Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Freyja mikäli päädyt testaamaan niin peukkuja plussalle!Miä testaan taas aamulla,tilasin just lisää testejäkin :grin
Riina varmaan ovistesteistä olis apua,eikös oviksen pitäis olla n.kierron puolessa välissä?
veronicat allekirjotan just ton isompi halu onnistua!Jotenkin nyt tullu sellanen mehän saadaan vauva taistelutahto :p

Mulla on nyt vissiin kp 7/23-24 tai 30/23-24 tai jotain sinnepäin riippuu oliko ne nyt Menkat vai mitkä....

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Digitestiä vaan kehiin te jotka haamuja olette testailleet. Sen jälkeen ei tartte jahkailla. Mä ite oon semmonen, että testaan vasta kun ois jo pitäny alkaa ja suoraan digillä niin ei jää arvailun varaan. Lisäks en viiti rahoja tuhlata tekemällä montaa testiä.

Mulla tosiaan kp21/26-30 riippuen nyt oliko ovis Enemmin vai myöhemmin. Lyhemoi kierto ois maanantaina täysi, pidempi ystävänpäivänä. Testaamaan en ala ennekuin on myöhässä..

Tsemppä kaikille!

Omaa napaa taas: kokeilin taas tuon kohdunsuun niin napukka noussut ylemmäs ja edelleen kova. Valkkaria enemmän ja se sellasta vaaleeta

pampero: No voihan hitsi :/ No, nyt tehostatte ja koitatte saada ajoitukset kohdilleen niin eiköhän sieltäkin kajahda positiivisia uutisia piakkoin ;) Tsemppiä ja jaksamista sinne!
Kyllä sitä itekin sortuu siihen "suunnitteluun", mut nyt itseasiassa olis jopa hiukan "huono" jos olisinkin raskaana, opinnäytetyö pitäisi palauttaa joulukuussa, ja se mahdollinen laskettu aika osuis aika pahasti ens syksyn harjoittelun keskelle jos nyt olisin raskaana.... :D Ehkä se sit tärppää sit ku sitä on "huono ajoitus" :D

djh: Oi, varovaiset onnittelut ja tarrasukat pakkaukseen mukaan. Kyllä se sieltä vahvistuu! :)

freyja: Jos testin kontrolliviiva on tullut esiin, testi on sillon mennyt ihan hyvin :) Mutta, tosiaan oot aika aikaisessa vaiheessa saanut sen negan, niin voi olla kyllä vielä hyvä mahdollisuus plussaan! :) peukutuksia!!

Iines86: Nimenomaan, ajattelin et sit tulee ihan joku niagaran putous konsanaan kun tulee. Mut nämä ei tod ollut menkat, ei lähelläkään. Jos jotain ei raskauteen liittyvää, niin kaipa jotain välivuotoa olevinaan (eli terot ei toimis siis kunnolla.. kai).
Joo, ei ku itkua väänsin heti kun olin niin kade kun oot hyvällä tuulella ;)
Ei tää jännäily oo just kovin mielekästä, kun tekis mieli käydä pisuttamassa testiä varten vaikka joka päivä, muttakun ei se hötkyily auta, ja kun kröh hyveisiin ei kuulu se kuuluisa kärsivällisyys niin soppa on valmis :D
Mut se just siinä, kun testaa liian aikaisin voi saada väärän negatiivisen, enkä itse haluais nähdä ainuttakaan negatiivista testiä enää ikinä. (liikaa tullut tehtyä niitäkin.)
Kiitos <3 Oli mukava ilta :) Sinne nyt jaksamisia ja kärsivällisyyden rippeeet mitkä omistan lahjoitan sinne suuntaan niin et olis niin aalloilla fiilisten kanssa ;)
Ja älä nyt anteeksi pyydä, se sinun viestisi jota sekoiluksi nimität on aika kaukana esim. mun täydestä romahduksesta aiemmin ;)
Mieluummin täällä, ja mieluiten täällä kun täällä on ihmisiä jotka sen ymmärtää kuin omat taskunsa, että ne fiilikset heittelee ja pakkohan niitä on johonkin saada purkaa... Tai muuten siitä ei tule hevonhainiakaan...

veronicat: Joo, kannattavinta juurikin suunnilleen se 2 vkoa oviksesta :) Pitkää pinnaa, voi kyllä sitä tää vaatii, mut vaikeeta se välillä on itse kullekin, myös allekirjoittaneelle... ;)

riina86: Pillereiden pois jättämisen jälkeen keholla menee hetki ennenkuin oma hormonitoiminta tasoittuu, ja sen vuoksi kierrot saattaa heitellä jonkin verran jonkun aikaa. Kannattaa merkata itselleen ylös erilaiset tuntemukset, kuten rintojen herkistyminen/kipu/arkuus, vatsan kivut (alavatsan seudulla), niilläkin pääsee jo pitkälle ja oppii tunnistamaan itse sen, missä mennään.
Ovistesteistä on apua, kun ovistestiin pärähtää plussa niin siitä noin 14-16 päivää niin pitäisi kuukautisten alkaa. :) Mutta jos kierrot heittelee jonkin verran, voi olla että testeihin palaa enemmänkin rahaa ja sit tulee stressi, ja sit se voi jo yksinään estää ovulaation - kierrot heittelee sen takia.
Napukkaakin oppii tunnustelemaan lähinnä ajan kanssa, eri kierron vaiheissa. Itse en ole opetellut, enkä tiedä opettelenko, ja luulen että esim. kahden kuukautiskierron ajan sitä ei ymmärrä napukkansa touhuista yhtään mitään, tulee sekin varmaan ajan kanssa.
Ennen ovulaatiota yleensä emättimen limat lisääntyy ja muuttuu semmoseksi kirkkaaksi ja venyväksi (eli kun sormella koittaa emättimen aukolta ja hieraisee sormia, venyttää niin siitä jo näkee esim. ovulaation lähestyvän. Ennen kuukautisia ja kuukautisten jälkeen on ns. kuivempi kausi. :)
Josko nää auttais alkuun, vaikka varmaan jo tiesitkin nämä, ei se harmi vaan ole liian yksinkertaiseksi tehty :( :D

lucky87: Mä nyt vähän fundeeraan ite kans tota sun vuotoa, jos et itsekään ole varma että ne oli menkat, melkeen testaisin varmaan kun sun olotkin on olleet mitä on. :) Tuleepahan edes jonkinasteinen varmuus asiaan, ja jos oireet jatkuu, niin käväise lääkärillä :)

s1n1: Kukin taaplaa tyylillään, ja tottahan toki voit testata vaikka heti huomenna aamusta jos haluat, mut yleensä se hormonikin nousee vähän sillain, et olis hyvä pitää haamun (tai negan) ja seuraavan testin teon välissä joku muutama päivä. :) onhan sen hormonin erittyminenkin yksilöllistä, toinen voi saada haamua vielä 5+0 ja toinen voi saada kirkkaat viivat 3+4.
Mut toivotaan et viiva vahvistuu siellä<3
Mä vaan ite en halua tehdä yhtään ainuttakaan negaa, ja liian aikaisin jos testaa voi nega tullakin joka muuttuu sit plussaksi. Mä oon sitä mieltä et vuoto tai vuodottomuus kertokoon sitten sen, vaikka piinailu onkin rassaavaa...

dawwe

Jep, samaa mieltä, digi kehiin eikä hötkyillen. Ite varmaan kans taidan digin ostaa liuskan kylkeen, haluun eka tiirailla viivat ;)
Mut tosiaan, ystävänpäivänä testitreffit? (jos mulla ei hanat aukee ennen sitä...) ;)

(.) Leffailta oli mukava, ja suosittelen ehdottomasti katsomaan elokuvan Koskemattomat. :)
Heitin ystävän kotiin ennen kuin lähdin itse kotiin, ja tunsin kuinka jotain holahtaa housuun, peljästyin ja kotona veskiin tarkistamaan - valkkaria. Vatsaa nipistelee, ei menkkamaisesti, mut nipistelee.
Jokainen päivä ilman vuotoa lisää mun toivoa :smiley-angelic001 kohta viikko vikasta terostakin, ja tuo kummallinen tiputtelu... hih :smiley-angelic006 mut nyt tiukkana, ja testin ostan vasta 13.2. Jos ei hanat aukea. Tuntuu ehkä hieman siltä, et mikä vaan on nyt mahdollista... :cool:

kaksi päivää ja testaus :)
kauhia kun en oo satavarma oonko lukenut kaik viestit..päovällä nimittäin oli tullut VIISI SIVUA tekstiä eilisestä illasta :) ihanaa kun on aktiivista jutusteluu..

nyt kp jotain...tikkeris näkyy (en näe nyt kun kännyl)..

hyvää yötä! Puspus

Aionki testata jo huomen aamuna koska sittenmpähän tiedän varata aikaa lekurille. Tänään talletuksia oviksen varalle tehty. Mieski ihmeen hyvin mukana tälläviikolla vaikka ekaks uhkaili ettei jaksa töiden jälkeen ja jos ei huvita niin ei huvita :) ei kipuillut puuhastelut eikä tullut vertakaan joten realistisin mielin eteenpäin.

Ehkä mä sit oon testin tehnyt oikein :D Päätin et testaan la aamuna jollei jotain tapahdu ennen sitä. Kyllä sen pitäis jo siihen mennessä todellisesti näyttää mitä tuleman pitää.

freyja plussatuulia, tuo pelontunne on niin tuttu oikeestiki, toivottavast molemmat plussattas mahollisimman pian :)

lucky plussatuulia sinullekin toivottavasti saat sen plussan testiin sitte ku teet :)

on: päätin sit tehä ovistestin ja juuri ja juuri nähtävissä viiva eli hailea haamu siinä oli kuten usein. en sit tiä millo se ovis vois olla vai onko ollu. mä ootan jännityksel miten käy työn suhteen ei ol viel opetuspuuhat alkan ni saas nähä millo alkaa, toivottavast sais duunin ni tulis kunnon tulot meilleki eikä tarttis enää stressata mistää ja sais äipänki käymää kylässä sitte :) lämpötilat täällä on sellast 19-25 ennusteen mukaa tällä ja ensviikolla, toivottavat ei muuttus ni sais nauttii lämmöstä taas. yskä vaa sais hellittää jo ja tänää heitin leikillää et oonkoha mä tietämättäni raskaana ku yhtäkkiä yks haju mitä aiemmin inhosin oli niin miellyttävä.

MadH91 näinhän se on, että ihmiset on erilaisia. Mua ei tosiaan haittaa yhtään se nega siinä testissä. Siihen on jo tottunut tässä 7 kuukauden aikana :) Mutta ymmärrän kyllä, että sinä et halua sitä nähdä, kun olet aikaisemmin kokenut niin pitkän yrityksen ilman tulosta. Toivottavasti tällä kertaa sinulle käy eri tavalla, etkä joudu niitä negoja kokemaan vaan plussa pärähtäisi ensi viikolla!

Dawwe pitää todellakin tilata nyt niitä digitestejä :)

Viiva tuli tänään aamulla selkeämmin näkyviin, mutta ei vieläkään ole lähelläkään kontrolliviivaa. Tosin enpä sitä vielä odottanutkaan :) Nyt on kyllä tosi positiivinen fiilis. Yrityskerta 8 taisi olla meidän, jei :) Tässä kuva molemmista testeistä, viiva näkyy jo hieman valokuvassakin.

Testit 5-6.2.2014 VER 2.jpg

kyllä se viiva on vahvistunu vähäsen s1n1 onnea ja tonnikaupalla tarrasukkia :) aivan mahtavaa että sait plussan, minä tässä ootan et mitä tuleman pitää onko kroppa supersekasin (sit pitäs päästä kyllä jo lääkärissä käymää viikonloppuna) ja mä kyl kysäsen voiko kattoa mikä tilanne on ku on niin epäselvää tää kropan toiminta tällä suunnalla. tietty ois parasta jos siel näkys pikku ylläri meille ku tänää menin leikillää sanoon et oonkoha mä raskaana ku nyt tuo haju on niin miellyttävä ja aiemmin en voinu sietää sitä. samallaha sais kysyttyä sitte et mikä on tilanne ukon testitulosten kans.

Onnea hurjasti plussanneille!!! :)

Pikanapapäivitys että TK:n lääkärissä käyty kahteen kertaan perjantaina ja nyt maanantaina. Keskiviikkona reilu viikko sitten alkanut vuoto on oikeastaan hiipunut kokonaan ja tämän aamuinen digi näyttää yhä edelleen raskaana 1-2 viikkoa. Maanantaina sitten naistentautien poliklinikalle tsekkaamaan mitä ultra sanoo. Kyllä taitaa olla vahvasti tuulimuna. :sad001

Kyllä sen viivan sieltä erottaa :) Onnea S1N1 ja paljon tarrasukkia matkaan!

Me muut tullaan sit perässä ennemmin tai myöhemmin :D Itsellä kyllä koko ajan ristiriitaiset tunteet. Eilen illalla oli rinnat ihan kylmät kun muuten oli lämmin. Aamulla taas yökin hampaita harjatessa ja valkkari on muuttunut hieman kellertäväksi. Tiedä sitten onko tuo normaalia?!? Ei siis mitenkään hirveän huolestuttavaa mut silti mietin kun samaa värisävyä oli viime raskaudessakin. Jotenkin harmittaa kun en km jälkeiseen kiertoon kiinnittänyt niin paljoa huomiota, olis saanut osviittaa miten oma keho toimii kun ei oo raskaana :D

toivottavasti chipmunk tulis kuitenki jotai ylläri uutisia hyvässä mielessä sinulle. jaksamista.

freyja tsemppiä, toivottavasti tulee hyviä uutisia sinun suunnaltakin :)

Huiii. Täällähän on ruvennut plussia ja haamulaisia ropisemaan ihan sateen lailla. Tuon sateen alle haluisin itekki seisomaan :gen053
Onnea matkaan ja vielä neganneille peukut pystyssä jotta viivanen silti vielä pomppais testiin. Toivoahan on aina loppuun saakka!!

Tosi monella näyttäs olevan piinailut myöskin meneillään, jännäilen mukana :thumright

Chipmunk halit!! Toi on niiiiin syvältä :) Häntä pystyyn ja tuulta päin!!!

ON: Kävin eilen gynellä. Ihan peruskäynti, kun edellisestä käynnistä jo se 2 vuotta. Otti papan ja sen tulokset saa sitten parin viikon päästä. Muutoin kaikki ok. Ultras vielä kun ei saanut käsin kunnolla tunnusteltua oikeaa munasarjaa. "täällä näyttää todella hedelmälliseltä" oli kommentti. Ja mua nauratti :laughing001 sanoi että juurikin sieltä oikeelta puolelta on irtoomassa munasolu. Kuulemma ihan juurikin heti tai viim 48h sisällä.
No, kävin kyllä miehen kimppuun illalla :excited001

Tulee kyllä lyhyt kierto jos ovis oli jo eilen (kp12). Mulla on kierrot pyöriny aina 28-35 välillä. ..
Noh, jäädään odottelemaan mitä tuleman pitää.

Ai niin, greippimehusta piti kommentoida et mä rrrrakastan sitä ja juon sitä ihan joka aamu lasillisen. Aivan kiertopäivistä huolimatta. Nam :p
Ja punkkukin on suurta herkkua. En mä tosin sitä herkuttele kuin toisinaan viikonloppuisin. Mieskin tykkää siitä, niin ei tartte aina koko pulloa yksin tyhjentää :angel9

Muokattu viimeksi:
Mua on huvittanu nämä kaikki mitä pitää syödä ja juoda jutut mun teinien silmin katsottuna:p
Äiti se juo joka aamu omenaviinietikkaa ja nappailee foolihappoja ja iltasin se vetää punkkua.. Siis se image siitä!
Meillä kun ei arkisin oo ollu tapana juoda ja viikonloppusinki vaan satunnaisesti lasillinen tms. Puhumattakaan siitä että vetelen etikkaa aamupalax keittiössä.. :grin
Piti muuten sanomani tosta omenaviinietikasta että olin pitkään kierteessä jossa vuoroin oli hiiva ja siihen käytetyn lääkityksen ansioista sain bakteerivaginoosin ja sen antibiooteista taasen hiivan... alotin sillo ton omppuviinietikan yhdessä antibioottien kanssa ja heippa kaikki tulehdukset :) Tosin hieman epäsäännöllisen säännöllisesti olen sitä nauttinu mutta nyt tiuhempaan kun auttaa kuulemma tässä raskautumishommelissakin ..?

Mua ihan jännittää kaikkien puolesta jotka piinailee tai on plussanneet :smiley-bounce013 hirrrrrmusti jarruja ja tsemppiä kaikille!

Ihanaa kun aurinko paistaa.. :love7

Negahan se oli eli nyt voi ainakin pois sulkee raskauden. Olisko sitten ollut jotenki liittyvää tuohon kiertoon kun vasen puoli on mikä on. Vois kyllä nyt sitten varata aikaa gynelle. Sais vähän osviittaa mikä tilanne ja pyytäisin papan,labrat ja mitä nyt tulehdus kokeita voikaan ottaa että saa kaikki tietää ettei mitään sellasta vaarallista ole joka estää tuon raskautumisen.

Madh: näkeekö ultralla onko muna solu irronnut edellisessä kierrossa? ;) jos muutkin tietää niin vastauksia vaan tulemaan

lucky: ultralla ei voi käsittääkseni nähdä kuin sen hetkisen tilanteen. Ei siis voi nähdä mitä viime kierrossa on tapahtunut tai mitä seuraavissa tulee tapahtumaan.

chipmunk: voi että, jaksamista sinulle :(

S1N1: selkeät viivat oot saanut, ONNEA! :) Mä oon kans samoilla linjoilla, testaan mieluummin ajoissa kuin piinailen viikkoja, koska mieluummin otan uutiset vastaan heti enkä nostattele toiveita turhaan. Eikä mua haittaa vaikka bongaisinkin kemiallisen raskauden. Kyllähän sekin kertoo kropasta ja siitä, että ainakin ajoitukset on osunut kohdilleen ja siittiöt on löytäny perille :wink Oon itse pitänyt testipäivänä aina dpo12, jolloin mulla alkaa kyllä menkatkin ja selvät plussat on tuolloin raskauksissa jo tulleet.

On: mulle jäi nyt täydeksi arvoitukseksi tämän kierron ovulaatioajankohta. Ehkä tällä hetkellä kuitenkin luulen, että se oli jo silloin kp15-16, jolloin tuli selkeät ovisplussat. Meinaan eilen aamulla tehty ovistesti oli aika vahva, mutta illalla nega ja tänään aamulla taas samanlainen kuin eilen aamulla. Mutta kai ne negoja sit kaikki on, vaikka jostain syystä nyt kummallisen tummia :confused: Ja tietty illalla tuli vähän googleteltuakin :D Löysin mm. tällaisen "Ovulaation jälkeen voi tulla venyvää limaa myös, yleensä siinä suunnilleen luteaalivaiheen puolessa välissä. Johtuu estrogeenitasojen noususta, joka saa aikaan limat myös ovulaation aikaan." Mutta menkoistahan se sitten näkee, mikä oli oviksen ajankohta... mielenkiinnolla odotan.

Takaisin