Raskaaksi 2014

Kertokaa viisaammat menikö mulla jo ovis ohi :D Eilen siis aika vahva viiva (ylempi) ja tänään paljon haaleampi (alempi). Tosin tuo ei näköjään vielä oo ehtinyt kuivua vaikka sen 10min odotinkin...

ImageUploadedByVau Foorumi1406880831.597615.jpg


Huvikseen siis tikuttelin vasta eilisestä lähtien kun ei varsinaisesti ollu vielä tarkoitus yrittää :D Mitään ovislimaa en kylläkään bongannut et tiedä sitten onko keskenmenon jälkeen ovuloimaton kierto... Vai voiko tuo viiva vielä vahvistua vaikka tänään haalea? Kierron pituudesta ei siis oo mitään tietoa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ovisplussa on vasta sitte jos testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kun kontrolliviiva tai näin lukee ainaki mun testien ohjeessa :) korjatkaa jos oon väärässä :D
 
Freyja mulla myös kellonaika vaikutti viivan vahvuuteen päivällä tuli hyvin vaaleaa testiviivaa ja iltaisin se vahvistui. En tainnut ikinä saada vahvempaa kuin kontrolli viiva ja kierron vahvin viiva oli se ovulaatio omalla kohdalla,28 päivän kierrolla testaaminen aloitettiin kp 11 ja jatkettiin kunnes viiva löytyi usein tein 2 päivässä päivällä ja illalla ja päivä ei ikinä näyttänyt mitään ilta testi antoi paremman tuloksen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo niin mäkin aattelin et ei vielä ovisplussa mut tuo haaleneva viiva vaan alkoi mietityttää. Mut ehkä mä otan vaan rauhassa enkä stressaa sitä tuleeko plussaa vaiko ei :P

Pitääkin illalla vielä testailla et josko vahvistuisi. Mulla viimeksi kyllä näytti plussaa aamullakin ja illalla vielä. Ehkä ovis sit vasta tulossa, mikä olis hyvä kun mieskin tulee kotiin tänään :)
 
Ja paksunahan sitä ollaan vielä kierrosta jossa sen ei pitänyt olla mahdollista kuin 8 % todennököisyydellä, yhdyntä oli 4-5 päivää ennen oletettua ovulaatiota, parhaita tuloksia saavutetaan 2 päivää ennen oletettua ovulaatiota :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kysäse Marikki sitä. Ei se aina niin ole mitä lääkärit uumoilee. Meilläkin olivat klinikalla aika ihmeissään kun plussa tuli. Puhuivat koko ajan rankemmista hoidoista. Ite ajattelin sillon miehen kanssa että kokeillaan, ei siinä mitään menetetä.

Oon miettinyt et mihin tungen tuon Menpurin, sitä kun jäi yks annos. Ottaako apteekki sen vastaan vai mitä...
 
Myyh, apteekkiin voi viedä käyttämättä jääneitä tai vanhentuneita lääkkeitä. :) menevät sieltä asiallisesti hävitykseen.

Mimi taitaa nyt kyllä plussata!

Freyja, minulla oli tässä kierrossa sama juttu, että ensin oli hailu, sitten hailumpi ja seuraava olikin megavahva viiva. Km jälkeen en todennäköisesti ovuloinut ollenkaan, mutta kannattaa jatkaa vielä testailuita. :)

Maralle paljon onnea!!

Pahoittelut negoista. :sad001

Täällä on tänään kp 18 dpo 4. Nännit ovat edelleen välillä arat, mutta eivät mitenkään erityisesti koko aikaa. Vasemmalle munasarjan kohdille sattuu vähän väliä. Sellaista jomottavaa tai vihlovaa kipua. Keltarauhanen siellä varmaan kiukkuaa. Jotenkin sitä jännittää, miten tässä kierrossa käy, kun on niin vähän oireita. Mielestäni se on hyvä merkki. Toisaalta sitä vain odottelee, että tulisi jo syksy, kun on puhuttu, että silloin lähdetään hakemaan apua. On kyllä paljon paljon vähemmän stressiä, kun on jonkinlainen takaportti olemassa. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä taitaa tulla nopeampi tupakoinnin lopettaminen kuin kuvittelin.... Aamulla oksensin tupakan takia ja kolmesti on meinannut tulla yrjö kun on käynyt...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea plussanneille!!!!
Onnittelut myos hyvista ultra uutisista!

Jos joku muokkaa tota listaa ni mulle vois vaihtaa testipaivaks 26.8 :) tal tabletil on nii vaikee teha sita. Kiitos.
 
Olis kyllä huisia jos plussaisin ja pikkuinen pysyis tällä kertaa kyydissä loppuun asti :Heartred mitään oireita ei oo ollu, ei siis yhtään mitään eli vähän epäilyttää :D
 
Mä oon yrittänyt tota valkkaria seurailla, ku tosiaan ekassa raskaudessa lorahteli, toisessa ei mitään mainittavaa määrämuutosta, nyt se on vaan jossain määrin lisääntynyt (ovulaation jälkeisen kuivan kauden jälkeen) ja on aika valkoista...
Mut mä oon käynyt pissalla varmaan 25krt tänään. Täytyy varmaan ostaa satsi puolukkamehua jos helpottais....
Löysinkin jääkaapista anopin tuomaa puolukkamehua!! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
mun mieshän Se yllätti ihan täysin. :)
Se tosiaan meni ja teki tarjouksen meidän puolesta mun unelmien talosta! Se on 30 000 kalliimpi ku oltiin suunniteltu. No ei Se paljoa jo isossa lainassa :D no eikä siinä vielä kaikki!!!

Se heitti kaikki e-pillerit pois ja sano että nyt meille tulee vauva kun talokin löyty! :) tänää selvii hyväksyykö tarjouksen! Eipä mitää!

rehellisesti en oo innoissani koska sanat on sanoja! Tuntuu kurjalta jos mua taas huijataan. Eli en kyllä allekirjoita lainapapereita ilman raskautta :D
 
onnea plussanneille mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja potkareita yms :)

pezdorado paree että ukko on oikeesti tosissaa nyt eikä taas vedätä.

flamma sinullaki virtsis vai? jaksamista, minä oon antibiottikuurilla taasen ku sain TAAS ukolta sen...alkaa hermot mennä.

on: huomenna ois rakenneultra inshaAllah. ukko kävi eilen tulehuksen takia lääkärissä ja lääkäri määräs kokeilussa olevaa antibioottia. ukko totes kotona että minun pitäs ottaa sitä kans ni katoin netistä sopiiko mulle ni totesin että en ole muute ottamassa ku aiheuttaa suuren riskin et joutuu keisarinleikkaukseen, vauva saa vakavat kehityshäiriöt, lihakset alkaa irrota rustosta, erittyy rintamaitoo ja lapselle kehkeytyy vakava allergia auringonvalolle, hampaat värjäytyy, rustot ja muut osat ei kestä lapsen painoa lapsen kasvaessa jne. ei pitäs antaa kuulemma alle 18v ikäsille ellei muut antibiotit ol tehottomia tulehusta vastaan. ukko ku katto ite saman sivuston ni oli et jaahas arabei käytetää koekaniineina.
 
En tiiä onko virtsis, kuitenkaan mitään muita oireita kuin vessassa juokseminen ei ole. No, jos jotain on niin puolukkamehu auttaa... Siellä ei taida hirveesti puolukkamehua olla tarjolla?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fiamma, ite olen kans joutunut nyt helteellä ramppaamaan vessassa pahimmillaan kerran tunnissa. Vissiin toi kuumuus tekee ja kun on pakko juodakin enemmän :grin

Pezdorado, siellä kuulostaa lupaavalta. Ehkä sun mies säikähti tarpeeksi ja tajusi mitä on menettämässä :wink Toivottavasti teillä sujuu asiat jatkossa yhtä hyvin :)

Mimi, iiiiks todella lupaavalta näyttää toi sun ovistesti!

On. Selkeät limat bongattu! Jos menee samoin kuin viime kierrossa niin ovis olisi ylihuomenna. Auta armias sitä miestä, kun tulee kotiin. :wink Hänellä on vielä synttäritkin tänään :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo no täytyy katsoa.

ehkä mun mies on oikeasa kun kaveritkin sano samaa. Mulla ei muka päässä oo enää muuta kun lapset ja ihmiset tulee hulluksi :D mun ympärillä, jaahas... Täytyy keksiä muita juttuja myös...

Onnea plussasta! :)
 
Jaa, eipä tuo illankaan ovistesti plussaa näytä. Vaaleni vain entisestään. Eli joko ovis on ollut tai sit sitä ei tässä kierrossa tule. Epäilen jälkimmäistä keskenmenon takia. Tulossa siis näillä näkymin tosi pitkä kierto :/ Odottelua siis :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Höh, tylsä tilanne sulla siellä Freyja :sad001 Jos ovis onkin jo ollut niin oletteko hyödyntäneet?

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top