Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pepe, varmaan jossain kp 10 kannattaa viimeistään alkaa testailemaan? :)

Siija, mikä meininki? Täällä vaan meno menee kummallisemmaksi :grin
 
Mikäs tässä :) Voinnissa/oloissa en oo kauheesti mitään ihmeellistä nyt huomannut.. Voisin sanoa, että nälkä on enempi ja useammin kuin ennen, mutta voihan sekin johtua siitä, kun "omat" hormonit nyt kehossa vaan jyllää.
Suoraan sanottuna jännittää kyllä miten tässä käy. o_O
 
Tervetuloa Rakel ja oliko joku muukin tullut mukaan :)

Mustikalle superonnittelut plussasta ja peukkuja jotta kaikki menisi hyvin!

On: täällä kp 8 ja edelleen selkä jumalattoman kipee. Lisäksi tosiaan tullut tuo vatsakipu/turvotus. Soitin tänään jo polille et mitä tehdä kun edelleen kipeä ja töissäkin pitäisi kyetä olemaan. Hyvä kun pystyn istumaan/seisomaan ilman särkylääkkeitä. Noh, sain huomiselle luvan tulla taas tutkimuksiin. Jotenkin pelkään et jos sieltä ei kaikki olekaan tullut ulos tai jos mulle on tullut joku tulehdus.

Ei oikein tuota liikuntajuttuakaan oo uskaltanut aloittaa kun tiedä jos rikon vielä itseni :D Meinaa jo mennä hermot tähän kipuiluun kun ei mulla yleensä ole kovin kipeä olo. Ja kun olis kiva pystyä tekemään jotain ilman noita särkylääkkeitä :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heh, meille ilmeisesti tulee koira jo viikonloppuna. :D Itse toivoin vähän löysempää aikataulua, mutta aina näihin ei voi itse vaikuttaa. Onkohan sitä tullut taas haukattua liian suuri pala? Nyt meille ei oikein voi tulla edes lasta, kun ei mahdu koko lauma autoon sen jälkeen.. :D Jännittävää!

Freyja, jaan tuskasi. Minulla oli ensimmäinen normaali kierto koko ajan todella kipeä. Menkat olivat ihan hirveät ja nyt sitten tuo tuhruttelu vielä.. Ja on vähän kipujakin, mutta ihan kohtalainen olo kuitenkin. Toivotaan, että sinulla ei mitään tulehdusta ole ja kaikki olisi muutenkin ihan ok.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Fiamma, jos koira meille tulee (emme ole sitä vielä nähneet ollenkaan), on kyseessä aikuinen kodinvaihtaja. Rotuina on todella paljon sakemannia, mutta ei ole ihan puhdas. En tiedä tarkalleen, mitä taustalta löytyy. Näyttää sakulta. Toivotaan, että on meille passeli kaveri. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Sakut on loistavia koiria!! :D
Konemuksella voin sanoa että kodinvaihtajassa saattaa olla yhtä paljon työtä kuin pennussa.... -.- näin kävi ainakin itselle kun kiertolainen meille muutti. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Itken verta, jos Larissa plussaa. :D toiset hiki hatussa tekevät töitä ja sitten jollain tärppää ehkäisyllä. :D

Jännitän täällä kyllä positiivisen testin puolesta. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja, toivottavasti asia selkiytyy polilla ja saat helpotusta :Heartpink

Elaffy, ihanaa koira! Mie olen kans niiiiiin koiraihmisiä. Jännittävää :hello2 Toivottavasti sopisi teille :) Sakemannit vaatii kyllä aika voimakkaan omistajan monesti, mutta ovat kyllä monet hyvin lutuisia :Heartpink

Satsa, joo niin saattaa kuulostaa. Yritän täällä tolkuttaa itselleni, että hyvin epätodennäköinen vaihtoehto se raskaus on... Mutta missä on menkat ja menkkakivut? Mitä tämä vesimäinen lorahteleva valkovuoto on? Ja mitä se viime viikon tuhru oli? Ja alamahan juilinnat. Ota tästä kropasta selvää... Miehelle en ole mitään sanonu, vaikka eka kertaa elämässä on menkat myöhässä. Se ei oikein jaksa näitä mun naisten juttuja, naureskelee vaan. :grin

Elaffy, joo suoraan sanottuna hävettää, jos plussaan nyt. Monilla on niin vaikeaa niin se olis niin kuin veistä vääntäisin haavassa. :sad001 Ehkä häviän koko ketjusta, jos tästä kierrosta plussaan... Mutta eipä mennä asioiden edelle, menkkoja edelleen ootellaan, sillä se on todennäköisempää!
 
Fiamma, tästä koirasta ei omistaja olisi luopumassa, ellei elämässä tulisi todella isoja muutoksia. Kahdesta aikuisena tulleesta koirasta on ennestään kokemusta ja kivoja koiria ovat olleet. Ei mitään pahaa sanottavaa ja väitän päässeeni miljoonaa kertaa helpommalla kuin pennun kanssa. Tietysti tämä on niin tapauksesta kiinni. Emme ota ongelmakoiraa, sellainen ei sovi tähän vaiheeseen elämää. :) Joten toivotaan, että tämäkin aikuinen kodinvaihtaja olisi nappivalinta.

Larissa, kaksi sakemannia on ollut aiemmin. Sopivat oman käteen kuin hansikas. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Lorahteleva valkovuoto kuulostaa epäilyttävästi tutulta, ensimmäisestä raskaudestani....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
FIAMMA ÄLÄ ENÄÄ HEITÄ VETTÄ TÄHÄN MYLLYYN!!! :grin:grin:grin

Menkat on tulossa ennen kuin toisin todistetaan :wink Mieluummin antaisin kenen tahansa teistä muista plussata nyt (vaikka onnesta pakahtuisin, jos plussan saisin). Te kaikki olisitte sen enemmän ansainneet!
 
Elaffy: sormet ristissä että on sopiva harrastus/hali kaveri! :) (itsellä kolme sakua ollut, ja nyt kun ei ole sakua olen vakuuttunut siitä että olen sakuihminen XD )


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Päästä meidät pahasta Larissa! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa: en mä tarkoituksella, tuli vaan oikeen sellainen flashback mitä en ollut edes muistanut!! :D (olin silloin isojen tyttöjen vaatekaupassa töissä ja sai oikein käydä välillä vessassa pyyhkimässä pikkuhousuja!)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Elaffy: Mäkin olen niin koiraihminen (tosin kaikki muutkin eläimet kelpaa :D ) Miehelle jo vitsillä heitin et hankitaanko kolmas koira kun ei tuota vauvaa näköjään suoda meille vielä. Se ei oikein lämmennyt ajatukselle jostain syystä ;)

Larissa: Et häviä vaikka plussa tulisikin. Jokainen on omanlaisensa ja joillekin raskautuminen on vaikeeta ja joillekin taas voi tulla paljon keskenmenoja. Tiedän että itsekin syyllistyn just siihen et miksi muilla se käy niin helposti ja vauvat pysyy mukana loppuun asti. Mut pitäis vaan muistaa et meitä on moneen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa, älä itseesi ota. :) Sarkasmia minä vain viljelen. Tilanne olisi kyllä jokseenkin hmm.. jollain tuolla yläkerrassa olisi outo huumorintaju kyllä siinä vaiheessa. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top