onnea mustikka tuhannesti, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :) mashaAllah :)
pezdorado jep jep joskus auttaa ku ei siivoa vähää aikaa ni mies auttaa, onneks meillä ei tartte sitä tehä ku mun mies auttelee mua, tänääki lakas ja pesi lattian ettei mun tartte rasittaa itteäni, minä tiskasin.
tervetuloa rakel ja muut uudet ja plussatuulia :)
marikki tuo sun uni kuulostaa just siltä mitä mulle kävi kerran oikeasti. tein testin eikä tullu kontrolliviivaa edes, mies lähti 15-20min kuluttua apteekkii valittaa et myivät viallisen testin ja matkal oliki pärähtäny 2 huutavan punasta viivaa, apteekkari sano et etkö sinä näe noita viivoja onneksi olkoon sinusta on tulossa isä. sit ukko tuli ja oli et mitä sä mut lähetit apteekkii valittaan testistä ku siinä on 2 selvää viivaa. asuttii anoppilassa sillo ni voitte kuvitella oliko huvittava tilanne.
täällä ei ihmeitä illalla mies tuns ekat potkut ja sil meni hetki ennen ku sille meni ees perille että ne oli potkui ku neiti kenkäs suoraakeskisormen niveleen :) järkky väsymys vaivaa minua taasen.