Toi mimin tilanne on kyllä outo kun näyttää vielä ovistestit noin vahvaa plussaa. Mulla näytti noi liuskat muistaakseni pari-kolme päivää semmosta kirkuvaa testiviivaa, joista ovis oli muiden oireiden perusteella keskimmäinen päivä.
Sitten huvikseni tein positiivisen raskaustestin jälkeen ovistestin ja se oli yhtä kirkuva kuin tuo o-plussa.
Entä jos odottaisit nyt ihan sen pari päivää ennekuin teet testin taas aamulla jos ei tätiä kuulu? Voihan se olla, että vosi vana oli myöhemmin?
Ja oletko harkinnut sit ihan digitestiä, se harvemmin antaa vääriä tuloksia.
Elaffy taisi kysellä niistä ihan ekoista alkuraskauden oireista ja onko ollut eroja.
Omalla kohdalla voin sanoa, että ne ihan ekat oireet hieman ennen plussaa (palelu, väsymys, etominen) ja heti plussan jälkeen pari ekaa viikkoa (+hajumieltymykset/yökötykset, menkkajomot, runsaampi valkkari) on mulla olleet kaikissa 4 raskaudessa, eli kahdessa onnistuneessa ja kahdessa keskeytyneessä, ihan samanlaiset.
Ainut ero keskeytyneissä oli se, että ne loppui kuin seinään n. viikko testin jälkeen ja tästä viikon sisällä onkin alkanu vuoto.
PIkaista omaa napaa kp 27/32 ja odotan nyt lähinnä että tulee ja täti menee - vuodeksi mielellään
Eli seuraavassa kierrossa toivottavasti miehen kans ollaan taas samoilla hoodeilla ja mielellään ilman häiriötekijöitä.
Jotenki on kyllä nyt rento fiilis tän projektin suhteen ja oonki kehitelly itelleni vähän projekteja jotka vie ajatuksia tehokkaasti muualle. Hyvänä esimerkkinä viikonloppuinen kivääriammunta. Ekaa kertaa pääsin ampumaan kiväärillä ja sain ihan henk. koht. opastusta oikeisiin ampumaasentoihin ym. Jännitti ihan sikana, mut hyvällä opastuksella uskalsin ampua ekan kudin ja sen jälkeen se oli menoa se!
Se tunne kun saa kiväärin käteen on vaan uskomaton, siinä kyllä keskittyy täysillä siihen mitä tekee, kunnioittaa sitä voimaa mikä on käsissä.
Ja entäs se tunne kun potku tulee olkapäähän ja ruuti haisee, mä olin niin muissa sfääreissä!
Nyt mä odotan innolla jatkopäiviä kivääriammunnan parissa sekä tulevaa haulikkoammuntapäivää. Vastapainona sitten piiperrän neuleen ja virkkaustyön sekä yhden rakennelman parissa