Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rosebud; tervetuloa. En ole vissiin huomannu :) toivottavasti tärppää

Elaffy: nyt on kyllä osunut fingerporit asian ytimeen :)

Aida: eikös ne siel oo vähän halvempia... :) osta pois vaan!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Paljon onnea mustikka!!!! Ja kaiken näköisiä liimoja ym. Mukaan... Vaikka kyllä se nyt pysyy kyydis ku nuin lupaava alku ja vahvat viivat :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Monesko Yk teillä Mustikka oli menossa ennen kuin tärppäsi??

No nyt sitten ulkomaanmatkalla on mukana pieni salamatkustaja :wink
 
Onnea mustikka :)!!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Suuret onnittelut Mustikka!

Mistä muuten laskette lasketun ajan? Pystynkö itse laskemaan sen tarkemmin kun tikutin ovulaation? Ensimmäinen ovisplussa tuli 2.7. Olenko nyt siis viidennellä viikolla eli 4+6? Ja milloin eka ultra on mahdollinen, viikon päästäkö?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea Mustikka plussasta!! :)

Elaffy, tosi tylsän kuulonen kyl toi sun tiputtelu... :( jaksamisia!!

Tsemppiä ja jaksamisia muille kanssa!

omanapa, 11+1 ja viikko nt-ultraan. Vastahan mä plussasin! noh, viis viikkoo saanu halailla pyttyä, josta kolme sairaslomalla. Torstaina olis tarkotus yrittää päästä takaisin töihin kiinni. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Naranja Neuvolassa laskettuaika lasketaan 28pvä kierron mukaan jota tarkennetaan ultrassa jos tarve vaatii, eli kierrot on pitkiä tai pituus heittelee jne.

Netistä siis laskurilla pystyy laskemaan edellisistä kuukautisista ja sitä kannattaa käyttää siihen kunnes on neuvolassa käynyt ja siellä katsottu tilannetta. Laskettuaikaa kun ei yleensä siirretä jos heittoa on alle 5pvä..

Varhaisultrassa kannattaa käydä rv6+ eteenpäin, koska silloin pitäisi jo näkyä sydän. Meillä kunta tarjoaa varhaisultran, jonne ottaavat aikasintaan rv 7+ (keskenmenoja saaneet) ja muut rv9.
nt-ultra onkin vasta rv12 tietämillä.
 
Mustikalle onnea!!!

Näin unta että ensin oli tyhjä testi,siis siin ei ollut ees kontrolliviivaa,ja sit tein toisen testin jossa tuli kaks viivaa.
Toivottavasti ois hyvä enne,vaikka juuri tällä hetkellä kun hermo on niin saamarin kireenä tappeleville ipanoille,niin raskausajatus tuntuu niin ylikaukaiselle ja ihan mahdottomallekkin ajatukselle,että tuntuu ihan että todellakin turhaan tässä tahkoaa.

2 vuoden yritysaika napsahtaa täyteen ihan just.
 
Madh: kiva kuulla sunki pytty uutisia vaikka ei ookkaa kivaa mut oot ihan selvästi raskaana ja se kuuluu asiaan. Ikävä vaan nää helteet :) ootko kokeillu pahoinvointi ranneketta? Olisko siitä apua?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onneee Mustikka :Heartred Lähettelen täältä vauvaliimaa ja parit bodyt :ky:) Mulla oli aivan sama siin kierrossa ku raskauduin, ei tuntemuksen tuntemusta et raskaana olis
 
Kiitos Dawwe tiedoista pakko kysellä teiltä kun oon vielä ulkomailla enkä malttais pysyy housuissani et pääsen kotosuomessa varailemaan neuvola-aikoja ja muita! Seurailen vau ohjelman avulla raskauden vaiheita.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lucky, joo selväksi on tullut ;) jep, rannekkeet, kaikenlainen muukin koitettu, primperania määräs neuvolalääkäri ja sillä saa onneks pahimman terän pois. :) Onneks meillä on talo niin varjossa et tääl sisällä on vilpoinen, tosin töissä sit taas ei ole, 10krs ja suorassa auringonpaisteessa ilman kunnollista ilmanvaihtoa...
toivottavasti sullakin tuo tilanne alkais pikkuhiljaa selkiytyä ja tulis plussaa sinneki :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Mustikka ja muutkin plussanneet keitä en oo vielä onnitellut!! Ja tervetuloa uudet :)

Täällä koiranpentu haettu kotiin viikko sitten ja aikamoista hulinaa ollu! Täytyy sanoo että ei oo edes EHTINYT ajatella vauva asioita tässä viime aikoina, mikä on kyllä tehnyt hyvää. Luulen että täälläkin nyt taustaillaan toistaseks, yritystä ei pistetä tauolle mutta mennään vaan fiiliksen ja jaksamisen mukaan.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti ♡

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa vaan kaikille. Ja onnea kaikki plussanneet!!! Täällä on nyt vissii hyvä karma, tänne siis :-D Oon ollu tuolla yli kolmekymppisten ryhmässä mut siellä on vähä hiljaista niin tulin kattelee tänne. On sen verran tekstiä et on moni ilta kulunut näitä lukiessa ja jännittäessä teidän puolesta.

Itse oon 32v ja yritetään ekaa, miehellä tosin on yksi lapsi edellisestä suhteesta. Oon viimeks ollu ilman ehkäisyä vuonna - 99, joten pikku paniikissa odottelen et mitenköhän omat systeemit alkaa toimii. Kuin ihmeen kaupalla ekat luomumenkat tuli ehkäisyrenkaan tyhjennysvuodosta laskien 27 päivän kierrolla. Nyt sit jännityksellä odotan osaanko ovuloida :-) Olis kp 5 eli vielä ei vissii kannata kaivaa niitä epämääräisiä tikkuja esiin. Tosin en odotakaan et nää asiat ihan hirveen helposti etenis, lähipiirissä niin paljon ongelmia raskaaksitulemisen saralla ja keskenmenoja ym ikävää. Mut aika näyttää..

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top