MadH91: Kiitos paljon..nyt vaan joo toivomaan sitä tärppiä
Tosiaan kun noita sun viestejä lueskelin niin en voinut olla hirnumatta paria juttua siellä :D Mulle taas sanottiin,että kiertopäivät aletaan laskemaan vasta kunnon vuodosta ei tuhrusta. Mut en sit tiiä tossa sun tapauksessa,kun edellisistä menkoista on kuitenkin jo aikaa :D Mä en yhäkään jaksa uskoa että ne on menkat
tittidiiii! Jännäilen täällä. Äläkä tosiaan hosu sen testin kanssa jos vasta 3+4 tj on mittarissa. Hyvä kun olet tollanen,että jaksat malttaa mieles
tsemppiä
Peppipupu: kiitos.Koita jaksaa niitten tuhrujen kanssa..uskon,että on erittäin masentavaa vaan odottaa
Mun mielestä voisit soittaa ja kysyä mikä kiertopäivä olisi hyvä tulla. Kyllä ne lekurit neuvoo sitten.Noihin testeihin niin ostan tuolta
www.halpatesti.fi sivuilta niitä ovisliuskoja ja sitten r-testejäkin on tullut sieltä tilattua..kaapissa odottavat :) erittäin nopea toimitus ja toimii hyvin. Tsemppiä myös sinullekkin jatkoon!!
Freyja: Koitappa tehä seuraava testi niin,että pidät sitä hiukan pitempään siellä astiassa :) mun mielestä se 3sek ei riitä mihkään vaan olen enemmänkin ton 10sek kannalla. onnea testeihin
ON: Kp 18 ja mahaa juilii niin perkulesti,kyllä ne ovisoireet sieltä nyt sitten taitaa tulla :D Eilen illalla nukkumaan mennessä oli tosi pahaolo,mutta saattoi johtua myös siitä jännityksestä mikä mulla oli ennen gyne käyntiä. Nyt särkee pää (taas) ja on tosi väsynyt olo. Tissit turvoksissa ja arat..au! Pupuiltiin eilen kaikista oireista huolimatta ja vaikka kuinka tänää ois väsy niin meinaan houkutella sen äijän vällyjen väliin
Haluja ei oo mitenkään suunnattomasti,mutta pienikin kipinä auttaa :D hehee...olen julma! Mutta näillä eteenpäin..onneksi töissä on tänään hyvää ruokaa!! jottai positiivista ees tässäkin päivässä :D
PALJON PLUSSIA TOIVOTTELEN KAIKILLE!!
Piinailijat..koittakaa jaksaa,pian se päivä koittaa
mä liityn pian teihin!