Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tietokoneella katsoin noita omia kuvia ni en kyllä nää mitään muuta ku negaa :D ja livenäki kyllä silmät saattaa nähdä mitä haluaa :) ehkä keskimmäisen alareunassa joku piste (vasen reuna)... jonka nään ihan livenäki testissä selkeesti :D
 
Sandy Kiitos :) Mä tosiaan oon ihan kahenvaiheilla mitä teen, netistäkin kun selaa ohjeita, on niitäkin monenlaisia disperiinin aloituksen suhteen:
1) aloitetaan kp 1 ja syödään ovulaatioon asti
2) alotetaan kp 1 ja syödään rv12
3) alotetaan ovulaation aikaan ja syödään rv12
4) aloitetaan kp 1 ja syödään rv30
5) aloitetaan positiivisen raskaustestin yhteydessä ja syödään rv12

Debytoin paluuni nyt vastaamalla tähän..

Jos haluat Dawwe kokeilla,niin oviksesta eteenpäin,kunnes "pää kestää"....eli kunnes uskaltaa lopettaa.Jos haluaa sen luoton luoda tuolle lääkkeen vaikutukselle.Olen miettinyt sitä,että lääkkeethän ei ois kauheen kiva juttu raskauden aikana,niin että tavallaan turhaan niitä napsia,vaan voishan sitä,pirruuttaan vaik jossei muuten.

Mua huvittaa kun mulla on oikeasti dg V Leiden 5 mutaatio,eli juurikin tämä yksi muoto veren hyytymisongelmasta,mutta siltikään!!!! mulle ei edes nyt klinikan lääkäri tavallaan puoltanut ideaa alkaa napsia disperiiniä,koska tää tukostaipumus kuulema vaikuttaa vasta loppuraskaudessa,jossa mulla oli nyt kuopuksen aikana Klexane-pistokset vatsaan alk.rv 32
En oikeasti tajua.Ei se mulla sitten vissiin vaikuta alkuraskaudessa?

Eli,pari viikkoa olen ollut pois täältä,olikohan 40 sivua tekstiä...
Tähän mie ny pysäsin kun halusin vastata :)

Onnitteluja ja pahoitteluja sisältyy 40 sivulliseen viestejä,hurjan surullisia juttuja ollut nyt monella :(
Elämä on niin pienestä kiinni :crybaby2

Jään löyhästi taustailemaan,tämä kierto huilitaan vaikka Letrot söin ajallaan.Eli jos on napatakseen niin nappaa,sepä vaan kun on ihan sama vaikka hampaat irvissä "yrittää" taikka sitten vaan huolehtii joka toinen pv pupuilusta.Meillä se nyt on vähän katkolla kun tässä vasta haavoja nuollaan miehen kanssa.

MarinaMelina nyt kun luin loppuun saakka kaikki ja luin suru-uutisenne,missä myös Iloa,en voi kun lähettää tosi paljon voimia teille perheenä,ja sinulle vahvistusta ja luottamusta siihen,että b-vauvan tarkoitus oli saatella sisko tänne.Tää tuli nyt suoraan takaraivosta tuo sisko mutta sisaruksensa siis.
Edes pikaista toipumista tästä uutisesta en voi toivottaa,koska kaikki ottaa oman aikansa.
Valolla!

Mutta moi vaan kaikille,luulitteko pääsevänne miusta eroon ;)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla sillon km aikaan se vuoto alko siinä jossain rv 11, aamulla alko ihan puhtaana verenä ja päivän mittaan tuli siteeseen asti ihan näkyvästi... Illan päälle sitte vaan paheni ja alko hyytymiä tulemaan, että sillon ei ainakaan ollu mitään selvyyttä menikö kesken... Pari päivää aiemmin tuttu terveydenhoitaja koitti ultrata, mutta mitään ei sillon löytäny niin menin sitte päivystykseen valittaan mahakipua, että ultraisivat sielä kunnolla, noh kokeili ja paineli, ei ultrannu, virtsanäytteen otti ja sano että on tulehus... Soitti pari tuntia jälkeen päin ettei ookaan tulehusta, että älä haekaan niitä antibiootteja.. Seuraavana aamuna alkoki sitte se vuoto ja seuraavana yönä ambulanssilla sairaalaan, sillon ultrasivat ja sano että vastaa n. rv 6 eikä sykettä ja aamulla sitte kaavintaan...

Mutta nyt äsken testin tein niin olin ehkä näkevinäni haaleampaaki haaleamman viivan tai viivan paikan... Aamulla testi uusiksi...
 
Muokattu viimeksi:
Huomenna meillä taitaakin olla nähtävillä useampi (toivottavasi plussa-) testi :)

Marikki, tervotuloa taas joukkoon!

Mie en valitettavasti näe mitään Kiivin ja Luckyn testeissä, kun nyt koneelle pääsin tihrustamaan :sad001 Mutta ehkä myöhemmin, kun testaatte uudelleen?

Mh- kuvaa vaaditaan!!! :smiley-bounce012

On. Täällä vaihteeksi tuhruttelu laantui. Jos ei kunnon menkkoja kuulu ensi viikolla niin onko mun oletettava, että tämä 5 päivää ruskeaa limaa oli mun menkat? Kipujakaan ei ollut. o_O Tänään olisi siis kp 26/28 ja dpo 9.
 
Muokattu viimeksi:
Voi kiivi... Samassa veneessä ollaan.. Täällä kans alko tuhru vuoto... Luultavasti menkat alkaa ihan kunnolla tämän illan aikana... Toivon kuitenkin että sulla ois valemenkat ja se pikkuinen pysyis matkassa ihan loppuun asti!

Nyt ottaa päähän ja lujaa.. Jotenkin en henkisesti jaksa tätä lasten teko puuhaa.. Kaikki tuntuu vaan pelkältä suorittamiselta.. Noh nyt se rupeaa oleen sit oikeesti se kesätauko käsillä... Ja mitä jos tuo mieskin on jo liian vanha?
Jos me ei vaan enään saadakkaan lasta.. No kai sitä täytyy vaan olla onnellinen edes tuosta yhdestä joka meille on suotu.. Mutta silti.. Kyllä mä vielä toisenkin haluaisin.. Vaikka likka onkin mulle tärkeintä koko maailmassa. Ehkä mä nyt jätän palstan vähäks aikaa ja annan olla (kun vain pystyis). :)
 
Nuuhku ja kiivi pahoittelut menkoista!!! Super halaus teille kummallekki!!!

Epätietoinen olo täälläki on... Nyt olis kp 29/24-27 ja ehkä dpo 15...kun en oo varma. Alavatsa kipua sellasta ei menkkamaista vaan sellasta ku joku olis potkinu sisuskalut mustelmille...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mitä nyt ite koittaa kuvaa kattella niin huonommin näkee siinä ko mitä testissä itessään, mutta aamullahan tuo selviää tarkemmin ko uusiksi tekee...
 

Liitteet

  • WP_20140718_001.jpg
    WP_20140718_001.jpg
    137.8 KB · Katsottu: 105
Tuhrumenkathan voisi Larissa tarkoittaa sitä kiinnittymisvuotoa, ja jos nuuhkun ja kiivin tilanne ei huomenna ole toisenlainen, niin samaahan se voisi tarkoittaa teilläkin. Tänään oli aikaa googlettaa asiaa kun toivoin että omalla kohdallakin kyse voisi olla tästä näiden aikaisten menkkojen kanssa, mutta eipä tainnut olla niin kun mistään pienestä tiputtelusta ei ole itsellä kyse vaan vuodan ihan kuin seula. Et ei muuta ko yk 5 silmään, ainakaan ei ole epäselvyyttä ekasta kp:sta, kuten joku sitä mietti että mistä hetkestä pitäisi laskea...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mh- jotain näkyy, mutta kovin hailakkaa. Jospa huomenna aamusta jo vahvempaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
  • Tykkään
Reaktiot: mh-
Mh- mieki näen jotain haamua :wink

Granger, täällä raskaus olis kyllä hyyyvin epätodennäköinen (mutta iloinen ylläri <3). Onhan ne tietty kumit ihmisillä ennenkin pettäneet.... Pahoittelut sinne, mutta uutta yritystä vaan silmään! :wink
 
  • Tykkään
Reaktiot: mh-
Minua alkaa kaduttaa, että olen ikinä koskaan edes käyttänyt mitään ehkäisyä.. :D

Tänään oli ihan kakka päivä. Aamulla soitettiin tuuraamaan töihin, vaikka olisi ollut vapaapäivä. Helle oli sekoittanut ihmisten päät ja meillä oli pelkkiä aasiakkaita, joiden kanssa sai vain kurjan olon. Kiukkuiset asiakkaat aiheuttivat kiukkuisia työntekijöitä ja sitten oli kaikilla paha olla. Onneksi on vielä huominen vapaa.

Miehen kanssa ei nyt edes juuri nähdä toisiamme, kun menevät vuorot täysin ristiin. Olo on sahara ja lähentelevä mies saisi aikaan varmaan vain lähinnä avokämmentä. Toivotaan, että tämä tästä muuttuisi, kun mennään lähemmäs ovulaatiota. Vaikka alkaa kyllä olla jo niin luovuttaja-fiilis, että tekisi mieli mennä sterilisaatioon..

Toivotaan, että tulee edes muille plussaa, kun ei täällä sellaista näy.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Nuuhku, mulla on ihan samanlaisia ajatuksia siitä, että tää tuntuu suorittamiselta ja henkisesti todella raskaalta. Erona meidän tilanteessa toki on se, että meillä ei ole vielä sitä yhtäkään lasta.

Ja elaffy samoin, tunnistan tuonkin tunteen, että ois helpompi mennä sterilisaatioon. Mä oon monesti tässä yrityksen aikana ajatellut, että aloitan taas e-pillerit niin ei tarvitse joka kuukausi pettyä. Mutta aina ne mietteet on jäänyt vaan ajatuksen tasolle.
 
Kiitos lucky! :)

Mustikka niin ja musta vähän tuntuu että se ei oo kiva ruikuttaa asiasta kun täällä on paljon niitä joilla ei ole edes sitä yhtä lasta josta voisi iloita. Vaikea selittää mutta toivottavasti tiedät mitä tarkoitan.. :) mutta ihan jokaiselle toivon sitä onnea saada oma lapsi syliin!
Ootte te kaikki täällä vaan niin huippu tyyppejä! <3
 
Ketkä teistä on käyttäny davidin testejä? Mihinkä kohti teillä on tullu se plussa viiva? Ihan siks että saisin mielen rauhan siihen että kuvitten haamun esiisän testeihin joita tänään tehny 3 kpl... Myönnän...lähti vähä lapasesta!!! Joku ilo täytyy lapsella olla... :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky itsellä käytössä oli joskus, mutta selviä negoja tuli vaan! Teeppä aamulla uus testi ja lait kuvaa :)

Tsempit kaikille aamutestaajille! Toivottavasti monelle plussa pärähtää <3

Itse tilasin tänään foolihappoa sekä viikonlopun aikana tilaan clearbluen ovistestejä ja digi raskaustestejä kun halvan yhteispaketin löysin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mh, haalea plussa näkyy :) Aamulla uutta testiä ja toivotaan vahvempaa tulosta :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: mh-
Lucky: mulla Davidin testit näytti niitä epäselviä haamujen haamuja vaikka olinkin raskaana :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Elikkä siis testien vaihtoon mars!!! Mikähän olis parempi... Apteekin oma on 25 ni se on varmasti liian tuju testi viel tähän vaiheeseen jos nyt ees mitään tuol on...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top