Raskaaksi 2014

Larissa, 33+3 on nyt viikkoja. Aika pitkällä siis. Toisinaan hermostuttaa ettei saada kaikkea ajoissa valmiiksi, vaikka aika hyvällä mallilla ollaankin. Suurin osa pakko_hankkia_ennen_syntymää hankinnoista tehty. :> Pitäisi vaan tää kaksio saada simmoseen kuntoon, että kehtaa pikkuisen antaa muuttaa tänne yksiöstään, vaikka ei kai tämäkään enää niin suuri työmaa ole, vaikka siltä toisinaan tuntuukin...
 
Gatusa: onko tuo sun maha mikä näkyy ultran alareunassa :)

Pezorado: hyvä jos tuli ukolles järkipäähän viimein :) hyvä tavoite :)

On. Täällä toissa yönä emä raivarit ja paniikki kohtauksen partaalla ku puuhastelua ei kuulunut eikä näkynyt vaikka ukko lupas paremmin yrittää (.jos jaksaa). . No sit kuotenki 3 aikaan yöllä puuhasteltiin tai siis ukko puuhasteli mä olin niin turtunu itkemisestä etten tuntenu mitään eikä tuntunu miltään. :) mutta nyt viikonloppuna edelleen vahvistuvia ovis viivoja tikuteltu laitan kohta kuvan. :) toivottavasti nyt tärppää kun uhkasin ukkoa puolenvuoden selibaatilla :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Sanokaapa onko tuo viimesin jo ovis plussa vai pitäiskö olla viel vahvempi :) hitto ku mahikset vähenee koko aika... Mitähän meinas eilen alamaha jomot... Liittykö puuhasteluun vai ovikseen... Munasoluhan ei voi hedelmöittyä ennen ovista?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1407009519270.jpg
    1407009519270.jpg
    35.7 KB · Katsottu: 131
Tässä viel lähikuva viimesimmästä jonka tänään tein :) huomenna vielä tikutan ja sit riittää ku mahikset menee ihan liian hankaliks

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
En saanutkaa ylempään lisättyä.jostain syystä kuvaa enää jälkeen päin joten tässä

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1407009841413.jpg
    1407009841413.jpg
    29 KB · Katsottu: 118
Hei! Mahtuuko vielä mattimyöhäinenkin mukaan? Ketju on ollut olemassa kauan ja olette jo melko tuttuja keskenänne.

Jonkin aikaa olen "salaa" lueskellut kirjoittelujanne, nyt vasta uskaltauduin itse mukaan. Onnittelut plussanneille, pahoittelut uuden yrityskierron aloittaneille ja peukut pystyssä piinailijoille! Ja mitä kaikkea muuta jännittävää täällä onkaan tapahtunut. Hurjasti tulee tarinaa!

Olen vähän vanhemmanpuoleinen kuumeilija, 36v ja mieskin jo yli 40v. Meillä on alle 2-vuotias tyttö ennestään ja olemme juuri aloittaneet pikkusisaruksen tehtailun. Olisi mukavaa raskautua vielä tämän vuoden puolella, vaikka eihän tätä vuotta ihan hirmuisesti enää ole jäljellä. Edellisen kerran tulin raskaaksi neljännestä yrityskierrosta, mielestäni aika nopeasti.
----

Anis: Mä en tajua, minä bongailen kans joka puolella pallovatsoja ja pikkuvauvoja. Tuntuu, että kaikki raskaanaolijat piirittää minua, ovat piirittäneet jo kuukausitolkulla! Mutta kai se on niin, että silloin kun sitä lasta haluaa kovasti, niin näkee eri tavalla siihen liittyviä asioita. :)

pezdorado: Hyvä, että pidät puolesi. Ehkä se tosiaan oli miehelläsi joku paniikkireaktio, mutta tämä elämä on liian lyhyt haaskattavaksi ihmiseen, joka ei halua samoja asioita kuin itse. Mutta jos tilanne on muuttunut, niin hirmuisesti onnea uuteen elämään. Saatte sen talon, jos se on tarkoitettu niin. Jos se menee ohi, niin teille on luvassa jotain muuta parempaa! Asioilla on tapana järjestyä!

ON: Noin suurinpiirtein on ajatusta ovulaatiosta ja niihin aikoihin kiihkeiltiin noin joka toinen päivä. Katsotaan ensi viikon loppuun mennessä, riittikö rahkeet! Eli kiertopäivä on nyt 22 ja päätin odottaa ensi viikon vielä kuukautisia. Jos sunnuntaina ei näy eikä kuulu, teen maanantaiaamuna testin. Joku tässä ketjussa sanoikin osuvasti: on mielekkäämpää nähdä menkat kuin nega.

Ja jotain ihan muuta: Mä sain juuri kuulla, että mun lapsuudenystävä sai lapsen, alle 700 grammaisena! Eli seuraavat viikot ovat elintärkeitä, miten käy. Heidän ei pitänyt pystyä saamaan lasta, mutta toisin kävi. Valitettavasti lapsi syntyi ennen aikojaan, syytä en tiedä. Ilmeisesti kuitenkin joskus rv25 maissa? Huh!
 
Kaziska: tervetuloa :wink

Pezorado: olinki sitä mieltä ettei tuo ole ovis viiva. Kalenteri sanoo olevan oviksen tänään mutta keho voi olla erimieltä :) ei vitsi ku nyt tärppäis... En oo kyl yhtään huomannu mitään lisääntynyttä valkovuotoa toisin ku viimekierrossa vuos ihan urakalla... Toivottavasti ei olis ovis myöhässä en halua menettää tätä tilaisuutta ku sit lyön hanskat tiskiin ku ukon työt menee aina mun oviksen kans samaan aikaan... Aina se lähtee töihin ku olis kriittisimmät hetket... Ääh.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Vargynja.Jestas ku sä ootkin jo pitkällä vaikka justhan sä meiän kans tääl vie kuumeilit.. :D Pian on sulla ihana tuhisia siellä kotona.. :Heartred

Lucky.Musta toi ei vie oo plussa mut uskon et ihan pian on.. :) joten pitäkää peitot lämpiminä. :)

Kaziska.Tervetuloa kuumeilemaan ja toivottavasti plussaat pian.. :) Tsemppiä piinapäiville..

on.Töistä kotiin just tulin ja oon niin puhki ku voi olla. kamala ilta töissä.. :sad001 Tosiaan ne kauheet jomotukset on melkein kokonaan poissa..Olis niin kiva tietää mitä ne oli..No jos meille ei syksyyn mennessä tärppää ni meen käymään gynellä...ja tänään lauantaina siis kp.28/27-46
 
Miten voikin masentaa jo valmiiksi näin paljon. :sad001 Vielä viikko menkkojen alkuun ja itken jo valmiiksi niitä. Minä en ole raskaana. Tekisi mieli heti maanantaina soittaa lääkäriin, että tehkää asialle jotain. Järki vielä onneksi sanoo, että yritetään nyt vielä muutama kk ensin itsekseen. On vain jotenkin sellainen olo, että teemme jotain väärin. En vain keksi, että mitä.

Olen miettinyt paljon omaa painoanikin, vaikka olenkin ihan normaalipainon rajoissa. Mies ei ihan hirmuisesti liiku, itse teen kuitenkin fyysistä työtä. Toisen puolesta on vain paha tehdä mitään enempää kuin kannustaa ja houkutella liikkumaan. Ei hänkään lihava ole, mutta avioliitto näkyy kyllä vähän jo vyötäröllä.. :D

Olisi kiva tietää heti, onnistuiko vai ei. Tässä odottaessa ehtii miettiä ihan liikaa asioita. Ystävä aina sanoo, että tämäkin opettaa vain sitä kärsivällisyyttä. Hyvä hänen on sanoa, kun ensimmäinen onnistui km jälkeen helposti ja toista tekivät yhtä pitkään kuin me tuota kesken mennyttä. Erona on vain se, että ystävän raskaus jatkuu edelleen ja vieläpä käytännössä niillä viikoilla, joilla itsekin olisin menossa ilman keskenmenoa. Miten ihmeessä voi olla niin vaikeaa lisääntyä? Sen nyt olettaisi olevan sellainen perusjuttu elämän jatkuvuuden kannalta. Mitä järkeä on olla olemassa eliölaji, joka ei lisäänny? Vai olenko minä jotenkin sitten niin viallinen, että en kelpaa sukua jatkamaan?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Loora: peitot on kylmät nyt... :) että sen puoleen ärsyttää. Torstaina viimeks talletuksia tehty. Ukko lähti pe-la välisenä yönä töihin joten enää ei mahiksia oo... Ei sitä mun ovikset kiinnosta ja vaikka sanoo että pitää sillon yrittää ku se ovis on ni enimmäkseen sitä "väsyttää" .. Uskoo vähän ihme sikiämiseen ja luulee että se yks kerta väkinäistä puuhastelua riittää sillon tällöin tärppiin... En tiedä kuinka saisin tuon ukon lämpeemään niin että jaksais oikeeseen aikaan vähän useemmin. Mutta suuttuu jos useemmin ku kerran yritän houkutella ja sanoo ettei muullon kiinnosta mua puuhastella ku sillon ku on parhaat hetket tehdä lapsi :sad001 tottahan tuoki on kun satun olemaan sillon tarpeeks kostee luonnostaan ja halut paremmat. :) muullon se on niin pakko pullaa ku itse en saa nauttia ollenkaan siitä hetkestä ku ukol on aina niin kiire. Ihan oikeesti jo ärsyttää sen tyyli, eikä se älyä vaikka kuinka sanoo. Tuntuu että sille on vaan sen oma muna tärkeempi.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa uusille minunkin puolestani! Tänne mahtuu mukaan ja pitääkin teidän uusien tulla rohkeasti kirjoittelemaan niin säilyy porukka isona kun raskautuneita siirtyy toisiin ryhmiin.

Onnea Gatusalle ultrakuulumisista! Ja toisillekin, jos en aiemmin muistanut onnitella.

on: Kp 12. Tänään aion alkaa tikuttaa ovista. Aloin pihiksi noiden tikkujen kanssa enkä aloittanut kp 10 kuten ennen. Päätin että se yksi 26 vrk kierto oli jokin hornoonihärö kun nyt kierto on ollut lähelle 30 vrk, joten ovis tulee varmaan vasta viikolla. Ja joka toinen päivä yritetään peittoja heilutella joten jos ovis onkin aiemmin niin toivoa silti on.
Eilen käytiin melomassa ystäväporukalla ja oli kyllä superhauskaa. Ihanasti avasi hartiat ja rentoutti mielen. Suosittelen kokeilemaan joskus. Eikä kukaan edes mennyt kajakillaan nurin, vaikka ensikertalaisia oltiinkin lähes kaikki. Ei kai ne sitten kovin helposti kaadukaan.
 
tervetuloa uudet.

lucky tsemppiä ja plussatuulia, inshaAllah nyt saatte tärpin :)

kiitos aida onnitteluista, neiti on tosiaa kasvan hyvin ja mitat on hyvät, aktiivinenki on et lääkäri joutu iha metsästää et missä mein neiti oikein on ku liikku kokoajan ja kenki ja nyrkkeili. :)
 
Elaffy: minä olen aika isokokonen ja pitkään mietin et mahdanko raskautua ollenkaan, tai ovuloinko ylipäätään. Minulla on ollut säännölliset kuukautiset ja kun ystävättärelleni juttelin et mahdanko ovuloida ollenkaan kun olenko näin iso sanoi hän minulle: älä ressaa; sinulla kun on säännölliset menkat kyllä ovuloit ja uskot vain niin kyllä se plussa tulee. Lopetin ressaamisen ja niin kuinkas kävi. Plussa pärähti pian testiin ja pieni sydän masussani sykkii :Heartred Tästä olen unelmoinut koko ikäni :Heartred

on. Olo suht hyvä väsyttää vain kamalasti, kahvi tuoksuu niin ihanalta. Mut en pysty edes suullista ottamaan :/

Onnea Gatusa ihaniasta ultrakuulumisista :Heartred

Muuten sain uuden ekan neuvola-ajan; 13.8 silloin 8+5 edellinen oli hieman annettu etukäteen.
 
kiitos blenq :)

lucky ei ol mun maha alareunas vaa lääkärin päälaki :)

täällä otettu vika tehokeino käyttö olon parantamiseks vatsan osalta...oliiviöljy eli sitä join vähäsen josko alkas toimimaa ku ei jaksa tätä ummetusta. paikat kipeinä eikä nukkuminen tunnu onnistuvan enää kunnolla. neiti on alkan kenkii enemmä vissii jo vatsaan päinki yleensä tykkää selkäpuolesta enemmän.
 
Huoh, kp28/27-28 dpo 13-14, raskaustestit negaa :'( toivottavasti ne menkat alkais huomenna nii pääsis taas yrittämään.. sit oliski yk 4 :angry1
Valkovuoto vaan lisääntyy :eek:
 
Gatusa onnea ultrakuulumisista.Olet jo hirmu pitkällä,vastahan plussasit! :)

Tervetuloa uusille kuumeilijoille,tänne mahtuu! :)

Anis mulla on ilmeisesti samanlaiset lasit :D

Pezdorado toivottavasti miehes on nyt tosissaan,tsemppiä teille!

Lopuille tasapuolisesti plussaa :)

on.täällä kp..19 ja oisko dpo 4.kovin yövuorossa vihlo mahaa.katotaan onnistuko oikee aikasesti tallettaa :)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista, kiva päästä mukaanne keskustelemaan.

Lucky87: ehkä miehellesi tulee ramppikuume? Tai hänelle tulee sellainen olo, että et halua MIESTÄSI vaan pelkästään hänen siittiöitään? Joskus me naiset unohdamme, että miehilläkin voi olla tunteet... :) Mutta joka tapauksessa, olisi kyllä suotavaa, että pääsisitte vihdoin heiluttelemaan peittoja oikeaan aikaan!

Mimi: toivoa on niin kauan, kun kuukautiset eivät ole alkaneet! Tsemppiä lähipäiviin!

Aida: mäkin olen käynyt kerran melomassa ja se oli aivan ihanaa! Alkuun pelotti ihan järjettömästi, että kaadun veteen, mutta en kaatunut. Se oli yhtä aikaa todella tehokasta ja rentouttavaa.

ON: Finnit valtasivat viime yönä suunseutuni ja se on ollut normaali oire juuri ennen kuukautisia. Mulla on nyt vasta kiertopäivä 23, joten tän perusteella voisi olettaa tulevan taas lyhyt kierto. Vaikka menkkojen alkaminen on mälsää, niin lyhyessä kierrossa on aina se kiva puoli, että piinailuaikaa on vähän ja pääsee nopeasti uuteen yrityskiertoon. Mutta yritän nyt muistaa omat sanani Mimille: toivoa on niin kauan, kun kuukautiset eivät ole alkaneet! :)
 
Mä en ollu kyllä pidätellykkää ku tunnin ja vettä on menny aika reilusti kun on niin kuuma, että kai sekin voi vaikuttaa tulokseen. Jos aamulla testais uusiksi :)
 
Takaisin
Top