Raskaaksi 2014

Heissan paaaaljon tekstiä taas. Tsemppiä pez miehet on miehiä :p
Larissalta hyvä kommentti noista oireista tai oireettomuudesta, mä olin oikeastaan vaan väsynyt ja selkään sattui nimenomaan alaselkään ja laitoin pms piikkiin joskin hyvin aikaisten semmoisten. Mutta mulla oli jotenkin fiilis että olen raskaana ja ennen plussaa näinkin unen jossa mulla oli valtava maha :) sitten iiiihan liian aikaisin aloin testata ja negojen jälkeen alkoi haamu ilmestyä ja digin yksiselitteinen gravid :)
Mä oon suosinut liuskoja koska roskaa vähemmän ei tarvitse tähdätä suihkuun vaan kuppi ja dippi periaatteella siistiä ei roiskeita yms. Moni puikko pitää päällään suojalasin joka voi huurustua ja tehdä tuloksen lukemisen hankalammaksi tai heijastaa valoa hassusti yms ja nuo liuskamallit on yleensä halvempia kuin puikot, olen kokenut turhaksi maksaa muovista ja roskasta ekstraa kun sama liuskamallit siellä sisällä on :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Moi taas kaikki pitkästä aikaa! Yritin lukaista urhoollisesti kaiken mitä olitte kirjoitellut, mutta meni kyllä sellaiseksi kahlaamiseksi etten enää muista yhtään mitään mitä kukakin on kirjoittanut!

Eli tsempit siis kaikille, jotka täti yllätti tai joiden miehet on käyttäytynyt typerästi!
Ja onnittelut uusista plussista ja ihanista ultrakuulumisista ja kaikista muistakin hyvistä uutisista joita oli kertynyt matkan varrelle myös.

on: Täällä on kotiuduttu lomareissusta. Pää tosin on vielä New Yorkin ajassa ja siksipä täällä tähän aikaan yöstä kukun edelleen vaikka olenkin jo kotosuomessa. Täti tosiaan yllätti kesken reissun ja aiheutti itkupotkuraivarin, mutta päätin siitä toivuttuani nauttia lomasta. Ja kas kummaa, nyt onkin jo kp 10 eli ihan näinä päivinä voi alkaa tikuttelemaan taas ovista. Eli loma vei onneksi mukanaan sekä suurimman osan harmistuksesta että tädin jälkeiset tyhmät päivät jolloin ei ole mitään odotettavaa.

Jonkinlaista tilinpäätöstä sain pääni sisällä tehtyä näistä muutamista viime kierroista (siis siitä keskenmenneestä yk 6 että sitä seuranneista kahdesta. Voi kauhistus, nyt alkoi jo yk9!).Tulin siihen johtopäätökseen, että kaikkine mahankivistelyineen ja kipeine tisseineni sekä tätiä enteilevine finneineni, olen palannut itseasiassa juuri sen tuntuisiin pms oireisiin, joita minulla oli ennen hormonaalisen ehkäisyn aloittamista. Ihana oivallus sinänsä, sillä sehän kai tarkoittanee sitä, että kierto on vihdoinkin normalisoitunut pillereiden jälkeen. Jee! Myös kierron pituus alkaa kuulostaa tutulta n. 30 vrk. Verrattuani sitten näitä oloja siihen yhteen plussakiertoon, niin ainoa ero oli tisseissä: negakierrossa itse rinnat ovat olleet arat, plussakierrossa vieman arat ja lähinnä kutisevat olivat nännit. Sitä siis pongaamaan seuraavissa kierroissa... Nuo Larissan mainitsemat ainoat mahdolliset plussaoireet eivät täällä tarkoita yhtään mitään. Minä kun reagoin huonovointisuudella ihan kaikkeen mahdolliseen: alhaiseen verensokeriin, kipuun, lihasjumeihin jne. Tiheämpi virtsaamistarve taas tuntuu olevan ihan normi PMS oire. Eli niin kauan kun en pönttöä halaile, niin en voi kyllä oireiden perusteella voi veikata yhtään mitään. Plussaa tikkuun siis täytyy odottaa. Ja testaamaan en taida ryhtyä ennen kiertopäivää 33.
 
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Anis 10.8
Mimi. 10.8
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Freyja86 15.8
PandaKarhu 15.8.
Elli28 16.8
Lucky 18.8
Siija 25.8
Aida 25.8.
Nuuhku?
zorro86?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Larissa?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?

( yht. 29)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)

Nostelin listaa ja siirsin itseni testipäivän mukaiseen kohtaan listassa. Pisimmän kierron mukaan laitoin.
 
Huomenta kaikille!

Huuh... mulla tänään ultra. Tarkastavat tilanteen kun oli sitä vuotoa jonkun verran. Täytyy sanoa että oon tuohon meidän neuvolaan todella tyytyväinen. Ens keskiviikkona eka neuvola niin ultrasivat viime viikolla ja nyt tänään on klo 9.30. Jännittää kyllä kamalasti. Mies uskoo vahvasti että kaikki on hyvin. Tuo mun ticceri näyttää vähän väärin, tänään on tasan 10 viikkoa.

Eilen mies vei mut hyvin syömään ja kyllä se rentoutti ja sai ajatukset muualle. Kotiin tullessa käytiin lastentarvikeliikkessä kysymässä dopleria. No, ei niillä ollu. Vähän hypisteltiin vaunuja yms. Laitoin nyt just doplerin tilaukseen.

Miehelläkin alkaa nyt sitten se lääkitys jonka aloittamisen jälkeen ei voi lapsia saada. Nyt siis varalta pakastetaan spermaa väestöliitossa. Huh, tuokin vähän lisää paineita. Mutta täytyy vaan pysyä positiivisella kannalla.
 
Huomenta!
En malttanut odottaa huomiseen..
Plussahan sieltä tuli, tosin aika hailu sellainen!
Pakko testata muutaman päivän päästä uudelleen, tsekata vahvistuuko viiva.
Jännittävää. En uskalla vielä oikein iloita, esikoista ennen yksi km takana.
Joten hissuksiin ollaan vielä ja raskaana kunnes toisin todistetaan :D

Ihanaa viikonloppua misut!
 
Pez: rentoudu ja nauti nyt sit! :)
Myyh: peukut pystyssä, ja sulle kans rentoutumista!
Mara: onnea!

Tänään maha sekaisin ja tupakka (tiedän, yritän lopettaa!) oksetti niin että puol kupillista kahvia tuli palautuspostilla.....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea Mara plussasta, viiva vahvistukoon!!! :Heartred

Toivottavasti Myyh ultrasta tulee hyviä uutisia :Heartpink

Oudot unet jatkuu, todella levoton yö taas takana ja unet loppu puoli seitsemän jälkeen, phuuh. Myös rinnat tuntuvat normaalia aremmilta :rolleyes:

Mäki tahtoisin sellainen lukollisen kaapin noille testeille ja sieltä sais vain tosiaan vasta sitten kun menkat on myöhässä niin käyttää testin, en nimittäin tiedä maltanko odottaa vaikka helpompi olisikin hyväksyä ne menkat kuin nega :grin
Dpo 10 siis täällä.
 
Onnea Maralle! Taitaa jäädä visiitti täällä lyhykäiseksi :) Tiedän niin tuon tunteen ettei uskalla vielä iloita...

Aida: Tsemppiä oviksen bongailuun, minäkin sitä odottelen :)

On: 3 päivän vapaat alkoi juuri joten voi rauhassa odotella ovista :wink Eilen taas alamahaa tuikki mutta ei sen kummempia oireita.

Hieman muuten huolestuttaa kun mun tai no nykyään mummin ulkoilevaa kisua ei oo sitten eilisaamun näkynyt sisälle. Toisaalta ulkona on nyt kaikkea tutkittavaa mut kyllä vähän alkaa huolestuu kun yleensä se pihassa pyörii.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
se oli sit taas nega tälle kiertoo,kiitosta vaan.Hyvin taas pystyin olla testaamatta.dpo13 pitäis näkyy jo jotain jos näkyäkseen.
2 vuotta täynnä.
Takki aika tyhjä.
Näyttää sille ettei tänne tuu enää pienempää tyyppiä,jonkinlainen takaraja se on laitettava tämän iän takia.
 
Voi Marikki :Heartred Voihan niitä ihmeitä tapahtua joten tsemppiä :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitos Freyja.
Miksi se on vaan niin vaikee uskoa omalla kohdallaan mihinkään ihmeeseen...no jos IHME tapahtuisi,niin ois se sit todellinen ihme.

Mut joo,päästävä taas yli tästä.
(eikä tohon testiin tullut ees 15min jälkeenkää mitä roskishaamua,eli ei siellä ollut tippaakaan hcg:tä)
 
Marikki; ootteko ajatellu inssiä kokeilla vaikka teille lääkäri sanoikin ettei kannata. Niinhän meillekkin oltiin hyvin skeptisiä inssin suhteen ja se olikin sellanen kokeillaan nyt juttu. Siitä kuitenkin eka insistä tärppi kävi. Ja inssin hintakaan ei nyt kovin kova ole.
 
Sitä Marikki meinaan että mekään ei luomusti saatu aikaan muuta ku yks hyvin varhainen km. Sit ku lääkkeillä stimuloitiin ovis, ja oli kolme follia inssin aikaan ja parhaat simpat saatiin oikeaan paikkaa niin tulosta tuli vaikka meillä ei siinä pitänyt juurikaan mahiksia olla.
 
Onnea Myyh! Toivottavasti nyt on luottavaisempi fiilis :)

Marikki, pahoittelut menkoista. Mutta olen Myyh:n kanssa samaa mieltä, inssi voisi olla teidän juttu!

Mara, paljon onnea plussasta!

Aida, samoissa kiertopäivissä mennään taas :) Ovista täällä myös oottelen. Haluja ja munisjomoja on. Limoja ei vielä ja eilen ovistesti vielä nega. Mies tulee onneksi tänään mökiltä :wink :wink :wink

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos rohkaisusta Myyh...mie varmaan teen viel tänää soiton klinikalle...ja onnea taas ihanista ultrakuulumisista
Sent from my RM-892_eu_finland_202 using Tapatalk
 
Pikainen omanapa: Kp26/27-28 ovistestillä bongattu taas plussa. Tulis jo se maanantai niin sais tehdä r-testin! Ainii ja kuva otettu n. 1min dippaamisen jälkeen :eek:
 

Liitteet

  • 1406880757683.jpg
    1406880757683.jpg
    35.7 KB · Katsottu: 109
Takaisin
Top