Raskaaksi 2014

Kp 20 ja ei vieläkään plussaa ovistestissä. Tänään tosin viiva oli vahvempi kuin mitä toissapäivänä. Odotettavissa siis pitkä kierto sillä en usko oviksen jo menneen. Kirkasta limaa kyllä bongasin joten siksi huvikseen testailin. Ehkäpä siis alkuviikosta odotettavissa ovisplussaa :D Tuleva mahdollinen raskaustestipäiväkin siirtyy näköjään kuun loppupäähän :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja täällä sama homma tosin kp19.

Olen miettinyt voiko olla mahdollista että ovuloin vain joka toinen kierto? Koska nyt viime kierrosta plussasin sekä sen jälkeen yks kierto jossa alkoi heti vimpan Teron jälkeen kuukautiset. Ja sitä aikasempi kierto oli taas plussa joka päätyi taas vuotoon.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mullakin voi kyl olla ovuloimaton kierto kun on eka kierto km jälkeen ja sit tuossa kp 9 söin aika vahvan antibioottikuurin kun tuli tulehdus siitä keskenmenosta. Viimeksi kierto oli km jälkeen 34 päivää ja sen mukaan vasta huomenna pitäis olla ovis :) toivoa siis on vähän :D

Jos sulla PepeXXL kans nuo plussat sekoittaa kiertoa?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos Gatusa ja Satsa tsemppaavista sanoista :Heartred ja onnea Gatusalle hyvistä ultrakuulumisista. Te molemmat annatte mullekin toivoa tulevaan.

Onnea plussanneille!

ON. Nyt jo vähän paremmat fiilikset. Saatiin miehen kanssa juteltua mun peloista, paljasti että miettii itekin paljon mitä tuleman pitää mutta on valmis seisomaan tukena.
Ja mikä ihaninta vuoto on ohi!! :hello2 eli nyt vaan menkkoja odottamaan !
 
Hyödynnetty kp 12 ja kp 14. Kp18 repäisy kääntyessä selältä kyljelleen. Kp19 vihlaisu. Kp 21 ehkä jotain rusehtavaa, en ole varma?? :) Kp 24 repäisy taas kääntyessä. Nyt kp 25. Tädin oletettu saapumispäivä kp28-32. Mitenköhän päin tässä nyt sitten olisi seuraavat päivät...? Testejä ei ole yhtään. En ole keksimällä keksinyt oireita. Paitsi nuo edellä olevat :) Ja suhteellisen railakas heinäkuu ollut (koittanut olla ajattelematta liikaa näitä juttuja.)
 
Freyja niin voi tietty olla. :)

Plussatuulia kaikille!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kaziska: en usko sen olevan siitä ramppikuumeesta kun en enää ole maininnut oviksista mitään. yritän vain tehdä aloitetta sillon kun tekee mieli eli oviksen aikaan :) tosin nyt ei oo ees tehny mieli. tuleva ovis vaan vie ajatukset puuhastelulle... Mies on saanut lähes joka kerta kun on halunnut kun kietäytyminen ei auta (ronklaa niin kauan että en jaksa enää "esittää nukkuvinani" :), en halua kieltäytyä koska sitten vetoo siihen kun minäkin olen kieltäytynyt jos mun tekee mieli, vaikka sanookin ettei "loukkaannu" jos ei jaksa/tee mieli mutta kyllä sen näkee sen käytöksessä. Eikä ukko älyä sitä ettei tee mieli siitä jos alapää kuiva ku sahara ni silti jyystää kuiviltaan... siks on puuhastelusta menny maku. Lisäks vielä itse en nauti enää puuhastelusta kun tosiaan ollu pakkopullaa ja aina ykspuoleista. hommat loppuu just siihen pisteeseen kun ukko saa tarpeekseen ja ehkä itse vähän kiihottunu tai sit en ees sitäkään. en muistakkaan millon olisin saanut... miehen kanssa yhdessä puuhastellessa :) aina se on melkein tai ei ollenkaan. ja oon myös maininnu tästä joka kerta ettei lopetas vielä mutta joku tekosyy aina löytyy
 
Voisiko jo olla se meidän kierto. Ihan hirveää, kun kokee näitä oireita, joille vielä ei varmasti ole edes mahdollisuutta.

Huonovointisuus, erityisesti jokaisen ruoan jälkeen. Etoo, mut ei mitään oksentelua. Hajut tuntuu todella voimakkaammilta kuin normaalisti.

Dpo3 menossa vasta...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tervetuloa mukaan Kaziska :)

Mimi, pahoittelut negasta, mutta ehkä aamutestissä onkin eri tulos. :wink

Freyja, se on hyvin mahdollista että km:n jälkeinen tulehdus ja antibiootit on siirtäny sun ovista. Toivotaan siis, että ovuloit tässä kierrossa :)

Lucky, onko teillä liukastetta käytössä? Voisi auttaa, sillä itsellä tekee ainakin vieläkin vähemmän mieli, jos alakerta on ihan saharana. Liukasteella saa itseään huijattua innostumaan :grin Mutta kurjalta kuulostaa teidän ongelmat :sad001


On. Mitä mieltä olette, onko tossa alimmassa ovistestissä tarpeeksi vahva viiva? OIkealta laidaltahan se on hailu, mutta vasemmalta vahvempi kuin kontrolli. Jos se on plussa niin oisko se ovis huomenna?

3.8.2014.JPG
 
Larissa selvä plussa mä harvoin sain noin vahvaa testistä riippuen ovulaation pitäisi tapahtua seuraavien 24-36 tunnin sisällä tarkista ohjeista mitä niissä sanotaan cbn digi testin mukaan ovulaatio oli odotettavissa muistaakseni seur 36 tunnin sisään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos Mju :)

Lisäsin nyt itselleni testipäivän, kun olisi ensimmäistä kertaa oikeasti jotain testattavaakin :grin

Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Anis 10.8
Mimi. 10.8
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Freyja86 15.8
PandaKarhu 15.8.
Elli28 16.8
Lucky 18.8
Larissa 20.8.
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?

( yht. 29)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)
 
Loora, samaa mäkin täällä kauhistelen. Justhan oli tammikuu ja nyt on enää ~1,5kk laskettuun päivään. En käsitä minne aika on mennyt. Kiva että kivut on sulla helpottaneet. Paljon plussatuulia sinne.

Lucky, johan on miehesi itsekäs. :sad001 Mulle tuli paha mieli sun puolesta. Luulisi ymmärtävän että jos ei tee mieli niin ei tee mieli eikä se kuivana ole kivaa. Auttaisiko pidempi esileikki? Et päästä sitä pupuilemaan ennen kun olet kostea. :wink

Larissa, onnea oviksen pongaamisesta. :> Pidän peukut pystyssä että seuraavaksi saat raskaustestiin kahta viivaa.

Freyja voihan tosiaan olla ettet tässä kierrossa ovuloi km:n ja antibiootin takia. Jos näin on, toivottavasti menkat tulee nopeasti ja pääset uuteen kiertoon. Jos ovis kumminkin tulee, onnea sen hyödyntämiseen.

Mitäköhän muuta mulla oli... Ei jaksa muistaa eikä selata viestejä uudelleen, joten tsemppiä ja plussatuulia kaikille ja tarrasukkia raskautuneille. Ja tervetuloa kaikki uudet!
 
Mulla näytti ovistestit raskauden juurikin tosi vahvoilla viivoilla. Toivottavasti mimi sulla myös ois nyt siitä kyse!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Tein äsken uusiksi raskaustestinkin, sain pidätettyä 4h ja näytti negaa, siks toi ovistestin tulos ärsyttääki :D
 
Mimi kokeile raskaustestillä!!! Itse ymmärsin että vois näyttää raskauden kun sulla jo noi kpt.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eikö rtestiin tullut haamuakaan?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top