Täällä lomailtu ja reissailtu, mutta taustalla olen juttuja lueskellut. Onnittelut Maralle, tais olla tuorein plussa tässä porukassa :) Niin paljon oli tullut juttua, että kaikkea ei nyt muista. Miesten kanssa oli monella mutkia matkassa, toivottavasti kaikilla asiat selkeytyy.
Täällä piti äsken kalenterista laskea, et mikä kp ja dpo oikein on menossa. Tänään siis kp 25/30-35 ja dpo 8. Kolmatta päivää on ollut semmoista tuikkivaa ja vihlovaa kipua vasemman munasarjan tienoilla, vähän myös alavatsalla. Siltä puolen irronnut munasolu, tiedän kun ultrattiin oviksen aikaan. Luulen, että keltarauhanen kipuilee siellä. Onko muuten kellään muulla aina viikko oviksesta tommosia tuikkivia kipuja munasarjaan, jotka menee muutamassa päivässä ohi? Oon järkeillyt, että kun keltrauhanen on suurimmillaan viikko oviksesta, niin se kipuilee ja sit jos raskaus ei ala, niin alkaa kutistua pois. Samoja kipuja ollut parissa edellisessäkin kierrossa, että pidän vielä jalat maassa. Jos homma menee niinku aiemmin, niin alkuviikosta alkaa ruskea vuoto ja loppuviikosta menkat. Olin jotenkin ajatellut, että jos toispuolista kipua ei tulisi, niin voisin uskaltaa toivoa tärpänneen. Alkukierron optimistisuus on vaihtunut pessimistisyyteen
Kävin tänään torilla ja siellä näkyi järjestään raskaana olevia (tai sit on nää raskauslasit päässä
), joilla vaunuissa yks-kaksvuotias esikoinen. Tuli taas semmonen tunne, että hitto vie ite sitä vajaan vuoden yrittänyt päästä samaan, mutta ei onnistu ei. Alan kaivaa positiivisuutta menemällä aurinkoon, niin ja onhan lomaakin vielä jäljellä