Raskaaksi 2014

Kiva lukea hyviäkin uutisia, onnea kaikille joilla niitä kirkkaita pilkahduksia on!!
Ja kovasti tsemppiä piinailijoille!!

Napaa.....: tänään piti tehdä testi, kp25-28 (tjtn), mut enpä sit uskaltanut. Kun ei mitään oireita ole... Ens viikolla alkais työt, ennen sitä pitäis kuitenkin uskaltaa.....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fiamma olisinpa kans tuollainen etten uskalla tehdä testiä :D ei saisi testejä jemmata säästöön kun sit ne polttelee kaapissa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No sepä se, niille pitäis olla joku lukittu arkku mihin saa avaimen vaan loistavia perusteluja vastaan kerran kuukaudessa...
En vaan haluais liuottimien ja myrkkyjen sekaan jos onkin vaan...."oireeton" tila. :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja: just sen takia en oo edes ostanu testejä kaappiin, ku tiän et tähän mennessä olisin yhden ainaki tehny jo :D viime kierrossa niitä tuli tehtyä vähän liiankin aikaisin ja sit varsinkin kun menkat oli myöhässä - samaa mieltä et mieluummin näkee menkat kun negan.

En tiedä miks mut koko eilisen päivän lueskelin netistä kaikkia surullisia tarinoita raskauteen ja vauvaan liittyen. Kyklooppeja ja "mustekalavauvoja", kohtukuolemia ja pakkolepoa vaativia "oireita".. Ja ajattelin et onpa hyvä etten oo tullu raskaaksi koska mun vauvalle kävis kuitenkin noin.
Nyt viime yönä näin sit unta et olin synnyttämäs ja sain ihan täydellisen pienen, isin silmät ja äidin nenä jne. Sain olla sen kanssa 10 minuuttia kunnes hoitajat tuli ottaa sen pois koska "ei sulle sovi täydellinen vauva, tää pitää antaa pois!" Ja ne riisti sen multa väkisin ja toi tilalle vauvan mikä näytti ihan sammakolta.. Heräsin siihen kun itkin!
Kauheen ressaavaa tää yrittäminen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla ei oo nyt testejä kaapissa enkä osta enneku menkat on myöhässä.
Kumpaankaan digiin en saanu enempää viikkoja ku 1-2, vaikka jälkimmäisestä km tein jo siinä vaiheessa kun olis pitäny olla enempi viikkoja, joten nyt toivosin että kun teen sen digin niin viikkoja olis jo 2-3

No eipä ole tämä asia ajankohtasta pitkiin aikoihin, rättipäivätki sattuu tietty just kyyhkynmehtuun aikaan. Just great!
 
Pillereiden lopettamisen jälkeen tullut ~3kg painoa (noin 1,5kk:dessa) , viimeisen viikon aikana 1kg... o_O tämä kyllä hämmentävää koska aina olen ollut "läpipasko" ja olen ollut sillä kannalla että pillereiden yhteydessä paino nousee.......
Muoks. Ja suurin osa vyötärölle, kaverikin jo katsoi silmät pyöreänä mun mahaa ja luuli että olen raskaana....

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Fiamma: Mulla nousi kans, nyt jo noussu sen 5-6kg.. Ja renkaan otin pois toukokuun vika pv.. Ja nimenomaan tuo vatsa, ei muuten.. Paitsi tissit on kasvanu :D ja oon kuvitellu et hormoniehkäsy niitä turvottas mut turposkin heti kun lopetin ??! Mä taas käyn normisti max 2krt vkos vessassa, nyt viimesen pari pv saanu käydä ainakin 3krt/pv ??! :D
 
Mikä kp sulla Silv on nyt? Muistaakseni meillä oli aika samoja... Ja toi valkkari ja hermotkin täsmää molemmilla... (Mulla ku on nää taistelevat ilvekset 4&7 kotona niin välillä joutuu puristelee käsiä nyrkkiin etten ala itkee ku suututtaa....)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fiamma ja Silv, mulla on kans tullu painoa 2-3 kiloa parissa viikossa kun jätin renkaan pois. Ja siis mahan kohdalla juurikin näkyy. Jotain turvotusta se on, kun liikun ihan yhtä paljon kuin ennenkin ja syöminen on näin helteellä ollut jopa kevyempää. Ja siis hoikka olen, joten toi mahan turvotus kyllä näkyy. Ei noin lyhyessä ajassa läskiäkään voi ton verran tulla :grin Rasittavaa, mutta ehkä se tästä kun hormonit tasottuu. Tai sitten ei jos plussa pärähtääkin tikkuun :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Sorruin sit tekee ovistestin ja viivaa se näytti muttei vielä tarpeeksi vahvaa :D Ja ihmettelin et mistä noita testejä on tullut kun niitä oli jotain 20kpl, en mä mielestäni noin paljoa silloin tilannut :D Raskaustestejäkin löytyi muutama. Pakko vaan yrittää käyttää ne pois ettei jää tosiaan kaappiin houkuttelee.

Kävin lueskelemassa plussahuumaa just testin tehneillä ja jotenkin tuli sellainen olo et hyvähän se on muiden hehkuttaa, kun itselle kuitenkin käy huonommin jossain vaiheessa. Jotenkin siis ei yhtään oo intoa nauttia jos nyt raskautuu. Pelko on kolmannella kerralla vieläkin suurempi. En edes tiedä uskaltaako sitä sit liittyä plussanneisiin ennen kuin voi huokaista siitä ettei varmasti tule keskenmenoa... Taidan siis pysytellä visusti täällä teidän seurana :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sehän siinä on ettei plussasta oikein uskalla nauttia..Kun tietää miten voi käydä.Kunhan pääsee sinne yli 12 viikon niin ehkä sitten voi jo tuulettaa kaikille :)
 
Heipat tänne pitkästä aikaa! Hirmuisen tuotteliaita ootte olleet kirjoittelemaan, huh. En kyllä jaksanut lukaista kuin ihan parit viimeiset sivut ja välillä oon hiukan käynyt kurkkimassa, mitä tänne kuuluu.

Uusia oli ainakin tullut, joten tervetuloa :)

Joku plussakin taisi olla tullut, paljon onnea!

Pezdoradolle hurjasti voimia! Paskamaisen tempun mies teki. Tsemppiä vaikeisiin päätöksiin ja omista unelmista kiinni pitämiseen :Heartbigred

MarinaMelinalle myös voimia virtuaalihalin kera ja oivon mukaan luonto hoitaa asiat parhain päin.


Omista kuulumisista sen verran, että miehen kanssa taas asiat ihan kunnossa. Tais mulla vauvansaanti mennä keskenmenon jälkeen hiukan liian rankasti korvienväliin kuitenkin, enkä sitä itse edes heti tajunnut. Ja se oli taas miestä alkanut ahdistaa. Nyt ei perheen kasvattaminen ollenkaan suunnitelmissa, tosin kyllä ehkäisyäkään ei silti aloitettu. Eli ehkä tjottailu olis lähempänä totuutta. Päätin itsekkin olla sen kummemmin katsomasta kalenteria ja kuulostelemalla ovista. Minut voi siis pitää listalla jatkuvana kysymysmerkkinä. Käyn välillä lukemassa taustalla ja joskus käyn kertomassa kuulumisia, mutta otan etäisyyttä muuten tähän palstaan, kun muuten kova kuume taas tarttuu. Tää kierto oli niin stressaava ja ahdistava just siinä puolivälissä, että tais sekoittaa hormonitoimintaa. Menkkojen piti alkaa eilen, muttei ole näkynyt ja olokaan ei tällä hetkellä oo sellainen. Raskaana en kyllä voi olla, kun siihen ois tarvittu sitä seksiäkin, jota edelleen on hädin tuskin yhtään. Tää kuuma ilma ei vaan saa meikäläistäkään lämpeemään peiton heiluttelulle, miehestä puhumattakaan. Ihana loppukesää kaikille!
 
Pieni gallup tiedustelu muuten, teille jotka käytätte puikko testejä: käytättekö purkki- tekniikkaa vai suoraan suihkusta- tekniikkaa? :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No samoil nurkilla... 25-28 on kp (minä kun en älynväläys laittanut ylös kp1stä ja dpo 12-14 ku en ihan varma oo muusta kuin himoista ja limoista. :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on kp1 niiin poltettu tonne muistiin (oli ne järkyt vatsakivut ja kirkas vuoto, menkat myöhässä melki viikon..) mut tosta oviksesta en muista mikä päivä se oli :D ja kierrosta ei tiä mitään, ennen aina sen 29-30 mut viime kierto 35..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla sit taas yleensä lyhyt kierto. Isäntä välillä manannutkin että ainako sulla on menkat, ja positiivisin puoli raskausajassa sen mielestä on ettei oo menkkoi.... :D
Tänään ei oo ollut niinniin väsy päivä, mut äsken kävin koiran kans pihalla ja hengästyin 50 metrin matkalla...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä dippaan varuilta aina purkissa, tuntuu että ainakin se testi silloin pitäis olla luotettava.

Ja mulla sama fiilis ku Satsalla ja Freyjalla, ettei kolmannesta raskaudesta varmaankaan edes osaa nauttia kun tulee vaan se olo, ettei se jatku kuitenkaan.
Oli jo edellisessä vähän se kaiku että no tulipahan testattua vaikka ei tule kestämään, joten hyvinkin saa odotella ainakin rv 12 enneku uskaltais kellekkään kertoa. Sikäli kun pääsis ees sinne asti sitten joskus.

Hoh, menis aika ees hiukan nopeemmin kun syksyllä olis kaikkee kivaa tiedossa!
 
Nii, mäki kyl oon ton dippauksen kannal. Tullu vaan monta negaa jo ni meni usko tekniikkaan. :D
Siitäkö tää epäusko johtuu.... Tosin mulla viimeinen km oli ekan ja tokan välissä, mut nyt elättelee toivoa kolmannesta..... Epäusko ja epäonnistumisen pelko koko ajan niskassa....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fiamma: dippaa ja suihkuttelen :)

Galuppi täältäki. Luget hain ja emättimeen pitää laittaa 3:sta ovulaation jälkeisestä päivästä mutta entes sitten jos en ovuloi??? Mistä päivästä sitten laitan?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top