Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky87: pampero on oikeassa, eli kun ovulaation jälkeen on muodostunut keltarauhanen, se surkastuu pois kun kuukautiset alkaa, niin silloin tilannetta ei voi nähdä, että olisi ovuloinut edellisessä kierrossa :/ pahoittelut negasta :( mä kyllä suosittelen sitä lääkärillä käymistä :)

s1n1, kylläpä vaan juu näkkyypi viivat sielä, onneksi olkoon :)

Pampero: noh... menkoista sit sen näkee jos ne on tullakseen. Kunpa ite olis enemmän rahoissaan ja olis sit ovistesteinä mieluummin digit, niin ei tarttis pähkäillä, vaikka jos sullakin viivoja näkyy ja sit taas ei niin kaipa sigtä sit näkyis digilläki plussaa...? en tiiä kun ei ole noista tämänhetken kokemusta... :)

ommoonappoo
Eilen illalla ja nyt aamun aikana on vihlonut vatsaa ehkä enempi vasemmalta ouolelta. Ei menkkamaisesti, vihloopi vaan. Jännää. Housut on pysyneet puhtaina, tosin ehkä hieman kosteina kun runsas valkkari näköjään. Nännit yhä pipit. Odottelua odottelua :3
Eilen laskin vähän, että missä mennään mun omien syntymäpäivien kohdalla jos raskaana ollaan, ja sitäpä pääsis todennäköisesti ehkä jopa ultraan omana syntymäpäivänään, ellei jopa samalla viikolla :) jännää!! :)
Kohta enää viikko!! olo on kumman seesteinen ja rauhallinen, ja vaikka nyt on mahdollista etten olis raskaana niin silti on kutkuttava olo et voisi ollakin^^

MadH: itelläkin kävi noi digitestit mielessä, mutta ne on tosiaan turhan hintavia. Ja samaa mietin, että kyllä nekin varmaan sitä plussaa näyttäis samalla tavalla o_O Katon ehkä huomenna vielä aamulla millanen viiva tulee, mut sit taidan lopettaa ja oottaa menkkoja vaan. Meni nyt maku tähän testaamiseen kun lopputulos tuntuu olevan, että ne ei enää tässä kohtaa kerro kuitenkaan mitään. Sulla on kyllä lupaavia oireita, toivotaan parasta :)

kyllä mä veikkaan että sieltä voipi plussa ilmaantua sulle madh91 kuulostaa ainaki lupaavalta :)

on: lääkäriä odotellessa eli lauantaina ehkä pääsen lääkäriin ja sit pitääki pyytää et tsekkaa mikä on tilanne, oon kyllästyn tähä tiedottomuuteen ja yleensä mun menkat on kivliaat sen ekat pari päivää mut viimeks ei ollu yhtää kipui eikä klimppei. joten mietitytti et mikä on ja sen jälkee eto jne. no katsomme katsomme mitä lääkäri tuumaa. saapi kertoa mitä mieltä on ukon näytteen tuloksista sitte.

Pampero: mulle tosin tuntuu liuskatkin hintavilta kun sillon pari vuotta sitten kierrot oli niiiiin pitkiä et hyi olkoon :D nyt en ees viitsinyt kuvitella hankkivani niitä ennenkuin kierto olis jokseenkin säännöllinen... Teet niinku susta tuntuu mut jos se on nyt jo näyttäny mitä sattuu niin onko sillä väliä mitä se näyttää? Soori, maa ei ummara ku ei oo niitä käyttänyt nyt eikä plussaa ole koskaan edes vilahtanut :) on nää joo aika lupaavia, se tässä vähän nyt jänskääkin... Mutta, realistina, vielä viikko aikaa ja hanat voi aueta vielä, joten en nyt riemuitse, mut haaveillahan aina saa ;)

Gatusa: Joo kuulostaahan ne vähän.. :) mä tykkään vaan aina keksii loogista selitystä "oireille" - eli selityksen mistä muusta vois johtua kuin raskaudesta ja mä nyt pistän jos en oo raskaana niin kaiken trrolutien niskoille :D helppo niitä on syyttää... :) kyllä se kantsii käydä lääkärissä jos kauheesti jää mietityttämään. Mä olisin varmaan vieläkin ihan helisemässä kun ei oo vuotoa ollu ja kohta kuukaus ilman pillereitä jos en olis siellä gynellä käynyt ja osais nyt odottaa vuotoa 14.2 mennessä.
Joskus voi olla muutoksia kuukautiskierrossa ihan yhtäkkiä, johtuen moninaisista asioista. Mutta jos se jää liiaks mietityttään, ni lääkärillä käynti on tosiaankin järkevää. Tsemppiä ja jaksamista siihen asti!

Omanapa vielä
Koko aamun pärskinyt. Nenu vähän tukossakin. Ei muuten mitenkään flunssainen olo, nenu kutisee ja on tukossa vaan. Ja väsyttää! Tuli mun vanhempien vähän päälle viiskytäkiloinen hauveli hoitoon ja meikä vääntäytyi saman tien peiton alle kun isä lähti takas kotiin, kun väsyttää niin vietävästi. Nyt ei kehtaa nousta ku tuo hauva just rentoutui, ei pääs niistämään! :D

Kiitos kaikille onnitteluista, en tosin uskalla vielä täältä hypätä pois. Vasta sitten kun menkat on myöhässä ja kunnon positiivinen testitulos.

Pampero kauanko sulla on siitä ovulaatiosta, jos se siis ois ollut silloi kp 15-16? Joskushan ovistestit voi reagoida raskauteen ja just toi mietityttää sun teisteissä et näyttää aamulla plussaa mut illalla ei...

Chipmunkille paljon paljon voimia ja jaksamista <3 se on niin väärin... Toivotaan et ultrassa kuitenkin olis pieni syke ja nappula, haluaa sitä parasta sulle! Koita jaksaa :hug013

Onnea S1N1 viivoista!! :)
Mäkään en vielä uskalla poistua täältä. Toivottavasti päästää odottajien puolelle, ja toivottavasti loput jännäilijät tulee sinne kans!

Voimia kovasti chipmunk!! Toivotaan parasta..

Onnittelut ovis-plussista ja tsemppiä piinailuun! :)
Mä jään odottelemaan teiltä lisää plussa-uutisia. ;)

Hailakan haamun sain myös tänään. Josko se jo huomenna olis vähän paremmin nähtävissä...

madh91 juu no mulla on ollu keskenmenojen jälkee välillä kroppa iha sekasin, välitiputtelua yms. paree katsastaa että kaikki on normaalin näköstä ku viimeks ei ollu jälkitarkastusta ollenkaa ku tuulimuna tuli pois. eka oli 32 pvä ja tuli menkat, sit 22 ja tuli päivä tuhruu, kerran lorahti ja sit taas päivä tuhruu ja se oli viikko mahollisest oviksest ellei ovis ollu sit suoraa menkkojen loputtua, sit meni sellai 18 päivää ja alko viikon vuoto. eli kierto ois ollu joku 41pvä. viimeks jos kysees oli ollu välivuoto vaan.

Onnea djh sinullekin :) mikäs sinulla olisi laskettuaika? Minulla olisi 22.10.

• Tykkään
Reaktiot: djh
MadH: Jep, näin mäkin mietin et ehkä kannattais vaan lopettaa tää testailu ja viivojen ihmettely. Mutta pakkoa sanoa että uteliaisuus vie voiton, meinaan mulla on aina toiminu ovistestit niin kuin pitää ja siks ihmettelen tätä nyt o_O Jotenkin haluun seurata mitä tapahtuu :D

S1N1: niiden aiempien testien mukaan ovis olis ollut 28.-30.1 eli nyt olis dpo 7-9. Ja sillon ne ovistestit oli kyllä selvästi positiivisia, nyt eilen ja tänään ne on kyl negatiivisen puolella vielä, mutta eilen aamulla oli niin vahva että ajattelin, että illalla tulee se selvä pos o_O Mikä kiertopäivä sä testasitkaan ne ekat plussat?

Lisäys vielä: vau.fi antais mullekin lasketuks ajaks ton 22.10 jos nyt oliskin raskaus kyseessä.

Muokattu viimeksi:
Gatusa mulla kanssa ollu kierrot, ovikset ja kaikki sekasin keskenmenon jälkeen :sad001 Tsemppiä siis sinne että kierto tasaantuu ja tietty että tärppäis pian!!!
Mulle lääkäri sano vaan että testaile ovistesteillä ovista, jos ei löydy, ota yhteyttä niin jatkotutkitaan... Huoh. :confused: Onnex nyt sain selkeen plussan kp 19.. nyt vaan jännitän sitten että tuleeko menkat vai ei???

Onnea plussanneille.

Chipmunk: toivotaan parasta.

(.) Eipa mitaan ihmeempia, tuntemusten mukaan ovis olis kasilla. Loppukuusta nakee onnistaako.

laskinpa sit väärin näköjää vissii mulla menossa kp 20/32-41 tai X vissiin ja oviksesta ei tietoakaan, tietty on mahollista että ovis jääny huomaamatta tai sit en ovuloi edes jostain syystä. paras käydä lääkärissä. että osaa ärsyttää kropan toimimattomuus, aiemmin oviksen huomas niin hyvin ja nyt ei ollenkaa enää. no josko tässä nyt sais jotai selvyyttä asiaan piakkoin ja tarvittaes lääkkeet tueks, saapi nähä tuleeko taas tiputtelua parin päivän päästä eli juurikin lauantai-maanantai ajan, pitää vissii yrittää sit varoiks jos se tuhru on ovikseen liittyvää ni paras vissii sit näinä päivinä varoiks talletella sitte että ois ees pienet mahikset.

Djh: sopiva ikä ero... Sellanen yleinen. :) tsemppiä!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

• Tykkään
tuo on aika hyvä ikäero djh :) jos mulle siunaantuu lisää jälkikasvua ni esikoisen ja kakkosesn ikäeroa on ainaki 8v6kk.

• Tykkään
Meillä olis melkein 4vuotta :) olisin halunnut jo 2 vuoden ikäerolla mutta... Tää meni näin...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

djh ja s1n1: ei teidän mihkään tarvii lähtä ennenko siltä tuntuu :)
Mulla olis ehkä noin 18.10. tienoilla oma jos olis raskaana... :) et samoissa mentäis :D

gatusa: Joo kyllä mä suosittelisin sitä lääkärikäyntiä, niin saat vähän varmuutta siihen mikä tilanne on, ja jotain vinkkejä ehkä miten siitä eteenpäin :)
Voimia ja tsemppiä sinne, onneks lauantaihin ei oo pitkä aika :)
pampero: Okei :) Onhan siinä joo oma mielenkiintonsa, että mikä on homman nimi :)
Mikä kp sulla nyt oli menossa?

veronicat: Jep, jos ne menkat ei tuu niin olet pieniin päin ;) oviksesta se 14-16 päivää niin pitäis menkkojen alkaa jos alkavat :)
Darkmimosa: Tärppionnea! :)

),:) Herramunjee kun saakin juosta veskissä. Puol tuntia väliä ehkä vessakäynneillä?(ei mittään vuotoja! ...paitsi valkkaria... :) )
Rinnoista pitää kiinni pitää jos haluaa olla edes jokseenkin mukavasti. Massua juilittelee välillä. Eli ei ny mitään uutta periaatteessa :D
Haaveet on kovat... <3 kysyin mieheltä eilen illalla, kumpaa hän haluaa, vuotoa vai raskautta enempi, ja hän nyt vastasi että kyllä se vuodottomuus sitten kivampi olis ;)
Hänellä ei vaan usko ole kovin luja että niin olis voinut käydä. Onhan sitä itsekin vähän pää pyörällä, et ihan oikeesti,
voiko näin muka tapahtua? Voiko..?

Ite haluaisin sit joskus kunhan sen esikoisen ens saa, niin et olis mahdollisimman pien ikäero, mut ei nyt sit tiiä kuin käy :D Sais sen esikon ensin <3

• Tykkään
Takaisin