Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Rakel! Itse olen myös vasta jättänyt e-renkaan pois. Ovuloitko ensimmäisessä kierrossa? Mie tässä ekassa kierrossa tikutin oviksen ja yhdistin myös kyllä selkeät oireet siihen. Nyt ihmettelen onko tänään alkanu ekat luomu menkat vai ei...

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos vaan! En kyllä ainakaan noilla mun testeillä saanu mitää selkeetä ovista kiinni enkä oikein tienny mitä oireita edes odottaa. Kyllä siinä keskivaiheilla alko oudot mahatuntemukset mut ne yltyi sitte loppua kohden ja taisi enteillä sit niitä menkkoja. Aika tiuhaan kyl sitä ovista metsästin eli en usko et sitä tapahtui ollenkaa. Jotenki pelottaa et jos ei se tulekaan :-/

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun elämässä on tapahtunut nyt suuria muutoksia joten joudun pitää taukoa pidempää ku ajattelin. Harmittaa!!! 3kk oli alkuunsa max ja nyt varmaa loppuvuoden ollaan yrittämättä. Kiva taidan jäädä ilman lapsia.

ja hei kiitos vinkistä että jättää siivoomatta. Koti on ku kaatopaikka. :D ukko eilen alko jo hiukan keräilee tavaroita. Taitaa toimia.
On muuten maca varmaa auttanut ;)
 
Toki naurettavaa vielä alkaa menee paniikkiin mut kaikenlaista sitä miettii ku on niin pitkää käyttäny hormonaalista ehkäisyä ettei tajua mitää omasta kropasta.

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Mitähän hittoa täällä tapahtuu? Luulin aamulla että ne menkat on vihdoin alkanu, kun kuukupissa oli ruskean seassa hieman vertakin. No eipä vissiin! Äsken tyhjensin kupin niin koko päivänä ei ollu tullu muuta kuin valkovuotoa ja vaaleanruskeaa läpinäkyvää "vettä" :eek: Anteeksi ällöpuheet mutta olen ihmeissäni. Menkkakipuja ei ole edelleenkään.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Epäillyttävää! ;-) Nii et ole testiä tehny vissii?

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa: oon niin uus että oon vähän pihalla mut mikä sun tilanne on...? Siis "historia"?

Mulla häviää lanka just ku tutkii näitä ovislima juttuja... Mistä hittoa mä tiedän minkälaista se on, löysin yhden ohjeen (joka ei sovi herkille) missä neuvottiin sen tutkimista, mutmutmut..... O.o


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Last edited by a moderator:
Jätettiin nuvaring pois ja eka luomu kierto menossa. Ei varsinaisesti yritetä vielä, kumit on olleet käytössä. Menkat piti alkaa eilen (tai viimeistään huomenna oviksesta laskettuna). Nyt dpo 12 ja kp 30/28. Viime viikon oli vaaleanruskeaa limaista tuhrua ja nyt ei meinaa menkat alkaa. Tajusin myös äsken kun googlettelin että ei ehkä olla oltu niin huolellisia kumin kanssa mitä pitäisi olla.. :p Varmaan pitää napata testiä kehiin jos ei tilanne selkiydy. Jännittää! :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Ei kai täällä hirveen herkkää porukkaa olekaan tuon asian suhteen :-) Mua ainaki kiinostais kuulla mitä siin on sanottu. En myöskään oikein tiiä asiasta.

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Rakel, luomu pimun blogista löytyy se juttu. Ihan hyödyllinen oli ovista bongatessa. Googlaa: ovulaatioliman tunnistaminen.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa: Ei mulla mitään rautaista malttia ole vaan pelko persiissä. Edellisen kerran kun tein ensin kaksi haaleaa haamua ja sitten plussan digillä, siitä parin päivän päästä meni kesken/tuli täti. Ei kiva.. Joten odottelen sitä tätiä nyt mielummin kerralla. Ja sekin auttaa kun aamulla on aina sellainen olo ettei kuitenkaan ole raskaana.
 
onnea mustikka tuhannesti, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :) mashaAllah :)

pezdorado jep jep joskus auttaa ku ei siivoa vähää aikaa ni mies auttaa, onneks meillä ei tartte sitä tehä ku mun mies auttelee mua, tänääki lakas ja pesi lattian ettei mun tartte rasittaa itteäni, minä tiskasin.

tervetuloa rakel ja muut uudet ja plussatuulia :)

marikki tuo sun uni kuulostaa just siltä mitä mulle kävi kerran oikeasti. tein testin eikä tullu kontrolliviivaa edes, mies lähti 15-20min kuluttua apteekkii valittaa et myivät viallisen testin ja matkal oliki pärähtäny 2 huutavan punasta viivaa, apteekkari sano et etkö sinä näe noita viivoja onneksi olkoon sinusta on tulossa isä. sit ukko tuli ja oli et mitä sä mut lähetit apteekkii valittaan testistä ku siinä on 2 selvää viivaa. asuttii anoppilassa sillo ni voitte kuvitella oliko huvittava tilanne.

täällä ei ihmeitä illalla mies tuns ekat potkut ja sil meni hetki ennen ku sille meni ees perille että ne oli potkui ku neiti kenkäs suoraakeskisormen niveleen :) järkky väsymys vaivaa minua taasen.
 
mä oon miettinyt sitä jos naisill saisi salaa syötettyä lume e-pillereitä niin kuinkahan moni tulisi raskaaksi kun ei olisi sitä stressiä vauvanteosta. Mut kuka niitä naiselle hommaisi? :D ideana varmaa hyvä mut toteutus huono. :D

en tiedä onko kukaan muu huomannut kuinka sää vaikuttaa mieleen ja stressiin? Jos en söisi pillereitä ni varmaa tulisin nyt raskaaksi ku on niin kevyt olo ku saa olla ulkona auringossa.
 
http://luomupimu.blogspot.fi/p/ovulaation-tunnistaminen.html?m=1

Tossa on ton blogin linkki.

Ei, multa on tehty tarkastukset ja bakteeri vaginoosi hoidettu pari kk sitten. Mut (ällöällö!!) miten erotat valkkarin miehen tuotoksista.....??

Larissa: kyl ehkä odottelet rauhassa viel tovin (paraskin puhuja kun on kärsivällisyys kolme vuotiaan tasoa) ja teet sit testin jos mitään ei tapahdu. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fiamma, niin mie meinasin odotellakin. Aikaisintaan torstaina testaan tai vasta viikonloppuna jos menkat ei ota alkaakseen :grin Korkeintaan ovistestillä koitan aikaisemmin, että näkyykö mitään. Niitä on läjä, joten raaskii tuhlata. Jotenkin on seesteinen olo tän asian suhteen, tapahtuu mitä tapahtuu :)


Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Ai niin vielä siitä ovisliman tunnistamisesta. Mulla sitä tuli vain hetken yhtenä päivänä 1-2 päivää ennen ovista ja se oli joustavaa, läpinäkyvää hyytelöä. Oviksen aikaan myös kohdunsuu aukeaa, nousee ylös ja muuttuu pehmeäksi. Tuntuu siis yhtä pehmeältä kuin alahuuli, muuten kova kuin nenänpää.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos kaikille :Heartred

Siija, tää oli kait virallisesti yk6. Ja joo sitä ulkomaanmatkaa tässä oon miettinytkin, et jos tää salamatkustaja pysyy mukana niin toivottavasti hän ei aiheuta mulle kauheeta pahoinvointia siellä reissussa :grin
 
Onnea mustikka! Kun ei liikaa mieti ja yritä niin johan toimii :) Mahtava uutinen! Milloin ja minne olitkaan lähdössä reissuun?

Marikki, minkä ikäisiä sun ipanat on? Ja onko heidän kohdallaan onnistunut helposti? Meidän junnut on 2 ja 4 ja saaneet alkunsa ihan ekasta kerrasta, joten tämän kolmannen kehittämä pitkältä tuntuva yritysaika on ihan omituisen raivostuttava.

Kp5 meneillään, josko sitä jo pikkuhiljaa voisi laittaa siteet kuukaudeksi tauolle, jos ei pidemmäksikin aikaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Siivosin juuri käytetyt testit roskiin ja kauhee tunne tuli kun huomas niitä haamuviivoja :(

Mutta paremmalla tuurilla ehkä tähän kiertoon ;) tänään tuli 2pkt clearbluen ovistestejä. Kysymys kuuluukin koska mun kannattaa alkaa testailee niillä? Varmaan aika pian kun terojen kaa eka kierto oli 24 ja viimeksi meni 34 kun alkoi vuoto. Nyt menossa kp7. Jotenkin kauheen vahva tunne siitä et tää olis se meijän kierto! Tsemppiä kaikille <3

Sekä aida nauti lomasta ja yritä olla mahdollisimman kauan testaamatta (jos vaan pystyt) jotta saisit vahvat viivat testiin kotiin viemisiksi ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top