Raskaaksi 2014

Tsemppiä kaikille piinailijoille :Heartred plussianne odotellessa!!

Omanapa, täällä käyty nt-ultrassa ja niin se pieni polski siellä :) pahoinvointi jatkuu, oksentaa saa ja en suosittele yhdistelmää vesimeloni+spagetti :wink


Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1406620450650.jpg
    1406620450650.jpg
    70.4 KB · Katsottu: 109
mun oma mies, no sen piti olla vaan yhden yön juttu mutta..
nähtii sit uudestaan illalla vielä ja juteltiin ja meillä oli ihan samanlaiset haaveet ja sit tykkäsin siitä miten mun mies kuunteli mua ja antoi aina pikkupusuja mulle. Oltiin heti niin samalla sivulla. Mun miehellä on ihanat veden siniset silmät ja ihana ilkikurinen hymy. Näen jo silmissäni minkä näköisiä lapsia saadaan. :)
Parasta on kuitenkin Se että tunnen olevani turvassa mun miehen kainalossa.


ja Joo uskon että miehen lapsuus saa hänet aina laittaa takapakkia. Ei mikään anna hänelle takuut että me ei erota tai olla samanlaisia kuin vanhemmat. (tosin itse olen rakkauslapsi ja mun,vanhemmat antaa mitä vaan jotta olen onnellinen ja ei ikinä kohdellut mua väärin)
 
Hauska kuulla, että muillakin on alkanut suhde ei niin vakavasti. Itse päädyin miehen kanssa yhteen toivottavasti ihan lopullisesti, vaikka piti olla laastarisuhde. Sainkin kokovartalokipsin.. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä alko nettailulla..päätettiin mennä ldffaan (käytiin kattoo bruce taivaan lahja)..noh, ei tuntunut siin vaihees kyl mitenkään hävähdykseltä..käveltiin kotiin tai mä päädyin sit niille...sovittiin tapaaminen viikon päähän, no tai olla aluks pelkkää sitm itheää...rakastuin pikkuhiljaa mieheen ja sen kulmakarvat ja siniset silmät, niin ihanat....sit kk pääst meinasin ku toinen ol kuin kivi et lopetan koko jutun kunnes hän itse sanoi, "mist tuntuu et töst voi tulla jotain enemmän" ja no siit adti ollaan oltu yhes...11v tulee syyskuus seurusteluu ja eilen tuli 4v naimisissa.

Esikoinen marraskuussa sen 4 ja tää kakkonen syntyilee marras-joulu vaihtees...nyt siis 22+1

Tuossa osapuoleen pikasesti kerrottuna...
 
Elaffy: Minä en ole edes viime kuukausina juurikaan piinaillut... Kun jotenkin kun 15kk jo aikaa kulunut niin se usko siihen että sitä plussaa ees tulis on aika pieni. Silloin alkumetreillä jaksoi vielä jännäillä enemmän.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sannuinen, totta tuokin. Meillä on menossa yk15 (välissä yksi kkm) ja keväällä ei enää jaksanut piinailla. Silloinhan se plussakin pärähti. Km jälkeen vain tuntuu kuin aloittaisi uudestaan alusta, kun tuo km todisti kuitenkin sen, että raskaaksi voi tulla. Nosti uutta intoa.. :)

Ja nythän sitä raskautta vasta odottaakin, kun sen on kerran menettänyt!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Oon kanssa huomannut että se on ihan pään sisältä kiinni tuo raskaaksi tuleminen viime peleissä. Meilläkin oli pitkään ehkäsy pois sillä periaatteella että tulee jos on tullakseen. Käytiin vaikeita aikoja läpi (omien vanhempien sairastelut, miehen lopputili ja siitä johtuneet ainaiset taistelut raha-asioista) sitten kun saatiin kaikki asiat selvitettyä pään sisällä ja kaikki kuntoon niin tadaa, plussahan sieltä tuli :grin

Täällä kuumeisesti odotellaan että tää jälkivuoto olis ohi että pääsis tositoimiin :p
 
Meillä myöskin ns laastarisuhde :D lähdin kahden kaverini kans ensin toisen veljen luo alottelemaan ja sit jazzeille tuulettumaan ja ajatuksena oli etten edes vilkase miehiä päin. Mies myöskin kaverinsa kans liikkeellä ja kas kummaa, tulivat myös sinne kaverin veljelle (kämpän piti siis olla tyhjä mut veli olikin päättäny jäädä kotiin ja pyytää kavereita sinne myös :wink ) koko ilta siinä oltiin sit porukalla ja todellakaan ei kummankaan puolesta pitäny mitään tapahtua. Ja tästä asiasta meillä kiusoitellaan edelleen: kumpi soitti kummalle illan jälkeen :D minähän en miehen numeroa ota koska en halua itteeni kiusata toivomalla turhaan :D ei mennyt kun viikko ja olin jo miehen luona käymässä.. Sit se käyminen aina vähän venähti ja sai ajella sieltä suoraan töihin lähes joka päivä (ja matkaa vaivaiset 140km...) :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No nih, nyt on gynetsekki tehty, kaikki ok ja rakkula puhkeamassa näillä näppäimillä.

Mun mies on ihana. Ei väliä vaikka joskus onkin vaikeaa, me ollaan niin hitsauduttu yhteen, että toimitaan tiiminä hamaan tappiin. Mulle elämä on tässä ja nyt siinä mielessä että jokaisesta hetkestä pitää osata nauttia, rakastaa itseään ja tehdä asioita, jotka tuntuu hyvältä sillä hetkellä ja hetken kuluttuakin. Nautitaan siis elämästä yhdessä. Parisuhde elää uutta kukoistustaan, kun lapset on riittävän vanhoja ettei enää vauvoja, niin johan alkoi se kolmas baby olla molempien mielessä ajankohtainen. Kolmesta on aina puhuttu ja mitään vauvakamoja ei ole laitettu pois, koska niille halutaan vielä yksi käyttäjä.

Gynen mukaan mahdollista ainakin on. Kunhan näillä helteillä vaan vielä jaksaisi. No mies asensi eilen ilmastointilaitteen makkariin, jotta ei menisi nihkeilyksi :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
huiiii MadH sie oot jo noin pitkällä! Siellä se pieni polskii :)

ON.Mies läks pariksi päivää työreissulle ja ihan mielenkiinnosta tein ennen lähtöä ovistestin ja sieltähän paukahti plussa samantien!Ei muuta ku mies vällyjen väliin ja saatiin hyödynnettyä:p Nyt siis kp 14,viime clomikierrossa plussa tuli vasta kp 17.
 
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Anis 10.8
Mimi. 10.8
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Freyja86 15.8
PandaKarhu 15.8.
Elli28 16.8
Lucky 18.8
Siija 25.8
Nuuhku?
zorro86?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Larissa?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Dawwe?
Aida?

( yht. 29)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka (yht.18)


Uskalsin nyt lisätä itseni nyt tuonne plussanneiden listalle :)
 
huomasin just että oon laittanut joillekin vahingossa vääriä arvosteluja eli jos oot saanut joskus jonkun tyhmän tai epäsopivan arvostelun niin luultavasti en ole laittanut koska oon puhelimella ja välillä näppäilen hiukan väärin :D anteeksi:)
 
Pezdorado, appsilla ei ole sitä vaaraa. Huomasin tekeväni samaa, joten piti vaihtaa appsiin. :D tosin tässä voi vain tykätä..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Hihi, ihania ootte naiset! Mä luen juuri kirjaa Sydänmagneetti, siinä oli kovinkin hienosti selitetty juuri näitä asioita millaisten ihmisten kanssa esimerkiksi olemme parisuhteessa ja millätavoin jopa jo olemassa olevaa parisuhdetta voi "muuttaa" sellaiseksi mitä mieheltä oikeasti tahtoo, ihanaa! Ihania kertomuksia teiltä :Heartred

Meidän suhteesta miehen lähipiiri oli lyönyt jopa vetoa, max puolivuotta taisi olla pisin veto, mutta me voitettiinkin se jo melkein 9 vuotta sitten. Mä vaihdoin miestä ihan vain kertaheitolla, eksä pois ja uusi tilalle, aikaa kaksi tuntia. Edettiin tosi nopeasti kihloihin ja yhteiseen kotiin alkuhuumien rytäkässä. Ihana mies kaikinpuolin, joskus tuntuu että jopa liiankin kun tekee kaikkensa sen eteen että minulla olisi hyvä olla. Tänään pitääkin kysyä tahtooko se käydä jossain, voisin käyttää kun näyttää tämä remontin keskellä asuminen stressaavan häntä kovasti.

Olo on, oireeton. Ainoa minkä voisin luokitella oireeksi on tappoväsymys, olen nähnyt unia viitenä yönä peräkkäin mutta nukkunut tosi hyvin ja pitkiä unia, mutta ei, aamuisin on vaikea nousta ja tänäänkin kun pääsin kotiin niin uni vei mennessään, vieläkin väsyttää ja kahvia kuluu.:grin Mutta edelleen, oireettomin kuukausi jatkuu jännityksellä!
 
Pahoittelut tähtönen :sad001

Etsijä, sehän kuulostaa oikeastaan hyvältä ettei sulla ole oireita, siis kuviteltuja tai oikeita :grin Ainakin jotain eroa aiempiin negakiertoihin :wink

MadH, ihana pikkuinen siellä! Tui tui :Heartred :) Tsemppiä pahan olon kanssa pärjäilyyn. Pakkohan se on jossain vaiheessa loppua?! Viimeistään synnytyksessä..

On. Olen yllättynyt siitä miten tyyni olen. Kuvittelin, että olisin ihan dilledong kun mies näyttää vihreää valoa :grin Tällä mielentilalla jos pystyisi vielä jatkamaan oviksen jälkeenkin...

Mun mies on myös niiiiin ihana ja myös meidän suhde alkoi rennolla asenteella, sillä mulla oli erosta niin vähän aikaa. En kuitenkaan voinut päästää tätä miestä käsistäni, kun on niin helmi :Heartred Tavattiin netissä ja ehdin ihastua miehen pääkoppaan jo ennen kuin oltiin edes tavattu livenä. Meillä on samanlaiset arvot ja yhtä kiero huumorintaju. Ei se ollut rakkautta ensi silmäyksellä, mutta ehkä toisella vilkaisulla :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top