Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marikki, minkä ikäisiä sun ipanat on? Ja onko heidän kohdallaan onnistunut helposti? Meidän junnut on 2 ja 4 ja saaneet alkunsa ihan ekasta kerrasta, joten tämän kolmannen kehittämä pitkältä tuntuva yritysaika on ihan omituisen raivostuttava.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun junnut on kohta 2,5v jota "tehtiin" muistaakseni 14kk...Sitä edelliset on alkaneet nopeesti,on eri isukki,ja mulla ikää roimasti vähemmän...
 
ja jutut jatkuu
Gatusan hematoomasta tulikin mieleen,että joo,tuota numero kuutosta odotin 6kk- sitä ennen oli juuri se toiselle kolmannekselle edennyt raskaus josta pikkuveikka ei kotiin saakka jaksanut.Tätä kuutosen raskautta siis ootettu 6kk,niin olikohan 11 viikollaa,heräsin verilammikosta ja pönttöön lumpsahti iso verinen mötkäle,joka kaivoin mukaan!!!! (todentotta) päivystykseen.en ehtinyt sitä esitellä todistuskappaleena,koska ultrattiin toki heti.Kuutonen oli mukana virkeänä,mutta samalla aannettiin tyly tuomio tosta hematoomasta,eli se klöntti oli ollut hemasta vuotanutta hyytynyttä verta,ja se klöntti oli kämmenen kokoinen.Sanottiin jos pääsen 20 viikolle,niin sit on jo toivoo et raskaus menee loppuun.
Tuossa tuo mun ylikaunis säihkysilmä vastapäätä pöytää nyt aamupalalla,tokalle luokalle jo menossa <3

Ja ovistestien reagointi...mä oon sellanen jlla nousee kai se lh lähestyes menkkoja,koska oon tehnyt tota että testannu ovistesteil ja raskaustesteil,niin ovistestit haamuilee ja r-testit negailee.Aivan sikaraivostuttavaa!
 
Satsa ja Marikki, sekoitatte mua entistä enemmän :grin Testasitko Satsa missään negakierrossa ovistesteillä? Jos menkat ei ala, yritän malttaa lauantaihin testaamisen kanssa. ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Marikki, mieluummin odottelen ja testaan myöhemmin, jos edes tarvitsee. :) Ovistikkuja saatan kyllä huvikseni kuluttaa.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Voiko pillereiden kanssa tulla ovulaatio? Testasin ihan huviksee aamulla ja kaksi viivaa :D mulla kyllä ihan tuntemuksetkin. Onkohan mun pillerit vialliset? Joka päivä olen ottanut kyllä, tuntuu hurjalta jos tuun raskaaksi pillerien kanssa. Tosin niin mun viimeksikin raskaus alkoi.
 
Pezdorado: mitä pillereit sul on?

Onko MITÄÄN ruoka-ainetta mikä ei närästä...... -.-


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pezdorado, periaatteessa ei pitäisi mutta ei kai niitä pillerivauvoja muuten tulisi, jos kaikilla jäisi ovulaatiot kokonaan pois... :rolleyes:

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Periaatteessa ja ei pitäISI... :D mut kyllä mulla on yks 7v "en voi tulla raskaaksi ku on pillerit" tuolla siivoamassa huonettaan... :)

Ps. Jäävettä tasaisesti lipitettynä ni ei närästä...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa kyllähän mä kokeilin negakierrossakin kerran.Sillon ne viivat tais vahvistuu pari päivää ja sitten selvä nega.Nyt mulla oli vaan neljä tai viis testiä niin ei kauheesti ehtiny tummumaan.Tosin mähän testasin rtesti plussan jo viis päivää ennen ku menkkojen piti alkaa :grin
 
On tää hirveetä tää piinailu. :confused: Mitään oloja ei oo suuntaan eikä toiseen. Ei menkka juilintaa, mutta ei myöskään mitään muita fiiliksiä.. Tekis vaan mieli pissiä tikkuun ja katsoa, mutta ei kait siinäkään mitään järkee oo. Tänään kp 28/29-30. Dpo 13 kait.
 
Marikki Huh,mikä uni :eek: Mulla on jostain kumman syystä palannu karhu unet.Viime yönä kattelin meiän olkkarin ikkunasta miten takapihalla oli kaks karhuemoo,toisella kuus pentua ja toisella yks.Mistä lie noikin tulee,ikinä en oo oikeeta karhua nähny :grin
 
karhut on söpöjä. Kävin sunnuntaina Kiteen eläintarhassa ja sielä on karhu. Mut hei ehkä Se meinaa että tulet olemaan suojeleva äiti niin kuin karhut.
 
Ekassa neuvolassa käyty ja ensi viikolla lääkäri ja sillon ultrataan ekan kerran, näkee onko kaikki hyvin. :) jännitti kauheesti mennä ja mies oli mukana ja molemmilta kyseltiin sekä mies kyseli mieltä askarruttavia asioita.

La neuvolan mukaan 2.3 ja rv oli 8+1 eli sama kun vaun mukaan. Lääkärissä selviää tarkemmin. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top