Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marinamelina sinulle paljon voimia ❤️ se on hyvä tietää että toisella pikkuisella kaikki hyvin.

Tänään dpo 15 kp 33. Minä ny sitte viimein uskalsin tehdä digitestin. Sen tulos oli raskaana 2-3 viikkoa. Nyt loppu testit ja on vaan uskottava tähän. Kyllä alkaa tissitkin olla sen verta kipeät että huh. Onneksi pahoinvointi ei ole vielä alkanut. Milloin sen pitäisi muuten alkaa? Aikamoisessa myllerryksessä on pääkoppa, ei oikein pysty keskittyy tähän lomamatkaan olen hämmästynyt & onnellinen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Ihanaa!!!! ONNEKSI OLKOON!! <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
hyvä että kaikki tuli pois freyja eikä jäänyt mitään eikä vuoto kestäny hirveen pitkään. nyt vaan sit hoitamaan parisuhde miehen kans kuntoo ja voin sanoa että se mikä tekee sut onnelliseksi on parempi toteuttaa ku katua ettei ol toteuttanu unelmaansa. hienoa jos mies on valmis tulemaan sun mukaa minne ikinä menetkin siitä on hyvä aloittaa jo :)

marinamelina tein toinen pienokainen on menossa paratiisiin ja hänen ei tarvitse kärsiä kipuja siellä toisin kuin jos hän syntyisi vakavasti sairaana. alhamdulillah toinen on terve ja omassa pussissa ja hänellä on oma istukka. pois menevällä pienokaisella on aina paikka sinun sydämessä ja muistoissa.

naranja onnea digin tuloksesta!!! mashaAllah :)

myyh yritähän nauttia juhlista ja jaksaa helteessä tiedän ettei ole helppoa, itelläkää ei ol yhtää energiaa nykyään.

on: puolinukuksissa moikkaan teitä täällä ku yö meni miten meni ku vuokranantaja remppas pitkälle yöhön tuota toista taloa, sirkkelin ääni vaa kuulu ja välillä pora ja kälätystä. ukko ja esikko nukku ku tukit olkkarissa ettei ne tienny mistää mitää mut minä yritin kuumassa makkarissa metelin keskellä saada nukuttua, no hainpa tuulettimen ja lopulta ku meteli loppu ni nukahin, ukko ihmetteli aamusta miksi väsy. rv 17+4 tänään.
 
Voimia MariaMelina! Nyt vasta luin pitkän pätkän postauksia. Onneksi kuitenki A-vauvalla kaikki hienosti. Toivottavasti luonto hoitaa asian ja saat iloita myös toisen raskauden jatkumisesta.

Aidalle kivaa reissua Nykiin!

Etsijä: toivottavasti tämänkin teidän kierto - joka toinen päivä talletukset kehiin :)

Naranja: usko pois! Upea juttu!

Gatusa: miten teillä seurataan hb:n arvoja/muutoksia? Jokohan alkaa veri ohenemaan sen verran että olisi rautalisälle tarvetta? Jaksamista kuumuuden kanssa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
granger ei täällä mitää arvoja seurailla ei hb:tä ei painoa ei verenpainetta ei mitää. mähä joudun vetää mini aspiriinia joka ohentaa verta joten ohutta se on jo, onneks ihana ystäväiseni myyh lähetti mulle raskaus vitamiinit joissa on rautaa ku muuten vois olla aikamoisia ongelmia veriarvojen kanssa. mulla väsymys kyllä johtuu iha siitä että on niin kuuma yölläkin makkarissa ja naapuri ja vuokranantaja pitää meteliä myöhään yöhön.
 
Onnea plussasta, naranja!

parisuhde vaatii paljon työtä ja tajuaisipa miehetkin sen, eikä pitäisi itsestäänselvänä. Itse luen myös hoito-ohjeita parisuhteelle mutta turhauttaa ku aina vika onkin vaan Mussa ja vaadin liikoja... :D haloo kuka haluaa nukkua lakanoissa joissa on nuuskaa! Kuka haluaa kerätä astioita ja pyykkejä ympäri isoa taloa? :D ja kuka nainen kerkiää työn ohella tehdä kaikki kotityöt niin että kodissa voi elää. :D alkuun mies auttoi mut nyt Se ei tee mitää enää mun mieliksi. Nyt kun kirjotin Tän niin aloin vaan miettiä että jos vaihtamalla paranee. :D

on mun mies ihanakin, suurimman osan ajasta mut nyt pikkujututkin ottaa päähän...

hei Se joka käytti macaa(en muista kuka) niin onko ollut hyötyä? Voisiko Se toimia raskaaksi tuloon?
 
Naranja, paljon onnea plussasta!

Myyh ihana kuulla sinustakin :)

Granger, onko vuoto voimakasta? Ymmärtääkseni loppuvaiheesta kiertoa (tai raskauden alussa) voi limakalvot olla niin herkät että tulee vuotoa seksin jälkeen. Eli toivottavasti ei ole menkat :)

Pezdorado, maca tukee hormonitoimintaa eli voi auttaa ovulaatiossa ja sen tunnistamisessa sekä lisää haluja ja nostaa energiatasoa. Eli siinä mielessä voi auttaa raskautumisessa. Miehelle kannattaa syöttää myös ;) Huom! Annostus kannattaa aloittaa varovasti (0,5-1 tl per päivä) sillä kaikille maca ei sovi tai aluksi saattaa tulla vatsanväänteitä. Ei kannata ottaa tyhjään mahaan, voi sekoittaa juomiin, mysliin, puuroon, smoothieen yms.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Haha siinäpä vasta jekku miehelle ;) Ihmettelee vaan, kun koko ajan tekee mieli :D Ja maca ei edes juuri kahvin seassa maistu... xD

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Alby <3 en testannut aamulla kun säästelen viimeistä testiä huomiselle ;) sinulle saisi plussa tulla heti paikalla! Ompa suunnaton määrä abortteja äitisi kaverilla ja monta on lastakin.
Tosiaan pettäminen on kamala asia joka tavallaan kompensoi tämän henkilön elämää siinä missä sinun on haastavampaa saada lapsi. Onnistutte kyllä vielä ;)
 
Larissa, aivan ihanan idean jaoit meille, tuo maca jekkuhan on hyvä + ohjeet minkä kanssa macaa voisi nauttia, kiitos!
pezdorado sun mies on kai tottunut että sinä jaksat, sinä hoidat, olet niin jaksavainen.. v*tut! tuo on niin yleistä (kokemusta on liikaa) mutta laitahan macaa kahvin joukkoon tai JÄTÄ kämppä sekaisin, pyyhi oma puolesi nuuskasta, siivoa muka hitaasti ja vain tietyt alueet, jätä kämppä paskaseksi ja puhu varovasti muka itseksesi että voi voi kun sattuu ei jaksaisi imuroida enää kun hoisin jo tiskit, pyykit, ruuan, roskat ;D meillä toimii.. Oon aika evil.
Aida* hyvää matkaa ja rentoutta <3 :) pärähtävä plussa sinne!
naranja onnea onnea onnea! <3<3<3 :) ihan super juttu, jee! tästä se lähtee, tarroja ja liimaa vielä kyytipojaksi tai tytöksi.
elaffy tuo on se eilinen testi mutta säädin vähän punaisemmaksi niin alkoi näkyä :)
nuuhku eilinen testi siis, mulla aika lail samanlainen kun sun ja mä näen sunkin testissä jotain ;) testaillaan vielä myöhemmin eikös, menkoille jäähyväiset :)

olittepa kirjoitelleet PALJON, pakko tulla myöhemmin vielä kirjoittelemaan teille.. nyt on pakko mennä.
sen verran että kp35/31/36 ja olo on aika krapulainen.. silmät ummessa yli 9 tunnin unet vaikka 8 pitäis riittää!
syke nousee tosi helposti! ei oo ruokahalua.. mutta pakko syödä jotain, paino ei laske.. 71kg tällä hetkellä.
 
Eilen kramppasi maha hetken aikaa ja nyt on tullut rusehtavaa vuotoa, mutta ei kuitenkaan mitään muita kipuja ole. Kait ne menkat sieltä kuitenkin on tuloillaan, ei siis testiä tarvinnut tehdä...


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Onnea Naranja!! :Heartred Muista ettei se pahoinvointi ole mikään "pakollinen" raskausoire :) Mulla ei ollut esikoisesta mitään pahoinvointia ja tästä kakkosesta ehkä joskus jotain pientä etovaa oloa.
Eli ole vaan onnellinen jos selviät ilman pahoinvointia! Lupaan kyllä että saat vielä kokea jos jonkinlaista oiretta ennen kuin vauva syntyy :) Nimimerkillä "peräpukamat, ummetus ja verta vuotavat ikenet" :grin:wink
 
yhdyn kyllä tuohon sandy itellä sama esikosta ei mitää muuta ku kivut mut tässä oli sit iha erilainen ja ikenet on herkät ja turvonneet sekä vuotaa, ollu/on ummetus, väsymys, pahoinvointi, etominen, mielialanvaihtelut jne... you name it. eli nauti vaan naranja jos helpolla pääset.
 
Voi helvetti. Pitihän tässä näinkin käydä vielä, kävin pissalla ja rutiininomaisesti tuplatsekkasin onko vuoto alkanut ja paperiin jäi haaleaa punaista limaa :'( eipä mulle tietenkään sallita ikinä raskautta jos nyt menkat alkaa. Tyhjän tyhmä olo. Tällä kertaa jopa aloin uskoa kun kpt venyi ja oireita löytyy. Kellään vuotanut/tiputellut raskausviikolla 5? Vaikka en miellä olevani.
 
Kiivi, oletko varma viikoista? Jos olisitkin ovuloinut myöhään ja nyt olisi kiinnittymässä? Toi vaaleanpunainen lima kuulostaa siltä... Ja onhan monilla muutenkin vuotoja alkuraskaudessa. Toivon sulle parasta!

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiivi, mulla oli tässä km raskaudessa voimakkaita menkkakipuja rv 5+ mut ei kyllä vuotoa. Luulen et omalla kohdalla olis tuolloin mennyt kesken. Toivotaan kuitenkin et olis vaan väärää hälytystä!

Itse jotenkin oon miettinyt et tänä päivänä raskaus tiedetään jo hyvissä ajoin ja kun tulee vuotoa niin kyseessä on keskenmeno. Ennen sitä vaan kuukautiset oli sen verran myöhässä. En siis halua ketään masentaa mut itse oon miettinyt et helpompi jotenkin olis suhtautua asiaan normaalina kuukautisvuotona kuin tyyliin aikaisena keskenmenona tai kemiallisena :) Ei ehtis miettiä jo kaikkea :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiivi: älä ole mulle vihainen, säikähdin alussa kunnes luin viestin loppuun :) mun kaveri ei saanut muuta testiin ku haamua vaan ja raskaana silti.

Gatusa: tuli mieleen laulu: ylämäki, alamäki, ylämäki, alamäki yhdessä kuljettiin.... Meillä se noitten ukkoin kans menee vähän nopeutettuna vaan :)

Aida: hyvää matkaa!!! Oon täällä kateudesta vihreä ja soikea ja pompin ku ilmapallo autotiellä joka lopulta osuu johonki terävään ja poksahtaa ja sit siitä kuuluu se pieru ääni ja lentää jonnekkii koivun oksalle roikkumaan :D huomaako että oon jotenki väsyny tai jotain :D lol!!!

Pezorado: minä olen opetellut että kysyn kerran voiko esim. Auttaa laittamaan omat astiansa itse koneeseen ruokapöydältä ja ukko vastaa ettei kerkee vielä tai kohta tms. Ja jos vastaus ei miellytä mua niin oon hiljaa ja laitan itse. Ukolla on myös yleensä useampi kylpypyyhe kun aina jättää makkariin eikä koskaan muista tai kehtaa lähtee hakemaan pyyhettä sieltä. Ja jos ei ota uutta pyyhettä ni sitten kuivaa mun pyyhkeeseen... Ens kerralla ajattelin sanoa sille että pyyhin siihen paskasen persiini ku en jaksanu hakea paperia mistään...että senkus kuivaat ihtes siihen... :) kun se ei vaan kehtaa!!! Oon oppinu että jos en siis jaksa odottaa sen tekevän, en enää jaksa mäkättää ku sit se ei ainakaan tee vaan teen sen hiljaa itse. Mutta työnnä yöllä se nuuskapallero sen korvaan ku sellasen löydät ni oppii varmaan ettei ne kuulu sänkyyn. Meillä kans puhtaat kuivat nostettu kuivurista pöydälle odottamaan viikkausta ni yks laittaa likaset, hiekkaset vaatteet siihen päälle :/ ei ne miehet kyllä ajattele ollenkaan...

Ja jos kahviin sekoitat macaa ni ei varmaan juo kahviaan... :) sano että keitin sulle kaikista käytetyistä nuuskapalleroisista aamu kahvit. Sori tuo nuuska homma ärsytti mua :) meillä kans ukko satunainen nuuskaaja. Maca maki ei muuten tullu nion paljoo danonen vanilja jogurtin läpi mut muuten yök!!!

Ole siivoamatta viikko- kaks. Työnnät vaan kaiken paskan pois mielestäs ja oo niinkuin mitään ei oliskaan... Jossain vaiheessa varmaan tulee tilanne että mies tokasee että pitäisköhän siivota vähän. Elä myöskään tee ruokaa kun seki on haastavaa jos ei ole puhtaita ruoka astioita. Syöt viikon eineksiä yksin. Jos on mahd. Majoittua eri huoneeseen yöksi nukkumaan... Pidä se hohdokkaan puhtaana ja järjestyksessä.

On. Näättekö kuvassa mitään muuta ku kolme testiä allekkain? :)
Ylin on eilen aamulla, keskimmäinen on tänä aamuna ja alin on tänää 14:30. Alimpaan myös piirtyi hyvin haalea viiva heti testin kastuttua mutta näkyi selkeämmin kuin kuivaneessa testissä. Tuo kuva vielä testiajan sisällä otettuna.

Eli kuvan latautuessa vasemman puoleisin on tänään tehty
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1405686448073.jpg
    1405686448073.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 122
Takaisin
Top