Raskaaksi 2014

Pezorado: mikä teidän tilanne on nyt? Eikös miehes halunnu erota ja vauvaa ei missään nimessä :) Nyt tulossa talo ja lupa vauvalle? Outoja nä miehet.

Mara: onnea

Mju: olikos sulla kans plussa??onnea!!!



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä lomailtu ja reissailtu, mutta taustalla olen juttuja lueskellut. Onnittelut Maralle, tais olla tuorein plussa tässä porukassa :) Niin paljon oli tullut juttua, että kaikkea ei nyt muista. Miesten kanssa oli monella mutkia matkassa, toivottavasti kaikilla asiat selkeytyy.

Täällä piti äsken kalenterista laskea, et mikä kp ja dpo oikein on menossa. Tänään siis kp 25/30-35 ja dpo 8. Kolmatta päivää on ollut semmoista tuikkivaa ja vihlovaa kipua vasemman munasarjan tienoilla, vähän myös alavatsalla. Siltä puolen irronnut munasolu, tiedän kun ultrattiin oviksen aikaan. Luulen, että keltarauhanen kipuilee siellä. Onko muuten kellään muulla aina viikko oviksesta tommosia tuikkivia kipuja munasarjaan, jotka menee muutamassa päivässä ohi? Oon järkeillyt, että kun keltrauhanen on suurimmillaan viikko oviksesta, niin se kipuilee ja sit jos raskaus ei ala, niin alkaa kutistua pois. Samoja kipuja ollut parissa edellisessäkin kierrossa, että pidän vielä jalat maassa. Jos homma menee niinku aiemmin, niin alkuviikosta alkaa ruskea vuoto ja loppuviikosta menkat. Olin jotenkin ajatellut, että jos toispuolista kipua ei tulisi, niin voisin uskaltaa toivoa tärpänneen. Alkukierron optimistisuus on vaihtunut pessimistisyyteen :rolleyes:
Kävin tänään torilla ja siellä näkyi järjestään raskaana olevia (tai sit on nää raskauslasit päässä :cool:), joilla vaunuissa yks-kaksvuotias esikoinen. Tuli taas semmonen tunne, että hitto vie ite sitä vajaan vuoden yrittänyt päästä samaan, mutta ei onnistu ei. Alan kaivaa positiivisuutta menemällä aurinkoon, niin ja onhan lomaakin vielä jäljellä :wink
 
Mulla "masennusta" lisäsi kun en saanut ovistestiin plussaa. Siis en kyllä kovin ahkerasti tikutellut eikä kyllä peittojakaan oo heiluteltu. Tunne vaan et ovisaika taisi mennä jo kun mitään vuotoa ei tule enää.

On vaan jotenkin surullinen olo kaiken jäljiltä. Ei vaan ihmisen kroppa ymmärrä ja jaksa näitä hormonijuttuja. Miten jollain voi toimia kaikki sormia napsauttamalla? Ja kun sit se plussa jollekin tulee niin millä keinolla se saa pidettyä sikiön sisällään ettei mene kesken? Suurin kysymys päässä on varmaan et miks just meille sattuu kaksi peräkkäistä keskenmenoa ilman mitään oiretta niistä... Teenkö mä jotain väärin et näin käy?

Pakko oli jonnekin purkaa taas enimmät ajatukset. Toki tiedän et henkinen toipuminen keskenmenosta vie aikaa ja siksi varmaan oonkin vielä vähän surullisella tuulella. Jotenkin vaan toivoisi jotain valonpilkahdusta ja onnea tännekin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Gatusa.Ihanaa... :Heartred


Entie mikä se eilinen kipuilu, vihlonta ja jomotus päivä oli kun tänään ei oo lainkaan niin paha.Vain vähän jomotusta alaselässä ja alamahassa...Aaamulla kun heräsin niin nenä oli tukossa...Oliskohan se eilinen voinu ol ovis...Ei kyllä ikinä oo ollu noin kovia tuntemuksia...Raskauteen en vaan usko kun tosiaan ollaan pystytty vaan yhen kerran peittoja heiluttamaan....Niin ja esikoisesta ei ollu mitään oireita et oudolta se eilinen tuntu...NO ei auta ku ootella...Niin ja tänään ei oo ihan niin paljoa tullu limoja...
 
Freyja itteensä on ihan turha syyttää,se on loputon suo..Mä olen ettiny syitä ja miettiny ja syyttäny ja vaikka mitä.Kaikista vaikeinta ehkä onkin ollu myöntää ja hyväksyä se ettei syytä löydy.Jotenkin olis helpompaa kohdistaa se tuska ja raivo johonkin,vaikka sitten omaan itseensä.Ja se että kun olis joku syy niin sen vois korjata.
Pakko vaan uskoo että onnistuu vielä :Heartred
 
Fiamma. Pahoittelut menkoista...Olis saanu pysyy poissa... Onnea kuitenkin uuteen kiertoon..
 
Onnittelut kaikille plussanneille :)

Ja gatusalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!!

Plussatuulia kaikille :)

Itsellä menossa kp18 hymynaamaa ei tullut vieläkään joten tuskin tässä kierrossa ovuloin. Terolutit alotin taas kp15. Kahden viikon päästä vuosi yritystä takana..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pepexxl.Toivon niin et oot väärässä ja ovis olis kuitenkin ollu ja plussa pärähtäs... :) Meillä sama juttu et tässäkuussa tulee vuosi yritystä täyteen...

on.Mulla alkaa kyllä nyt pää tekee kepposia kun tuntuu olevan kaiken maailman oireita...Eli varmaan pms oireet kiusaa...Kun nyt on olevinaan pahaa oloakin ja eilen nukuin päikkäritkin mitä en normisti tee...APUA.... :mad:
 
Loora84 olisihan se kiva yllätys mutta odotellaan. :) ollaan menty sillä jokatoinen pv tai usemammin vuodon jälkeen. Tsempit sulle sinne että plussa tulis pian :) odottavan aika on pitkä...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lucky: no nyt Se mies haluaa lapsen, (johtuuko siitä että pakkasin kamani) taloa ollaa etsitty pitkää ja mies ei oo suostunut mun unelmien taloon ku budjetti menee. No nyt hän sit tarjosi siitä vaikka piti tarjota toisesta. Oon siis itse mukana papereissa jne mutta annan miehen päättää kuhan sit saan sisustaa! :) no kaksi viikkoa menee ennen ku tietää saadaako Se vai ei ku vanha asunto pitäisi mennä kaupaksi ja ostajaehdokas selvittää pankin kanssa. No en mä vielä luovu toivosta. Tää vuosi aikaa miehen ryhdistäytyä:wink sit jos ei niin 1.1.2015 mä meen!
 
Täällä ollaan hengissä vielä helteistä huolimatta. Ei vain ola energia kaiken muun puuhan ohella riittänyt kuin viestien lukemiseen. Saisi jo ilma viiletä. Paljon on taas tapahtunut, joten älkää kukaan loukkaantunut kun en kumminkaan muista kaikkea.

Larissalle ainakin onnea kun mies lähti yrittämään. :> Toivottavasti pian tärppää.

Muutama plussa oli tullut, onnea ainakin Mustikalle ja Maralle! Ja oliko Mju myös plussannut? Jos olit (ei jaksa muistaa) niin onnea sinnekin! Samoin kaikille jotka ehkä ehdin unohtaa. Mimillä taisi ovistesti enteillä hyvää, pidän peukut pystyssä että se tosiaan tarkoittaa raskautta.

MarinaMelinalle tsemppiä. Pidän sormet ristissä että hyvinvoiva pikkuinen selviää ja luonto hoitaa toisen ilman ongelmia.

Johan pezdoradon mies on tuuliviiri. Toivottavasti tuo nyt pitää. Oli kyllä törkeää aluksi valehdella sulle. :sad001 Onnea yritykseen!

Liian monia negoja ja menkkoja oli myös tässä välissä tullut. Paljon tsemppiä teille. Ja yleisesti voimia kaikille yhteisesti.
 
Takaisin
Top