Raskaaksi 2014

mimi, kyllä toi munkin silmään negalta näyttää. :meh: Mutta! Kokeile vielä aamulla. Aamulla kumminkin näkee paremmin. Ehkä sulla vaan nousee hormoni sen verran hitaammin, ettei vielä näy päivällä testatessa, kun siinä on kumminkin aina vähemmän hormonia. Toi ovistesti kun näyttää liian hyvältä. Tai sit sulla on tosi myöhänen ovulaatio... Tsemppiä piinailuun.
 
Vargynja, jos olis ovistesteihin uskominen niin mulla olis ekan kerran ollu ovulaatio 14pv sitten ja viimeset 7pv olis ollu joku kesto ovis :D että totaniinniiiiii.. :D
 
Ihan ku näkisin hennon toisen viivan :eek: puhelimella kun zoomailin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Elaffy, älä edes mieti tuollaisia, ettet olisi paras äiti tai että olisit viallinen! Meillä tärppäsi eka melkein häpeällisen nopeasti ja myös km jälkeen.. mutta km sai miettimään että mitä jos ei ikinä onnistukkaan ja pelko persiissähän sitä mentiin sitten pitkään :sad001 sun vuoro tulee aikanaan varmasti ja sit hän on "oikeaan" aikaan ja erittäin odotettu tulokas!:Heartred

Mimi, mä toitotan sitä, että mä en oo kummassakaan raskaudessani saanu plussaa ennen ku on ollu kunnolla myöhässä menkat! siis oletetusta menkkojen alkupäivästä sain toisessa hailun ja negan mutta muutaman päivän päästä plussan, siihen, että lähti tulemaan kunnon plussat niin meni yli viikko! :D toivo on menetetty vasta kun tulee täti kylään :D

mä kuvittelen täällä taas kaikki mahdolliset ja mahdottomat raskausoireet kun perjantaina oli kunnon seksiä ja mies ei keskeyttänyt (kyllä, meillä on niinkin tehokas ehkäisy käytössä!) ja nauroi jälkeenpäin että eikös orgasmi työnnä vaan niitä siittiöitä syvemmälle? sovittiin just siitä et haetaan ehkäsyrenkaat loppuvuodeks mut näinköhän haetaan? toivon kauheesti ettei tartte:Heartred mahassa on muka jotain hassua nyt jo... viimeksi oksentaminen alkoi viikossa :D
 
voi ei, puhuin isäni kanssa puhelimessa ette usko kuinka olisin halunnut kertoa, että ensi maaliskuussa siitä tulee toistamiseen pappa :Heartred ajattelimme kertoa hänelle hänen syntymäpäivänä 19.8 tai sitten on kunnon kuvaa ultrasta.
 
No mutta! Heippati rallaa :) elossa ollaan ja hyvin voidaan. Mun pitäisi lukea n. 60 sivua että pysyisin perässä.. taidan tehdä sen vaikka ensi viikolla tai jotain. Huomaan että täällä on yhä monta ei-plussannutta.. sääli :sad001 enkä itsekään ole plussannut. Ovulaatio on viikon sisällä ja kovasti on tullut rakkautta harrastettua jo nyt. Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille, täällä oli muutama. P.S On ollut ikävä teitä!
Miehen kanssa ollaan yhdessä eli parisuhteessa. Asioista on puhuttu, paljon on tapahtunut. Kaikki kunnossa nyt :Heartred ymmärrettiin kumpikin se ettei ilman toista voi elää, rakastetaan toisiamme ja halutaan elää yhdessä.
 
Muokattu viimeksi:
Hei kaikki naiset :)
Tänne teitä on tullu lisää kuumeilijoitakin, tervetuloa ja plussatuulia kaikille :Heartred

Mulle todettiin viime viikolla RaDi, huomenna lähen hakemaan mittaria terveyskeskuksesta ja saan samalla ruokavalio ohjeet, esikkoa oottaessa ei ollu mitää tälläistä, päin vastoin painoa ei tullut millään nyt päin vastoin.

Ihanaa helteistä viikkoa kaikille nautitaan kesästä (vaikka totta puhuen voisin olla ilman noita helteitä, riittää semmonen 20-25 astetta mulle ja tälle masuasukille :) ) :Heartred:Heartred
 
Heipä hei! Kyllä mökillä on ihanaa. Käytiin uimassa ja saunassa, syötiin lättyjä ja superhyvää ruokaa. Mikäs sen parempaa.. seurana on hyvä ystävä ja hänen perheensä. Onnistunut lomailu on taattu!

Hieman syö kuitenkin naista, kun ei osaa oikein olla ihan koko aikaa ajattelematta omaa kiertoa. En vain mitenkään päin usko, että tämä kierto olisi se oikea. kai sitä kohta pääsee koko lapsiasian yli ja keksii ehkä jotain hyviäkin puolia siitä, että on lapseton. Tämä asia vaatii nyt vielä vähän enemmän tsemppiä itseltä, mutta pakko tästä on vain nyt selvitä.

Miten te, jotka olette olleet useamman kerran raskaana - onko eri raskauksissa ollut ihan ihan alku kovin erilainen? Ovatko alkuraskauden oireet eronneet toisistaan vai olleet samanlaisia? En sillä, että voisin oireettomissa kierroissa herätellä toiveita, vaan asiaa olen pohtinut jo pidempään. Itselläni kun ei ole riittävästi kokemusta.

Mimin tilanne on nyt kerrassaan outo. Voisinko tuo olla kuitenkin plussa? Kummallista kuitenkin, että ei näy raskaustestissä.

Kiitos tsemppauksesta! Tämä on ollut uskomattoman hyvä kanava purkaa ajatuksia päästä. Ihan kaikki tunteet saa tuoda julki, se on hyvin terapeuttista. Kiitos sinulle!

Kiivilintu, ihana kuulla sinustakin! Ja kaikista muistakin tietenkin! Nyt vain niitä plussia tänne kaikille!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Minäpäs päivitin itseni mukaan listalle!

Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Anis 10.8
Mimi. 10.8
Kaziska 10.8.
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Freyja86 15.8
PandaKarhu 15.8.
Elli28 16.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?

( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)
 
Voi Mimi! Sulla on kyllä nyt todellinen piinapenkki menossa! Mä olen ymmärtänyt, että ovistesti voi tosiaan näyttää raskauden. Jospa raskaustestiin alkaa piirtymään viiva sitten lähipäivinä. Ei vieläkään menkkoja sulla, joten tilanne on lupaava!
 
Näkeekö joku muukin mimin testissä haaleaa viivaa? Pakko oli kuvan kaappaus ottaa testistä kun zoomailin.

Ja muuten Onko keskenmenot jotenkin perityviä? Alkoi mietityttää kun äidilläni on ollut kohdun ulkoista, tuulimunaa sekä nyt juuri olin mennyt jo viikolla 7 kesken mutta huomattiin vasta viikolla 12..
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1407098159.682695.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1407098159.682695.jpg
    111.4 KB · Katsottu: 119
Muokattu viimeksi:
PepeXXL nyt mäkin nään jotain tooooodella hailua! Outoa että tossa se näkyy, mutta kun testiä pyöritteli niin en nähny mitään :eek: :D
saa nähdä kuinka mun käy, oireita ei oo muutaku valkkari ja nännit vähän arat.
 
Testaa muutaman päivän päästä aamulla uudestaa ja kato josko sitten näkyis :) outoa että näin päin, yleensä vaikeaa saadaa viivoja mitään näkyviin kuviin :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oon aika pettynyt! 50e kankkulan kaivoon kustu! Ei muuta sanottavaa.

Tsemppiä teille! Seurailen taustalta ja kiinnostunut teidän tilanteesta! Plussaa kovasti toivon kaikille ja onnellisia parisuhteita! Olette tosi tärkeitä!!!! Niin ja ilmoitan sit jos tilanne muuttuu jos mihinkään muuttuu kun 5 vuotta yhdessä ja 4 tällasta... Toki paljon hyvääkin! oma rakas poika ja omakotitalo josta monta vuotta haaveillut! Pelko siitä että pää hajoo totaalisesti ja talo myyntiin! Sit se vasta hajookin! Mutta onneksi poika pysyy!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1407098689106.jpg
    1407098689106.jpg
    35 KB · Katsottu: 95
  • 1407098700323.jpg
    1407098700323.jpg
    37.2 KB · Katsottu: 94
Minäki laitan testipäivän kun oon tukevasti valeraskaana ja on "riskiä" :D pitäkää peukkuja!

Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Anis 10.8
Mimi. 10.8
Kaziska 10.8.
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Freyja86 15.8
PandaKarhu 15.8.
laurushka 15.8
Elli28 16.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?

( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)
 
Mimi.Voi että menee jännäks noi sun testit.. Tossa sun omassa laittamassa en nähny mut kun Pepe oli lähentäny sitä kuvaa ni siinä mäkin jotain hailua nään... Pidän peukut pystyssä et pian on kunnon viiva.. :)

Lucky.No voi pöh sitä sun miestäs. :sad001 Toivottavasti se nyt pian ryhdistäytyis ja olis paremmin mukana yrityksessä..Äläkä vaan jätä meitä..Mä haluun kuulla mitä sulle kuuluu.. :)


on.Töistä taas kotiin päästy ja kaiken maailman oireita mä keksin ittelleni.. Huvittavintahan täs on et ihan yhen kerran ollaan pystytty peittoja heiluttaan täs kierros kun se miehen haava ei anna periks...Ni nyt mä sit jo kuvittelen et se olis voinu osuu kohilleen vaik ali tajunta sanoo et ei osunu...täällä siis kp.29/27-46
 
Niin täällä oli jossain vaiheessa juttua et minkä ikäsii ollaan ni mä oon 30 ja mies täyttää ylihuomenna 37. Yhdes ollaan oltu 13 vuotta ja naimisissa 3 vuotta.. Poika sai alkunsa 4 yritys kerralla mut kakkosta nyt yritetty vuos..Tosin nyt ei kyllä oo tota peiton heilutusta niin paljoo mitä oli esikoista yrittäessä.. :)
 
Takaisin
Top