyet menkat pillerien lopettamisen jälkeen....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fiamma: mulla oli kans pillereiden lopettamisen jälkeen tosi nihkeät (ja lyhyehköt) menkat. Ilmeisesti kohdun limakalvo ei kerennyt kauheasti paksuuntua, kun hormonikierto köhien käynnistyi.
 
Noi kaks ekaa päivää pelkäsin että vuodan kuiviin, ja tänään on kuin joku olis laittanu hanan kiinni mut tiiviste vähän vuotaa...
Mahtaakohan siinä montakin kiertoa mennä että ne hormonit tasaantuu...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla ei oo oikein vieläkään näköjään hormonit tasoittuneet pillereiden jälkeen mut välissä kyllä on ollut kaks keskenmenoa. Siis lopetin pillerit viime syksynä ja kaikki kierrot olleet mitä sattuu. Toki nuo keskenmenot varmasti vaikuttaa mut on kyl inhottavaa kun ei oo yhtään varma kierrostaan ja ovistikkuja kuluu tuhottomasti :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onko kellään kokemusta onko eroa yhdistelmä- tai minipillerien lopettamisella?
Niin turhauttavaa kun se onkin niin kuulun niihin 0,02% tai jotain joka on raskautunut yhdistelmäpillereiden käytön aikana. Kai se on myönnettävä että minäkin ikäännyn.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla oli Fiamma yhdistelmät käytössä. Minipillereistä ei oo kokemusta.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minulla oli minipillerit (cerazette) käytössä monta vuotta ja niistä luin paljon kaikkia kauhukokemuksia liittyen lopettamiseen ja sen jälkeen raskautumiseen. Minulla ei ollut käytännössä ollenkaan kuukautisia noiden aikana. Ennen lopettamista oli muutamat, joissa kierto oli noin 50-75 päivää. Lopettamisen jälkeen meni muutama kierto, kun hormonitoiminta selvästi haki vielä paikkaa. Kierto tasaantui kuitenkin heti 25-27 päivän mittaiseksi. Ennen pillereitä kiertoni oli noin 30-32 päivää. Raskaaksi tulin kuitenkin vasta vuoden yrittämisen jälkeen. En tiedä, minkä verran pillereillä on ollut osuutta asiaan. Alussa oli kyllä muutama todella lyhyt kierto, jotka ovat varmaan johtuneet sekaisin olevista hormoneista. Vuotopäiviä on yleensä neljä. Pari kk pillereiden lopetuksen jälkeen oli yksi kierto, jossa kk kestivät vain kaksi päivää ja edellinen kierto oli vain 22 päivää.. En tiedä, mistä johtui. Ihmettelin sitä paljon.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli pari vuotta käytössä cerazette, mut ylimääräisten vuotojen takia viimeks ollut microluton vajaan puoli vuotta.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ja mä tosiaan tulin ekan kerran raskaaksi heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Kierto oli varhaisultran mukaan noin 30päivää. Tosin meni kesken rv 12+. Sen jälkeen meni noin puol vuotta ennen uutta raskautta ja kierrot oli 29-39päivää.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fiamma ja Kaziska, mulla oli just tommoiset niukat ja lyhyet (olikohan jopa 2 tai 3 päivää) viime kierron ensimmäiset luomumenkat. Eli aika normaalia vissiin.

Pezdorado, tsemppiä jatkoon! Sun päätös oli varmasti oikea ja löydät kyllä juuri sinulle sopivan miehen ja isäehdokkaan :)

Aida, plussaonnea sinne! Aika samoilla piinapäivillä mennään :grin

Samoin myös Freyjalle toivon, että ovis olisi tosiaan ollut ja tärppi kävisi! Limat kuulostaa ainakin ihan ovikselta:wink


On. Nyt seuraa karua tarinaa, heikkovatsaiset älkää lukeko :grin Käytiin miehen kanssa verenluovutuksessa, kun sain kutsun ja olen vihdoin saanut painon nousemaan yli vaaditun rajan taas. Luovutus meni hyvin, mutta olo oli sen jälkeen hieman heikko. Odottelin siinä sitten rauhassa olon tasaantumista ja join tuoremehua, kun hoitajat käski. No olo parani, mutta vatsa meni totaalisen sekaisin automatkalla kotiin. Vissiin noin litra tuoremehua oli mun vatsalle liikaa... :grin Kauheat kaasut ja maha turposi palloksi. Ehdin onneksi vessaan ja toimituksen jälkeen oman tuotoksen haju teki niin pahaa, että en saanut millään yökkäilyä loppumaan vaan lopulta tuli oksukin (ja vielä lavuaariin) :puke_r Koko homman jälkeen olo on normaali, mutta huvittaa koko episodi laughing7 Onneksi on vasta dpo 1, muuten vetäisin tosta oksusta liikaa johtopäätöksiä...laughing6 HOHHOIJAA! :grin
 
Voihan negojen nega mikä ryhmää kiertää!

Eli täälläkin alkoi punaista näkymään, eikä suinkaan missään tikussa. Kp1 ja huoh, kun tähän ryhtyi niin en kuvitellut näin kauaa joutuvani yrittämään, ajattelin että aika on oikea kun se kerta tuntui siltä, tulikin aika pettymyksille ja luopumisille, tottakai tähän aikaan on sisältynyt paljon onneakin, sitä en kiistä. Kohta on syksy, jos raskauteni olisi jatkunut jäisin pian kotiin. En tietenkään siis jää. Eli vuosi alkaa täyttymään pikkuhiljaa täälläkin.

Seuraavan oviksen aikaan olen sentään lomalla, piruvie mie aion taas vain maata jalat kohti kattoa :grin

Tsemppejä vaan, ei se muukaan auta kuin mennä eteenpäin :Heartred Tulee vielä aika :Heartred
 
Elaffy, itsekin olen miettinyt, että millä ajatukset saa pois yrittämisestä jos tuntuu menevän liian vakavaksi ja ahdistavaksi. Varmaan pitäisi antaa itselle porttikielto tänne foorumille ja kännykän kiertoa seuraavaan sovellukseen. Ja hankkia liikaa tekemistä :grin

Etsijälle myös pahoittelut menkoista, näitä uutisia on myös tullut taas ihan liikaa... Missä se seuraava plussa-aalto viipyy?
 
Mimi, nyt on outoa.. höh. Etenkin, jos ja kun olet ovulaation bongannut. Mikä dpo nyt on menossa?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
aivan sairas päivä. miten voi pieni ihminen vaan kitistä/huutaa koko ajan? kieltäytyä nukkumasta? mietin jo välillä et selvitäänkö hengissä tästä (varsinkaan minä itse vai menenkö narunjatkeeksi että hiljenee korvissa edes hetkeksi!). alko tulemaan sellanen olo et haluisko edes toista jos sit ois kaks kiljumassa mulle ja mies vaan kalastelemassa onnessaan ja ehdottamassa että pyydän äitini neuvoja. tarviiko sanoakkaan että toivotin sen niin pitkälle ku pippuri kasvaa? :D

elättelen silti toiveita täällä edelleen ja aamulla katselin (turvonnutta) masua että josko siellä ois kohta joku taas? tää on niin suuri huijaus tämä vauvakuume että....! ;D

pezdorado, pahoittelut, mutta ehkä sitä ei vielä tiedä mihin elämä vie:Heartred

mimi voi hitsi mikä juttu.. tosin eihän toi sun kierto viel ihan älyttömäks oo onneks venynyt :)

etsijä, toivotaan että lomalla sitten tuottaa tulosta rentoutuessa! :) meillä olisi viime kuun puolella juhlittu yksivuotis synttäreitä jos eka ei olisi mennyt kesken.. nyt ne on vasta syssyllä, meillä kävi uskomaton tuuri että km jälkeen tulin nopeasti uudelleen raskaaksi ja siitä olen tosi kiitollinen!
 
Takaisin
Top