Larissa, aivan ihanan idean jaoit meille, tuo maca jekkuhan on hyvä + ohjeet minkä kanssa macaa voisi nauttia, kiitos!
pezdorado sun mies on kai tottunut että sinä jaksat, sinä hoidat, olet niin jaksavainen.. v*tut! tuo on niin yleistä (kokemusta on liikaa) mutta laitahan macaa kahvin joukkoon tai JÄTÄ kämppä sekaisin, pyyhi oma puolesi nuuskasta, siivoa muka hitaasti ja vain tietyt alueet, jätä kämppä paskaseksi ja puhu varovasti muka itseksesi että voi voi kun sattuu ei jaksaisi imuroida enää kun hoisin jo tiskit, pyykit, ruuan, roskat ;D meillä toimii.. Oon aika evil.
Aida* hyvää matkaa ja rentoutta
:) pärähtävä plussa sinne!
naranja onnea onnea onnea!
:) ihan super juttu, jee! tästä se lähtee, tarroja ja liimaa vielä kyytipojaksi tai tytöksi.
elaffy tuo on se eilinen testi mutta säädin vähän punaisemmaksi niin alkoi näkyä :)
nuuhku eilinen testi siis, mulla aika lail samanlainen kun sun ja mä näen sunkin testissä jotain
testaillaan vielä myöhemmin eikös, menkoille jäähyväiset :)
olittepa kirjoitelleet PALJON, pakko tulla myöhemmin vielä kirjoittelemaan teille.. nyt on pakko mennä.
sen verran että kp35/31/36 ja olo on aika krapulainen.. silmät ummessa yli 9 tunnin unet vaikka 8 pitäis riittää!
syke nousee tosi helposti! ei oo ruokahalua.. mutta pakko syödä jotain, paino ei laske.. 71kg tällä hetkellä.