Raskaaksi 2014

Mut saa ottaa listalta pois taas hetkeksi.. Tai ainaki siirtää sinne johki 3-4.9...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Anis 10.8
Mimi. 10.8
Kaziska 10.8.
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
Elli28 16.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Kiivilintu 24.8.
Freyja86 24.8
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?
Silv?

( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)
 
Olikohan täällä kukaan pk-seudulta? Oon sinne menos loppuviikoks ja ajattelin jos joku osais kertoo hyviä kirppisvinkkejä kalliosta tai siitä läheltä? Mies siellä töissä nyt tän viikon ja olis päivät aikaa kierrellä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa, tuli sellaista venyvää kirkasta limaa ja tosi tosi vähän. Siis tutkin asiaa sisäisesti :D Hieman sen liman tutkimisen jälkeen sain hirveen voimakkaan mahanippailun. Oli samantyylistä kuin sen keskenmenon jälkeen. Kesti ehkä vartin ja meni ohi. Tiedä sit mitä oli :D Enää en oo limoja bongannut. Veikkaan kyl et olis voinu olla oviskipuja kun sopis just kuvioihin. Pidetään siis peukkuja et talletukset olis tepsineet :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tänään kp 21 ja dpo 7. Vielä olisi odotettavana 5-7 päivää, jotta tulos selviää. Menkat voivat alkaa jo kp26 tai sitten pääsen viikon päästä testaamaan raskautta. Vasen puoli alamahasta kyllä räjähtää kohta irti, kun niin kovin sattuu. Mitenkään päin ei ole raskaana oleva olo. Toisaalta, kiinnittyminen olisi mahdollinen muutenkin vasta ihan näinä hetkinä. On tämä nyt taas alamäki ylämäki..

Odotan innolla kaikkien testipäiviä. Periaatteessa tilastollisesti joka viides voisi plussata, jos kaikki vaiheet ovat menneet putkeen. Eli aika monta plussaa saisi nyt tulla. Päästäisiin sitten porukalla huhtikuisiin. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Silv: minkä tyylisiä kirppiksiä etsit? Kurvista Hämeentietä pohjoiseen on monta kirppistä matkan varrella. Uusin kirppis on Vallilassa, sekin Hämeentien varrella Sturenkadun risteystä ennen, Goodsville Second Hand. Itse en ole käynyt, mutta kuulema mielenkiintoista tavaraa. Kurvissa on myös Fida ja UFF. Kalliossa on paljon kivijalkaputiikkeja second hand hengessä, mutta eivät ole niin tuttuja kuin Sörnäisen/Vallilan alueen. Karhupuiston laitamilla taisi olla ainakin. Teet varmasti hyviä löytöjä, kun vain lähdet talsimaan Kallion katuja! Toivottavasti näistä oli edes vähän hyötyä.

ON: Piinapäivät vain jatkuvat, tämän viikon loppuun mennessä pitäisi selvitä kohtalo. Kaikenlaisia pieniä tuntemuksia on, mutta eivät anna kyllä mitään osviittaa suuntaan eikä toiseen. Pitäisi nyt vaan keskittyä johonkin ihan muuhun. :D
 
Freya toivotaan että oli oviskipuja ja saatte hyödynnettyä! :)

Elaffy, toivotaan parasta! Melkein samoihin aikoihin pääsen mäkin testailemaan! Piinaviikot todellakin kun joka päivä käy mielessä että haluaa testata vaikka ei siellä mitään näkyis vielä hetkeen :D
 
Laurushka, niin totta. Vaikka itse ainakin jotenkin tavallaan aina tiedän, että turha edes testata. Tai sitten sitä vain haluaa ajatella niin. Pessimisti ei pety!

Olemme mökillä nyt miehen kanssa, joka jo tossa kuorsaa sikeästi unten mailla. Ulkona on liiketunnistimella syttyvä valo, joka vähän aikaa sitten syttyi. Keskellä metsää ei kenenkään pitäisi liikkua. Tietenkin joku eläin on voinut sen saada syttymään, mutta eläimen on täytynyt käydä sitten terassilla, kun valo reagoi vain siinä. Vähän tämän jälkeen kuului avonaisen ikkunan alta soran rapinaa, kuin koira tai joku vastaava olisi siitä juossut. Kissat olivat ikkunalla, joten jotain olivat nähneet. En kuitenkaan nähnyt ulkona mitään tai ketään. Olisin halunnut tietää, mikä siitä meni.. Vaikka hieman pelottavaa olikin. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy: toivottavasti eläin ja toivottavasti ei mikää joka olis halunnu tulla sisään mutta tajus et mökissä on porukkaa :/ karmivaa

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky, täällä ei ole mitään isoja petoeläimiä ollenkaan ja hirvi olisi pitänyt paljon enemmän ääntä liikkuessaan. :) Täällä on nähty vaalea kultaisennoutajan näköinen koira omillateillään aiemmin. Olisi aika hyvä ehdokas. Myös kettuja ja muita pienempiä eläimiä on varmasti paljon. Tuskin eläin siis sisälle tulee.. :) Ja olen kyllä melko varma, että on eläin. Kyllä tuo vähän säikäytti, kun oma mielikuvitus on joskus melko villi..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Moikka taas! Huomasin teidän asa-keskustelun eli disperin homman. En kaikkee sen jälkeistä ole ehtinyt vielä lukemaan mut voin sanoa ambulanssitädin ominaisuutena kertoa et voi kokeilla varmaan omin päin jos ei ole suvussa aivoverenvuotoja tai muita epämääräisiä verenvuotoja. Tai taipumusta siihen.
Mulla jännät paikat parin viikon kuluttua et onko tapahtunu mitää. Mies oli poissa odotetun oviksen aikoihin ja en uskaltanu silloin testata ku ei olis ollu mahdollisuutta kuitenkaan tehdä mitää asian eteen... Tuntuu ettei olis kyl mitää ovista ollutkaan. Tai tissit on kipeät ollu kyl mut ei muuta. Nyt dpo 4 jos olis ollu ihan mut katsellaan...

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Jännät paikat näköjään monella täällä :) tsemppiä piinaviikoille!

Ja Mimille toivon erityisesti jotain ratkaisua asiaan, tietenkin mieluummin sitä plussaa testiin :)

On: Edelleen hieman juilii alamahaa muttei silleen pahasti. Valkkari vähentynyt vaikka tuntuu koko ajan et ihan kuin jotain lorahtaisi. Eilen huomasin et rinnat ihan vähän arat. Yhtään en tiedä milloin uskaltaisi odottaa menkkoja tai plussaa :D Jos vaan malttaisi niin jos olis kuun vaihteeseen asti testaamatta, kun ei 100% varmuutta oviksestakaan. Noh toivossa on hyvä elää...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mä en oo kauheasti kirjoitellu mitään nyt. Mutta pahoittelut menkoista. ;(

on: mä varmaan nyt poistun täältä kun ei meille tule vauvaa ikinä. Palaan raskaaksi 2020 ryhmään kun saan erottua ukost ja etsittyä uuden:wink isin. Oon niin loppu että en aio enää murehtia. Mun vauvatarvikkeillekin on jo ostaja tiedossa.. No sillä rahalla menen etelää! ;D
 
Pezdorado paljon tsemppiä sinne !


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pahasti näyttää siltä et kp1 tänään/huomenna. Varmaan johtuu siitä et tilasin eilen illalla myöhään pari testiä et vois sunnuntaina vaikka testata, (eli ei olis tällä kertaa liian aikasin).
 
Takaisin
Top