pampero: No voihan hitsi :/ No, nyt tehostatte ja koitatte saada ajoitukset kohdilleen niin eiköhän sieltäkin kajahda positiivisia uutisia piakkoin
Tsemppiä ja jaksamista sinne!
Kyllä sitä itekin sortuu siihen "suunnitteluun", mut nyt itseasiassa olis jopa hiukan "huono" jos olisinkin raskaana, opinnäytetyö pitäisi palauttaa joulukuussa, ja se mahdollinen laskettu aika osuis aika pahasti ens syksyn harjoittelun keskelle jos nyt olisin raskaana.... :D Ehkä se sit tärppää sit ku sitä on "huono ajoitus" :D
djh: Oi, varovaiset onnittelut ja tarrasukat pakkaukseen mukaan. Kyllä se sieltä vahvistuu! :)
freyja: Jos testin kontrolliviiva on tullut esiin, testi on sillon mennyt ihan hyvin :) Mutta, tosiaan oot aika aikaisessa vaiheessa saanut sen negan, niin voi olla kyllä vielä hyvä mahdollisuus plussaan! :) peukutuksia!!
Iines86: Nimenomaan, ajattelin et sit tulee ihan joku niagaran putous konsanaan kun tulee. Mut nämä ei tod ollut menkat, ei lähelläkään. Jos jotain ei raskauteen liittyvää, niin kaipa jotain välivuotoa olevinaan (eli terot ei toimis siis kunnolla.. kai).
Joo, ei ku itkua väänsin heti kun olin niin kade kun oot hyvällä tuulella
Ei tää jännäily oo just kovin mielekästä, kun tekis mieli käydä pisuttamassa testiä varten vaikka joka päivä, muttakun ei se hötkyily auta, ja kun kröh hyveisiin ei kuulu se kuuluisa kärsivällisyys niin soppa on valmis :D
Mut se just siinä, kun testaa liian aikaisin voi saada väärän negatiivisen, enkä itse haluais nähdä ainuttakaan negatiivista testiä enää ikinä. (liikaa tullut tehtyä niitäkin.)
Kiitos
Oli mukava ilta :) Sinne nyt jaksamisia ja kärsivällisyyden rippeeet mitkä omistan lahjoitan sinne suuntaan niin et olis niin aalloilla fiilisten kanssa
Ja älä nyt anteeksi pyydä, se sinun viestisi jota sekoiluksi nimität on aika kaukana esim. mun täydestä romahduksesta aiemmin
Mieluummin täällä, ja mieluiten täällä kun täällä on ihmisiä jotka sen ymmärtää kuin omat taskunsa, että ne fiilikset heittelee ja pakkohan niitä on johonkin saada purkaa... Tai muuten siitä ei tule hevonhainiakaan...
veronicat: Joo, kannattavinta juurikin suunnilleen se 2 vkoa oviksesta :) Pitkää pinnaa, voi kyllä sitä tää vaatii, mut vaikeeta se välillä on itse kullekin, myös allekirjoittaneelle...
riina86: Pillereiden pois jättämisen jälkeen keholla menee hetki ennenkuin oma hormonitoiminta tasoittuu, ja sen vuoksi kierrot saattaa heitellä jonkin verran jonkun aikaa. Kannattaa merkata itselleen ylös erilaiset tuntemukset, kuten rintojen herkistyminen/kipu/arkuus, vatsan kivut (alavatsan seudulla), niilläkin pääsee jo pitkälle ja oppii tunnistamaan itse sen, missä mennään.
Ovistesteistä on apua, kun ovistestiin pärähtää plussa niin siitä noin 14-16 päivää niin pitäisi kuukautisten alkaa. :) Mutta jos kierrot heittelee jonkin verran, voi olla että testeihin palaa enemmänkin rahaa ja sit tulee stressi, ja sit se voi jo yksinään estää ovulaation - kierrot heittelee sen takia.
Napukkaakin oppii tunnustelemaan lähinnä ajan kanssa, eri kierron vaiheissa. Itse en ole opetellut, enkä tiedä opettelenko, ja luulen että esim. kahden kuukautiskierron ajan sitä ei ymmärrä napukkansa touhuista yhtään mitään, tulee sekin varmaan ajan kanssa.
Ennen ovulaatiota yleensä emättimen limat lisääntyy ja muuttuu semmoseksi kirkkaaksi ja venyväksi (eli kun sormella koittaa emättimen aukolta ja hieraisee sormia, venyttää niin siitä jo näkee esim. ovulaation lähestyvän. Ennen kuukautisia ja kuukautisten jälkeen on ns. kuivempi kausi. :)
Josko nää auttais alkuun, vaikka varmaan jo tiesitkin nämä, ei se harmi vaan ole liian yksinkertaiseksi tehty
:D
lucky87: Mä nyt vähän fundeeraan ite kans tota sun vuotoa, jos et itsekään ole varma että ne oli menkat, melkeen testaisin varmaan kun sun olotkin on olleet mitä on. :) Tuleepahan edes jonkinasteinen varmuus asiaan, ja jos oireet jatkuu, niin käväise lääkärillä :)
s1n1: Kukin taaplaa tyylillään, ja tottahan toki voit testata vaikka heti huomenna aamusta jos haluat, mut yleensä se hormonikin nousee vähän sillain, et olis hyvä pitää haamun (tai negan) ja seuraavan testin teon välissä joku muutama päivä. :) onhan sen hormonin erittyminenkin yksilöllistä, toinen voi saada haamua vielä 5+0 ja toinen voi saada kirkkaat viivat 3+4.
Mut toivotaan et viiva vahvistuu siellä
Mä vaan ite en halua tehdä yhtään ainuttakaan negaa, ja liian aikaisin jos testaa voi nega tullakin joka muuttuu sit plussaksi. Mä oon sitä mieltä et vuoto tai vuodottomuus kertokoon sitten sen, vaikka piinailu onkin rassaavaa...
dawwe
Jep, samaa mieltä, digi kehiin eikä hötkyillen. Ite varmaan kans taidan digin ostaa liuskan kylkeen, haluun eka tiirailla viivat
Mut tosiaan, ystävänpäivänä testitreffit? (jos mulla ei hanat aukee ennen sitä...)
(.) Leffailta oli mukava, ja suosittelen ehdottomasti katsomaan elokuvan Koskemattomat. :)
Heitin ystävän kotiin ennen kuin lähdin itse kotiin, ja tunsin kuinka jotain holahtaa housuun, peljästyin ja kotona veskiin tarkistamaan - valkkaria. Vatsaa nipistelee, ei menkkamaisesti, mut nipistelee.
Jokainen päivä ilman vuotoa lisää mun toivoa
kohta viikko vikasta terostakin, ja tuo kummallinen tiputtelu... hih
mut nyt tiukkana, ja testin ostan vasta 13.2. Jos ei hanat aukea. Tuntuu ehkä hieman siltä, et mikä vaan on nyt mahdollista...