Tervetuloa rakel! Toivottavasti et joudu kamppailee kovin isojen ongelmien kans vaan plussaisit pian!
Pezorado: ole hyvä vaan. Et sä ilman lapsia jää! Kun ukkos kerta alkaa jo älytä jutun idean ni sun elämääs tulee kohta NIIN SUURIA muutoksia että oot ihmeissäs sen ukkos kans. Ootko tosiaan ollu siivoomatta ja ruokaa laittamatta. Ei se ruuan laitto mitää ku sithän ne hommat menee puokkiin. Nuo ukot vaan yleensä olettaa että emäntä hoitaa kaiken. Pitäis vaan muistaa vähän "palkita" jos jotai hyödyllistä tekee...tosin en tiedä kuinka jumissa teidän suhde on mut jos välillä vaikka kiitokses hymyilee ni saa paremman mielen.
Madh: alkaa juu seljetä tää homma. Tänään soitettu neuvolaan kun polin lääkäri tyri eikä muistanut reseptiä kirjoittaa ja poli on kiinni jo. 3pv pitäis luget aloittaa. Palaute kuitenki poli käynnistä oli onneks tullu ni sen perusteella meidän lääkäri voi sen reseptin kirjoittaa. :) meil on kyllä täällä niin hyvä neuvola!
Larissa: koita pysyy nyt nahoissas :D ja heitä sillä kuukupilla vaikka vesilintuja ni alkaa menkat :) tai sit ei... Kysäseppäs ukoltas onko se nyt ollu ihan rehellinen niitten kortsujensa kans? :) odota sinne dpo 14 asti ihan rauhassa :) ja ethän sä mihinkää häviä... Plussa uutiset on aina kivoja vaikka itse en saisi plussaa... Kateellinen saatan olla mutta et häviä!!!
ÄLLÖVAROITUS:
Fiamma: oviksessa se lima on ainaki mulla sellasta kirkasta ja venyvää ja runsastuu. Mulla ainaki ku sormella kokeilee ni sit se jää sormien väliin sellaseks venyväksi kalvoksi ku sormia harottaa ja on ihan läpinäkyvää
ja kun pyyhkii paperille ni sit koko alapää on niin liukas että hyvä ku pyyhkimään pystyy. Lisäksi saattaa ovulaation yhteydessä tuntua erinäisiä alavatsa tuntemuksia... Nipistelyä tms. sen jälkeen tulee kuiva kausi ja kierron lopussa voi tulla taas ennen menkkoja vähän toisen laista valkovuotoa... Jos sulla on kierto kalenteri ja nykyajan puhelin ni lataa kierto kalenteri ni saat sen avulla vähän suuntaa kropan tutkiskeluun.
mulla my calendar
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app