Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voimia marinamelina tälläkin puolella. ota ihmeessä aikaa ja sure aikasi, alhamdulillah vauvoilla on omat istukat ja pussit joten riskit että molemmille käy huonosti on pienempi vissiin. jaksamista ja hali.

myyh jaksamista väsymyksen kanssa, millainen muuten vointi?

tervetuloa uusille ja plussatuulia :)

on: täällä ei ihmeitä rv 17+3 ja neiti pitää tänää enemmänkin jumppaa näköjään. iha järkyttävä väsymys vaivaa täällä myöskin, siinä klo 4 aikaan aamulla mentii ukon kans kävelylle ja sit klo 9 aikaa terveyskeskuksee hakeen lisää injektioita.
 
Voimia Marina, olet supernainen <3 Jumalan siunausta ja rauha kakkosvaaville taivaaseen sitten kun niin käy. Toivottavasti pahin on pian ohi ja voitte jatkaa raskautta keveämmin. Onni on, että teillä on yhä rakas kasvamassa normaalisti ja hyvinvoivana *halaus* :angel11

nuuhku sinäkin testannut haamu papan tai mamman, kivaa =) kunhan muuttuisivat vahvemmiksi plussiksi molemmilla :wav:talk017

Kp 34 ja vielä 2 päivää vikoihin menkkoihin jos niiden mukaan mennään, kärsivällisyyttä kaivataan.. :signs017
mutta pakko se on :happy119 olin tänään muumimaailmassa porukalla ja multa meinas tosissaan tulla oksu siinä porteilla niin jäin kuppaamaan, meni ohi kun kevensin taakkaa, vähän kävin vessassa ja join mutta toi olo voi johtuu mistä vaan esim. rasvahappo- ja kuitujauhe aamupalassa + pari vitskukapselia mutta aamiaisesta oli kyl kulunu ainaki tunti ku söin niin hitaasti, nykyää ei mee oikee alas mikään.. oli kyllä aika paha tilanne :sick009 muuten ei mitään paitsi rinnat sikakipeet ja turvottaa, vatsapömppö. Vois ne menkat sit jo alkaa saa*ana jos ne on tuloillaan en jaksa enää.
 
Hei enkä oo tainnu toivottaa uusia tervettuleiks! Noh TERVETULOA! Toivottavasti visiitti jää lyhyeksi ja pääsette nopeasti plussaneiden puolelle! :)

Kiivi juuh niin tein... Tosin oli päiväpissasta ja en edes muista kauanko rakossa ollutta ehkä sen pari tuntia.. Ja millään ei kyllä jaksaisi odottaa huomisaamuun jotta voisi tehdä uuden testin..;) toivotaan nyt että ne viivat siittä vaan vahvistuis! :)

On. Jippii isäntä tulee pikavisiitille kotiin yöllä.. Eikä malteta odottaa likan kans myös sitäkään... :) kohta päästään saunaan :)
 
Marinamelina, yhdyn muiden sanoihin. Kauhea tilanne, mutta hyvä, että lääkärin mukaan luonto hoitaa asian. Ja ihanaa, että teillä on silti yksi rakas tuloillaan :hug013Mutta en teidän tilanteeseen kyllä mitään kovin lohduttavaa osaa sanoa, kova shokki oli varmasti ensin tieto kaksosista ja nyt tämä... :dontknow:sad010

Kiivi, kuulostaa niiiiin lupaavalta :wink Tuossa sun laittamassa kuvassa en onnistunut näkemään mitään, mutta saitko jonkun roskishaamun? Uutta testiä kehiin ylihuomenna???

Edit. Nuuhku! Kuvaa vaaditaan!:dance011
 
Larissa en kyl minäkään.. paitsi toi avattu testi näytti siinä kohdassa mis Testiviivan kuuluis olla värimuutoksen, hailakan pinkin.. näin sen livenä ja tossa kuvassa mut mullakin oli tietsikan ruudusta vaikea hahmottaa kun sitten taas kännykällä näkyi tosi hyvin. Roskishaamu kai, en tullut avanneeksi aiemmin testiä, sen 5min jälkeen kun ei tullut mieleen, se muovi"lasi" siinä päällä oli aika viiruinen niin ei ihmekään kun silmä ei tajunnut värimuutosta kun oli niin haalea muutenkin, heti kun avasin sen niin näin paremmin. Ois enää vaan 1 clear bluen manuaalinen + - testi mutta ajattelin tehdä ylihuomenna jos menkat ei ala.
 
Larissa katotaan jos huomisesta testistä sit laitan kuvaa ;) tuosta testistä kun ei ainakaan meikäläisen käytöllä oo mitään.. Mut paljaalla silmällä saa kattella vähän väliä että oliko vaiko eikö.. Tai sit mä lähden silmälääkäriin ;D

Kiitos gatusa! Toivotaan parasta pelätään pahinta.. :)
 
MarinaMelinan uutiset sai sanattomaksi. Kovasti voimia tulevaan! Toivottavasti toinen pieni pysyy tiukasti matkassa.
 
Niinpä, ei ole sanoja, joilla lohduttaa MarinaMelina. Olen niin pahoillani..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voimia sulle marinamelina!! Yritä miettiä sitä toista! Hän tarvitse sua!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voimia marinamelina kovasti <3 on vaikeaa varmasti käsitellä tilannetta, jossa toisaalta täytyy surra menetystä ja toisaalta iloita raskaudesta. Oikeus on molempiin. Ei oo väärin iloita, sit kun siltä tuntuu, eikä oo väärin myöskään surra vaikka teillä onkin yksi terve lapsi tulossa. vaikea tilanne, ja voimat on varmasti lopussa, takki tyhjä ja olo voimaton. Kaikkea hyvää sinne ja jaksamisia <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Voimahalit marinamelinalle! <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiivi: onnea plussasta kyllähän siinä selvä haamu näkyy ihan testiä purkamattakin :)

Pezorado: meilläkään ei mitään läheisyyttä, seksiä ole ollut sen kp 11 jälkeen ja olimpa vuonna -12 puolvuotta selibaatissaki... Ei vaan tehny mieli. Jokunen pakko pusu ja hali hirveään läheisyyden kaipuuseen on ollu pakko antaa mut mitään vastakaikua en ole sieltä saanut. Puuhastelu olisi kyllä ukkoo kiinnostanut mut empä viiti jos ei muuhunkaan panosta parisuhteessa... Ei mua sellanen yks puoleinen puuhastelu kiinnosta. Toivottavasti miehes älyää sanansa vakavuuden, täällä kans välillä empii ku on sillä tuulella.... Tsemppiä!

Pandakarhu: jos nyt pystyt olemaan hiljaa mut entes sitten ku se yhteinen lapsi on ja väsyttää ja itkettää ja kaikkee muuta... Järkyttyykö mies ku yhtäkkiä aukaiset salaisen sana-arkkusi? Tietty en tunne sua kuinka kova olet päätöksiäsi pitämään ja tunteita "salaamaan" sisällä mutta jaksatko sitten pidätellä :) tsemppiä... Täällä mietiskelee vaan sellanen tyyppi joka ei osaa pitää suutansa kiinni vaikka joskus ois ihan hyvä. :)

Marinamelina: <3<3<3<3 VOIMA HALAUS SINULLE JA PERHEELLESI!


On. Ihan ku näkisin jonku haamua haamummanki viivan herkässä testissä jonka aamulla tein... Mutta ei siitä kuvaa saa... Aamulla uus testi jos menkat ei ole yöllä alkaneet kun tänään olis ollu menkkapäivä viimeistään :) ajatukset kyllä hyppäs niin takas tuonne testien maailmaan vaikka ei pitänyt...mut minkäs teet kun tahtoo tietää

Öitä kamut ja tervetuloa uudet!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky, kun sanoit nuo sanat: selvä...plussa niin multa henkisesti valahti pisut housuun, kukaan ei oo sanonu mulle noin ikinä ja voin kertoo teille jokaiselle, teillekkin jotka nyt luette tätä ettekä ole vielä nimimerkin kanssa tulleet kirjoittelemaan, että jos MINÄ raskaudun silleen ihan kunnolla että kaikki menee nappiin = synnytän ja saan vauvan syliin jne.. NIIN KETÄ VAAN VOI ONNISTUA. Lupaan sen ja mua voi tulla tökkimään kepillä jos olin väärässä :( :smiley-angry026
:wav +++++++++++++++++++
Mä en kyllä vielä osaa olla plussa-fiiliksellä, onhan se aika haalea vielä.. On se jännä miten itse näkee niin eritavalla omat testinsä, onneks te olette olemassa :) Yk:ja on kertynyt ruhtinaaliset 18
Parantelin yhtä kuvista, tossahan se näkyy.. tiirailen tuota nyt ja mietin jo koska saan tehdä seuraavan testin, on tää hullua. Nyt rauhotun ja annan tän oman hössötyksen olla, on täällä muillakin ihmisillä asiaa..
 

Liitteet

  • 20140717_093119.jpg
    20140717_093119.jpg
    545.1 KB · Katsottu: 111
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top