Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sain pidettyä itseni kyl niin kauan kasassa enkä kuvitellut yhtään mitään kunnes lääkäri sanoi että on mahdollista olla jo tärpännyt tai sitte ei ja neste jossain kohdussa?munasarjoissa? en kyl tiedä mihin se viittais mutta ekana tulee mieleen menkat tai raskaus ja kun menkat eivät alkaneet niin mikäs muukaan kun raskaus... muuta vaihtoehtoa nyt ei vaan voi olla (esim.1. myöhempään ovuloinut ja siksi kierto venyy. 2.stressi, joka nyt kuitenki menny jo ohi 3. joku muu häikkä joka on ihan pyllystä... :)

kuitenki pitää ajatella järjen kanssa nämä asiat... kun mahdollisuudet on niin pienet vaikka ne onki lääkärin mielestä hyvät... kp 11 puuhastelua ja vasta kp 14 tai 15 ovulaatio mikäli se sillon ees oli ja jos ei ollu ni mitä sitä tässä testailemaan ja murehtimaan ja ja ja... nou hätä!!! kahden päivän aikana ku oon 6 daavidin testiä tuhlannu ja joka toiseen testiin kuvitellut haamulaisen haamulaista niin mikä pöllö täällä asuu...??? 8)
 
toivottavasti gatusa sun paha olo menis ohi... eikös se suola tee hyvää kun on helle ja mahatauti? :) vaikka oikeesti liian suolanen ruoka on pahaa... joko teillä kaikki hedelmät syöty... täällä kaupassa oli nyt halpoja vesimeloneita 0.99€/kg mini pirkka melonit ;)
 
Tänään tuntui kuin menkat alkaisi ja käytöskin sen mukanen eli ärsyyntynyt. No ei menkkoja mutta keho käyttäytyy kuin ne olisi menossa. :) onko semmonen edes mahdollista? Oireet niin vähäiset rinnat vaan arat ja pahaa oloa? O.o tiistaina neuvola.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky, mulle ulraava lääkäri sanoi kerran, että "kohdun takana näkyy nestettä ja se yleensä viittaa siihen, että ovulaatio on tapahtunut". Ehkä sulla sama? Toivottavasti se plussa sieltä pärähtäisi niin pääsisit piinasta!
 
taidan siirtyä takavasemmalle...ollaan miehen kaa etsiskelty jonkin aikaa okt ja nyt ollaan päätymässä rakentamiseen joten siirretään yrittämistä nyt ainakin joulukuulle. toivon teille tänne paljon plussatuulia, yritän aina joskus käydä vilkuilee juttujanne :)
 
nnipsu: onnea rakentamiseen, se syö miestä sek' naista ;) mutta kun siitä ruljanssista selviää voittajana niin omakoti kyllä palkitsee!!! :) tervetuloa takaisin!!!

larissa ehkäpä se johtuu siitä muun lääkäri ei vaan osannut sanoa vaikka kysyin mitä se neste on... :)

tiarella: käytös kyllä kuuluu raskauteen... mä heitin mun ukkoo sellasella tiikerisalva purkilla ohtaan kun suutuin sille... nyt naurattaa mutta ei sillon :) hävettää myös vähän mutta ukko on luontainen ärsyttäjä ja raskaana oleva nainen ei voi mitenkää sietää sitä... varsinkaa minä. toivotaan että kaikki on hyvin...


on. nyt ihan ku jomottelis menkkamaisesti... katos katos... kun tarpeeks toivoo jotain ei niin ylisuurta niin se tapahtuu...EHKÄ!!!
 
lucky rajansa kaikella etenki suolan suhteen. kyllä mä nyt tänää riisiä, paistettuja sardiineja, persikoita, appelsiinei, pari palaa tomaattia ja kurkkua sain alas eikä ol ylös tullu, vieläki pala kurkussa olo mut parempi ku eilen. inshaAllah menis nopeest ohi vaan, ukko ei tuonu vettä kaupasta ni ei ol saanu juotua kunnol ku kraanavetee ei oikei voi luottaa täysin ja se on päivisin niin lämmintä että sillä voi ottaa suihkun.

tiarella normia raskautta tuo on :) mitä käytökseen tulee ni mä oon aika samanlaine ku lucky, ite oon potkinu ukkoa takamukselle käytännössä, raivonnu, itkeny jne... you name it.

nnipsu tsemppiä talon rakentamiseen :)
 
joopati joo se tapahtu... antakaa anteeksi nämä tilanne tiedot mutta pregchekin testissä jonka tein tuossa kuudenjälkeen näkyy haamujen esiisä nyt kuivuttua ja nyt ku kävin piha nurmikon kastelemassa niin housussa tuntui jotai märkää holahtavan... wc.tarkistusreissulla pissatessa pönttöön tipahti n. 2cm halkaisijaltaan sellanen ruskea pallukka... onkohan kuitenki nii että jotain on yrittänyt tapahtua mutta ei kuitenkaan siten tapahtunut... antaisi ainakin asialle selyyden että taas jälleen kerran ovulaatio osui oikeaan ajankohtaan niinkuin arvelinki ja voin alkaa laskea uutta kierrosta huomenna kun herään iloisena uuteen päivään :) ja voin hakea luget, apteekista mikäli resepti on viitsinyt saapua apteekkiin kun viimeks ainaki ku katoin sen lääkäri reissun jälkeen ei reseptiä näkynyt siellä

hyvä yötä ystävät. ootte mulle tärkeitä!!!
 
Kiivi Paljon tsemppiä jatkoon!:Heartred

Tiarella Kuulostaa kovin tutulta :grin

Nnipsulle Tsemppiä rakentamiseen!
 
Kylläpä menkat nyt ilmottaa itsestään kunnon kivuilla... Ikinä ei oo tarvinnu särkylääkettä ottaa ja ei tuo 400 burana ees auta yhtään... Meinaa työkyvyn viiä!!! Auts!!! Ei kyllä mitenkää runsaat ole... Ehkä tämä on ihan hyväks...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Pahoittelen jos kuulostan "tyhmältä", mut en oo koskaan mitään kiertopäiviä tai ovulaatioita laskenut... Kierto ollut aina epäsäännöllinen (edellisissä raskauksissa tais olla 25-28). Oli menkat ~8-13pvä, ja tosi niukat, ennen ja jälkeen on kyllä vähintään joka kolmas päivä touhuttu, nyt ollu reilun viikon niitä oireiluja oikeen tehokkaasti, tämänkin aamun ollut sellaista menkkakipuilua (ja valkovuotoa :sick009 Runsaasti) ja näytän kuin olisin pallon nielaissut. Mutta masensivat itseni -ihan liian aikaisin varmaan kiertoon nähden- tekemällä negatiivisen testin aamulla...
Milloin se testi kannattaisi tehdä realistisesti? :rolleyes:
 
Fiamma, jos on malttia niin testi kannattaa tehdä vasta sitten, kun on menkat myöhässä. Mikä kiertopäivä sulla on nyt menossa? Tuo mainitsemasi kipuilu ja valkovuoto on voinut myös olla ovis.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Fiamma, kuulostaisi siis ovikselta. Siis eka kierronpäivä on se päivä jolloin on eka kunnon vuotopäivä, pientä tuhrua ei musta lasketa. Ja ovis voisi laskennallisesti juuri sijoittua tuohon 13.-15.pv. Sehän riippuu tosiaan et kuinka pitkä kierto on et milloin on ovis. Itsellä pitkähkö kierto, siis jotain 30+ joten ovis olis kiertopäivänä 18.

On: Täällä menossa kp 6 ja vielä pientä tuhrua mutta loppumaan päin. Olo aika puhki, olen henkisesti lopussa ja vielä kaiken lisäksi oma kroppa täysin jumissa. Just miehen kanssa suunniteltiin et mun pitäis ryhtyä enemmän liikkumaan, kun tuntuu et ylävartalo aivan jumissa ja en meinaa välillä saada henkeä ja puuskutan rappusissa. Jotain muuta ajateltavaa siis kun kuntoilun aloittaa :D

En yhtään jaksa miettiä et milloin olisi ovis kun emme sitä hyödynnä. Syksyä mietittiin mutta katsotaan sitten uudemman kerran. Testejä on muutama kaapissa joten periaatteessa voisi testailla ja miettiä et tunteeko oman kehonsa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ovista odotellessa, tosin en jaksa tikuttaa mutta talleteltu ollaan ja infosin miestäkin eilen kun se kysyi uusintakierrosta että säästelläänpä voimia, on vielä monta päivää edessä, heh. Kun kysyin ymmärtääkö hän yskän niin vastasi ymmärtävänsä vaikka flunssa-aallonkin :grin Tätä kiertoa ei siis todellakaan laiteta hukkaan vaikka kuinka väsyttäis :grin

Olihan täällä jo näitä epäselviä häviäviä haamujakin, halauksia kaikille :Heartred

Freyja! Samoja suunnitelmia, talven ja kevään liiikuin paljon, juoksin, kävelin, kyykkäsin, nostin punttia sain lihakseni takaisin vaan nyt.... ei millään, jotenkin on virta ja fiilis kadoksissa, varmaan tällä lämmöllä on myös vaikutusta mutta itseäni tympii kovasti etten jaksa liikkua, siitä kun tulee niin hyvä olo! Kuinka ajattelit aloittaa?? :)
 
Fiamma, ovis se varmaan siis olisi kuten Freyjakin tossa jo sanoi :) Itse olen nykyään seurannut kiertoa kännykän sovelluksella (My Calendar), kun se ennustaa kätevästi menkkojen alkamisen, hedelmälliset päivät ja oviksen. Siihen voi kätevästi kirjata myös oireet, menkkojen alkamisen ja loppumisen sekä positiiviset ovistestit yms. Onnea touhuamiseen, toivottavasti plussaat sitten parin viikon päästä :)

Freyja, ihan hyvä varmasti saada muuta ajateltavaa :) Olet niin ajatuksissa :Heartpink

Etsijä, ei voi ainakaan sanoa etteikö siellä olisi kunnolla kiertoa hyödynnetty! Lähetän sinne kaikki positiiviset kiinnittymis- ja plussausvibat :dance011


On. Ruskea tuhru jatkuu edelleen, mutta hieman tummempana. Pieniä nipistelyjäkin on, joten sormet on ristissä että ne menkat sieltä alkaisi :wav Jos kierto olisi sen normaali 28 päivää, niin menkkoja odottelisin huomiselle. Ovis oli kylläkin 3 päivää myöhässä, joten sen mukaan torstaina viimeistään pitäisi menkkojen alkaa. Odottelua siis. Onneksi on tekemistä :grin
 
Muokattu viimeksi:
Hei nythän mie tajusin että Satsakin plussannut!!!
Oliko sulla ne "ihmehormoonipillerit" käytössä nyt?

Itsekkään en alkanut siihen testailuun- ajoissa.
Eilen illalla cb digin-vehe sekos,mutta testitikussa 2 samanvahvuista.Illalla vasemman puoleista mahakipuu ja turvotusta,mies otti ilon irti rouvan kosteista mainingeistä,joten on ainakin "yritetty".
Edelleen maha turpeen tuntuinen.Noo tästä saa sit varmaan se ovispäivän laskee.
 
Takaisin
Top