Raskaaksi 2014

Ai niin, tervetuloa otuski ja minä&nuijapää :)

Vai on mjullakin miehenä (vai ex-sellaisena) vähän vaikeampi Peter Pan -tyyppinen tapaus. Pysykää vaan naiset tiukkana! :smiley-angry007 :grin

BlenQ, ihanaa että siellä oli kaikki hyvin!!! :Heartred

On. Miehellä alkoi kesäloma, joten lähti serkkujensa kanssa mökille, kun mulla työputki vaan jatkuu. Onneksi tulee takaisin jo ennen viikonloppua ja "hedelmällisiä päiviä" :p Ei kyllä mistään oikeaan ajankohtaan osumisesta viitsi miehelle vihjata ettei tule ramppikuumetta :grin Mennään fiiliksen mukaan ja jos kierto menee harakoille niin menköön.
 
Pezdorado: jotenki tuli sellanen olo et oisko mahdollista ettei miehes joko voi saada lapsia tai olis laittanu piuhat poikki? Voi olla et oon kattonu liikaa telkkaria mut jotenki vaan.. Tiän monia miehiä jotka sekoo just tollalailla riitelemään jne jos on joku ittee syvästi koskeva juttu kysees.. Tuli kauheen paha mieli sun puolesta :sad001 mut oikeassa oot, me naiset pärjätään vaik kuinka maailma heittäs häränpyllyä!!! Jaksamisia :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Niin ja napailua: hermot ollu nyt kaks päivää niiiiiin tiukalla ettei oo tarvinnu väärää sanaa edes sanoa ni meikä jo helisee.. Liekö tosta kuumuudesta (täällä sataa nyt vasta ekaa kertaa näiden helteiden aikana..) Kaveri kyl vihjas muuta mut en usko ennen kun on varma et menkkoja ei näy :wink vv nyt jo niin runsasta et piti päivällä oikein käydä varmistamassa et tätiä ei näy.. Kp siis 25. Rintojen kipuilu meni kertaalleen jo ohi mut taas sattuu painaes..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
BlenQ: Hyvä et kaikki kunnossa :) Nyt vaan nautit :)

Uusille tervetuloa mukaan!

Silv: Ehkäpä se merkkaa et matkassa joku on :wink Pidetään peukkuja :)



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
niin kun ei tiedä mitä on tehnyt ennen mua. Mä olen itse käynyt hedelmällisyystesteissä gynellä about 3vuotta sitten ja sen mukaan Mussa ei pitäisi olla vikaa eli voi olla mahdollista.
 
Huih mitä miehiä, mut niilläkin tarkoitus vaikkei aina hyvällä! Kaikki tapahtuu syystä :Heartred

Ihania uutisia BlenQ! :Heartred

Vapaapäivä ja edelleen aivan tappoväsymys, aamun vaan makoilin kun nukutti, yön näin TAAS unia, kävin muutaman tunnin pihalla touhuilemassa, kokoajan heikko olo ja sitten taas makoilin, nukuin päikkäritkin. Tänään onkin sitten alavatsa tuntemuksia ollut nippailuista tuikkailuihin. Alkaa taas tunteet nousta dpo8. Ähpäh, tiistaina pitäisi alkaa menkat, toivottavasti ei... toivottavasti en myös sorru viikonlopputesteihin :grin
 
Pezorado: kyllä oli ukoltas sellanen temppu että toivottavasti jäis sen viimeiseks ketä huijaa tuollaisella asialla. Ihan hullua! Oot oikeesti ansainnut parempaa! Miehen joka rakastaa ja haluu perheen ihan aidosti! Nyt otat itseäs niskasta kiinni ja lähet menee vaikka sattuu ja lujaa!!! Tarttet nyt itelles ihan uuden elämän!!! Mua suututtaa niin sun puolesta! Miten ihminen voi olla noin julma että tekee tollasta ja miten pitkään viel! Ei voi puhua suoraan vaan antaa olettaa jotai aivan muuta joka lopulta satuttaa enemmän ku mikään muu!!! Olen pahoillani sun puolesta ja toivon että saat elää sellasen elämän ku haluut ja oot ansainnut. Vastoinkäymisiä tulee varmasti mutta ei tällaisia enää!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa!

Nyt liityn mukaan tähän keskusteluun! :) olenkin varovaisesti reilun viikon verran taustalla seuraillut.
Elämme jännittäviä aikoja.. Parin päivän sisällä menkat pitäisi alkaa, mutta pohdin tässä voisinko olla raskaana. Tyttömme täytti viikko sitten vuoden ja vasta tuossa kolmisen viikkoa sitten uskaltauduin avautumaan miehelle josko lähdettäisiin yrittämään toista. Noh, lähdettiin sillä ajatuksella, että tulee jos on tullakseen.

Parin päivän ajan on ollut hiukkasen vetämätön olo (voi toki johtua helteistä!), ja kävellessä on alkanut jotenkin helpommin hengästyttämään. Omituisinta tässä on, että eilen ja tänään mun vatsa on ollut täysin sekaisin. Turvottaa ihan hulluna, mahassa kiertää ja kaikki tulee vetenä ulos. Voihan olla, että olen syönyt jotain pilaantunutta :D eikä tuo nyt vissiin mikään perus-raskausoire ole.. Niin ja naama kukkii, varsinkin suun alueella. Kuulostaa perus PMS:ltä mutta jotenkin mulla on pieni aavistus, että jotain masussa on.

En tiedä, vähän jännät fiilikset. Toisaalta olisin hurjan iloinen plussasta, toisaalta hullua olisi lähteä siihen vauvarumbaan uudestaan (sen verran rankka, mutta antoisa vuosi takana). Saas nähdä.
Pitää varmaan testailla viimeistään lauantaina, jos ei menkkoja sitä ennen kuulu. Hurjaa.
 
Hei kaikki ihanat! Olen lueskellut taustalta päivän aikana, mutta en ole ehtinyt kommentoimaan. Aivan uskomatonta käytöstä Pezdorado miehellä! Mutta onneksi asia selvisi kuitenkin nyt, eikä liian myöhään. Joudut nyt käymään paljon ajatuksia ja tunteita läpi, voimia siihen! Muista, että sinulla on oikeus niihin omiin ajatuksiisi! Mies tuskin muuttuu, joten mieti, mitä itse haluat ja mene sitä kohti. Lapsi on niin suuri asia, että siinä ei voi tehdä kompromisseja. Pura tänne, jos se helpottaa. Ihan jokainen täällä palstalla tukee sinua, sen voin luvata! :) ♥

Tervetuloa uusille. Toivotaan pikaista plussaa!

Ja onnea kaikille jo raskautuneille hyvistä ultrakuulumisista!

Tsemppiä piinailijoille! Jännitetään yhdessä. :)

Täällä oli tänään kiva päivä. Pitkästä aikaa osui työvuorot miehen kanssa yksiin ja oli yhteistä vapaa-aikaa. Hassuteltiin ja nautittiin vain yhdessä olosta. Mikäs sen parempaa.. :) tänään on kp 16 ja dpo 2. Nännit ovat arat ja alamahaa välillä pistelee. Mitään raskausoireita nuo eivät voi näillä päivillä olla, mutta jotain hormonitoimintaa kropassa kuitenkin tapahtuu. Viikonloppuna lähtö mökille, jossa ehditään olla muutama päivä. Mukaan lähtee ystäväpariskunta, jolla on 2v tyttö. Vilskettä siis riittää, joten liikaa ei ehdi ajatella mitään oireita. Se on hyvä, kun se pettyminen joka kk on niin raskasta.

Nyt naiset tsempataan viikko kunnialla loppuun! Me selvitään ihan mistä vain ikinä haluamme, vaikka sitten päällään seisten!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Pikaisesti omaa napaa: iltavuorossa alkoi alamahaan keskeltä vihloo kunnolla. Tuli taas olo et onko vielä km jälkeistä vaiko jo uutta kiertoa. Saa nyt nähdä enteileekö ovista vaiko ei. Limoista en osaa oikein mitään sanoa kun tuntuu et paksua ja tahmeaa on edelleen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla taas ei oo limat lisääntyny yhtään... On kuin saharalla olis tuo alapää... Ääää... Miljoona miljoona ajatusta päässä .. Voi ku oliski se on/ off nappi josta sais säädettyä että sais ees nukuttua... Oon kyl taas niin hämillään... Pitäiskö keskeyttää koko vauva haave kokonaan vaikka unholaan en sitä saa millään... Ja selibaattiin ruveta... Varuilta jos jotku pillerit aloittas ni häviäis nekkii ainoat halut jotka tässä vauva ajatuksissa päässy syntyy ja mennä terapeutin juttusille ettei pää hajoo ihan totaallisesti ku ei tuolle ukko kullallekkaa voi puhua kun siltä saa mitää tukea mihinkään eikä sitä kiinnosta. Ajatukset menkää pois!!!

Ainiin!!! Tervetuloa uudet! Toivottavasti pian plussaatte

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa Mara! :greet025 Sit vaan jännittämään!

Freyja! Toivottaasti olisikin jo uutta kiertoa, mulla kyllä vaivasi km kolme kuukautta, omituiset vuodot ja kivut, vasta nyt olen päässyt niistä :signs003

Taas unia, viimeyönä unessani mulla oli jo aika pyöreä vatsa, ei jätti mutta selvästi erottuva, unessani ystäväni tuli leikkimielisesti viereeni ja tökkäsi vatsaani ja sanoi jotakuinkin silmää iskien että "noniin vihdoin", minä siihen hymistellen että katsoo nyt, viikon päästä vasta saa tietää :rolleyes: :grin

Ei oikein ruoka maistu näin aamulla, tosin mulla työaamuina muutenkin on vaikeaa syödä sen alituisen stressin takia, mutta saanhan taas kuvitella sen etomisoireeksi :rolleyes:

Mukavaa päivää kaikille :)
 
Voimia MariaMelina! Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin, etkä joudu koko raskautta elämään pelossa.

Pezdorado - miehesi käyttäytyminen on kyllä omituista. Jos tilanne hieman rauhoittuu ja koittaisitte vielä keskustella asiasta? Toki jos hän on edelleen järkkymätön, ehkä sitten on parasta miettiä onko teille molemmille sittenkin parasta jatkaa omia polkuja. Kuten joku aikaisemmin jo mainitsi, niin tulevan lapsen kannalta parasta on, että molemmat vanhemmat lasta haluavat.

ON: cb digillä aamulla hymynaama. Eilen illasta oli sellaiset limat, että laitettiin peitot heilumaan (vaikka eilen aamulla olikin digi nega). Jospa se kantaisi hedelmää - tänään kun päästään vasta illalla uusimaan sen jälkeen kun lapset ovat nukahtaneet.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Elaffyn kommentista että lapsi on niin suuri asia ettei voi tehdä kompromisseja,tuli mieleen et taannoin tunsin erään tytön jonka mies "ei jaksanu harrastaa seksiä".heil oli taannoin ollut muutama raskaus jotka km päättyivät.mies ei suostunut tutkimuksiin ja lopulta ei tosiaan enää edes seksiin.ryhmän naiset kannustettiin naista tekemään päätöksiä omaa elämää ajatellen,mut tykkäs miehestään/ei pystynyt lähtemään ja jäi lapsettomaksi-ellei ny vanhoil päivil joku ihme käynyt.siinä hän hautasi oman unelmansa joka on koko elämää ajatellen hirveen suuri.

On.dpo on kait 12.ei oo tuntemuksia.testejä olis mutta suoraan sanoen näen mieluummin menkat ku negan.joten jos ens viikkoon menee ni testaillasn sit.




Sent from my RM-892_eu_finland_202 using Tapatalk
 
Ärsyttää, ahistaa ja v*tuttaa... :angry9

Täällä menkat kestäny jo hmm... taitaa olla yheksäs päivä menossa... Pari päivää näytti siltä, että alkaa jo loppumaan ja eilenki tuli vaan aamusta enää vuotoa niin nyt sitte taas... Totta mulla vissiin alko toiset menkat het perään vai mitä tää on... Ikinä oo kestäny näin pitkään...
 
Etsijä, veikkaanpa ovista sillä yön aikana limat lisääntyneet siihen malliin et ei voi olla epäilystä :D Hyvä niin et kierto näyttää olevan suht normaalissa pituudessa. Onneks mieskin tulee huomenna kotiin :)

Mulla tosin keskenmenon jälkeen viime viikolla oli jo hcg laskenut yhteen joten aivan nega se oli. Et sekin varmaan puoltaa sitä et ovis voisi tulla. Jännä vaan silleen et lääkäri sanoi ekaks et voi heti aloittaa yrityksen ja viime kerralla et odottaa ne yhdet luomumenkat :D Mut tiedä sitten, kun piti sitä taukoakin pitää...

Tänään siis kp 17/29-39 joten kierronpituudeksi varmaan jää jotain 31pv :) Jännä seurailla et mihin kehittyy.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tervetuloa Mara!

Pezdorado ja mariamelina,voimia molemmille!

BlenQ ihania uutisia! :Heartred

ja kaikille lopuille plussatuulia puhaltelen.

on.mies kotiutui illalla ja tehtiin vielä vähä talletuksia :) parasta ollu se,et ollaan kyl heiluteltu peittoa ilman mitään stressiä.jospa se auttaa!
 
Takaisin
Top