Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onhan kiivi siellä viiva nähtävillä joten nyt vaa vahvistumista. :)

jaksamista lucky ja pezdorado miestenne kanssa.

täällä minä itkin ja avasin sanasen arkkuni ku ukko taasen motkotti koko iltapäivän ja illlan ku tuli kotiin. valitti kaikesta ja mä sit päätin et nyt riitti ja minä sanon mitä ajattelen ku oli vähä enemmänki palautetta annettavana. totesin et ei ol pelkästää ruuast valittamisesta tää itku vaan siitäki et suunnillee joka päivä hän vertaa mua mammuttii, norsuun tms ulkonäöltä. ite ennen koulua jouduin jo kärsii kiusaamisesta ja sitä jatku koko peruskoulun ni haavojen paranemisee meni aikaa ja nyt sit mies "leikillää" sanoo tollast tyylii joka ilta ni meni hermot ja haavat alko vähä aukeemaa. ukko ei tajua miten joku voi tuntea kipua ja huonoa mieltä tuollasesta, hänestä se on leikkiä vaan.
 
Gatusa just joo mikä äijä.. :hug013 uskon että pahvipäähänki voi takoutua järki joten mies varmasti ymmärtää ettei ole ok nimitellä sua noin. Huumori on vaikea "laji". Olen saanut miehestäs kuvan, ettei ole ihan tyhmäkään, osaa olla kunnolla ja hyvä. Etkä sinä mikään edellämainituista ole, tiedän sen ja sinäkin tiedät kuten miehesikin. <3 Viiva löytyy, vahvistumista kaipailen.. kiitos kannustuksesta.
 
kiitos kiivi, osaa tuo olla iha fiksu ja kunnollinenki mut noille on opetettu että se on huumoria jne ni ei oikei tajua että meille jotka toisesta kulttuurista se on loukkaus. sehä veti herneen nenää ku sanoin asiasta, totes et sit parempi ettei puhuta ollenkaa, ainoastaa syödää yhessä siinä kaikki ni olin et just joo taas sitä mennää. kaipa tämä tästä.
kyllä se viiva sulla vahvistuu inshaAllah ja kaik menee hyvin :) minä kattelin äsken vähä lastentarvikkeita ku ajoissa on iha hyvä jo katella, mies tosin aattelee että voi ihan hyvi oottaa 1-2kk ennen LA:ta ennen ku mitää alkaa hankkii. pitänee katella jos löytää jotai kangasta yms että saa käsin ommeltua vaatteita ku mä oon tottun siihe et kaikki jää mun hoidettavaks näissä asioissa, ukko hoitaa ostokset mut sen tuntien tuo "kyllä ne ehtii" kuuluu viel viikko ennen laskettua.
 
MarinaMelinalle piti tulla voimia toivottamaan! Toivottavasti toinen vaavi on tukevasti kiinni. Virtuaalinen voimahali!

on: Täällä ollaan vihdoin lomalla! Ajellaan tässä Helsinkiä kohti ja lento Nykiin on huomenna. Kp 25/26-33, dpo 8. Mitään oloja ei oikeastaan ole suuntaan eikä toiseen. Ehkä pari nippailua päivällä, mutta voivat olla kyllä mitä vain. Ja päivällä kävin kyllä tavallista useammin pissillä, mutta se voi johtua runsaasta juomisestakin. Eli edelleen odotellaan. Yritän välillä käydä lukemassa juttuja ja ilmoittelemassa kuulumisia jos meidän hotellin ekan toimii. Jos ei, palaan asiaan sitten vajaan kahden viikon päästä (joko täti- tai plussauutisin).
 
Voi marinamelina :( madH sanoikin jo sen mitä ajattelin, tunteet ovat varmasti vuoristorataa tuossa tilanteessa ja kaikki niistä on luvallisia ja oikeita yhdessä hetkessä voit olla vihainen toisessa helpottunut että toinen selviää eikä noista pidä huonoa omaatuntoa potea. Iso halaus sinulle ja jaksamista nyt sinulle pienille ja koko perheelle.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hyvää matkaa aida! Ja nauti :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä tuossa jotain väriä on Kiivilintu! Nyt vain tsemppiä ja vahvistumista viivalle!

Aidalle hyvää matkaa! Jätähän täti rapakon taakse. ;)

Minä aloin miettimään, että mistä se johtuu, kun toiset eivät saa lapsia, vaikka kuinka yrittävät. Meilläkin on monessa kierrossa osunut puuhailut ihan oikeaan kohtaan, kun on tikut olleet käytössä. Hedelmöittyykö munasolu, mutta ei koskaan kiinnity vai eivätkö siittiöt edes löydä perille? Missä kohdassa menee pieleen? Tänään tällaista mielessä..

Tänään kp4 ja nyt jo alkaa juilinta oikealla. Tätä se on sitten seuraavat 20+ päivää. Voisin olettaa ovuloivani, kun kivut ovat koko kierron tätä luokkaa, mutta varma en kyllä ole. Seuraava testipäivä olisi 12.8, jos joku ihana haluaisi sen minulle päivitellä. Ja jos nyt yleensäkään sinne asti päästään.. Tämä eläminen kahden viikon jaksoissa on kovin kuluttavaa. Miksi, oi miksi pitää haluta lapsia?! Olisi paljon helpompi olla ilman sellaista halua ja tarvetta.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
elaffy tuo tunne on niin tuttu kuule, kyllä teilleki se pienokainen tulee vielä. ja miksi sitä jaksaa kerta toisensa jälkeen rämpiä ylös suosta on se että sitä lasta haluaa niin paljon ja se äidin vaisto on hereillä ilmeisesti :)
 
Nii itse mietin samaa että miksi pitää haluta jotain niin paljon. Ja miten sellainen pieni muka voisi tehdä mun elämästä niin erityisen. Jotenkin Se vaan tekee. Oon katkera niille ihmisille jotka vaan lisääntyy ku näkeekin sukupuolielimet. :D tai ne jotka lisääntyy jotta pääsee elää lasten kustannuksella ja ei sen takia tarvii töitä tehdä. Anteeksi kun sanon mutta en vaan voi tunteilleni mitään. Tai hei narkkimammat! :(((
 
Nii itse mietin samaa että miksi pitää haluta jotain niin paljon. Ja miten sellainen pieni muka voisi tehdä mun elämästä niin erityisen. Jotenkin Se vaan tekee. Oon katkera niille ihmisille jotka vaan lisääntyy ku näkeekin sukupuolielimet. :D tai ne jotka lisääntyy jotta pääsee elää lasten kustannuksella ja ei sen takia tarvii töitä tehdä. Anteeksi kun sanon mutta en vaan voi tunteilleni mitään. Tai hei narkkimammat! :(((
Tiedätkö, minäkin monesti miettiin samaa! Mun äidin kaverilla on 5 lasta ja yli 11 aborttia takana !! ( olen vähän kateellinen... En myös voi sille mitään! Mutta toisaalta mietin että ehkäpä heillä on joku muu ongelma mitä mulla ei ole! Esim tiedän että Hanne mies pettää hänet..
Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
MarinaMelina; ei löydy sanoja mutta lähetän virtuaalihalauksen. On varmasti kamala tilanne :sad001 mutta onneksi toinen pieni voi hyvin!

Gatusa kyseli miten muuten olen voinut. Noh lähinnä tuo väsymys on ollut kamalaa ja mieliala on välillä vähän heitellyt. Tämän viikon oon ollu aivan sippi kun pitänyt kahtiin eri juhliin leipoa tarjottavia yms. Helteet syö voimia vielä enemmän. Joinain päivinä jos ei ota väsymystä huomioon niin aika oireeton olo. Sillon käykin mielessä että onko kaikki hyvin. Tuossa mun ticcerissä on päivä väärin , tänään alkoi rv 8.

Tänään sitte juhlitaan yksiä juhlia ja sunnuntaina toisia.
 
Oih kiivi sulla ainakin viiva lähtenyt vahvistuun! :) <3

Mä en nyt oikein omasta testistäni tiedä... Siinä kun oli kolme pientä täplää tai painaumaa jo valmiiks testiviivan kohdalla.. Tais olla ihan susi koko testi... Noh sunnuntaina sit taas uusiks jos ei oo täti tullu kylään... Tänään siis luultavasti dpo 12.. Vähän nyt oon pettynyt.. Mutta ei auta..
Tässä ny vielä tuo testi.
image.jpg
 
Huomenta ja kiitos kaikille ihanista kannustavista viesteistänne♡ nyt kun ajatuksia on saanut jollain tapaa edes jäsenneltyä niin tunteet ja ajatukset vaihtelee kolmessa asiassa. Pelko siitä että toinenkin pikkuisemme jostain syystä ei jaksa kotiin asti. Suru siitä että toinen ei varmasti jaksa kotiin asti, uusi tähti syttyy taivaalle ja meidän on vaan pakko hyväksyä se. Helpotus siitä että lopullinen päätös oli/on ylemmissä käsissä, ei meidän. Se että pikkuinen olisi sieltä ulos asti selvinnyt, ei koskaan olisi ollut mahdollista.

Eilen illan ja viime yön kärsin menkkamaisten kipujen kanssa. Pelkäsin että vuoto alkaa ja mitä kaikkea se tuo meille kestettäväksi. Lähetin varulta ajatuksia pikkuiselle, jos on jo niin että hänet sieltä tähdeksi haettiin. Tästä ei ole nyt tie kun eteenpäin ja sinne on mentävä. Varmaan aika pitkään menee ennenkun aika tekee tehtävänsä. Ja pelko säilyy varmasti koko raskauden ajan!

Tsemppiä kaikille ihanille♡ musta ei välttämättä ihan lähitulevaisuudessa kuulu..mutta ilmottelen kyllä jossain vaiheessa mikä meillä tilanne! Paljon plussatuulia teille kaikille♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Marinamelina sinulle paljon voimia ❤️ se on hyvä tietää että toisella pikkuisella kaikki hyvin.

Tänään dpo 15 kp 33. Minä ny sitte viimein uskalsin tehdä digitestin. Sen tulos oli raskaana 2-3 viikkoa. Nyt loppu testit ja on vaan uskottava tähän. Kyllä alkaa tissitkin olla sen verta kipeät että huh. Onneksi pahoinvointi ei ole vielä alkanut. Milloin sen pitäisi muuten alkaa? Aikamoisessa myllerryksessä on pääkoppa, ei oikein pysty keskittyy tähän lomamatkaan olen hämmästynyt & onnellinen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nopeasti olen lueskellut teidän juttujanne.

MarinaMelinalle paljon voimia! Ihan hirveä tilanne et joutuu toisesta luopumaan. Onneksi tosiaan molemmilla omat istukat, mut jotenkin itseäni hirvittäisi tuollainen tilanne :(

Kiiville plussaa puhaltelen :) Olikohan joku muukin plussannut, en nyt muista. Mut jos oli niin onnittelut!

Parisuhteessa oli muutamilla haasteita. Itsekin liityn samaan "kerhoon". Ollaan miehen kanssa käyty yhdessä juttelemassa asioista ja aika monimutkaisia vaikeuksia on molemmilla. Siis kun molemmilla taustalla omia haasteita ja sit ne heijastuu suhteeseen. Toivon et tuo keskustelu tuo meille toivoa ja mahdollisuuden jatkaa. Ainakin se on avannut molempia ja olemme puhuneet asioista. Mutta kun ne ei aina ole niin yksiselitteisiä.

On: täällä kp 4 ja kas kummaa keskenmenovuoto kesti tasan vuorokauden ja sitten se laantui. Tosin tuo ti-ke oli pahin ja jouduin sitä Panacodia ottamaan mutta nyt jälkitarkastuksessa kaikki oli vuotanut pois. Jännä, sillä kuvittelin et se oli kestänyt pidempään ja ollut runsaampaa. Viimeksi kun se tosiaan oli paljon tuskaisempaa. Mut siis hyvä näin :) Edelleenkin on mahakipuja ja kohtu aristaa mutta eiköhän se mene ohi. Yhdet menkat lääkäri sanoi et pitäis odottaa, meillä kyllä menee pidempään sillä suhde pitää ensin saada kuntoon.

Muutenkin olen jälleen miettinyt omaa elämääni, siis et mitä oikeasti haluan tehdä. Kun tuntuu etten ole löytänyt omaa paikkaani täällä. Nykyinen työ on ihan mukiinmenevää, mut silti mietin et onko se sitä mitä itse todella haluan vai liittyykö siihen muiden miellyttäminen. Mä kun pidän eläimistä ja ne jotenkin kiinnostaa mua, siksi mietin yhä et pitäiskö vaihtaa sille alalle. Eläinlääkäri olis unelma mut mun papereilla ei Suomessa sinne pääse ja Viroa mietin. Mut siinäkin on monta mietittävää asiaa. Mies kyllä sanoi et lähtee mukaan jos sinne päädytään :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitoksia kaikille! On kyllä mahtavaa päästä reissuun!

Elaffy: Kyselit miksi raskaaksi tulo on joillekin niin vaikeaa. Minä olen jonkinverran opiskellut lisääntymisfysiologiaa (lähinnä eläimillä, mutta sivuttu siinä kyllä ihmisiäkin) ja sitä kautta tuntuu lähinnä ihmeellisemmältä se miten ne jotut tulevat niin helposti ja nopeasti raskaaksi. Matkalla kun tuntuu olevan niin paljon kohtia joissa voi mennä jotain pieleen. Ensinnäkin se, että munasolun kypsyminen on mennyt niin kuin piti, jotta se pystyy hedelmöittymään. Sitten itse hedelmöitys. Sitten se solujen jakaantuminen voi erinäisistä syistä häiriintyä missä vaiheessa tahansa. Samoin solujen ensimmäisissä erilaistumisvaiheissa voi tapahtua jotain. Alkio ei siis välttämättä koskaan kehity sellaiseksi, että se voisi edes yrittää kiinnittyä. Ja jos se sen tekee, pitäisi se kiinnittyminen vielä onnistua... Eli jokainen syntyvä lapsi on kyllä todellinen ihme! Ehkä kyse onkin siis vain onnesta. Joillain se ensimmäinen on se lottovoitto, toisilla ehtii tulla enemmän tai vähemmän näitä epäonnisia alkioita.
 
Apua! Miten voi olla, että menkat alkaisi melkein viikon etuajassa? Tänään on kp 22/dpo9 ja äsken ko peittoja heiluteltiin niin tuli ihan tosi kirkasta punaista vuotoa sen aikana ja seurauksena ja vissiin jatkuukin :( siis jos olisin ollut raskaana, niin voiko näin muka mennä kesken? En tajua miten vuoto alkaisi viikon etuajassa, ko menkat on niin säännölliset...




Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnitteluja plussista! :Heartred

Ja MarinaMelinalle edelleen paljon voimia eteenpäin menemiseen, kaikelle on aikansa ja paikkansa :Heartred

Eilen mulle iski kauhea vimma taas tilailla kirjoja, täällä kun on tosiaan näistä suhteistakin puhuttu niin tilasimpia sitten miehellekin "Parisuhteen huolto-opas" kirjan :grin Meillä kyllä menee hyvin mutta ajattelin että kun kerta parisuhteessa ollaan niin voihan siitä yrittää tehdä aina vielä paremman vai??? :grin:grin:grin Saa nähdä mitä ukko tuumaa!

Kp11, eilen ekat talletukset tehty.
 
Takaisin
Top