Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä varmaan jatkossa luotan vaan just apteekin omaan. Vaikka se ei olekaan kaikkein herkin niin silti. Lääkäri sanoi mulle et tänä päivänä kun testit on niin herkkiä et pienikin hcg nousu saa aikaan plussan. Pitäis vaan malttaa olla testaamatta liian aikaisin :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Niinhän se on. Mullaki varmaan hcg nousee hitaasti ku esikoisesta plussasin vasta rv 7. Tosin en voi varmaksi sanoa kun se testi oli ainoa sillon jonka tein.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomenta ihanaiset naiset! Onkos kukaan päässyt testailemaan tälle aamua? :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Mh- siis mitä ihmettä?! Ja eilen näkyi selkeästi haamu! Teitkö ekasta aamupissasta ettei ollut liian laimeaa? Oliko samanmerkkinen testi?

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Samaa ihmettelin itekkin... o_O Sama testi ja heti ensimmäisestä tein... Eilen tein keskellä päivää ja edellisestä vessassa käynnistä oli alle kaks tuntia niin näky haamu ja nyt tosiaan ei mitään, ei siis yhtään mitään vaikka kuin koittaa kattoa...
 
Mh: sama täällä kans että aamupissasta ei jää haamuakaan näkyviin mutta klo 15 ja illan pissistä jää että just ja just jotai näkyy... Kehtaisko hakee prismasta jonku testin... Minkä vahvuisia ne on ja merkkisiä?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on nuita rfsu:n testejä mitä eilen kävin hakemassa, niitä löytyy ainaki cittareista ja k-kaupoista, ne oli 2+1 nyt rajotetun ajan ja makso sen 3e... Prismasta en oo enää vähään aikaan testejä löytäny tai sitte ne on siirretty johki mistä en niitä löydä... Mutta vähän nyt tosiaan ihmetyttää tuo, että eilen kyllä näky haamu ja nyt ei sitte mitään...
 
Kumma juttu kyllä! Mikä kp ja dpo sulla oli nyt menossa? Testaa vielä uudestaan vaikka ylihuomenna? :)

Mulla on kans noita rfsu:n ovistestejä. Toimii ok ja aika edukkaita, kun n. 9€ 15kpl paketti. Meinasin, että pitäisikö vielä lisää venyttää penniä ja leikata testi pitkittäin kahtia kun ovat aika leveitä :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Kp34 ja dpo 16, kierto yleensä ollu sen 28-30, sillon sunnuntaina dpo 10 oli sitä ruskeaa tuhrua, josta aattelin että ne menkat alkaa ko yleensä ollu että tuhrusta max seuraava päivä niin alkaa kunnon vuoto, no miehän sillon alotin ne pillerit, muttei se vuoto sitte koskaan alkanukaan ja pillereidenkään nyt pitäs niin nopiaa vaikuttaa että ois vuoto jääny kokonaan tulematta...
 
Kylläpä on nyt outo meininki sekä Luckylla että mh-:lla! Mh- sun dpo kuulostaa kyllä siltä, että pitäis alkaa testissä näkymään, mutta toisaalta toisilla se hcg:n nousu on hitaampaa. Ja tosiaan ei niiden pillereiden pitäisi menkkoja "perua".

Rfsu:n testejä olen löytänyt myös isommista S-marketeista.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Ne rfsun testit on 50-herkkysiä et suosittelen mieluummin pregcheckejä jotka on sen 25
 
Hei, kaikille täältä rapakon takaa! Meillä meni matkustaminen eilen ihan vit**** eilen kun lento peruttiin. Tänne päädyttiin kuitenkin, tosin koko eilinen meni matkustamiseen vaikka oikeasti olisi eilen iltapäivällä pitänyt olla perillä. Noh, nyt on yö nukuttu ihan suhteelisen hyvään aikaan, joskin vähän aikaisin ollaan nyt hereillä. Mutta sitä se aikaero teettää.

Oli aika tuskainen loppulento, kun alkoi yököttää. Melkein oksensi iltapalaksi tarjoillun kanaleivän ekalla haukulla, mutta syöminen kuitenkin sitten auttoi. Taidan kuitenkin pistää tuhottoman väsymyksen piikkiin, vaikka alitajunta alkaakin kuiskalla raskausjuttuja.

Mutta nyt tutustumaan Nykiin! Teille plussaa ja tsemppejä tarpeen mukaan!
 
Paljon voimia MarinaMelina! Pahoittelut toisen lapsen menetyksestä. Mutta onneksi on erilliset istukat ja toinen voi hyvin. Pidän sormet ristissä että edes hän jaksaa loppuun asti. Ei tässä oikein osaa sanoa mitään lohduttavaa. Mut muista että mitä ikinä tunnet, niin ilon kuin surun tunteetkin on täysin sallittuja ja luonnollisia.

Oliko tässä ehtinyt joku plussata? Jos oli niin onnittelut! mh, teit tänäaamuna siis eri testin kuin aiemmin? Ehkä se ei ollut yhtä herkkä testi ja sen takia ei näkynyt mitään. Tee uusi testi päivän-parin päästä jos ei menkat sitä ennen ala. Luckylle pahoittelut kun ei nyt näkynytkään mitään. :\ Mikäs kiwibirdin tilanne on? Mä näin sun kuvissa selvän haamun. Jospa se tuhru ois vaan valemenkat vai onko se lisääntynyt kunnon menkoiksi? Pidän teille kaikille peukalot pystyssä että saatte vielä ihan kunnon viivan.

Tervetuloa takaisin Rosebud. Mukava kuulla kuulumisia. :> Vaikkakin kurja, että sinullakin tämä yritys kestää ja kestää. Toivottavasti nyt ovis tuottaa toivotun tuloksen. Paljon tsemppiä!

Voimia kaikille joilla on miehen kanssa ongelmia. Toivottavasti ukkonne ymmärtävät virheensä ja parantavat tapansa.

Pidä Aida kivaa siellä rapakon takana! Toivottavasti loppuloma menee paremmin kuin sinne meno.

Täällä taas kärsitään helteistä. :\ Sormet oli tänä aamuna niin turvoksissa että sai hetken neuvotella että sai sormukset irti. Takaisin en sitten uskaltanutkaan laittaa ja nyt tuntuu oudolta, kun niitä ei olekaan siinä. Muuten odotus on sujunut suhteellisen kivasti (jos ei lasketa kipuiluja, jotka taitaa olla aika perus kaikilla). :> Huomasin että smoothiet on aivan loistava keksintö. Varsinkin näin helteillä kun ei tee mieli syödä niin simmonen kylmä juoma menee ihan mukavasti alas ja toimii välipalana. :>
 
heis ihanat, hetken hiljaiselon jälkeen tulin moikkaamaan. täällä eilen iski lounaan jälkee oksennustauti ja olo ollu ku selkääsä saaneella eli koko kroppa kipee ku ois kunnolla piesty tai jyrän alle jääny. eilen ei mikää pysyn sisäl, kuume nousi ni otin paracetamol poretablettei joissa c-vitamiinia myös. tänää lähinnä etoo mut olo parempi kokeilen josko riisi pysyis sisällä. ukko teki eilen ruuan ja laitto järkyn määrän suolaa, pari lusikallista ja kaikki mitä olin syöny ja juonu illan aikana tuli ylös pihalla.

outoja testauksia näemmä muutamalla, viivalle vahvistumista kuitenkin edelleen. :)

aida nautihan lomasta :)
 
Lucky en tietenkään :) täällä kp1 tai 2 kyllä vuoto on semi runsasta mutta kipui ei ole eikä vuoda kuten niagra (yleensä) mutta kai tämä tästä.

Miehen kanssa nyt etäisyyttä ja sillä suunnitelmissa muuttaa naapuri paikkakunnalle. Katsotaan miten tää suhde kehkeytyy! Kummankin sukulaiset ei innostu ideasta eli tukeakaan ei heiltä saa. Meidän asiat ei kuulu heille joka on prioriteetti numero yks.

Pidän varmaan paussia nyt tietyllä tasolla täältä palstalta. Onnea jokaiselle raskaana jo olevalle ja plussaa niille jotka sitä halajaa :)
Täällä puhuttiin siitä ettei jaksa enää tätä touhua, sama tunne.. ei näin nuoren ihmisen tulisi kärsiä lapsettomuudesta :(
Ja sitten nuuhkulle että samassa veneessä ollaan tosiaan.. ikävä juttu olisi ollut helpottavaa vihdoin saada raskaus alkuun ja varmasti teillä sama juttu, en voi muuta kuin sanoa tsemppiä ja jaksuja <3 tauko tekee hyvää ja täällä niin tehdään. Haarat kiinni..
Ja ehkäisystä.. mua kaduttaa miksi edes kokeilin niitä pillereitä, typerää touhua.. en saavuttanut mitään.
 
Kaikkea hyvää jatkoon kiivilintu! Inhottavaa, kun ette tukea saa läheisiltä, mutta meiltä täältä palstalta ainakin :) Tekee varmasti hyvää pitää välillä taukoa palstasta ja yrittämisestä, sillä useinhan se tärppi tapahtuu, kun sitä ei osaa edes odottaa. Itse en myöskään tajua, että miksi ihmeessä käytin noita hormoneja näinkin pitkään, sekoittavat vaan kroppaa!

edit. Ymmärsin väärin! Luulin siis, että muutatte yhdessä toiselle paikkakunnalle. Onko sulle etäisyys ja miehen muutto ihan ok? Voihan se toki tuoda uutta kipinääkin ja saattatte tajuta miksi alunperin päädyitte edes yhteen :)
 
Muokattu viimeksi:
kiivilintu: siis teidän sukulaiset ei hyväksy eroa vai sun miehen muutoa naapuri paikkakunnalle vai sitä että muuttaisitte takas yhteen :) Se on kyllä ihan totta ettei kaikki asiat kuulu vaikka kuinka oltais sukulaisia. en mäkää pysty anopille puhuu juuri mistään ja se on sanonukki että mä oon aina niin hiljaa :) en vaan koe että mun pitäis avautua ihmiselle jolla on aina niin MAHTAVAN VALTAVAT ja jyrkät ja jyräävät aina oikeassa mielipiteet joka asiaan ku asiaan... ärsyttää kun joka asiaa saa harkita mitä sanoa siellä kun käy... mutta voimia kiivi sinulle ja mä niin toivon että sinä saisit pian asiasi kuntoon ja olisit elämäsi onnellisin nainen ja vielä onnellisesti vaavi sylissä!!! Kyllä se valopilkku sinun elämääsi tulee sitten kun on aika, ei se tuu sillon ku käsketään, eikä sillon kun on epävarmaa elämässä...niin ei vaan ole tarkoitettu. eihän. mutta lupaa heti tulla kertomaan kuulumisia kun yhtään siltä tuntuu... eläkä nyt ihan jalat ristissä elä <3

kuulkaapas naiset kävin kuin kävinki ostamassa pregchekin 2 liuskatestiä ja 1 tavallisen puikkotestin



tattadadaadadaa..........................................................................:p




Arvatkaas mikä oli loppu tulos n. 1,5h-2h mittaisen pidätyksen jälkeen.....................................................o_O??









.....................................................................................................................................................................nega


:BangHead :violent4 :smiley-angry017


Mutta ei se mittään... teen aamulla uuden testin aamupissasta ja sitten jos seki on nega niin herää kysymys että missä hemmetissä on mun MENKAT?????????????!!!!!!!!!!!!!! mähän syön terolutteja... kierron pitäis olla säännöllinen ja soitanko sitten sille äitiys asiantuntija lääkärille että mitenkäpä nyt suu pannaan että onko jottai häikkää kun ei menkat ala ja mitenkäs laitetaan alkamaa ja sittenhän sitäki soittoaikaa voidaan siirtää sen oviksen pongaus kiertueen imoittamisen suhteen... mitteepä ootte tytöt mieltä...pitäiskö niin tehdä että maanantaina yhteys vai että vaan nyt odottelen ja odottelen ja odottelen.... :rolleyes: anteeksi äänen avaus... lähempä tästä käyttämään itseni ja koirani lenkillä...
 
Lucky, voithan toki maanantaina soittaa, mutta sieltäkin varmaan vaan käskevät odottelemaan rauhassa. Voihan se olla mahdollista, että sulla vaan hormonitaso nousee hitaasti. Ehkä ensimmäisestä aamupissasta tehty pregcheck kertois oikean tuloksen? Tuo 1,5-2 tuntia on aika lyhyt aika, monissa testeissähän käsketään pidättelemään se 4 tuntia.

Mutta tiedän, että tommoinen tilanne on rasittava, kun ei voi tehdä mitään millä selvyyden saisi! Pitäis vaan keksiä kovasti tekemistä ettei ajattelisi koko asiaa.

On. Olen viime aikoina itsekin vähän liikaa roikkunut täällä, mutta tää palsta ja te ootte vaan niin kivoja :3some Tänään sain ajatukset kyllä hyvin pois menkkojen odottelusta ja tosta oudosta tuhruvuodosta, kun oltiin jenkkiauto- & vintage-tapahtumassa ja keli oli upea :) Mutta pakko varmaan varuilta itsekin yksi testi tuhlata, jos niitä kunnon menkkoja ei tiistaihin mennessä näy. En vaan voi uskoa, että tämä viikon liian aikaisin alkanut ruskea tuhru olisi mun menkat. Ei ole menkkaolo, ei menkkakipuja, ei mitään.
 
Muokattu viimeksi:
kiivi tsemppiä jatkoon ja kertoile kuulumisia siltikin välillä. harmi että sukulaiset ei tue teitä. jaksamista.

lucky jopas nyt on outoa toivottavast plussa tulee aamulla. :)
 
Takaisin
Top