Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pezdorado niinkuin kiivi tuossa jo sanoikin.. Jotkut vain pelkää sitä sitoutumista mitä lapsi tuo tullessaan... Lohdutuksesksi voin sanoa että oma mies oli 32 kun tuo tyttö syntyi.. Nyt lähestyy jo 36 kun toista yritetään... Paljon voimahaleja! <3

Kiivi jos totta puhutaan niin tein eilen samanlaisen testin(joo lupasin etten enään ikinä testaa näin aikaisin..) mutta siis en oo varma näänkö mitään vai en.. Noh parasta ehkä kuitenkin että jotain tunteita tämäkin kierto alkaa herättämään... :)
Ei siis auta muu kuin uutta testiä... ;) toivotaan että se hailakka haamunen "viiva" kummallakin vain vahvistuisi! :)
 


PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
Mustikka 18.7.
elaffy 18-20.7
Granger 23.7.
Aida 24.7.
Siija 25.7.
Dawwe 8.8.
Anis 10.8
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Silv?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Mimi. ?
Sintti2014 ?
Elli28?

( yht. 28)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja (yht.18)

Siirsin Elli28 kysymysmerkillä. Laita Elli sitten päivämäärää, kun tiedät. Muutoin en nyt listaan koskenut.. Voitte päivitellä miten parhaaksi näätte :)
 
Voimia sinne marinamelina ja tsemppiä 4d ultraan, toivottavasti siitä on apua.

Tervetuloa uudet myös munkin puolesta.

Itse soitin juuri neuvolaan ja käski tulla parin viikon päästä ja tutkitaan lisää. Ja karitsan tarviiko jotain muuta kuin terolutit käyttöön. Tarjosi sairaslomaa mutta ajattelin että pärjään kyllä.

Elaffy ootko itse soittanut lääkärille yrityksen aikana? Jos teillä noin kauan jo yritystä takana.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pepe, Olin päättänyt, että jos yk13 ei tuota tulosta, soitan lääkärille. En tiennyt vain vielä silloin jo olevani raskaana. Kun raskaus meni kesken 8+4, kävin montakin kertaa lääkärissä. Viimeisenä oli legendaarinen neuvolalääkäri käynti, josta olen tälläkin avautunut. Lääkäri käski vain yrittää uudestaan ja veikkasi meillä menevän pitkään. Toivotti tervetulleeksi vuoden päästä, jos ei mitään tapahdu ennen sitä.. Että sitä odotellessa. Päätimme kyllä miehen kanssa, että vielä tämän vuoden puolella lähdetään yksityiselle.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Huh, onpa tässä ketjussa ollut vilkas aamupäivä!

Tervetuloa (takaisin) mukaan rosebud :) Toivottavasti tämä on se teidän kierto! Kiva kuulla, että maca on auttanut. Sehän tehostaa hormonitoimintaa :)

Tervetuloa myös kaikille uusille!

Kiivilintu, mie en tällä kökkö puhelimella mitään sun testissä näe, katon illalla vielä koneelta :) Uutta testiä vaan kehiin, jos ei tätiä näy!

Pezdorado, ymmärrän sun tunteet. Täällä vähän samoja fiiliksiä välillä (mie olen 27 ja mies kohta 29), että sitten kun se yritys alkaa niin ollaanko jo myöhässä! Hyvää miestä ei tekisi mieli vaihtaa, mutta jos lapsia ei saa (tai edes yrittämään pääse) niin SE JOKIN jää kyllä elämästä puuttumaan.

Hihii paljon on testipäiviä tulossa monella, ai että saa taas jännäillä :)

On. Rasittavaa ruskeaa on-off tuhrua nyt kolmatta päivää. Alkaisi ne kunnon vuodot ja menkat niin pääsisin uuteen kiertoon!!!

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Ihan harmittaa, että niin harvoin tänne nykyään ehdin. Tuntuu, että työt syö kaiken ajan..:sad001

Ihan ensimmäiseksi Pepelle virtuaalihalaukset ja voimia onnea uuteen kiertoon. Nuo hyvin varhaiset keskenmenot ovat erittäin yleisiä, eivätkä kuitenkaan kerro mitään siitä, etteikö kaikki olisi hyvin ja tulevalle raskaudelle mitä parhaimmat edellytykset. Itse sain tosiaan nauttia raskaudestani surullisen lyhyet 5 päivää, mutta uskon ja toivon, että meillekin se vauva vielä suodaan :rolleyes:

Myös negan testanneille onnea uuteen kiertoon!

Aa, tulipa vielä tuosta disperiinistä mieleen! Itse hoitoalalla, ja keskustelin asiasta parinkin lääkärin kanssa. Kaikkien vastaus oli, että uusimmat tutkimukset eivät tuo näyttöä sille, että disperiini millään tavalla vaikuttaisi suotuisasti raskauden alkamiseen, kuin sen normaalin jatkumiseenkaan. Tästä kuulema on ollut paljon harhaluuloja, mutta tämän kannan he asiaan ilmaisivat. Itse en sano asiaan juuta enkä jaata.

On: Täällä elellään kp 5 ja vuoto loppui eilen. Sanoinkin miehelleni, että nyt yritetään sitä "joka toinen päivä" menetelmää, sillä ikää alkaa jo olemaan sen verran, että kaikki keinot ainakin kokeiltava. Mieheni katsoi minua, ja ensimmäinen kommentti oli, että anteeksi kuinka? Niin sanoin siihen sitten, että niin, joka toinen päivä pitäisi peittoja heilutella. Ukko ratkesi nauramaan, ja tuumasi "varmaan!" :laughing001 Joka tapauksessa eilen sitten tehtiin talletus ja tällä menetelmällä jatketaan ainakin pari päivää mahdollisen bongatun oviksen jälkeen. Toivottavasti tuottaa tulosta laughing7
 
Muokattu viimeksi:
MarinaMelinalle tsemppiä tulevaan ultraan. On totta, että tuo niskaturvotus ei vielä varsinaisesti kerro siitä, että jokin olisi pielessä. Riskit kromosomihäiriöille vain ovat suuremmat.. Ystävälläni kanssa nt-ultrassa turvotus oli ollut yli 6 luokkaa. Päättivät kuitenkin jatkaa raskautta. Ja niin sieltä vain syntyi pieni täysin terve prinsessatyttö, jonka 2v synttäreitä juhlittiin eilen. :)
 
MarinaMelina: vau kaksoset, tsemppii ja paljon voimia!
PepeXXL: tsemii uuteen kiertoon :)

on: Ollaan oltu hieman Appivanhemmillani talkoilemassa, kun eilen siellä järjestettiin Pihakirkko. Leivion miehen pikkusiskon (13v) kanssa viisi seeprakakkua ja kyllä niistä kaksi meni :) No ne kun voi pakastaa niin syömme Anopin 49v synttäreiden kunniaksi elokuussa. Yksi tuttumme oli siellä, emme olleet nähneet häntä pitkään aikaan ja kyseli minulta joko minulla ja miehellä on paljon lapsia. Voi ette usko kuinka teki mieli sanoa, ettei vielä, mut esikoista tällä tietoo varrotaan :) Mut vastasin vain et aika näyttää milloin tulee ;) Olen niin onnellinen tästä, mut iltaisin kun menen nukkumaan valtaa pelko mieleni. Odotan niin aikaa et saadaan selville onko matkassa joku ja et päästäisiin pahimman/arimman ajan yli/ohi! Vessassa saa kyl ravata koko ajan. Huoh, vatsakin niin kovalla et huhhuh, mikään ruoka ei maita ja lievää närästystä tulee joistakin ruuista :) ja olen todella väsynyt.. Herään yöllä vessaan heti en saa unta. Tänäänki heräsin viiden jälkeen vessaan, pötköttelin puol seiskaan, söin aamupalan ja sammuin sohvalle :) siinä meniki kolme tuntia :) pientä kipua ollut vatsassa mut se on kai normaalia.

Loman viimeisiä päiviä tässä nyt vietään ja mikä ihaninta pääsee töihin ja aika kuluu sutjakammi :) Mukavaa päivää kaikille ja pahoittelut tädin kohdanneille ja onnee kaikille uuteen kirtoon!
 
Joku kyseli muutama sivu takaperin, että onko meikäläisellä mitään oloja. Tänään siis dpo 13. Lähinnä tuntuu siltä, että menkat on tulossa, sen verran on juilimista. Mutta osasin kyllä odottaakin, ettei tää kierto ole meidän. Jotenkin ei oo myöskään yhtään semmosta hinkua testailla eli aion nyt odotella ihan rauhassa milloin ne menkat alkaa.
 
Tsemppiä marinamelina. Toivotaan että tulisi terveet tuplat. Suosittelen muillekkin karttusen kirjaa ihana kamala herne... hyvin mielestäni kuvasi raskautumisen ihanuuksia ja kamaluuksia.
Täällä kp 51 eikä mitään tapahdu. Soitto ehkäisyneuvolaan ja sanoi että jos ei parissa kuukaudessa ala niin sitten käyntiin lääkkeillä. Kielsi kalenterit ja kyttäämisen joten nyt varmaan jää palstakin hetkeksi.
Tulen takaisin joko tädin tai plussauutisten kera. Onnea odottajille ja plussapuhuria puutteellisille.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Hain nyt sitten purkillisen vehnänalkioöljykapseleita, joissa on runsaasti E-vitamiinia. Jos siitä ei ole apua, lisätään vielä foolihapon määrää. Kaikki keinot käyttöön! Tärppikierrossa söin todella paljon avokaadoja ja minulle selvisi vasta jälkeen päin, että niissähän on hurjasti e-vitamiinia. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Omaa napaa nyt sen verran, että mulla nyt jo jonkin aikaa pissa ollu ihmeellisen vihertävää/tummaa. Juonut olen normaalisti eli ei kuivuudesta pitäis johtua. Voisikohan olla noi vitamiinit joita syön?? (Multi tabs, raskaus ja imetys).
Muistan, että joku joskus kirjoitteli myös samasta vaivasta... o_O
 
Siija, vitamiinit voi muuttaa pissan väriä. Mulla se on lähes kirkkaan neon keltaista, jos olen ottanut enemmän vitamiineja esim. aamulla tyhjään mahaan :grin

Mitkäs olot siellä muuten on? :wink

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
MarinaMelina, kaipa kuitenkin istukkabiopsia onnistuisi jos haluatte selvittää pikku-Been kromosomeja, ja sillähän saa sit jo lähes varman tuloksen :) tsemppiä ja voimia sinne isojen päätösten pariin <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Tultiin ultrasta. Nyt kävi niin että toinen pikkuinen on niin vakavasti rakennevikainen että taivaan Isä hänet varmaan kohta sieltä hakee luokseen :( näin ainakin lääkäri ennusti. Toisella asiat hyvin, ja kaikki mahdollisuudet selvitä kotiin asti♡ olo on lohduton. Kirjoittelen lisää kun jaksan. Nyt on takki tyhjä.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Voimia MarinaMelinalle :Heartred

Larissa täällä olot edelleen täysin normaalit.. Ehkä vähän väsyttää enemmän kuin normaalisti, mutta se nyt voi olla ihan töistä johtuvaa, kun ensiviikon lopulla tosiaan vasta se loma häämöttää. :grin
 
Takaisin
Top