Raskaaksi 2014

Mä oon liuskat dipannu ja puikot suihkutellu. Liuskat ei kuitenkaan oo ehkä se mun juttu, jotenkin tuntuu niin "hepposelta" keksinnöltä puikkoon verrattaes :D viime kierrossa oli molempia, nyt ei mitään enkä hae ennen ens to jolloin menkat on jo myöhässä reilusti (jotakin hyötyä siitä et palkkapäivä vasta sillon :D saa ehkä oltua. Ehkä.)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Liuskoi mulla ei oo koskaan ees ollut... En tiiä miks, mut tuntuu et ne on vaan....jotenkin...liuskoja? :D
Mäkin haluaisin odotella testin kans vielä... Mut noi työt haittaa haluamisia..... :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oliko sulla just niin et on semmonen työ missä ei voi olla raskauden alkuvaiheessakaan? Kuinka se sit käytännössä menee, annetaanko sulle joku toinen paikka ko yrityksestä vai jouduks etsiin kokonaan uuden paikan?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Juu, niin paljon riskiä että sieltä jäädään suoraan pois, eikä firmassa oo sellasta työtä mitä ne vois antaa ettei olis riskiä ni erityisäitiysloma on ollut se käytäntö sit... Jännittää vaan vähän se puoli ku oon 0-40 työntekijä....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mie taas olen käyttänyt pelkästään liuskoja ja dipannut ne. Liuskaha se siellä puikon sisässäkin on (mun ymmärtääkseni) eli yhtä hyvin toimii molemmat :wink Toki merkeissä tuntuu olevan eroja.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Tottahan tuokin Larissa, pitää varmaan tässäkin asiassa siirtää ennakkoluulot sivuun....
Jännää, nakkikeitto haisee pahalta....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hmmmm... Jopas siellä oireita pukkaa :wink

Itse varmaan jatkossakin käytän liuskoja, ja jos joskus plussaamaan pääsen niin viikot tarkistan vielä digillä.

Napailua: Onkohan ovis tulossa aiemmin... Himot hyrrää, hitto kun mies on vielä mökillä :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon syönyt nyt viikon verran silliä ruisleivän päällä. Voi johtua helteestä mut nii. Toinen ihmetys on se etten oo pystyny syömään mun herkkumysliä enkä juomaan kaakaoo ollenkaan! Liian makeeta muka, phyh.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on ollut sekä liuskoja että puikkoja mut molemmat oon dipannut aina purkkiin ettei tuu epäselvyyksiä. Enkä oo huomannut mitään suurempaa eroa et kummat olis parempia tms. Aina ovat mulle oikein näyttäneet :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
...toisaalta, mä olen myös juonut maitoa- jota en koskaan (!) juo. Ja hampaita vihloo, mikä sekin on tosi harvinaista... o_O
Taitaa olla vaan päässä vikaa. :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi teitä ja teidän oireita :) Tiedän ton niin itsekin ja samalla tavalla varmaan itse bongaan oireita parin viikon päästä :grin

Muistuttelen kuitenkin, että vain pahoinvointi ja lisääntynyt virtsaamisen tarve on alkuraskaudessa hcg:n aiheuttamia. Se, että tulee flunssaa yms. saattaa olla myös raskausoire, sillä vastustuskyky on alentunut, jotta alkio saa rauhassa kiinnittyä. Muista oireista ei oikein voi päätellä mitään, sillä ne voi olla esim. keltarauhasen aikaansaannosta tai ihan jotain muuta.

http://www.whattoexpect.com/pregnancy/pregnancy-health/pregnancy-hormones.aspx

Olen pahoillani, jos tämä nyt jonkun mielen pahoittaa... Mutta toivoa on siis niin pitkään kunnes menkat alkaa ja se, että ei ole mitää oireita ei myöskään automaattisesti tarkoita etteikö olisi plussaamisen mahdollisuutta. :wink
 
Ei pahoita, siks mä ton "päävian" heitin, koska alan kuvitella asioita vaikka jatkuvasti uskottelen ittelleni etten voi olla.....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onhan se mahdollista, jos kerta olette yrittäneet? :) Mun pointti oli vaan se, että oireista tai niiden puuttumisesta ei voi päätellä mitään puoleen tai toiseen.

Mutta se on totta, että jos raskautta toivoo niin onnistuu kyllä yhdistämään kaikki oireet mahdolliseen raskauteen ja kehittämään siihen päälle vielä kasan oireita lisää. :grin Nimim. Kokemusta on...
 
Mä en huomannut kummassakaan plussakierrossa mitään varmaa oiretta josta olisin voinut jotain päätellä ennen plussaa. Siis kun samoja oireita oli joka kierto vaikkei plussaa tullutkaan. Ainoa mistä nyt viimeksi vähän epäilin oli turvotus ja pieni etova olo. Mut ei voi tosiaan varsinaisesti sanoa mitään varmaa :) Testi oli ainoa mikä varmaksi sen kertoi ja vuodottomuus. Mut menkkojen poisjääminenkin oli arpapeliä kun epäsäännöllinen kierto.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mulla on kp 24 ja pillerit jäi pois kp 21. Odotan vuotoa. En kyllä syö enää yhtää pilleriä! :D ihan turhaa Se On kun kerran tässä kierrossa oltu yhdessä :D varmin ehkäsy :D Joo ja ukko edelleen hapannaamana! Ei haittaa! Olkoot omissaan. Huh onneksi on viileää! Niin kotona ku ulkonakin :wink

tulisipa niitä plussia tänne meille ja pian! Rasittaa lukea kavereiden lapsipäivityksiä..
paras tähän mennessä on kun monta vuotta yrittänyt pari sai lapsen ja nyt jo mamma haluaa lomaa lapsestaan kun ei kesäloma oo kivaa lapsen kanssa. Ajatella että lapsi itkee :D
tai toinen haluaa kasvatusvinkkejä mutta vain niiltä joilla on lapsia ku ei muut osaa. Mun vinkki jos et itse osaa ja pärjää ni älä lisäänny ku sieni sateella. Ärsyttääkö ketää muuta nää tälläset ystävät???

tai hei entäs ne "vanhempana olo on parasta, kaikkien pitäisi kokea tämä vaikka eräille en sitä toivo" vitsi kuka voi sanoa noin julkisesti :D
 
Mulla ainakin nimenomaan päävika! :D koko ajan miettii et ennen ei oo mitään ennenku plussa pärähtää, joopa joo. Ja siis voi olla että mulla normaalistikin on joitakin kausia et syön ihmeellisesti mut miks helkkarissa semmoseen kiinnittää täs kohtaa huomion :D tahallaan tekee ittellensä muka-oireita. :D hah, voi että ihminen osaa olla tyhmä, kiusaa itteensä ihan turhaan :)

Pez: joo, facebook täynnä noita kitinä-iitoja.. Kauhee yritys ja poru kun sitä vauvaa niin haluaa mut sit kun sen vauvan saa, ni sekoo pää koska "ei oo omaa aikaa".. Just miehelle puhuin siitä, että mun ymmärtääkseni ihan kaupas käynti yksin tai pyykkien laitto yksin on sitä omaa aikaa, et kerkee vähä hengähtää. Toiset tarttee suunnilleen kahden viikon mallorcan loman eikä sekään riitä....
 
myyh ihana kuulla sinusta oon ollu huolissani!!! hienoa että kaikki hyvin, älä turhaan ol huolissas :)

pezdorado kyllä miehes on iha uskomaton, jaksamista.

blenq onnea hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah.

tsemppiä kaikille :)

on: täällä iha järkyt kivut taasen ku kasvu kiihtyy ja liitokset löystyy, iha reitee asti säteilee ja liikkuminen vaikeaa. tapasinpa mein talon omistajan perheineen, oikein mukavia, tytär on todella mukava, tultii hyvin juttuu ja on iloinen mein tulevasta perheenlisäyksestä, myös omistajan äiti oli paikalla ja onnitteli ja oli tyytyväinen.
 
hei oottako ebaysta ostanu ovistestejä?Luotettavia?

Ukko meinas tilata mulle jonku 50kpl,mie sanoin että eletään tää kierto ny loppuun.
Mitää oireita ei oo,tietenkään.

Me onnistuttiin saamaan se tauti,mitä oli Tampereella tarjolla uidessaan tietyissä paikoissa.Jee.Ma-ti ykäs kaks,ja tänään toi pienin viel tyhjäs mahansa.
 
En ole koskaan -lista lyhenee! Keitin juuri elämäni ekan kerran ite mehua! ja viikonloppuna lisää, Kuninkuusravit! :) pakko ahtaa päivät täyteen tekemistä ettei retkahda apteekkiin ostoksille :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top