Raskaaksi 2014

Meillä täytetään 31 isäntä ja minä 27 nyt kohta puoliin... :sad001 herranen aika...
Eikä se ukko muuks muutu ku ei oo kotona vaan töissä viikon ettei ees käväse kotona... Jotta mahikset on kyllä vähissä...
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
elaffylla samanlaisia haikeita aatoksia kuin miulla....

lucky,tsemppii! Kuulostaa jännälle tuo teijän eloolo,miehen jutskut.semmoselta lapsen hommalta.Kaippa hän tarvisi vaan kasvuaikaa?
ja pez....öömmm...ole varovainen jooko? Ihmeitä voi tapahtua mutta mie en saa hyvii fiilareita tuosta takinkääntötempusta

Josko tästä uinumaan ennenkuin mies herää duuniin :grin
 
Elaffy: Mulla oli näissä keskenmenneissä raskauksissa jotenkin ihan erilaiset oireet alussa. Mut tiedä sitten kultaako aika muistot :)

Lucky: Miehet voi kyl tarvita aikaa kasvamiseen. Toivotaan nyt et hänkin olis innokkaanpana mukana :)

On: kp 21 alkoi tänään. Ei kyllä mitään hajua et missä vaiheessa kiertoa mennään. Ovistesti näytti aamupäivästä jotain viivaa ja illasta ei näkynyt kuin joku haamu. Limoja oon yrittänyt tarkkailla mut aika vähäistä se on. Ens kiertoon otan greippimehun mukaan sillä se näytti mulla lisäävän limoja :D jos nyt ovis vasta tuloillaan niin talletukset on tehty mut skeptinen olen. Onneks alkaa kohta 9pv työputki niin ei toivottavasti ehdi miettiä oireita :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihan kuin minäkin näkisin tuossa pepen laittamassa mimin testissä hailun haamun....? Mimi, testaa uudelleen aamupissistä! Lupaava on toi sun ovistestikin, en mie tollaisia viivoja noilla kiertopäivillä saanut negakierrossa. :wink

Tsemppiä, Lucky. Älä kokonaan sentään jätä meitä vaikka kovia koetkin siellä!

Kiva kuulla teistäkin lissufin ja Kiivilintu! Radi on kyllä kelju, mutta onneksi saadaan pidettyä hallinnassa. Kiivilintu, miten iloinen olenkaan, että teillä menee taas hyvin ja olet täällä meidän kanssa jännäämässä!

Hmmm.... jollekin muullekin oli asiaa, mutta en muista enää :grin Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

On. Eilen tuli ovisplussa eli tänään on varmaan dpo 0? Lyhyempi tulee kai sitten tästä kierrosta, kun edellinen oli 30 ja nyt tuli ovis 2 päivää normaalia aiemmin eli ehkä 26 päivän kierto tulossa. Vähemmän piinailtavaa :grin Yksi talletus on osunut kohdilleen, joten aika pessimistisenä olen tämän ekan yrityskierron kanssa.
 
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Anis 10.8
Mimi. 10.8
Kaziska 10.8.
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
PandaKarhu 15.8.
Elli28 16.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Freyja86 24.8
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?

( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)

Päivitin itseni tuonne tarpeeksi kauas kun kierto ehkä pitenee. Ainakin sit tietää missä mennään :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä edelleen vuotoa... Eihän tämä olekaan vasta ko kolmastoista päivä :BangHead
Pientähän tämä toki on, mutta ärsyttää se silti ihan suunnattoman paljon...
Toissapäivänä hypin jo illalla riemusta, että en oo koko päivänä vuotanu, mutta sitte ko meni touhuilemaan ukon kans niin se alko taas ja sen jälkeen se on ollu taas tätä satunnaisesti pyyhkiessä ruskeaa tuhrua ja välissä siteeseen asti... Seksin jälkeen se tuli ihan kirkkaana verenä... Mielessä kummittelee edelleen se yks haamu, mutta sen jälkeiset 3 negaa puottaa taas maan pinnalle... Toki nyt on käyny mielessä ko tämä vuoto on niin kummallista, että jos se nyt sittenki ois tärpänny ja ois jotain alkuraskauden vuotoa tms... Kävis uuden testin ostamassa vielä ja jos ei ala kohta jo loppumaan niin vissiin täytyy lähteä jonku näköselle enemmän koulutetulle selvittään missä vika... Viimisimmästä testistähän on kuulunu siis jo reilu viikko kohta kaks viikkoa ja se oli nega ja menkat tais olla myöhässä sen pari päivää sillon ko sen tein...
 
Nopsasti ihtiä vaan. Tänään kp 28/28 ja oikein oli tyylipuhdas nega, että tämä oireettominkaan kierto ei sit mitään kertonut, plaaaaaaaaaah :grin
 
Lucky87: tsemppiä sinne. Välillä tuntuu, että miehillä menee aikaa, ennen kun ne suostuu ottaa asiat tosissaan. Meillä mies alkuun oli sitä mieltä, että höpö höpö kyllä se vauva tulee, kun ei stressaa ja nauroi mun ovistesteille. Muutenkin tyyppiä 'ei stressaa mistään'. Nyt kun yritystä vajaa 10kk ja lapsettomuuslääkärillä käyty, niin yhtäkkiä alkanut kyselee jokos on h-hetki ja kun valotin, että tosiaan raskaaksi ei voi tulla kuin muutamana päivä kuussa :rolleyes: kyllähän itestäkin välillä tuntuu, että on "yksin" tän raskautumisasian kanssa. Naisena sitä kattoo kai sit asiaa niin eri suunnalta tai jotain... en nyt muista, et oliko sun mies ollut mukana lääkärikäynnillä? josko se saisi miehen tajuamaan missä mennään, kun joku muu on sanomassa samat asiat.

Omaa napaa. dpo 10 ja lievän rusehtavaa valkovuotoa eli eiköhän tää kierto ollu tässä ja yk 10 odottaa. Kalenterista laskeskelin, et jos seuraava kierto olisi vielä luomukierto ja sitten seuraavasta hormonit avuksi. Letrozol resepti on jo valmiina. Kaveripiiriin taas syntymässä vauva ja naapurin äidit mahat pystyssä. Se vanha kateus nostaa päätään, miks muille onnistuu niin helpolla, mikä tarkoitus tässä on, että tälläkin kertaa täytyy toivoa ja pettyä kuukausitolkulla. Täytyy vähän kasailla itteensä ja sit uuteen nousuun :)
 
Tuli noista hoidoista mieleen et missä vaiheessa te ootte niihin lähteneet? Siis kun mietin omaa tilannettani niin kohta alkaa olla vuosi täynnä siitä kun aloitettiin yritys. Tosin siinä välissä on ehtinyt olla kaksi epäselvää keskenmenoa. Lisäksi mulla tosiaan epäsäännölliset menkat. Ehkä pari kiertoa ollut sen 31pv mut muuten heittelee kyllä. Raskaudethan todistaa et luomuna on onnistunut et pitäiskö nyt vielä odottaa vuosi vai voisko jo käydä tutkimuksissa... Kun on aika raastavaa jos vuodet menee siihen et tulee raskaaks mut aina menee kesken. Ja ei pääse tutkimuksiin kun ei oo vuotta mennyt...

Loppuis jo nää helteet niin jaksaisi jotain tehdäkin raskauden eteen. Tuntuu et ei vaan yksinkertaisesti jaksa näin kuumalla ilmalla :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Huhhuh, kunkkarit ohi. Selkä huutanu hoosiannaa jo kaks pv, ei tykkää tommosesta seisoskelusta..

Mä vähä luulen et täti se kurvaa täälläkin.. Nyt kp32 ja vatsa on sit niiin kipee ettei mitää jiitä. Eli yk3 saa alkaa piakkoin. :sad001 mä olisin ollu kyl valmis jo luopuun menkoista hetkeksi ja ottaa ne kamalat oireet itelle siks aikaa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
heipsan, kirjoittelenpahan tännekin, kp olis nyt 28... tämän viikon jos vielä malttaisi odotella menkkoja :p ehkä vessassa saanut ravata useammin ja jonkilaista yleistä ärtymystä ollut ilmassa muttamutta... tiedäpä sitten kun voi olla taas oireita vähän mistä vaan:rolleyes::grin
 
Negaa aina vaan! kaippa se täti sieltä pian kurvaa..
 

Liitteet

  • 1407132287700.jpg
    1407132287700.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 103
Freyja Meillä oli yritystä n.vuosi ennen tutkimuksia ja hoitoja.Kunnallisella olis laskettu se vuosi joka keskenmenosta eteenpäin.Tää yksityinen lääkäri sano ettei ole mitään merkitystä onko ollu keskenmenoja vai ei,jos yhtäkänn synnytykseen päätynyttä raskautta ei vuoden sisään ole,on aihetta tutkia mistä johtuu.
Vaikka rahaahan tähän on palanu,en kadu yhtään että yksityiselle mentiin :):Heartred
 
Vau.fi sanoo että hedelmällisin päivä olisi 10.8. 2014 pidemmän kierron mukaan ja sillä mennään. Minut saa lisätä listaan: testipäivä 24.8 ellei kuukautiset tule. Nyt on kp17 ja tässä kierrossa ollaan käyty lenkillä miehen kanssa ja käytössä ehkä oviksen aikaan conceive plus liukkari :p rakkautta on otettu ja annettu, mietin.. pitäiskö aloittaa mamat.
 
Toi mimin tilanne on kyllä outo kun näyttää vielä ovistestit noin vahvaa plussaa. Mulla näytti noi liuskat muistaakseni pari-kolme päivää semmosta kirkuvaa testiviivaa, joista ovis oli muiden oireiden perusteella keskimmäinen päivä.
Sitten huvikseni tein positiivisen raskaustestin jälkeen ovistestin ja se oli yhtä kirkuva kuin tuo o-plussa.
Entä jos odottaisit nyt ihan sen pari päivää ennekuin teet testin taas aamulla jos ei tätiä kuulu? Voihan se olla, että vosi vana oli myöhemmin?
Ja oletko harkinnut sit ihan digitestiä, se harvemmin antaa vääriä tuloksia.

Elaffy taisi kysellä niistä ihan ekoista alkuraskauden oireista ja onko ollut eroja.
Omalla kohdalla voin sanoa, että ne ihan ekat oireet hieman ennen plussaa (palelu, väsymys, etominen) ja heti plussan jälkeen pari ekaa viikkoa (+hajumieltymykset/yökötykset, menkkajomot, runsaampi valkkari) on mulla olleet kaikissa 4 raskaudessa, eli kahdessa onnistuneessa ja kahdessa keskeytyneessä, ihan samanlaiset.
Ainut ero keskeytyneissä oli se, että ne loppui kuin seinään n. viikko testin jälkeen ja tästä viikon sisällä onkin alkanu vuoto.

PIkaista omaa napaa kp 27/32 ja odotan nyt lähinnä että tulee ja täti menee - vuodeksi mielellään :rolleyes: Eli seuraavassa kierrossa toivottavasti miehen kans ollaan taas samoilla hoodeilla ja mielellään ilman häiriötekijöitä.

Jotenki on kyllä nyt rento fiilis tän projektin suhteen ja oonki kehitelly itelleni vähän projekteja jotka vie ajatuksia tehokkaasti muualle. Hyvänä esimerkkinä viikonloppuinen kivääriammunta. Ekaa kertaa pääsin ampumaan kiväärillä ja sain ihan henk. koht. opastusta oikeisiin ampumaasentoihin ym. Jännitti ihan sikana, mut hyvällä opastuksella uskalsin ampua ekan kudin ja sen jälkeen se oli menoa se! :cool:
Se tunne kun saa kiväärin käteen on vaan uskomaton, siinä kyllä keskittyy täysillä siihen mitä tekee, kunnioittaa sitä voimaa mikä on käsissä.
Ja entäs se tunne kun potku tulee olkapäähän ja ruuti haisee, mä olin niin muissa sfääreissä!

Nyt mä odotan innolla jatkopäiviä kivääriammunnan parissa sekä tulevaa haulikkoammuntapäivää. Vastapainona sitten piiperrän neuleen ja virkkaustyön sekä yhden rakennelman parissa :grin
 
Mä mietin kyllä että pitäiskö hakea se digi, mutta sitten tuli mieleen jos tääkin on kemiallinen? Koska sillon testit näytti pari päivää menkkojen myöhästymisen jälkeen hailua plussaa ja digissä oli se 1-2, viivat ei koskaan vahvistunu eikä digissä viikot noussu :sad001 että toisaalta haluaisin olla tietämätön jos noin taas käy..
 
No hö joku päivitti listaa niin putosin pois siltä :sad001

Kiivi toivottavasti nappaa jos ootte tähdänneet ovispäiviin :wink

Kännykällä kun olen ni en jaksa kauheemmin höpötellä muuta mutta pika on: on massu kipee ja etoo.. Olin kyllä lauantaina ulkona mutta ei ikinä ole kahta päivää ollut krappea saati jos toisena sitä ei edes ollut! :D meillä on kaksi päivää viime viikolta jotka antaa toivoa: alkuviikosta ja pe-la yönä! Ovis laskurin mukaan 2.8. eli jos ois ollu ajoissa niin toi alkuviikko ois hyvällä tuurilla kattanu sen ja perjantainen sitten jos on laskurin mukaisesti :D eli aika pienillä todennäkösyyksillä mekin mennään!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mimi mulle meidän neuvolasta sanottiin, että jos menkat on myöhässä ja lasta on yritetty, kannattaa testi tehdä ja jos on positiivinen niin ottaa yhteys neuvolaan.
Näin ne kirjaa kaikki raskaudet, myös keskeytyneet ja kemialliset raskaudet ylös, jollon on faktaa siitä, että näitä on tapahtunut.

Eli vaikka se on ihan perseestä soittaa sitten ja perua aikaa, ne ainakin ottaa tiedot ylös ja kun esim. mullakin alkaa olla vuosi yritystä täynnä, ne näkee, että aha, tällä on jo keskenmenoja takana, niin asiaa aletaan viedä eteenpäin taustojen perusteella.

Jos mä olisin vuoden yrittäny ja pitäny keskenmenot omanatietona, saattais olla jo vaikee muistaa millon keskenmenot tapahtu ja millä viikolla vuotivat ulos. Nyt kaikki tieto on siellä tallessa, eikä tartte kun soittaa ja pyytää, että voisko tätä asiaa nyt auttaa jollain tapaa.
Mullakin kun menee kesken heti alkuvaiheessa, on todennäkösesti kiinnittymisessä ongelmaa ja sieltä tiedoista ku lääkäri tän näkee niin osaa jo valmistella ja etsiä vaihtoehtoja mitä edetään.
 
Dawwe, empä tullu ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta. Oottelen nyt pari päivää ennenkun testaan uusiksi. :) miten sitä kiinnittymistä voidaan avittaa? Lääkkeillä ilmeisesti?
 
Pakko tulla tänne väliin huutelemaan Mimille, en nyt halua herätellä mitään toiveita, mutta itse reilu vuosi sitten kun testailin, niin tuollaiseen (davidin?) liuskatestiin en saanut pientäkään hailua näkyviin, mutta olisko ollu apteekin oma jossa näkyi ja seuraavana aamuna liuska oli edelleen täysin selkeä nega mutta samasta pissistä otettu digi kertoi Raskaana 1-2. Ja nyt tuo pieni tuossa sängyssä vieressäni potkii mua päähän :D ja täyttää tässä kuussa jo 6kk. Että jos niitä menkkoja ei kuulu, niin suosittelisin erimerikkistä testiä.
 
Takaisin
Top