Raskaaksi 2014

tsemppiä blenq!

tervetuloa uusille :) ja kaikille plussaonnea!vois nuo lämpömittarin plussat siirtyä tikkuihin :)

voisko joku ihana taas laittaa miut testilistaan 16.8.päivän myöhemmäks ku oletetut menkat..nyt kp 13 tosi viiltävä ovis tulossa,kiitos clomien.mut hyödynnetty on nää päivät ja seuraavat tullaan hyödyntään :wink
 
Huhhuh, kp24! Alkaa jännittää :) nyt olis moneen kertaan talleteltuna ja ovis tuntemusten mukaan ainakin ollut tuos kp16.. Tikuttaa en oo alkanu mut jotenkin selkee ollu tässäkin kierrossa (tai sit oon oireillu jotain muuta!). Mies järkkäs ens viikoks kesäasunnon Helsingistä, päästään ihan kaksin nauttiin ja rauhottuun :) toki meen itse pari pv jälkeen kun on alkuviikko töitä. Mut silti. Kyl näköjään näitä hyviäkin päiviä piisaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tänään on jostain syystä täysin voimaton olo. Lapset on onneks isovanhempien luona, tuntuu ettänojatuolista nouseminen on ylivoimainen tehtävä..... :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fiamma: Mulla oli eilen just tuollainen olo. Tänään onneks hieman enemmän virtaa. Tuntuu et hellekään ei oo niin paahtava.

ON: yritän tässä miettiä et tuleeko ovista vaiko ei :D Mitään tuntemuksia ei ole. Plussakierrossa oli niin selkeät limat. Tiedä sit auttoiko se kuuluisa greippimehu kun sitä silloin ekaa kertaa join. Nyt ei oo jaksanut mihinkään panostaa, en oo ees ottanut vitskuja :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla oli kyllä nyt vieläkin selkeemät ovisoireet ku aiemmin. Mietin että noinko nuo keskenmenot on vaikuttanu noihin kipuihin.
Huvikseni testasin lauantaina ja eilen, lauantaina liki tasavahvat joskus iltapäivällä, sunnuntai-aamuna kirkuva testiviiva ja sunnuntaina päivällä/illalla jäätävät kivut, jotka vaati taas särkylääkettä.

Limojen perusteella osasin testata, ja kierto näkyis venyvän 32 päivään.
 
itsellä meni nyt viimeinen pilleri naamaa ja sit alkaa taas yritys(halusi mies sitä tai ei). Jos ei sitten halua olla mukana lapsen elämässä niin sit ei ole. Mä en aio odotella.mun tuurilla ei varmaa vielä 2vuoteen tulla raskaaksi. :D
 
Blenq: peukkuja!

Tervetuloa uudet! Tais niitä olla useampikin kuin yks vaan :)

Dawwe: kivuista huolimatta nyt tärppää ja lujaa :)

On. Näin unta viimeyönä ettei mul kohdunsuu sulkeudu mut kiinnittyminen tapahtuu sit se vaan vuotaa menkkoina pois. Näin sen paljain silmin. Kohdun suu oli ku liukuovi kaupassa et ainaku siihen eteen menee se vaan aukee ja välillä yrittää sulkeutua. :D toivottavasti ei ollu mikää enne uni :wink nyt ukkoki halus mut kainaloon pötköttää ja silitteli mua ihan ilman mitää taka-ajatuksia kun vaan ekaks sai mitä itse halus :/ no... Ehkä se tästä kun vaan itse jaksaa olla myötämielinen ja puhua paskaa jos joku vituttaa. :) kotio tänään lähdetään ni pääsee kävelyllekki yksin jos mieli tekee, tosin jalka oli kyl aamulla ku olis puukolla aukastu...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
^Ei toimintaa, ei tärppiä. Sehän tässä vituttaakin kun oltiin molemmat kotona ja miestä ei huvittanutkaan toimia. (istu mieluummin tietokoneella)
Kun ei kuulemma ole kiire kuitenkaan. Ei näy tajuuvan, ettei ovikset kovin usein satu noin hyvin "kohilleen" töitä ajatellen ja ettei se välttämättä tartu matkaan onnistuneesta ajankohdasta huolimatta.

No olkoot ilman seuraaviin parempiin päiviin asti, sen verran otin nokkiini. :angry3

Että kp 20/32 ja rättipäiviä odotellessa.
 
Tosin oma ukkelini haluaa sentään samoja asioita ja sekin on jo mahtavaa. :love017 Oon kyl toistaiseksi onnistunut peittelemään suurimmat pakkomielteiset ajatukseni siltä, ku ei kai kukaa halua ihan hirveitä paineita tosta asiasta ottaa. Tai tiiän ettei se ainakaa halua vaikka aina sanoo, että kaikesta pitää puhua. Riittää ku mä otan paineita :grin Ja uskon vakaasti et se yrittää ymmärtää mua parhaansa mukaan, vaikkei miehet varmaan koe näitä asioita samalla tavalla ku naiset. Ei niiden yleisesti ottaen oo ikinä tarvinnu miettii mitää kuukautiskiertoja yms joten sallittakoon pieni "ajattelemattomuus" heille. Mut oli miten tietämätön tahansa, kyl niiden pitää pitää meistä huolta ja osoittaa että oikeesti välittää. :Heartpink Siinä mulla on kyl käyny säkä. Nyt työvuoron jälkeisille unille, ettei mee liian tunteelliseksi :p
 
Heippa naiset. Täytyipä itsekin tulla kommentoimaan tätä mies asiaa. Meillä myös minä haaveillu pidempään tästä lapsi asiasta ja mies alkuun sanoi että voidaan yrittää, mutta minäpä tunnen mieheni nii hyvin että huomasin heti että valehtelee mun mieliks olevansa valmis. Joten odotin ja nyt kun mies on ihan tosissaan valmis nii on tuntunut ihabön sata kertaa paremmalle aloittaa yritys. Toisaalta tuo miehen haluama toinen koira joka muutti taloon on vähän vienyt voimia yrittämisestä mutta mies vannotti että jatketaan silti projektia :) toivottavasti teidänkin miehet lähtis nyt 100prosenttisesti projektiin mukaan! Täällä kp jotain en oo ees jaksanu laskee kun tuo koiranpentu vienyt kaiken huomion, silti heiluteltu peittoja ja katsotaan kuinka käy.

Plussa tuulia naiset ja BlenQ:lle tsemppiä että kaikki olis hyvin!

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Siija 25.7.
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Anis 10.8
Mimi. 10.8
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Freyja86 15.8
PandaKarhu 15.8.
Lucky 18.8
Nuuhku?
zorro86?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Larissa?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
Elli28?
Mustikka ?
J3nni?
Dawwe?
Aida?

( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina (yht.17)


Laitoin taas hyvin myöhäisen testipäivän. Saas nähdä pääseekö edes sinne asti. Olin jo varautunut siihen että ei päästä hyödyntämään kun oli kalenteri niin täynnä ohjelmaa. Mut kp12 ja kp14 niin pääsikin käymään :) Yhtään testitikkua ei kaapissa ole! Rentouttaakohan se piinaviikkoja ja vaikuttaa "oireiden" määrään? :)
 
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Anis 10.8
Mimi. 10.8
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Freyja86 15.8
PandaKarhu 15.8.
Lucky 18.8
Siija 25.8
Nuuhku?
zorro86?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Larissa?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
Elli28?
Mustikka ?
J3nni?
Dawwe?
Aida?

( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina (yht.17)
 
Heippa! Jopas olikin tekstiä tupsahdellut. Tervetuloa uusille!! :greet025
Täällä kp 3 ja loma :) Loppuviikosta lähetään reissuun ihan Suomen sisällä niin katsotaan josko se lempi leiskuisi ensiviikolla rennommissa tunnelmissa siellä reissussa. :p
 
Ihan mielenkiinnosta kyselen teiltä joiden miehet "hannailee"- minkä ikäisiä ovat/ kauanko ovat asuneet pois kotoa?

Tälläsel seniorilla on oma näkemys ja näppituntuma asiasta JA mielipide siitä,että ehkä parmpi kumminkin kuunnella sitä ukkoo siinä mielessä,että siitä ei seuraa ku sanomista jos asia ei oo totally fine molemmille.
Mie olin 24 vuotiaana 3 lapsen yh kun mies sitten siinä vaiheessa osas sanoo ettei se halunnukkaa lapsia.Hävisi elämästämme täysin,nuorin lapsi oli 6kk eikä tunne siis isäänsä millään laillaa.
Just my case.
 
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Aurinkoinen 7.8.
Myssy 10.8
Anis 10.8
Mimi. 10.8
loora84 11.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Freyja86 15.8
PandaKarhu 15.8.
Elli28 16.8
Lucky 18.8
Siija 25.8
Nuuhku?
zorro86?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Larissa?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
Mustikka ?
J3nni?
Dawwe?
Aida?

( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina (yht.17)



Pääsin ite koneelle ni tein itellenikin testipäivän :)
 
Marikki: täällä mies 34 ja nyt heränny siihen todellisuuteen et jollei pian ala toimia ni lapsiluku jää yhteen (tyttö 6v ed suhteesta). Ja pakko kyl kompata miestä siinä et ei meidän suhdekaan oo ollu aiemmin sillä tasolla et ois lapsia tehny, vaikka kuume onkin vaivannu ittee jo muutaman vuoden (24 nyt).

Ennen tätä kevättä/kesää sanonu siis aina et tyttö tulee oleen hänen ainoonsa, enempää ei. Mut eihän se naimisiinkaan luvannu koskaan mennä ja mua kuitenkin kosi keväällä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Marikki, mun mies on 29 ja on asunut koko täysi-ikäisyytensä omillaan. Ollaan molemmat tähän asti oltu lasten suhteen "sitten joskus" fiiliksellä, kunnes muhun iskikin yhtäkkiä vuoden alussa kuume :grin Yllättävän vähällä suostuttelullahan tuo lopulta lähti hommaan mukaan. En ehtinyt asiasta tosissani puhua kuin pari kertaa tässä kesän aikana.

Mun mielestä tärkeä seikka oli se, että mies sai päättää itse milloin oli valmis (vaikka minä sen ajatuksen hänelle aivokoppaan sujautinkin :grin ) Olen jotenkin hirveän otettu ja entistäkin rakastuneempi, kun tajusin että tuo ihana mies haluaa lapsen juuri minun kanssa :Heartred Eksänsä oli lasta yrittänyt myös kinuta, mutta ei ollut mies silloin suostunut.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Ai niin Pandalle piti vielä kommentoida, että joka päivä saattaa olla onnistumisen kannalta liian usein, sillä siittiöiden laatu kuulemma kärsii. Vaikka hauskaahan se hellyyden antaminen toki on :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Mut joka toinen päivä taas ei aina riitä :sad001 Meillä kans nyt se jokapäiväinen hellyyshetki käytössä, ei olisi parempaan saumaan voinut lapset olla isovanhemmilla hoidossa, kun kp9-kp13 on aamut saatu/saadaan rennosti jemmattua kahdenkeskiselle peuhaamiselle. Mies tykkää yhtälailla tästä vapaudesta, eikä ole vielä marmattanut helteestä.

Limat sen kun lisääntyy - täällä yksi kirkas Niagara...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top