Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Osanottoni tähtönen. Jaksamista perheellenne surun keskellä.

Superkuu - voisiko siinä olla omituisiin vuotoihin syy... No jotain "järkevää" pitäisi kai keksiä kun niin moni epämääräisistä kuulautisista(?) tässä kuussa kärsii.

Mun testipäivä tosiaan siirtyy edemmäs reilusti, koska kuukautiset tosiaan alkoivat jo kp20, eli lähes viikon liian aikaisin, laskettuna siitä 3 vuoden kellotetun keskiarvon mukaan. Sinnikkäästi uskon kalenteria, seuraavaa testihetkeä odottelen siis elokuun 13. Mulle tuli tän omituisen aikaisen vuodon kans kyllä hieman paniikki, koska haluan että sille olisi jokin kuuta järkevämpi syy. Siksi ajattelin varata gynen heti kesäloman päätteeksi laskennalliseen ovulointiajankohtaan, voisi tarkistaa senkin tilanteen samalla. Eihän nyt mikään keskenmeno voi aikaistaa menkkoja viikolla? Kun mies tätä toiveikkaana ehdotteli? Toiveikkaana siksi, että olisi onnistuttu saamaan laps alulle, ei siks että meni kesken siis.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Aida 24.7.
Siija 25.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Dawwe 8.8.
Anis 10.8
Mimi. 10.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Lucky 18.8
Nuuhku?
zorro86?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Sintti2014 ?
Elli28?
PandaKarhu ?
Mustikka ?
J3nni?

( yht. 29)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina (yht.17)



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hujui, miten hurjalta tuntuu olla noin ylhäällä testilistassa...

Mutta joo, sorruin äsken ihan totaalisesti. Käytiin Converse-Storessa tennarit mulle ostamassa niin siellä oli ihania vauvapaketteja: body, myssy + sukat. En voinut vastustaa, vaan pakko oli ostaa. Nyt vaan toivotaan, että saataisiin käyttäjäkin noille.

Siija jo kyselikin vointeja. Päivisin on ollut ihan normi olo ja epäilen etten ainakaan raskaana ole. Iltaa kohti on nyt jo pari päivää alavatsaa kiristellyt ja nukkumaan mennessä on nännitkin ollet vähän arat. Silloin olen sitten taas ihan sitä mieltä että raskaanahan sitä ollaan. Mieli ja olo siis vaihtelee laidasta laitaan. Nyt on kp 29/26-33 ja dpo 12. Aikaisintaan torstaina aion testata. Mukana on vain yksi liuskatesti, joten jos maltan, odotan viikonloppuun. Tosin saa kai noita testejä täältäkin... Mutta en siis haamuja haluaisi tuijotella loman ratoksi, joten yritän malttaa odottaa tuleeko täti vai ei.
 
oi kuulostaa ihanalta aida, minäki haluan shoppailemaan!!! kyllä te käyttäjän kohta saatte niille inshaAllah :)
 
Nuo pikkusten conversejutut on kyllä niin ihania..! Käyttöön tulevat varmasti (:


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heippa

En oo täällä nyt käyny nyt melkein lainkaan kun tosiaan meillä on vieläkin samatilanne et mies käy haavahoitajalla kun se haava ei meinaa millään umpeutuu ja tuntuu et kaikki liikekin melkein kielletty ni ei sitten oo uskallettu pupuilla.. :( koko ajan se menee paremmaks mut vuotaa vielkin ja se leikattiin 9.6 Aika pitkä juttu tosta nyt tuli...Eikä viitti riskeerata et menis takapakkii.. Mulla tänään kp.15 et voi ol et tääki kierto missataan todenäkösesti..potuttaa kun siitä kun alettiin yrittään tulee elokuussa vuosi täyteen..No ehkä meille se toinenpieni vielä joskus suodaan.. :)

Oon nyt siis niin pihalla mitä kaikille on tapahtunu mut toivottvasti moni on plussannut... :) Onnittelut niille jotka tosiaan on plussanneet.. Muuten kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja plussatuulia... :)
 
loora harmi että miehes haava ei ol vieläkää parantunu, kurja juttu. toivottavast päsisitte pian yrittään uudestaa mut tosiaa kuulostaa et tuo haava nyt on päättän olla oikei hankala. jaksamista ja plussatuulia :)
 
Tervetuloa han!

Tähtönen: otan osaa.

Loora: toivotaan että heti plussa pärähtää siitä kierrosta kun miehesi pystyy puuhasteluihin..kiihkeet on varmaan sit tunnelmat. :) eikös se oo mätäkuu nyt... Olikos se ees heinäkuu :)

Ehkä tää tosiaan liittyy johonki avaruus juttuun ku vähän aikaa sit joku mainitsi marsin olevan jotenki jollai lailla eritavalla ja kaikki oli ärtyisiä ja kiukkuisia. täälä kans niin oudot menkat...



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Aida 24.7.
Siija 25.7.
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Dawwe 8.8.
Anis 10.8
Mimi. 10.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Lucky 18.8
Nuuhku?
zorro86?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Sintti2014 ?
Elli28?
PandaKarhu ?
Mustikka ?
J3nni?

( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina (yht.17)
 
Aion siis testaa dpo12 tätä kiertoa. Voi olla aikainen...


Vähän jännittää. Eka ovis oikeaan aikaan ja touhuttiin ahkerasti. Ihan erilaiset oireet oviksen jälkeen.. turvotusta, menkkakipua yms edelleen.. vaikka yleensä loppunut jo.

Mulla on semmonen tunne, että olis jtn tapahtunu ja kiinnnittyminen olis menossa. Ihan sellasia tuntemuksia. Se vaan jää nähtäväks pääsiskö perille asti. Aina ei riitä että onnistuu hedelmöitys, kun pitää sen pienen napata kiinnikin.
 
Repesin aivan totaalisesti, kun luin tämän päivän Aamulehden fingerporin. Marsilaiset ovat saaneet kirjeen saturnuslaiselta siskolta. Saturnuslaisella on 60 kuuta. Sisko pyytää lähettämään paljon terveyssiteitä. :D

Tänään aamulla ei ollut tuhrua, mutta jään seuraamaan tilannetta. Tuli nukuttua superhuonosti. Olo on kuin ei olisi nukkunut ollenkaan. Onneksi tämän päivän jälkeen on pari vapaata.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Pahoittelut tähtönen sun menetyksestä. :(

Looralle tsemppiä ja pinnaa jaksaa odotella miehesi parantumista.

Aida, ihanalta kuulostaa sun ostokset <3 Eiköhän se pikkuinen tule niitä käyttämään ;) ja ihailtavan rautainen maltti sulla!

Rosebud, kaikki tsempit lähetän sulle jotta siellä pieni tarrautuisi kiinni!

Elaffy, toi Fingerpori oli kyllä aika hullu ja osuva :grin Mie olen kans pari yötä nukkunut huonosti ja päikkäreitä mun ei kannata ottaa (menee vähätkin yöunet). Toivottavasti tuhru otti siellä lopulliset lähdöt!

On. Jokohan nyt voisi sanoa, että on kp 1? Vahvasti vaikuttaisi siltä, mutta menkkakivut puuttuu edelleen.

Ihanaa tiistaita teille kaikille!

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Testailin tänään kun ei tätiä ole näkynyt.. Ja arvatkaas mitä, kaksi viivaa pärähti testiin :love017
 

Liitteet

  • IMAG1430.jpg
    IMAG1430.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 119
IHANAA!!!! Onnea Mustikka :Heartbigred

Nyt plussa aalto uuteen nousuun!

Kuinka monta päivää maltoit Mustikka odottaa ennen testaamista??
 
Mulla ei tällä kierrolla ollut jotenkin kiinnostusta koko vauvantekoon. Siitä syystä tein testin vasta tänään kun menkat oli myöhässä jo 4 päivää. Eikä mulla ole mitään oireitakaan ollut, joten senkään takia ei oo ollut mitään hinkua testailla.
 
Onnea Mustikka!!

On. Ei ole tuhru hävinnyt. Piilotteli vain aamun. Hmph.. Ja nyt on alamahakin toiselta puolelta kipeä. Oli jo eilen illalla, mutta nyt se on vielä selvemmin. Pystyn näyttämään ihan kohdan, mihin sattuu. Mitähän tämän kanssa nyt tekee..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Kivaa että hyviä uutisia tulee, rohkaisevaa lukea niistä! :D onnea plussista!



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top