Raskaaksi 2014

Voi pezdorado sua... :sad001 toivottavasti elämä nyt alkaa loistaa kun ei ainakaan valheessa tarvii elää! Haaveitahan ihmisellä on oltava, niiden voimin voi päästä tosi pitkällekkin! :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kyllä oikeesti helpotti kun puhui suunsa puhtaaksi. Ei onneksi tarvitse miettiä jätänkö miehen vai en kun hän jo minut jätti. No uusi elämä alkaa heti kun avioero on tullut jota tänään mennää ruokatunnilla yhdessä hakemaan. Ei tunnu kivalta 2vuoden avioliiton jälkeen jo erota mutta en jaksa kärsiä :D
 
Ja varmasti tuntuu vielä vaikealta asia, voimia tulevaan ja toivotaan sitä valoisaa tulevaisuutta!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
pezdorado; mulla on mennyt ohi mutta minkä ikäinen sun mies on. Kun miettii tuota toimintaa niin uskomattoman itsekästä, vastuutonta, lapsellista ja loukkaavaa käytöstä. Siis olettaa että olisit kyllästynyt yrittämään... huh huh! Entäs jos olisitkin tullut raskaaksi. Ei voi ymmärtää tuommoisella asialla ja siitä heräävillä tunteilla leikkimistä. Siis kattellu vierestä kun oot tehnyt hankintoja vauvalle. Antoiko kovinkin selvästi ymmärtää että kuvioissa on toinen nainen.

Kamala tilanne sulle. Voimia paljon!
 
Pezdorado voimia hirveesti!:Heartred

Sulle marinamelina myös. :Heartred

Tänään selvästi huono päivä. Äitini meni kuuntelemaan sydänääniä eikä löytynyt ultralla mutta näkivät kuin pikkunen olisi liikkunut. Nyt ovat menossa yksityiselle kun tk:ssa niin huonot laitteet. :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
pezdorado ihan hirveä tilanne. Toisaalta elämä jatkuu ja ehkä näin oli tarkoitettu. Jotenkin kyllä todella itsekästä sun mieheltäsi tuollainen käytös :sad001 Paljon voimia tulevaan ja toki täällä meidän kanssa saa piipahtaa juttelemassa jos siltä tuntuu :Heartred

ON: Kp 16/29-39 ja mitään ovistuntemuksia ei oo. Paitsi et halut hieman lisääntyneet. Veikkaan siis et tulossa pitkä kierto tai sit ovuloimaton. Mies lähti aamusta leirille töihin muutamaksi päiväksi joten jos ovis olisi lähipäivinä niin sit se kyllä jää hyödyntämättä. Eipä kyllä tässä kuumuudessa jaksakaan :D

Onneksi itse alan piristyä ja jaksan jopa liikkua ja touhuilla normaalisti (paitsi et kuumuus verottaa mullakin voimia) joten odottelen ilmojen viilenemistä :D Ja alkaisi jo taas koulu niin pääsisi normaaliin rytmiin. Oon aika täys kesätöistä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pezdorado, Uskomatonta paskaa sun miehen/nykyisen exän käytös. Samanlaisia piirteitä ku mun exällä. Jos jotain hyvää, niin onneksi saitte vihdoinku puhuttua ja voit alkaa elämään sit ku oot saanu taas niin sanotusti itsesi kasaan. Voimia :Heartred

Mä en kyl tiiä yhtää mitä mun kropassa on meneillää. En sin tossa heti menkkojen jälkeen ovistesteissä näky jotain mut ei selkeetä plussaa. Nyt se on vaan haalistunut mitä lähemmäs mennää oletettua ovisajankohtaa. Sen pitäis olla huomenna mut testit näyttää puhdasta negaa. Myös raskaustesti, luonnollisesti. Alavatsalla on viime yöstä asti ollu outoja tuntemuksia mut mitää ei tapahdu ja mies lähtee matkoille ylihuomenna :confused:
 
pezdorado,Huoooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh mikä keissi!!!!

Ei muutaku mies vaihtoon,voi muru oot junnannut siinä liian pitkään,oikea odottelee kulman takana.Usko mua.

Harmi että ootte naimisissa on hiukan vaikeampaa käytäntö,mutta uusi uljas elämä oottaa.
Kauhea huijausta mieheltäsi-YÖK
 
Pezdorado, yhdyn muiden sanomisiin että on kyllä törkeää ton sun (ex)miehen käytös. Käsittämätöntä! Uutta etsimään vaan! Hyvin ehdit rakastua ja oman lapsen saada. :Heartred

Myyh, BlenQ ja MarinaMelina, voimia teille kaikille. Olette ajatuksissa :Heartred

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Noniin hyppäämpä nyt tänne toivuttuani plussatestin muuttumisesta negaksi.. ei tullu maaliskuun mukulaa mut jos sit vaikka huhtikuun? :) Ylitoiveikkaana täällä..

Ihan tjottauksella siis mieheni kanssa.. oisko tää nyt neljäs kierto kun ei olla enää menty keskeytetyllä yhdynnällä.

Peitto on heilunut kovin tiheästi verivuodon (=menkkojen) loputtua :wink ..laskin että keskimäärin joka toinen päivä on pupusteltu kymmenen päivän aikana mikä on kyllä keskimääräistä paaaljon enemmän! ..en valita!!

Sunnuntaina kp13 olin havaitsevani ovulaatiolimaa, ainakin oli todella kirkasta ja venyvää.. ja nyt nännit ovat alkaneet tuntua aristavilta kuten normaalistikin oviksen aikaan tai näköjään jälkeen.

Sunnuntai ja maanantai kyl hyödynnettiin eli nyt toivotaan et miehen pikkukaverit ois ajoitettu oikein ja pääsisin tekemään positiivisen testin pian! :Heartred

Eilen vatsa meni ihan yhtäkkiä aivan omituiseksi ja outo olo jatkunut tänäänkin.. Ja nyt vaikuttais et virtsatietulehdus tulossa. En tiiä voiko kiinnittymisestä seurata mitään vastaavaa tai voiko kiinnittyminen edes tapahtua näin nopeasti jos sunnuntaina on hedelmöittynyt?

Nooh jännityksellä jäädään oottelee :)
 
Marinamelina, ihana kuulla kuulumisiasi, mut tosi ikävää että siellä tilanne on tuo :sad001 kovasti voimia ja jaksamisia sinne kaiken keskelle. :Heartred kerro ihmeessä aina välillä kuulumisia. Tsemppiä :Heartred

Pezdorado, hyi kuinka vihaiseksi tulin kun luin mitä miehes on päästellyt suustaan :sad001 voimia ja jaksamisia sinne :Heartred

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos! No mies jänisti ruokatunnilla. Ei tullut.. No sama Se. Pommittaa koko ajan viesteillä. Mut en mene kotiin nyt vähään aikaan. Mulla ei leikitä. :D

marinamelina, toivotaan parasta, että toinen vauva tulee itsestään jos on tullakseen. Toinen vauva voi hyvin, mikä on ihana uutinen! Kamala tilanne! :sad001 voimia sulle:Heartred
 
Pezdorado, onkohan äijä tullu katumapäälle... Mulla on kyllä kokemusta tommoisista miehistä. Hohhhoijaa! Toivottavasti pääset nopesti eteenpäin!

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi MarinaMelina itku täällä tuli, jaksamista hankalaan tilanteeseen ja toivotaan että luonto hoitaisi kaiken kauniisti ja pieni saisi mennä rauhassa ja kauniisti tähdeksi taivaalle :Heartred
Pez mun tuleva ex teki samaa 2 vuotta keskeytetty yhdyntä ja kommentti tulee jos on tullakseen, kondomi ei kelvannut ei pessaari ja mä en halunnut enää hormoneja 10 vuoden käytön jälkeen ehkäisyteho oli täydellinen kun halut oli tasan nolla.. Keskusteltiin loputtomiin eri vaihtoehdoista hän olisi suostunut mm siihen että hankin lapsen luovutetuilla soluilla ja että jos hänen kanssaan vahinko käy on se iloinen vahinko ja niin tarkoitettu. No mitään näistä reaktioista en nähnyt kun plussaa näytti testi joten valitettavasti näitä jotka puhuu mitä sylki suuhun tuo on
Nyt sankari haluaa kovin keskustella kuinka asiat saataisiin toimimaan mutta mun keskusteluhalukkuus ja kyky minkäänlaiseen kompromissiin on samaa luokkaa kuin al qaidan kanssa..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top