Hei! Mahtuuko vielä mattimyöhäinenkin mukaan? Ketju on ollut olemassa kauan ja olette jo melko tuttuja keskenänne.
Jonkin aikaa olen "salaa" lueskellut kirjoittelujanne, nyt vasta uskaltauduin itse mukaan. Onnittelut plussanneille, pahoittelut uuden yrityskierron aloittaneille ja peukut pystyssä piinailijoille! Ja mitä kaikkea muuta jännittävää täällä onkaan tapahtunut. Hurjasti tulee tarinaa!
Olen vähän vanhemmanpuoleinen kuumeilija, 36v ja mieskin jo yli 40v. Meillä on alle 2-vuotias tyttö ennestään ja olemme juuri aloittaneet pikkusisaruksen tehtailun. Olisi mukavaa raskautua vielä tämän vuoden puolella, vaikka eihän tätä vuotta ihan hirmuisesti enää ole jäljellä. Edellisen kerran tulin raskaaksi neljännestä yrityskierrosta, mielestäni aika nopeasti.
----
Anis: Mä en tajua, minä bongailen kans joka puolella pallovatsoja ja pikkuvauvoja. Tuntuu, että kaikki raskaanaolijat piirittää minua, ovat piirittäneet jo kuukausitolkulla! Mutta kai se on niin, että silloin kun sitä lasta haluaa kovasti, niin näkee eri tavalla siihen liittyviä asioita. :)
pezdorado: Hyvä, että pidät puolesi. Ehkä se tosiaan oli miehelläsi joku paniikkireaktio, mutta tämä elämä on liian lyhyt haaskattavaksi ihmiseen, joka ei halua samoja asioita kuin itse. Mutta jos tilanne on muuttunut, niin hirmuisesti onnea uuteen elämään. Saatte sen talon, jos se on tarkoitettu niin. Jos se menee ohi, niin teille on luvassa jotain muuta parempaa! Asioilla on tapana järjestyä!
ON: Noin suurinpiirtein on ajatusta ovulaatiosta ja niihin aikoihin kiihkeiltiin noin joka toinen päivä. Katsotaan ensi viikon loppuun mennessä, riittikö rahkeet! Eli kiertopäivä on nyt 22 ja päätin odottaa ensi viikon vielä kuukautisia. Jos sunnuntaina ei näy eikä kuulu, teen maanantaiaamuna testin. Joku tässä ketjussa sanoikin osuvasti: on mielekkäämpää nähdä menkat kuin nega.
Ja jotain ihan muuta: Mä sain juuri kuulla, että mun lapsuudenystävä sai lapsen, alle 700 grammaisena! Eli seuraavat viikot ovat elintärkeitä, miten käy. Heidän ei pitänyt pystyä saamaan lasta, mutta toisin kävi. Valitettavasti lapsi syntyi ennen aikojaan, syytä en tiedä. Ilmeisesti kuitenkin joskus rv25 maissa? Huh!