Heipat tänne pitkästä aikaa! Hirmuisen tuotteliaita ootte olleet kirjoittelemaan, huh. En kyllä jaksanut lukaista kuin ihan parit viimeiset sivut ja välillä oon hiukan käynyt kurkkimassa, mitä tänne kuuluu.
Uusia oli ainakin tullut, joten tervetuloa :)
Joku plussakin taisi olla tullut, paljon onnea!
Pezdoradolle hurjasti voimia! Paskamaisen tempun mies teki. Tsemppiä vaikeisiin päätöksiin ja omista unelmista kiinni pitämiseen
MarinaMelinalle myös voimia virtuaalihalin kera ja oivon mukaan luonto hoitaa asiat parhain päin.
Omista kuulumisista sen verran, että miehen kanssa taas asiat ihan kunnossa. Tais mulla vauvansaanti mennä keskenmenon jälkeen hiukan liian rankasti korvienväliin kuitenkin, enkä sitä itse edes heti tajunnut. Ja se oli taas miestä alkanut ahdistaa. Nyt ei perheen kasvattaminen ollenkaan suunnitelmissa, tosin kyllä ehkäisyäkään ei silti aloitettu. Eli ehkä tjottailu olis lähempänä totuutta. Päätin itsekkin olla sen kummemmin katsomasta kalenteria ja kuulostelemalla ovista. Minut voi siis pitää listalla jatkuvana kysymysmerkkinä. Käyn välillä lukemassa taustalla ja joskus käyn kertomassa kuulumisia, mutta otan etäisyyttä muuten tähän palstaan, kun muuten kova kuume taas tarttuu. Tää kierto oli niin stressaava ja ahdistava just siinä puolivälissä, että tais sekoittaa hormonitoimintaa. Menkkojen piti alkaa eilen, muttei ole näkynyt ja olokaan ei tällä hetkellä oo sellainen. Raskaana en kyllä voi olla, kun siihen ois tarvittu sitä seksiäkin, jota edelleen on hädin tuskin yhtään. Tää kuuma ilma ei vaan saa meikäläistäkään lämpeemään peiton heiluttelulle, miehestä puhumattakaan. Ihana loppukesää kaikille!