Sandy Kiitos :) Mä tosiaan oon ihan kahenvaiheilla mitä teen, netistäkin kun selaa ohjeita, on niitäkin monenlaisia disperiinin aloituksen suhteen:
1) aloitetaan kp 1 ja syödään ovulaatioon asti
2) alotetaan kp 1 ja syödään rv12
3) alotetaan ovulaation aikaan ja syödään rv12
4) aloitetaan kp 1 ja syödään rv30
5) aloitetaan positiivisen raskaustestin yhteydessä ja syödään rv12
Debytoin paluuni nyt vastaamalla tähän..
Jos haluat Dawwe kokeilla,niin oviksesta eteenpäin,kunnes "pää kestää"....eli kunnes uskaltaa lopettaa.Jos haluaa sen luoton luoda tuolle lääkkeen vaikutukselle.Olen miettinyt sitä,että lääkkeethän ei ois kauheen kiva juttu raskauden aikana,niin että tavallaan turhaan niitä napsia,vaan voishan sitä,pirruuttaan vaik jossei muuten.
Mua huvittaa kun mulla on oikeasti dg V Leiden 5 mutaatio,eli juurikin tämä yksi muoto veren hyytymisongelmasta,mutta siltikään!!!! mulle ei edes nyt klinikan lääkäri tavallaan puoltanut ideaa alkaa napsia disperiiniä,koska tää tukostaipumus kuulema vaikuttaa vasta loppuraskaudessa,jossa mulla oli nyt kuopuksen aikana Klexane-pistokset vatsaan alk.rv 32
En oikeasti tajua.Ei se mulla sitten vissiin vaikuta alkuraskaudessa?
Eli,pari viikkoa olen ollut pois täältä,olikohan 40 sivua tekstiä...
Tähän mie ny pysäsin kun halusin vastata :)
Onnitteluja ja pahoitteluja sisältyy 40 sivulliseen viestejä,hurjan surullisia juttuja ollut nyt monella
Elämä on niin pienestä kiinni
Jään löyhästi taustailemaan,tämä kierto huilitaan vaikka Letrot söin ajallaan.Eli jos on napatakseen niin nappaa,sepä vaan kun on ihan sama vaikka hampaat irvissä "yrittää" taikka sitten vaan huolehtii joka toinen pv pupuilusta.Meillä se nyt on vähän katkolla kun tässä vasta haavoja nuollaan miehen kanssa.
MarinaMelina nyt kun luin loppuun saakka kaikki ja luin suru-uutisenne,missä myös Iloa,en voi kun lähettää tosi paljon voimia teille perheenä,ja sinulle vahvistusta ja luottamusta siihen,että b-vauvan tarkoitus oli saatella sisko tänne.Tää tuli nyt suoraan takaraivosta tuo sisko mutta sisaruksensa siis.
Edes pikaista toipumista tästä uutisesta en voi toivottaa,koska kaikki ottaa oman aikansa.
Valolla!
Mutta moi vaan kaikille,luulitteko pääsevänne miusta eroon