Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Granger 23.7.
Aida 24.7.
Siija 25.7.
Dawwe 8.8.
Anis 10.8
elaffy 12.8
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Silv?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Mimi. ?
Sintti2014 ?
Elli28?
PandaKarhu ?
Lucky ?
Mustikka ?

( yht. 28)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja (yht.18)

Lista kaiveltu esiin.Suokaa anteeks ja korjailkaa mahdolliset virheet :)
 
Hei ihanaiset! Huh, kun on taas ollut juttua. Itse olen vähän vain synkistellyt taustalla. Tänään kp6 ja aamulla oli vielä tuhrua, joka on hyvin epätyypillistä. Menkat kestävät aina enintään neljä päivää ja niistäkin viimeinen on enemmän tai vähemmän jo tuhrua. Olivat myös koko elämäni kivuliaimmat kuukautiset! Mietinkin jo, olisiko kyseessä ollut peräti joku km tapainen tapahtuma. Noh, katsotaan nyt, millaisia nuo kierrot alkavat olemaan..

Töissä ei jaksaisi olla, kun on kuuma. Vapaalla ajatus on vain vauvoissa ja sitä vain odottaa, että jotain tapahtuisi. Päätin tehdä asialle jotain ja miehen kanssa mietittiin, jos otettaisiin koira. Löysinkin yhden kivan oloisen aikuisen kodinvaihtajan, joka voisi sopia meille. Täytyy vielä jutella miehen kanssa.. :)

Viimeksi tärppi kävi, kun meillä oli ollut muutaman kuukauden ajan hoitokoira. Kai liikunnan lisääminen, ulkoilu ja ajatukset välillä muualle auttaa.

Huomenna on jännä päivä töissä, kun vuoroani vaihdettiin ja teen vuorovastaavan hommat. Työtehtävät ovat sinänsä tuttuja, mutta en ole kyseistä vuoroa tehnyt aikoihin ja vähän jännittää, miten selviän.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy, koiran kanssa touhuaminen ja työt vie kyllä mukavasti ajatuksia pois liiasta yrittämisestä :) Älä nyt suutu, kun sanon näin, mutta ethän ota koiraa korvikkeeksi vauvalle. Liian monta kertaa olen saanut kuulla, miten koira on otettu korjaamaan vauvakuumetta ja kun vauva saapuu, koira saakin lähteä kun aikaa ja kiinnostusta koiralle ei enää riitäkään. Kaikella hyvällä sanon tämän, en oleta että sinä olet näitä ihmisiä.:Heartpink

On. Intoilinkohan taas liian aikaisin... Lievää menkkamaista nipistelyä on kyllä ollut välillä, mutta kuukuppiin ei ollut tullun tippaakaan verta koko päivänä, vain liru vesimäistä vaaleanruskeaa jotain. Ei se auta kuin jatkaa odottelua, ehkä huomenna.
 
Larissa, ei huolta. Meillä on jo ennestään kolme kissaa, jotka hoitavat tuota vauvankorvikkeen virkaa. :D koira (jos meille sellainen tulee) toimii personal trainerina. Koiria minulla on ollut ennenkin, mutta nyt ei moneen vuoteen.

Toivotaan, että täti saapuisi pian. Oletko ihan varma, että et tee raskaustestiä? ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Okei, hyvältä kuulostaa elaffy :) Koira on muuten mainio personal trainer, ei tulisi mullakaan muuten lähdettyä 2 kertaa päivässä lenkille missä kelissä tahansa :grin

On mulla tuolla yksi pregcheck jemmassa :wink Testaan, sitten jos menkat myöhästyy oikeasti, huomenna (tai oviksesta laskettuna viimeistään keskiviikona) ne pitäisi vasta alkaakin.
 
Hei!
Kyllä onki tullut tekstiä! Pahoittelut tädin kohdanneille ja peukkuja/plussaa vielä testaaville!

Täällä on isännälle nyt iskenyt kova autokuume tai oikeestaan ilmastointi kuume, kun kerran plussa testiin pärähti ja vauva tällä tietoo tulossa <3 ei siis sitä tarvi tällä hetkellä kuumeilla :) Mulla on itellä autossa ilmastointi mut emme ole sillä kesällä juuri ajelleet ku isännällä disel ja mulla bensa. No nyt taas sillä alan hieman ajelee kun työt jatkuu huomenna; on siis kesäloma vietetty! Mut ihanaa aika taitaa kuluu paremmin enkä varmaan ajattele omaa odotustani koko aikaa :P vaikkaki lasten parissa töissä oon.. Jännittää vain et pysyykö oireet töissä kurissa. Mitä muuten suosittelette evääksi töihin? Olen huomannut sen itessäni et jos ei 2-3h välein jotain vähän syö tulee pahaolo ja verensokeri laskee..
 
BlenQ, minä söin alkuraskaudessa paljon hedelmiä ja myös hapankorput ja suolakeksit auttoivat hyvin pahoinvointiin. Ja salmiakki, mutta sen kanssa pitää olla kohtuus.. :) Onnea odotukseen!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
BlenQ, vastaan vaikken raskaana olekaan. Itse kuljetan välipaloina töissä hedelmiä ja vihanneksia, pähkinöitä, myslipatukoita, mysliä ja maustamatonta jogurttia sekä kuivattuja hedelmiä joihin ei ole lisätty sokeria (mm. aprikooseja ja viikunoita). Mua alkaa heikottamaan ja menen höperöksi jos en syö 3-4 tunnin välein :grin Nyt helteillä parasta lounasta on olleet erilaiset salaatit ja keitot. Mikään raskaampi ei jotenkin maistu.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Jaahas.. En tiiä oonko ihan höperöks tulossa, mut tulipas todistettua taas outo oire, mutta mistä??? Eli sellasta tuikkivaa kipua/vihlontaa yhdynnän aikana virtsarakon/kohdun kohdilla. Aika ikävä vaiva eikä tollasta ennen oo ollu ikinä. :wtf
 
Siija, mulla on tommosta välillä esim. vessassa käydessä ja välillä tuikkii muutekin (vti, papa, klamydia ja muut suljettu pois). Oviksen aikaan oli enemmän, samoin viime päivinä ja tänäänki kun olen niitä menkkoja odotellut alkavaksi.

edit. Ja se mun dpo 4 tai 5 yöllä ollut kipukohtaus oli vähän voimakkaampi tollainen. Eli en olisi huolissaan, lie vaikka johtuisi siitä, että hormonit on meillä molemmilla vasta jääneet pois?
 
kiivilintu: olet oikeassa parisuhteenne suhteen. rakastat kovasti miestäsi, mutta tuo alkoholismi ongelma on sellanen joka kyllä varmasti saa ajatukset mietteliääksi. Toivottavasti saat/te päätettyä asiat kummankin kannalta hyvin. Lapsen kannalta ainakaan ei ole hyvä jos asioita ei saa muutettua jos yhteiseen lapseen lopulta päädytte. En tiedä miehesi ongelman vakavuutta mutta kun puhut alkoholismista niin kyllähän se vakavalta jo kuulostaa. Enkä tunne miestäsi niin en voi ajatella kuinka helposti alkoholista pystyisi luopumaan mikäli vauva tulisi perheeseenne. Monesti sehän on melkoinen motivoija. Toivon sulle kiivi onnea noihin isoihin päätösiin ja mihin päätökseen ikinä tuletkaan niin toivon että saisit olla onnellinen. :) ja toivottavasti miehesi vanhemmat eivät enää ainakaan pahentaisi entisestään tilannetta.
 
Lucky,sulla ollut raskas alku.Pidätkö nykyään yhteyttä biovanhempiisi/tiedätlö ketä he ovat?
Lapsen perusturvllisuuden kokemuksen häiriintyminen varhaislapsuudessa on kyllä todella traumatisoivaa,ja monet kärsii tietämättään siitäkin vasta aikuisena hoksaa terapiassa tms tämän.

Kiivilintu,kyllä alkoholismi on asia,jonka kanssa ei oo leikkiminen.Vaikka miehen "vaiva" juontaa juurensa lapsuudesta,on se hänen päätös haluaako parantua siitä vaiko ei.Ja todella sairas ympäristö kuulostaa tuo hänen perhe olevan.Voit miettiä,haluaisitko antaa tuollaisen mallin omalle lapselle....
 
kiivi teette minkä parhaaksi katsotte mutta miehen olisi parempi luopua alkoholista ensin ennen kuin lasta tulee jos yhdessä pysytte. oma isäni on/oli alkoholisti en tiedä tämänhetkistä tilannetta ja olin äitini kanssa kahden siitä asti kun olin 4v. perhe-elämästä ei tullut mitään ja vasta aikuisena sain välit kuntoon hänen kanssaan vaikken kaikkea olekaan unohtanut.
 
Nyt naiset päivittämään testauspäiviä! Omaan päivään on aikaa kolme viikkoa ja olen silti ihan listan kärkipäässä. En halua.. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Täälläkin yksi todistaja siitä että koira on loistava PT, tuo onneksi on sellainen että kävelee vaikka 11km ja treenaa monta kertaa viikossa, muttei ota nokkiinsa tai ala tehdä tuhoja vaikkei moneen päivään mitään tehtäisikään... :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heippa naiset! Jäänyt vähän taka-alalle tää lueskelu, toistakymmentä sivua lukematta enkä nyt puhelimella taida edes alkaa.. Täällä kp16 ja ilmeisesti ovis tulossa, oloista päätellen. Mulle saa joku ihana testipäiväksi laittaa tuon 3.8 :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Granger 23.7.
Aida 24.7.
Siija 25.7.
DarkMimosa 1.8
Dawwe 8.8.
Anis 10.8
elaffy 12.8
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Silv?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Mimi. ?
Sintti2014 ?
Elli28?
PandaKarhu ?
Lucky ?
Mustikka ?

( yht. 28)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja (yht.18)

Toivottavasti kukaa ei tippunu listalta :)
Heitin tohon nyt testi paivamaaran, tuossa vaihees olis menkat jo myohassa.
 
Unettomuus ja yönärästyskin tästä vähän niinku puuttuikin.... En oo raskaana ni mistä hiivatista tää sit johtuu.....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top