Raskaaksi 2014

Larissa. Se on kyllä aivan totta, hehe :grin Naurattaa ihan silti mistä moiset jomotukset ja kivut on aiemmissa kierroissa oikein tulleet, en mä ihan niiiiiiin hullupää ole :grin
 
Minunkin mies oli "laastari". Olin kahvilatyöntekijä ja tutustuin "kantikseen" siellä. Siinä vaiheessa jo tein eroa esikon isästä. Muutin kotikaupunkiini, kolmeksi kuukaudeksi, kunnes muutin tämän ihanan miehen luo. :)

Olen aika vakuuttunut ettei ole mitään tapahtunut, kp23-25 ja mitään ei edelleenkään. Vähän väliä pitää rampata vessassa tarkistamassa josko ne menkat alkais sittenkin.... Vähän se menkka jomottelu jatkunut, mut vaan hetkittäin...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
onnea madh hyvistä ultrakuulumisista sinäki jo alat olla tokalla kolmanneksella mashaAllah :)

plussatuulia kaikille, luin noi vikat 3s mitä tullu mut väsymyksen ja raskausdementian takia ei jääny kaikki mielee mitä piti kirjottaa kellekin joten tällai yleinen plussatuulten lähetys ovisten ja r-testien suhteen kaikille. :)

on: järkyttävän kuuma täällä ei jaksa mitää. sain sentää laitettua ruuan, huimaus on tullu taasen kuvioihin vaihteeks.
 
Piinapäivien piinailua.. Täällä alkanut epäilyttämään, oliko ovis sittenkään silloin kun luulin, tai lähinnä oliko sitä tässä kierrossa laisinkaan.. Ovistikku näytti vahvempaa viivaa kuin kontrolli, mutta mitään limoja en tällä kertaa bongaillut. Nyt ovis ollut tikkujen mukaan joko viime la tai su, mutta lämmöt eivät ole laisinkaan koholla. Normilämpöä 36,4 näyttää mittari. Hmph. :confused: Ainoassa plussakierrossani lämmöt nousivat oviksen jälkeen selkeästi 37 yläpuolelle.
 
Neuvolalääkärissä käyty rv 9+1 menossa. 29,5mm ja siellä se kovasti potki ja sydän löi. Samalla otettiin ekaa kertaa papanäyte. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1406652864287.jpg
    1406652864287.jpg
    43.5 KB · Katsottu: 99
aurinkoinen ei mullakaa alussa noussu lämmöt juuri ollenkaa ehkä max 0,2 astetta suunnillee sinne 36.4 vasta myöhemmin tuli kuumeista oloa ja näytti 36,6 :)

onnea tiarella hyvistä ultra- ja neuvolakuulumisista mashaAllah, ihana kuva :)
 
Elli, kiitos :) clomien kanssa aikaansaatu, toivottavasti siellä kans apu niistä :)

Tähtönen, pahoittelut ja tsemppiä!!

Larissa, jep, viimeistään synnytyksessä.. Tosin, 12-14viikoilla pitäis helpottaa... Eli olettais et 1-2viikkoo vielä. :wink ihanaa kyllä ku siel on mies näyttäny vihreetä valoo :)

Gatusa kiitos :) koita säkin jaksaa!!

Tiarella, onnea :)

Omanapa , osallistunpas minäkin mieskeskusteluun, tapasin tuon kuus vuotta (ylikin) sitten kun olin exän ylppäreissä, ja sillon jo vaihdeltiin kuumia katseita.. :wink myönsi tuokin mua katselleensa. :D siitä sit kolme ja puol vuotta kestin ku joka kerta ku nähtiin ohimennen ni katseet vaihtu ja ihastuin joka kerta uudelleen ja uudelleen... Käytiin joululahjaostoksilla kun olin just eroomassa exästä ja se oli menoo se... :wink

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Kait se munki täytyy positiivailla :)

Netissä tavattiin eikä ollu kauaa kun exastä olin eronnu eli kait tämäki laastari oli joka mun vastusteluista huolimatta halus väkisin muuttaa mun pikku yksiöön vaikka vannotin ettei mahduta samaan pikku kämppää. Isäntä sit muutti kun eka oli vannonu että varmasti mahtuu asumaan sinne... Ajo sellasella pikku kotterolla pihaan kyydissään tietokone, hygienia tarvikkeet ja muutama vaate kappale... Sinneppä se mahtu :) eikä tuo vieläkään tilaa paljoo vie. Yhtä itsepäinen se on joka asiassa vielä ku sillonki. Rakastan siinä sitä että se osaa tehdä hyvää ruokaa (vaikka se lähtee käsistä välillä), rakastaa lapsia, tykkää luonnossa liikkumisesta...ja kai se itsepäisyyski on osittain sellanen piire josta tykkään. ainaki se täydentää vielä mun itsepäistä luonnetta :)
Kaipaan sitä että saisin sen mukaan niille metsälenkeille mitä tehtiin sillon ku tavattiin ja niitä sen salaatti lautas annoksia jota se teki ku oli rakastunut muhun... Että näin meillä :) kyllä se vielkii yrittää parhaansa tehdä...

Ovis viiva tummumaan päin... Saispa kunnon peittojen heilutusta!!! Lähiaikoina ennen lauantaita
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa kaikille ja iso kiitos kannustuksesta teille :Heartred

Meillä tilanne nyt se että molemmat edelleen mukana, poikkeavalla pikkusellakin edelleen sydän tänään ultrassa löi, kaikista todennäköisyyksistä huolimatta. Hänen rakenneviat pahentuneet muutaman päivän aikana todella paljon ja lapsivesi lähes loppu, joten odotettavissa nyt olisi että meidän ei osakeskeytykseen toivottavasti tarvitsisi päätyä vaan pikkuinen saisi omalla ajallaan rauhassa antaa periksi.

Toinen pikkuinen on vilkas ja voi hyvin edelleen, onneksi:Heartred

Mielialat vaihtelee epätoivon ja tyhjän olon väliä, ei liioin uskalla tai osaa vielä olla onnellinen vaikka toisella asiat nyt näyttäisikin olevan hyvin. Pelottaa miten vaikea tie meillä on vielä kuljettavana, joudutaanko osakeskeytykseen kuitenkin jossa suuret riskit ja vaikkei jouduttaisikaan niin menetetäänkö silti vielä molemmat, sekin mahdollista vaikka pikkuinen sinne luonnollisesti menehtyisikin. Meillä kun siihen ilmeisesti suurempi riski sillä tämä poikkeava pieni on A sikiö eli alhaalla tossa heti kohdun suulla. Ilmeisesti koko keskenmeno alkaa tällasissa tapauksissa herkemmin kun menehtyvä sikiö on kohdun suulla. Toinen on sitten ylhäällä kohdun pohjalla.

Jatkona on ultra ensi viikolla jonka tekee jo eläkkeellä oleva erikoislääkäri joka nähnyt ja kokenut paljon. Sitten kuullaan lisää jatko suosituksista. Itselle jäi se kuva että osakeskeytys niin iso riski ettei me emme sitä uskalla ottaa ja nyt sitten katsotaan/kuullaan arviota siitä että kuoleeko pikkuinen tosiaan jo kohdussa vai voisiko olla että syntyisi ja kuolisi synnytyksen jälkeen, mikä tietenkin niin kauhea ajatus etten sitä nyt saata liioin ajatella. Lapsivettä kun ei ole tässä vaiheessa raskautta kun noin vähän, mitä pienellä on, niin keuhkot eivät pääse/ole päässeet kehittymään niin että niillä ilmaa hengittämään pystyisi. Kaikin puolin epätodellinen ja lohduton tilanne on ollut.

Tsemppiä kaikille kovasti ja plussatuulia puhaltelen! :wav

Minusta ei varmaan liioin kuulu, ei jaksa läheskään aina kirjoittaa vaikka kuulumisianne käyn välillä lukemassakin. Mutta hyvää kesän jatkoa kaikille:flower:flower
 
Kiva kun käyt välillä kuulumisia kirjoittelemassa! Aina mietityttää kuinka voit/te. Valtava voima halaus!!!! Ja toivotaan että ilmat muuttuis kohtuulliseksi ni voisit vähän nauttiakkin kesästä ja unohtaa ihan hetkeksi murheet.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH ja Tiarella onnea ihanista ultrakuulumisista :Heartred

MarinaMelinalle tsemppiä jatkoon, toivotaan et kaikki sujuu hyvin eikä tulis mitään suurempaa takapakkia. Voimia!

On: nukuin sit lähes 9 tuntia ja tuntuu ettei vieläkään helpottanut. Jalkoja särkee edelleen, osittain urheilun ja osittain helteen takia. Olin niin tyytyväinen kun eilen satoi vähän :D Mies lähtee töihin muutamaksi päiväksi joten mahdollinen tuleva ovis jää kyllä hyödyntämättä. Luulenpa että näin on tarkoitettu.

Plussapuhureita kaikille puhaltelen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
MarinaMelinalle voimia ja tsemppiä! Varmaan rankka tilanne!!

Tää aamu on taas sellainen etten oo varma onko kylmä vai kuuma, ja voimia ei tuntuis olevan mihinkään. Yrittää olla ajattelematta ja stressaamatta tilannetta, mut senhän nyt tietää kaikki että siitä ei tuu mitään....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
MarinaMelina; oot ollu mielessä ja oon miettinytkin mitä teille kuuluu. Itkuhan tässä pääsi kun luki tuota sun viestiä. Ei löydy sanoja mitkä riittäis kuvaamaan ajatuksiani.Voimia aivan hirmusti teille! ja virtuaalihalaus!
 
MarinaMelilalle voimia!
Kyllä tässä taas omat murheet tuntuu pieniltä, teidän surun rinnalla. Koko sydämestäni toivon, että toinen pieni sinnittelee matkassa ja että toinen tulisi itsekseen pois. Lohduton tilanne.

Täällä kp 22/32 ja menkkajomoja ollut oviksesta lähtien. No nyt tulee pidettyä se yks välikierto mitä terkka ehdottelikin, mut toivottavasti seuraavaan kiertoon sais edes jotain yritystä. Toisaalta taas tuntuu, että pitäiskö "kesätauon", kun en oikein tiedä haluisinko olla viimesillään just kesän helteillä, mutta kun tää tähän astikin on ollut taistelua niin tuskinpa mitään ehkäsyä käytellään...
Syysvauva on kyl tähän asti sopinu meille sen takia, että ison mahan kans on päässy metälle :grin
Onneks tänä vuonna pitkän tauon jälkeen pääsee itsekin pitkästä aikaa asemieheksi, suunniteltiin jo akkaporukan jahtipäivää syksylle, ja sinne ei muuten miehiä tarvita! :cool:
 
On; oikeen harmittaa kun oon niin laiskasti kirjoitellu tänne. Oon ollu vaan super väsynyt ja nämä helteet tuntuu vievän viimeisetkin voimat. Viimeistä lomaviikkoa viedään. Täällä kaikki ilmeisesti vielä ainakin hyvin. Viime viikolla oli vähän sitä veristä vuotoa ja ultrassa kuitenkin kaikki näytti olevan hyvin. Nyt ei ole vuotoa ollut. teki kyllä hyvää mökkireissu miehen ja koiran kanssa. Oli niin ihanaa joka aamu menna aamukahville järvenrantaan ja nauttia näkymästä ja hiljaisuudesta. Naatiskeltiin miehen kanssa vaan toistemme seurasta, lämmiteteltiin rantasaunaa ja grillailtiin hyvää ruokaa. Ens viikolla on neuvola. Kyllä mua vähän pelottaa kun ollut se keskeytynyt keskenmenokin. Ajattelin nyt kuitenkin laittaa tilaukseen kotidoblerin.

Kaikille toivon plussia ja täti vois häipyä pitkiksi ajoiksi.
 
Jestas että on melkein viidessä vuodessa noussut vitamiinien hinta!! o_O

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
on: no nyt on miehen kanssa puhuttu(lue riidelty) hän ei halua lapsia ei nyt eikä koskaan. hän on luullut että kun ei nappaa niin kyllästyn yritykseen ja asia jää. hän on siksi koko ajan yrittänyt saada mua matkustelee ja tekee kaikkea mitä pienen lapsen vanhempi ei voisi tehdä. matkustellaa 1-4kertaa vuodessa... Hän ei ole halunnut riitaa eikä erota. no nyt hän sitten ei enää halua olla mun kanssa enää. ei näe yhteistä tulevaisuutta. en tiedä onko toinen nainen, mutta antoi ymmärtää niin. no itse olen aika voimaton ja en voi muuta kun sitten uskoa miestä ja lopettaa tämän suhteen. väärin on se, että hän antoi mun ostaa rattaat,sängyn ja vaatteita. hän ei halunnut käyttää kumia ja ei antanut syödä pillereitä. no kerta asia on nyt näin niin en tosiaan tiedä mitä tekisin. etsisinkö jonkun yhden illan jutun tai seksisuhteen ja huijaan lapsen? no sekään ei tunnu oikealta. Ehkä vaan annan asian ja miehen olla. ehkä hän ei olekaan se oikea. enhän voi ketää pakottaa lapseen tai yhteiseen elämään. noloa mieheltä mutta minkäs tekee.

Toivon kaikille silti kamalasti onnea! Tulisi lapsi jokaiselle.
 
Takaisin
Top